ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 16.08.2015
DE Lumi
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Brasov
ÎNSCRIS: 28.03.08
STATUS: PREMIUM
DATE SEJUR
AUG-2015
DURATA: 7 nopți
prieteni
2 AD. + 1 COPII

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
PLAJA şi MAREA:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
96.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 4 MIN

Hotel minunat

TIPĂREȘTE

Acest hotel mi-a placut in mod deosebit, cu siguranta vom reveni. Pentru ca @amero a facut aici o descriere foarte detaliata si foarte completa a hotelului nu am sa insist, ci am sa punctez doar acele aspecte care consider eu ca ar fi de folos viitorilor clienti ai hotelului.

1. De la receptie puteti primi apa plata la sticla de 2 litri de cate ori solicitati.

2. Hotelul este foarte mare, daca nimeriti camera mai departe de receptie si mai aproape de ele doua capete ale hotelului, exista scari de evacuare (fara lift) care va coboara mai aproape de terasa restaurantului principal. Aceste scari va scurteaza si drumul de la plaja (pentru camerele cu numar par).

3. Plaja hotelului este cea din dreapta, iar barul de la plaja Sunrise este chiar la capatul ei.

4. Daca doriti sa iesiti seara la plimbare pe pietonala statiunii, drumul cel mai aproape este prin spatele restaurantului de la plaja, se iese pe poarta, apoi stanga spre sosea, iar dupa primele doua vile intrati iar stanga (pe langa Aparthotel Carina).

5. Pentru rezervarea la restaurantele tematice exista un birou chiar la intrarea in restaurantul Terra unde se fac programari intre orele 08.00 - 10.00 (mai degraba 8 decat 10). O sa vi se ceara cartonul primit de la receptie cu numarul de camera. Pentru restaurantul Italian Toscana se fac programari doar pe ziua respectiva, pentru celelate doua si pe doua – trei zile inainte. Mie mi-au placut toate restaurantele tematice, dar in special cel Italian. Aici aveau prosciutto cruddo, somon afumat cu ulei de masline si capere, salata de calamari, salata de caracatita, salata de rucola cu avocado, lasagna, pastrav prajit foarte bun, pizza mult mai buna decat cea de la restaurantul principal. La restaurantul bulgaresc va recomand mielul, pastravul si placinta dobrogeana cu branza. Mancarea asiatica nu este pe gustul meu, dar mi-a placut somonul prajit in susan.

6. Bratara vi se pune de cand intrati in hotel, chiar daca nu vi se repartizeaza imediat si camera. La plecare nu vi se scoate bratara ca la alte hoteluri. La pranz gasiti la restaurantul principal sandvisuri gata facute. Cafeaua nu este deloc pentru cei pretentiosi, prafuri de la automate. In rest mancare normala, suficienta si variata. Noi am fost un grup de 11 familii cu multi copii si nimeni nu a avut probleme digestive.

7. Am vazut multe comentarii despre perne. Intr-adevar sunt foarte moi. Pentru noi nu a fost o problema, ne plac asa.

8. Parcarea in luna august a costat 70 leva pt 7 zile, si se poate plati doar in leva sau cu card, nu si in euro.

9. Cina se serveste in doua serii la restaurantul principal, vi se va trece pe cardul cu numarul de camera ora de cina, dar este mai mult informativa, nu sta nimeni sa verifice in care serie sunteti.

10. Pentru a ajunge la hotel, Nu folositi indicatiile google maps pt ca desi pozitia hotelului apare corect pe harta, veti ajunge la celalalt hotel Riu din Sunny Beach. Folositi coordonatele GSP de pe voucherul turistic sau indicatiile urmatoare: la intrarea in Sveti Vlas faceti stanga din soseaua spre Burgas, apoi la primul semafor din nou stanga. Dupa cateva sute de metri, unde drumul incepe sa urce pe deal veti gasi pe drapta hotelul si bariera de intrare in parcare

11. Pentru ca hotelul a oferit programul all inclusive doar in limba engleza, aveti aici traducerea programulului in limba romana.

Descrierea conceptului ALL INCLUSIVE

al Hotelului Riu Club Hotel Helios Paradise

Seif: pentru confortul si siguranta dvs fiecare camera este dotata cu seif. Va rugam sa va pastrati lucrurile de valoare in acesta. Conducerea hotelului nu isi asuma nici un fel de responsabilitate in cazul pierderii sau distrugerii obiectelor care nu au fost pastrate in seif. Daca doriti sa il utilizati, va rugam sa va adresati receptiei.

Restaurantele hotelului sunt deschise dupa urmatorul program:

•Micul dejun ora 07.00 -10.15 (restaurant principal Terra)

•Mic dejun continental ora 10.00 - 11.30 (snack bar Toscana)

•Masa de prânz ora 12.00 - 15.00 (snack bar Toscana)

•Masa de prânz ora 12.30 – 14.00 (restaurant principal Terra)

•Cafea si prajituri ora 15.00-17.00 (snack bar Toscana)

•Cina ora 18.00-19.30 / 20.00 - 21.30 (restaurant principal Terra)

Cina la restaurante tematice: daca doriti sa luati cina in restaurantele tematice, va rugam sa faceti rezervare la biroul de rezervari

•Restaurant bulgaresc - Nessebar

•Restaurant asiatic – Asia

•Restaurant italian – Toscana

Barurile hotelului sunt deschise dupa urmatorul program

•Bar piscina Sirena: ora 10.00 – 18.00

•Lobby bar Eden : ora 08.00 – 24.00

•Bar Salon Fiesta: ora 19.00 – 24.00

•Bar Amphiteatre: ora 16.00- 24.00

•Bar Karaoke – the Voice ora 21.00 – 08.00

•Bar plaja Sunrise ora 10.00 – 17.00 (de la 19.00 -23.00 restaurant A La Carte)

Telefon: de la camera la camera se formeaza numarul camerei respective

Pentru telefoane internationale se formeaza “0”, apoi “00”, codul tarii, codul orasului (fara cifra 0) apoi numarul de telefon

Numarul de telefon pentru receptie: 9900

Prosoape de plaja: la check-in veti primi un card de prosoape, in schimbul caruia la piscina veti primit prosoape de plaja. Acestea se pot schimba in fiecare zi cu unele noi dupa programul ora 09.00 – 13.00 si 17.00 – 18.00

Ziua plecarii (check out) Va rugam frumos sa eliberati camera pana la ora 12.00. In cazul in care doriti sa plecati mai tarziu, va rugam sa va adresati receptiei.

Daca trebuie sa plecati din hotel la o ora tarzie, vi se va pune la dispozitie o camera (cu dus) in care sa va schimbati. Mai multe informatii veti primi de la receptie


[fb]
---
Trimis de Lumi in 16.08.15 18:17:34
Validat / Publicat: 16.08.15 19:03:55
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2195 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Lumi); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 19100 PMA (din 20 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest review

2 ecouri scrise, până acum

LumiAUTOR REVIEW
[17.08.15 10:37:47]
»

@webmaster: eu am trimis ieri traducerea programului all inclusive si la conducerea hotelului, iar acum am primit email de la ei prin care ma informeaza ca incepand de azi o vor oferi turistilor romani.

DanielG&Family
[04.09.15 09:35:46]
»

@Lumi - Am folosit parte din informatiile scrise aici in sejurul nostru de o saptamana la Club Hotel Helios Paradise. Am ajuns la hotel conform indrumarilor tale. Tin sa multumesc si sa apreciez postarea ta.

Toate cele bune!

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
DanielG&Family, Lumi
Alte impresii din această RUBRICĂDreams Sunny Beach Resort (ex RIU Helios Paradise) :

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.042845964431763 sec
    ecranul dvs: 1 x 1