ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 02.08.2015
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Botosani
ÎNSCRIS: 06.09.13
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
JUN-2015
DURATA: 10 nopți
prieteni
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
PLAJA şi MAREA:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
43.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 5 MIN

Lipsa de respect fata de turisti

TIPĂREȘTE

In acest an, ne-am hotarit sa petrecem vacanta in statiunea Mamaia, pentru ca ne era dor de Litoralul romanesc. Am ales Hotelul Aurora intrucit am stat si in anii anteriori la acest hotel si am fost multumite.

Am ales jumatatea lunii iunie ca perioada a sejurului, 10 nopti.

Anul acesta am fost foarte dezamagite.

Totul a inceput cu prima zi de cazare. Am solicitat o camera cit mai sus si cu vedere spre Navodari. Ni s-a spus ca nu se poate ca nu mai sunt locuri in acea parte, ca este foarte aglomerat si ca ni s-a repartizat deja o camera. Camera repartizata era la etajul al doilea, dar cu vedere spre sud. Cind am intrat in camera, prima impresie a fost neplacuta. Imaginea pe care o vedeam de la fereastra si balcon nu era altceva decit o constructie inceputa si neterminata, practic abandonata, o imagine de-a dreptul dezolanta. Am revenit la receptie cu rugamintea de a ni se repartiza o alta camera intrucit am ales sa stam 10 zile la acest hotel si, in loc sa ne relaxam si sa ne bucuram de o priveliste frumoasa, ne-am trezit cu aceasta cladire astfel incit te apuca depresia numai cind o vedeai. Atasez poze ca sa aveti o imagine relevanta. De la receptie, ni s-a spus ca nu se poate ca ni s-a alocat aceasta camera in momentul rezervarii, ca soft-ul nu permite schimbarea etc.

In zilele urmatoare, am observat ca in partea dinspre nord nu sunt ocupate toate camerele, astfel incit justificarea ca nu se poate schimba camera era de-a dreptul absurda. Subliniez ca nu era plin sezon, ci jumatatea lunii iunie.

Am trimis e-mail catre persoana cu care am discutat la rezervare (mentionez ca am contractat sejurul direct prin hotel, nu prin agentie) care ne-a directionat la receptie. De la receptie ni s-a spus sa discutam cu persoana care ne-a facut rezervarea. Si tot asa. Intr-un final, dupa vreo 4 zile de sejur, de rugaminti la receptie si e-mail-uri trimise, am reusit sa schimbam camera. Numai ca am ramas cu o impresie foarte neplacuta pentru modul in care am fost tratate, pentru modul in care s-a efectuat acea alocare a camerei, care parea batuta in cuie, pentru ca nu am fost respectate ca si turisti.

Mentionez ca in camera alocata initial nu aveam nici conexiune Wi-fi, televizorul era model vechi. Nu stiu daca asa sunt toate camerele de pe acea parte, dar fac aceasta precizare ca sa stiti.

Deci, daca intentionati sa va cazati la acest hotel, ar fi bine sa fiti atenti si sa cereti relatii pentru ca altfel va veti umple de nervi. Noi recomandam partea dinspre nord si cit mai sus si sa mentionati acest lucru inca din momentul efectuarii rezervarii. De altfel, nu intelegem de ce nu pun un tarif suplimentar pentru camerele din partea de nord, astfel incit sa fie clar pentru turist de la inceput ce optiuni are.

Cu privire la conditiile de cazare, precizam: lenjeria este curata, mobilierul este suficient, conexiune Wi-fi (in camera schimbata, dinspre nord) relativ buna, mocheta era un pic cam patata si arsa pe alocuri, iar in balcon nu era foarte curat. Nu s-au schimbat prosoape sau lenjerie, decit in momentul schimbarii camerei. Curatenie nu prea s-a facut, doar schimbat cosul. Dar, sa zicem ca pentru un hotel de 2 stele este relativ bine.

In ceea ce priveste micul dejun, acesta a fost in general acelasi, dar, la fel, destul de bun pentru 2 stele. Bufet suedez: unt/margarina, gem, salata, salam sau sunca, telemea, cascaval, omleta, ochiuri, ceai, suc, cafea (ness)... Restaurantul, in schimb, nu arata prea bine, este cam comunist sau, daca s-a modernizat, nu s-a reusit decit ceva foarte kitch.

Intr-adevar, este un plus acea piscina care arata bine, insa pacat ca nu au incalzit putin apa. In luna iunie, apa marii era relativ rece si am vrut sa ne balacim in piscina, insa apa de aici era mai rece decit cea din mare. Nu intelegm de ce au mai facut piscina, daca nu incalzesc putin apa.

Dar impresia cea mai neplacuta ne-a lasat-o o peterecere organizata de hotel la piscina, Latino pool party. Am fost foarte incintate intial, gandindu-ne ca incearca si ei sa organizeze un program de divertisment pentru clientii cazati in hotel. Am luat invitatie si am hotarit sa mergem. A fost o BATAIE DE JOC. Pentru personalul important al hotelului si pentru colaboratori au fost aranjate mese ca la nunta, au fost tratati si serviti ca niste domni, in timp ce clientii hotelului au stat la niste mese simple, ca la o terasa obisnuita, fara macar sa li se ofere o limonada, un suc sau ceva. Practic, clientii hotelului au fost invitati ca sa faca consumatie si sa asigure companie invitatilor. Noi intelegem notiunea de protocol, dar puteau sa aiba bunul simt sa o faca discret, nu sa creeze aceasta nota discordanta intre turisti si ceilalti invitati. Se poate vedea foarte bine din pozele pe care le atasez cum aratau mesele pregite pentru acestia si cum aratau mesele pentru oamenii obisnuiti, cazati in hotel. Chiar a fost o bataie de joc, in conditiile in care clientul, turistul ar trebui tratat cu respect, pentru ca oamenii poate isi permit o vacanta pe an si vor sa se simta bine, nu sa fie umiliti pe fata.

Cam astea ar fi impresiile din acest an de la Hotel Aurora. Am fost foarte dezamagite de modul in care se comporta cu turistii si, cu siguranta, nu vom mai reveni la acest hotel.


[fb]
---
Trimis de Kiyomi in 02.08.15 12:38:26
Validat / Publicat: 02.08.15 14:53:50
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA. A mai fost în/la: Litoral, Sovata, Baile Felix, Busteni
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1378 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Kiyomi); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Peisajul dezolant pe care il vedeam din camera alocata initial (dinspre sud) -Cladire abandonata
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1800 PMA (din 2 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂAurora Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.048271179199219 sec
    ecranul dvs: 1 x 1