ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 06.08.2015
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Tulcea
ÎNSCRIS: 06.08.15
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
AUG-2015
DURATA: 5 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 15

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
60.00%
Către satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CADRUL NATURAL:
70.00%
Satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
41.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 40 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 1 MIN

De tot ....

TIPĂREȘTE

Prima impresie a fost acceptabila, internetul nu a functionat pe toata perioada sejurului. la receptie s-au scuzat si au zis ca se "lucreaza"[...]. Rusine sa nu ai net la un hotel de trei stele.

Mancarea la bufet suedez aceiasi zilnic, nu ai ce sa alegi. Dimineata ochiuri si cremvusti zilnic, la pranz aripioare si cartofi tot zilnic iar seara ce ramane de la pranz. Daca vrei sa mananci o ciorba nu ai sanse doar o supa crema dubioasa ori zeama fara carne.

Lifturi aglomerate, stai cate 10-20 de minute si astepti.

Personalul flegmatic te paseaza de la unul la altul, dar toti asteapta o atentie. Deci o impresie generala De tot [***]. Am luat teapa.

Nu recomand nimanui. M-ai am o noapte si am scapat.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de iulixius in 06.08.15 18:50:37
Validat / Publicat: 06.08.15 19:56:04

VIZUALIZĂRI: 1596 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (iulixius); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 450 PMA (din 1 vot)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 40.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    3 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [06.08.15 19:55:47]
    »

    @iulixius: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

    ===

    Deşi de multe ori nu publicăm impresiile scrise "live" din sejur, în cazul de faţă vom face o excepţie, în scopul facilitării luării legăturii cu voi — de către alţi turişti, care probabil vor ajunge acolo, unii în scurt timp! — cât sunteţi încă în sejur, pentru posibile "Q&A" (întrebări şi răspunsuri), de multe ori foarte utile, în direct, de la "faţa locului".

    Completări, ajustări (inclusiv în privinţa notelor şi calificativelor acordate) — pot fi aduse prin rubrica ecouri, la finalul sejurului.

    ===

    Câteva fotografii de pe acolo ar fi mai mult decât bine-venite... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew.php?id=13800

    tamarac
    [23.05.18 15:58:21]
    »

    @iulixius:

    Bună ziua,

    Dorim să vă mulțumim pentru timpul acordat de a ne comunica experiența dumneavoastră avută în hotelul nostru, părerea dumneavoastră contează pentru noi deoarece lucrăm în permanență la procesul de schimbare și dezvoltare al serviciilor oferite oaspeților noștrii.

    În ceea ce privește restaurantul, preparatele culinare sunt variate si acordăm o atenție deosebită modului de preparare și păstrare al acestora.

    Ne pare rău dacă acestea nu au fost pe gustul dumneavoastră de această dată.

    Hotelul nostru este dotat cu trei lifturi, două dintre ele au capacitatea de șase persoane, iar unul de doisprezece. Acestea nu sunt folosite la capacitatea maximă, prin urmare, timpul de așteptare poate fi mai lung în momentul în care gradul de ocupare este mai mare.

    Regretăm faptul că pe perioada sejurului dumneavoastră au existat probleme cu internetul, însă acea situație a fost remediată în timp util.

    Ne pare rău dacă experiența dumneavoastră la Afrodita Resort & Spa nu s-a ridicat la nivelul așteptărilor pe care le aveați din partea noastră. În viitor, sperăm să avem plăcerea de a vă găzdui din nou la noi, observând, de această dată, modificările apărute asupra modului de gestionare și funcționare al hotelului nostru deoarece ne dorim ca oaspeții noștri să primească un sejur ireproșabil și să revină cu drag la noi.

    Cu stimă,

    C. Tamara Guest Relations Manager Afrodita Resort & Spa


    NB tamarac este (sau a fost) reprezentant al unității
    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
    iulixiusAUTOR REVIEW
    [26.05.18 13:43:34]
    »

    va contrazic problema cu internetul sa rezolvat abia a treia zi cand am si plecat.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    iulixius, tamarac
    Alte impresii din această RUBRICĂAfrodita Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.046775817871094 sec
    ecranul dvs: 1 x 1