ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 07.08.2015
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Iasi
ÎNSCRIS: 07.07.15
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2015
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 2 COPII -- v: 6 ani și 8 ani

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
CAZARE [camere etc]:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
12.50%
Extrem de nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
60.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 2 MIN

Dezamagitor

TIPĂREȘTE

Pe scurt: nu vom reveni la acest hotel.

Pe larg, cele ce nu ne-au plăcut sunt urmatoarele:

1. Deși check-in-ul se face la ora 14:00, pe noi ne-au ținut pana la ora 16:00 în recepție ca sa ne dea o camera. Și asta în condițiile în care am plasat, strategic, 20 lv într-unul din pasapoarte. Suntem la al treilea sejur în Albena, primul la acest hotel, și a fost prima data când am pus bani în pașapoarte. Prietenii noștri, cu care am ajuns simultan și care au fost cazați în 15 min., râdeau spunând ca probabil de asta a durat atât sa ne cazeze pe noi. Eu vreau sa cred ca s-au străduit sa ne dea o camera care nu miroase și în care nu sunt gândaci. Din acest punct de vedere a fost ok camera.

2. Nu se accepta, teoretic, rezervări la șezlongurile de pe plaja. Pe principiul te trezești la 6, pui 2 prosoape unde găsești loc, și revii după micul dejun. Spun teoretic, pentru ca nenea care închiriază saltele de șezlong cu 10 lv/buc, are problema rezervărilor doar cu romanii din rândul 1 și 2. Dacă ești neamt / rus / francez sau îl plătești, nu-i mai pasa ca ti-ai rezervat loc. Oricum, ca peste tot, la ora 7 dimineața primele trei rânduri erau ocupate. Colac peste pupăză, la noi a venit și dupa-amiaza sa ne ia la întrebări, pentru ca a considerat el ca ocupam prea multe șezlonguri în primele doua rânduri (am fost 3 familii cazate în 4 camere). Dacă vroiam sa suport nesimțirea cuiva ahtiat după bani, făceam vacanta în RO.

3. Nu care-cumva sa va faceți patul înainte de a pleca din camera: rămâneți cu lenjeriile și prosoapele neschimbate tot sejurul.

4. Vestitele renovări ale hotelului, nu justifica cele 3 stele plătite în contextul în care multe servicii gratuite în alte locații, aici te costa de la 10 lv in sus (umbrela la piscina - 10 lv; tihnă pe plaja - 10 lv; etc.)

 

Aspecte pozitive: mâncarea mai buna decât ce am servit la Dobrotitsa și Kaliakra, piscina are 1,3 m adâncime maxima și apa calda, accesul extrem de facil din hotel pe plaja și la piscina, fără program la piscina (în alte locuri se închide la 18).

Ar mai fi de spus și altele. Am sa completez ulterior dacă mai apar chestiuni notabile. Încă n-am plecat de aici și mai au timp sa ne uimească.

Interesant este ca ne gândim cu toții sa plecam cu o zi mai devreme având în vedere ca și cei mici sunt plictisiți maxim. Nu credeam sa vad copii plictisiți la mare. Am zis ca or fi ai mei cu mofturi, dar din 7 cati am adunat de la 3 familii, toți 7 se cer acasă.


[fb]
---
Trimis de simona.c in 07.08.15 11:28:10
Validat / Publicat: 07.08.15 11:43:51
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Albena, Kaliakra și Dobrotitsa
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 4505 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

13 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (simona.c); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
[900 PMA] [450 PMA]
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2247 PMA (din 6 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    13 ecouri scrise, până acum

    webmasterX [07.08.15 11:39:00] »

    Bun review de debut

    @simona. c: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

    -

    Deşi de multe ori nu publicăm impresiile scrise "live" din sejur, în cazul de faţă vom face o excepţie, în scopul facilitării luării legăturii cu voi — de către alţi turişti, care probabil vor ajunge acolo, unii în scurt timp! — cât sunteţi încă în sejur, pentru posibile "Q&A" (întrebări şi răspunsuri), de multe ori foarte utile, în direct, de la "faţa locului".

    Completări, ajustări (inclusiv în privinţa notelor şi calificativelor acordate) — pot fi aduse prin rubrica ecouri, la finalul sejurului.

    -

    Câteva fotografii de pe acolo ar fi mai mult decât bine-venite... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew.php?id=1849

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA [07.08.15 22:54:38] »

    @simona. c -

    Deși check-in-ul se face la ora 14:00, pe noi ne-au ținut pana la ora 16:00 în recepție ca sa ne dea o camera. Și asta în condițiile în care am plasat, strategic, 20 lv într-unul din pasapoarte. Suntem la al treilea sejur în Albena, primul la acest hotel, și a fost prima data când am pus bani în pașapoarte. Prietenii noștri, cu care am ajuns simultan și care au fost cazați în 15 min., râdeau spunând ca probabil de asta a durat atât sa ne cazeze pe noi.

    O strategie greșită și ineficientă după cum s-a văzut. Prietenii au avut dreptate.

    Este o naivitate să crezi că numai unele camere au gândaci și altele nu. Dacă este să fie, aceștia mișună garantat peste tot.

    simona.c [07.08.15 23:43:19] »

    @nicole33: Ca a fost o strategie greșită, m-am convins. Nu sunt, însă, convinsa ca e "garantata" partea cu gândacii.

    Din experiențele altora care si-au exprimat părerea și aici, sunt cativa care au avut surprize neplăcute cu camerele de la etajul 1 (de fapt un parter mai inalt). Și, ce sa vezi, noi am primit camera la et. 1. Din fericire, așa cum am spus, camera noastră s-a dovedit a fi una din cele bune de la acest nivel (cam. 109). Avem, însă, colegi de palier care s-au dus cu reproșuri la recepție privind gândaci și mirosuri de la canalizare. N-am auzit de problema asta la etajele superioare (prietenii noștri, printre altele, sunt cazați la et. 2, și este ok și la ei).

    Și, un alt fapt divers, ar fi ca acest nivel a fost inundat anul trecut în iunie când a fost dezastrul de aici din Albena. E de așteptat cumva ca, pe alocuri, sa apară surprize neplăcute.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    andreieu [08.08.15 11:25:12] »

    @simona. c -

    Vestitele renovări ale hotelului, nu justifica cele 3 stele plătite în contextul în care multe servicii gratuite în alte locații

    Pentru unii, categoria de 3* a hotelului este corectă, pentru alții este indecisă, mergând chiar spre 4*, iar pentru alții, ca şi în cazul tău, clasificarea de 3* nu este corectă. Depinde de opinia fiecăruia.

    aici te costa de la 10 lv in sus (umbrela la piscina - 10 lv; tihnă pe plaja - 10 lv; etc.)

    Totul fals. Şezlongurile şi umbrelele de la piscină sunt gratuite iar salteaua de plajă costă 3 lv dar în niciun caz 10 lv. Nu ştiu cum ai ajuns la o asemenea deducție.

    simona.c [08.08.15 13:32:19] »

    @andreieu: Evident totul se reduce la opinia fiecăruia. Ăsta am înțeles că este și scopul acestui site.

    Iar preturile despre care am scris nu sunt deducție proprie. Sunt experiența noastra: când am venit cu kinderii la piscina și am întrebat ce trebuie sa facem ca sa primim o umbrela din cele stivuite lângă șezlongul d-lui care curata și supraveghează piscina, ni s-a spus sec 10 lv. Am aratat brățările de la mâini care dovedesc ca suntem clienți ai hotelului și ni s-a spus "No matter. 10 leva".

    Iar prețul saltelei de plaja este cel care mi-a spus sotul meu ca i s-a cerut pentru așa ceva.

    În fine, nu doresc sa creez polemici pe aceasta tema. Așa cum am spus, asta este experiența noastra. Având un pic de experiență cu sejururile la bulgari, am vrut sa-mi exprim părerea pentru a fi la dispoziția tuturor încă un punct de vedere asupra acestei locații. Puteți foarte bine sa-l ignorați dacă nu va convine.

    A, și încă ceva: faptul ca se oprește apa la baie când ti-e lumea mai draga (de ex. ești plin de spuma) și nu doar o data, este tot fals? Din experiența dvs., va întreb.

    Chestia ăsta n-am patit-o nici la Dobrotitsa 2*, nici la Kaliakra 4* și nici chiar în RO.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    webmasterX [08.08.15 13:44:14] »

    @simona. c

    Chestia ăsta n-am patit-o nici la Dobrotitsa 2*, nici la Kaliakra 4* și nici chiar în RO.

    ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestor destinaţii.

    [În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc) ]

    Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)

    dia85 [26.06.16 13:26:15] »

    @simona. c: buna! Imi poti spune, te rog, daca personalul hotelului statea cu ochii pe romani? La masa sau asa in general? Adica te privesc ca si cum ai fura... la un hotel la care am fost anul trecut nu aveau treaba, puteai lua mancare in camera, chiar puteau manca si persoane care nu erau cazate la acel hotel.

    simona.c [26.06.16 19:18:58] »

    @dia85 - Legat de asta rețin că parte din cei cu care am mers acolo își luau, în propriile caserole, fructe sau prăjituri. În special pentru cei mici pe care-i mai apucă cheful de-o gustare când ți-e lumea mai dragă. Și nu au fost niciodată probleme pe tema asta.

    Însă despre plecatul cu farfuria în cameră sau venitul la masă cu prieteni cazați în altă parte... nu pot să-ți spun nici că-i albă, nici că-i neagră. Nu am procedat de așa manieră și nici nu am sesizat dacă au făcut-o alții.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    dia85 [26.06.16 19:32:48] »

    @simona. c: multumesc pt. raspuns... Da, pentru copil ma interesa daca ii pot lua in camera.

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA [26.06.16 23:30:21] »

    @dia85 -

    Imi poti spune, te rog, daca personalul hotelului statea cu ochii pe romani? La masa sau asa in general?

    Oare de ce crezi că se ajunge în situaţia ca orice român să fie privit ca un potenţial infractor?

    Adica te privesc ca si cum ai fura... la un hotel la care am fost anul trecut nu aveau treaba, puteai lua mancare in camera, chiar puteau manca si persoane care nu erau cazate la acel hotel.

    Nu este o situaţie normală aşa cum nu este nici cea din paragraful citat anterior.

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA [26.06.16 23:35:13] »

    @simona. c -

    Legat de asta rețin că parte din cei cu care am mers acolo își luau, în propriile caserole, fructe sau prăjituri. În special pentru cei mici pe care-i mai apucă cheful de-o gustare când ți-e lumea mai dragă. Și nu au fost niciodată probleme pe tema asta.

    Foarte rău. Persoanelor respective li se putea explica elegant faptul că există magazine de unde pot cumpăra fructe şi dulciuri pentru copiii care doresc să mănânce în afara orelor de masă.

    Să vii de acasă cu caserole special pentru a lua mâncare din restaurant mi se pare destul de jenant şi nu-mi amintesc să fi întâlnit asemenea practici la alte naţii, iar cu copii mai veneau şi alţii.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    simona.c [27.06.16 00:11:12] »

    @nicole33 - In primul rând, nu găsesc unde am spus că a venit cineva cu caserole special de acasă pentru a lua din mâncarea disponibilă. Din câte știu erau caserolele folosite pentru mâncarea necesară pe drumul spre hotel.

    În al doilea rând, te rog dă-mi tu un exemplu de explicație elegantă pe care o poți oferi cuiva într-o astfel de situație.

    Din punctul meu de vedere, chestia asta ține de educația fiecăruia și obligația pe care mi-o asum este cea de a-mi educa proprii copii, nu pe ai altora sau pe părinții lor.

    În al treilea și ultimul rând, țin minte că puștiul meu cel mic era cât pe ce să răstoarne o rusoaică cu tot cu farfuria pe care o ținea în brațe. Ce căuta acolo cu farfuria plină de fructe, nu știu. Te las pe tine să-ți exprimi un punct de vedere.

    Nu că asta ar face plecatul cu mâncarea din restaurant un lucru OK. Dar chestia asta conform căreia numai românii sunt ”nașpa” mi se pare o afirmație gratuită și chiar jignitoare.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA [27.06.16 02:06:46] »

    @simona. c -

    În al treilea și ultimul rând, țin minte că puștiul meu cel mic era cât pe ce să răstoarne o rusoaică cu tot cu farfuria pe care o ținea în brațe.

    Tare puştiul la cei 6 ani ai lui, că rusoaicele au de obicei o bună stabilitate şi, oricum, rusoaica nu venise cu caserola de acasă, cel mai probabil, nepremeditând să fure mâncare din restaurant.

    Nu că asta ar face plecatul cu mâncarea din restaurant un lucru OK.

    Căraţi fraţilor mâncare prin camere că tot nu vă interzice nimeni, dar apoi să nu vă miraţi că vă umpleţi de gândaci.

    Dar chestia asta conform căreia numai românii sunt ”nașpa” mi se pare o afirmație gratuită și chiar jignitoare.

    Este doar interpretarea ta. Eu nu am afirmat aşa ceva. Dacă ai motive te poţi simţi jignită, dacă nu, nu.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    andreieu, dia85, nicole33, simona.c
    Alte impresii din această RUBRICĂBoriana Hotel [Boryana]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.047122955322266 sec
    ecranul dvs: 1 x 1