ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 09.08.2015
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • --- F ---
    GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
    DIN: Deva
    ÎNSCRIS: 16.08.13
    STATUS: SILVER
    DATE SEJUR
    JUL-2015
    DURATA: 7 nopți
    cuplu fara copii
    2 ADULȚI

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    37.50%
    Mai degraba nemulțumit
    CAZARE [camere etc]:
    60.00%
    Către satisfăcător
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    25.00%
    Foarte nemulțumit
    PLAJA şi MAREA:
    50.00%
    Nici nemulțumit, nici mulțumit
    DISTRACŢ. / RELAXARE:
    50.00%
    Nici nemulțumit, nici mulțumit

    NOTARE MEDIE REZULTATĂ
    44.50%

    AUTORUL NU ar recomanda
    această destinaţie unui prieten sau cunoscut

    TIMP CITIRE: 4 MIN

    [hotel Meduza] Nu vom mai reveni in curand

    TIPĂREȘTE

    Este al treilea an consecutiv cand ne petrecem concediul la Hotel Meduza (Eforie Nord). Daca in 2013 am fost foarte multumiti, in 2014 per ansamblu multumiti, in 2015 nu mai pot afirma acelasi lucru.

    In primul rand, am achizitionat biletul in luna martie cu pretul de 2700 lei, spunandu-ni-se ca beneficiem de un early-booking consistent (de cca. 30%), de fapt nu am beneficiat de niciun discount pentru ca pretul la care se putea achizitiona biletul cu o saptamana inainte de plecare era de 2745 lei cu aceeasi agentie de turism. Deci, ne-am imobilizat banii degeaba, lasandu-i pe altii sa se foloseasca de banii nostri. Cred totusi ca vina nu apartine patronului complexului Steaua de Mare, ci mai degraba agentiei de turism.

    La anul vom evita agentiile de turism si vom opta pentru achizitionarea biletului de pe booking cu 1 zi inainte de plecare.

    Cel mai mult m-a deranjat faptul ca, in plin sezon, cand ambele hoteluri (Delfinul si Meduza) erau aproape pline, turistii din cele 2 hoteluri, serveau masa la restaurantul hotelului Delfinul. Oare de ce or fi proiectat comunistii restaurant la fiecare hotel? De prosti? Nu, cu siguranta nu. Au calculat foarte simplu si au pus egalitate intre numarul de locuri de cazare din hotel si numarul de scaune din restaurant plus o marja suplimentara.

    Asadar, restaurantul hotelului Meduza s-a tinut inchis si toata lumea a fost ingramadita la Delfinul.

    Este inimaginabila harmalaia ce se creea de fiecare data la masa, asteptarea cu farfuria in mana sa prinzi o masa libera. Totul era la gramada. Trebuiau puse benzi de circulatie si create sensuri de deplasare, pentru ca de fiecare data iti venea cineva din fata care era in stare sa te calce in picioare.

    Despre mancare ma declar foarte multumita. Bucatari excelenti, mancare buna, diversificata, gustoasa, gatita ca la noi in Ardeal. Nota 10 pentru mancare, insa nota 5 pentru organizarea servirii mesei.

    Curatenia in hotel nu mai este ca cea din anii trecuti. Intr-un sejur de 7 nopti/8 zile, ne-au fost schimbate prosoapele o singura data si asta in conditiile in care le-am lasat pe jos ca altfel nu le schimbau deloc. Baia nu a exceleat in curatenie nici chiar la venire, ba din contra, pe bateriile sanitare erau depuneri vechi de calcar, totul era stropit, era asa... o curatenie foarte evaziva, facuta in marea graba.

    O alta problema a fost cea legata de ocuparea sezlongurilor gratuite. I-am facut program la barbatu-meu, care in fiecare seara isi punea ceasul sa sune la 4,30 dimineata si buimac de cap alerga ca disperatul sa prinda doua sezlonguri libere la piscina. De multe ori imi spunea ca se trezea abea cand cobora scazile acelea multe.

    Consider ca nu este cinstit fata de turisti ca unii sa prinda loc la sezlong, iar altii nu, ca nu vii in concediu sa-ti pui alarma la 4 dimineata, in fiecare dimineata. Principiul la ei este: primul venit, primul servit. Mai bine ar fi fost sa faca ca la Tomis (unde am fost in 2010) si unde a fost foarte OK cu sezlongurile: cate locuri de cazare, atatea sezlonguri. Eu cred ca exista suficient loc pentru a face asta (de-o parte si de alta a digului pe cele doua plaje + la piscina).

    Nu stiu daca vom mai alege sistemul AI, pentru noi cel putin, era mai bine daca aveam spre exemplu o demipensiune sau chiar pensiune completa, dar sa fim serviti intr-un mod elegant la masa, intr-o atmosfera mai destinsa si mai rarefiata. Nici acum la o saptamana de la revenirea din concediu, nu mi-a disparut parca din urechi acel zumzet continuu, galagia copiilor venita din toate partile, furnicarul de oameni, etc.

    Mi-am dat seama ca vrem altceva de la un concediu si la anul vom opta pentru altceva.

    La Complexul Steaua de Mare se practica turismul de masa si in masa. Trebuie regandita urgent problema restaurantului, a sezlongurilor, dar si a copiilor. De ce nu impartiti de exemplu familiile de copii si sa le separati de cele fara copii, sa cazati de exemplu la Delfinul familiile fara copii si la Meduza pe cele cu copii si sa asigurati astfel servirea mesei in locatii distincte, asa cum ar fi fost normal sa se intample.

    Ganditi-va ce haos puteti crea daca, din spirit de economie, dupa ce veti deschide si Hotelul Steaua de Mare, ii trimiteti pe toti sa manance la Delfinul.

    Nici nu-mi pot imagina!!!

    Asadar, pentru noi, concediul urmator va fi sigur intr-o locatie de mici dimensiuni, cu balcon, cu plaja proprie si cu sezlonguri aferente, intr-un regim de demipensiune pentru ca noi nu suntem niste mancai si nu ne incanta all-inclusive-ul.

    Am uitat sa precizez ca lipsa balconului creeaza un alt disconfort major si de la care nu mai suntem dispusi sa facem rabat, mai ales ca amandoi suntem fumatori.


    [fb]
    ---
    Trimis de ioana deva* in 09.08.15 14:12:14
    Validat / Publicat: 09.08.15 14:58:53
    INFO ADIȚIONALE
    • Nu a fost singura vizită/vacanţă în EFORIE NORD. A mai fost în/la: Tomis (Mamaia), Hora (Saturn), Aida (Saturn), Vila Homorod (Eforie Nord)

    VIZUALIZĂRI: 1184 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ioana deva*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2699 PMA (din 5 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    1 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [09.08.15 14:58:44]
    »

    @ioana deva - Câteva fotografii de pe acolo ar fi mai mult decât bine-venite... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew.php?id=12142

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Radu
    Alte impresii din această RUBRICĂSteaua de Mare, complex hotelier:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.049088954925537 sec
    ecranul dvs: 1 x 1