ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 05.07.2015
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucureşti
ÎNSCRIS: 05.07.15
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUN-2015
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 3 COPII -- v: 5,7,8

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
0.00%
Sub orice critică
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
PLAJA şi MAREA:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
33.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 3 MIN

Un concediu ratat

TIPĂREȘTE

Buna ziua,

Familie cu 3 copii am avut o rezervare din 26.06.2015-03.07.2015 la hotel Planeta, din Sunny Beach.

Am ajuns in data de 26.06.2015 in jurul orei 11 la hotel. Dupa 3 minute de discutii cu domni de la securitate ni s-a spus ca noi avem rezervare incepand cu ora14 si ca nu avem loc de parcare. Am gasit loc de parcare, unde nu deranja deloc traficul, si ni s-a comuicat tot de acesti domi ca nu putem lasa masina acolo pt ca riscam sa i se ridice masina.

APoi am descoperit ca parcarea era de 12lv /zi... adica cam 25 ron/zi... taxa valabila in toata statiunea. Este o intreaga mafie a domnilor de la securitate pt a jupui turistii de bani cu parcarea. Mentionez ca acest hotel apare ca hotel de 5 stele, dar in realitate nu are decat cu indulgenta 3 stele.

Am gasit loc de parcare la u alt hotel unde am platit cei 12lv/zi de parcare.

LA ora 14 u-am cazat. Evident ni s-a dat un apartament de 3 camere la capatul culoarului. ACnd am facut rezervarea am cerut apartament care sa aiba mocheta pe jos, avand copii sa nu trebuiasca sa stea cu papuci in piciaore prin apartament.

Evident ni s-a dat apartament numai cu gresie pe jos. Am mers la receptie si ni sa spus ca nu am alte apartamete. Minciuna sfrutata, in timp ce ne pregateam sa coboram am vazut cameristele ca faceau curat intrun apartement cu mocheta pe jos de unde tursitii tocmai facusera check-out.

LA ora 14 e-am dus sa e puna bratarile, pt ca asa e-au spus receptionera. CAnd am ajus ni s-a spus sa venim la 14,30 pt bratari.

LA barul din interior chelnerii care serveau aveau un sictir pe ei, si o greata ca nu aveam ici u chef sa ma duc sa le cer ceva de baut. Se facea o coada interninabila pana ajungeam sa iau un pahar de suc.

Echipa de etertaiment a fost ok, spre foarte bine dpdv al dorintei de a ne face sa ne simtim bine.

LA mare sezlongurile costa 8 lv/zi.

In camera mirosea intotdeauna a aer inchis de la canalizarea bin bai.

La plecare am vrut sa parchez masina pt a-mi cara bagajele apoi sa plecam. M-am trezit cu pumni dati de domnul de la securitate in masina spunandumi-se sa mut masina de acolo.

Am dat sa ies din masina sa ii explic ca eu am stat in hotel si ca el mi-a spus sa parchez masina acolo... cand colo ce sa vezi efectiv mi-a inchis portiera masinii in nas spunandu-mi sa mut maisna de acolo.

Am fost la receptie sa imi exprim nemultumirea si tot ce mi-au putut spne receptionerele a fost ca de ce vorbesc asa tare cu ele?

Asa am ramas noi cu un gust amar dupa cele 7 zile petrecute la hotel Planeta.

Nesimtire +badaranie din partea personalului, cum niciunde nu am mai vazut

Nu va recomand acest hoteel, ca de fapt intreaga statiune cu taxa lor de 12 lv/zi de parcare... In albena sau golden beach nu exista asa ceva


[fb]
---
Trimis de george iosif in 05.07.15 15:32:21
Validat / Publicat: 05.07.15 16:21:03
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: GOLDEN BEACH, DUNI

VIZUALIZĂRI: 2530 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

26 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (george iosif); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 900 PMA (din 2 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    26 ecouri scrise, până acum

    webmaster69
    [05.07.15 16:20:33]
    »

    @george iosif: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [05.07.15 21:57:31]
    »

    @george iosif -

    Am ajuns in data de 26.06.2015 in jurul orei 11 la hotel. Dupa 3 minute de discutii cu domni de la securitate ni s-a spus ca noi avem rezervare incepand cu ora14 si ca nu avem loc de parcare.

    Au mințit cu ceva? Peste tot ora de check in este la 14.00. Foarte posibil ca la ora 11 încă să nu fi plecat cei care urmau să facă check out la ora 12.00 în ziua respectivă și chiar să nu existe locuri libere.

    APoi am descoperit ca parcarea era de 12lv /zi... adica cam 25 ron/zi... taxa valabila in toata statiunea.

    Ai descoperit extrem de târziu că parcarea se plătește la acest hotel, această informație trebuia să o soliciți și să o primești din momentul în care ai făcut rezervarea sejurului. La fel și informația că în preț nu sunt incluse șezlongurile de la plajă.

    În Sunny Beach există și hoteluri, ce-i drept puține, la care parcarea este gratuită, deci nu este corect să generalizezi.

    Mentionez ca acest hotel apare ca hotel de 5 stele, dar in realitate nu are decat cu indulgenta 3 stele...

    Perfect de acord, nu merită cinci stele.

    Dar prețul plătit de tine este ca pentru un hotel de cinci stele?

    sandi67
    [06.07.15 12:31:22]
    »

    @george iosif - Salut George,

    ami pare rau sa constat ca si altii si-au stricat concediul.

    Poti sa-mi spui pe privat de la ce agentie ti-ai luat biletul?

    Pentru ca nu este normal sa oferi servicii de 2-3 stele la pret de 5. [***]

    O zi excelena!

    webmasterX
    [06.07.15 12:53:34]
    »

    @sandi67 - Pe AmFostAcolo nu acceptăm postarea în clar a informaţiilor cu caracter personal (nume, numere de telefon, adrese de mail, etc). Asemenea date se pot trimite/primi însă prin mesaje private, destinatarul primind aceste mesaje în aceeaşi căsuţă de mail în care primeşte şi înştinţările despre ecouri.

    Pentru a transmite un mesaj personal: click pe numele utilizatorului, apoi - în fereastra nou-deschisă - pe linkul "trimite mesaj pers".

    Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI bifată. Opțiunea respectivă se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.

    -

    Amintesc desemenea că referirile la AGENȚII și alte entități din România care funcționează pe principii COMERCIALE (portaluri web de profil etc) sunt INTERZISE

    Puteți trimite, în schimb, aceste informații prin intermediul mesajelor personale (pe privat) - click pe numele utilizatorului, apoi, în fereastra nou-deschisă, pe linkul "Trimite mesaj pers".
    Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI bifată. Opțiunea respectivă se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.

    sandi67
    [06.07.15 13:11:38]
    »

    @nicole33 - Nicole33, cu scuzele de rigoare intreb, esti reprezentanta hotelului?! Ideea este urmatoarea:

    Unele agentii din tara vand sejururi la acest hotel mentinand ca este hotel de 5*, iar oferta este promotionala. Asta ptr a lamurii partea cu pretul.

    Agentia de la care eu am cumparat biletele chiar recomanda hotelul, iar agenta de turism, in momentul achizitionarii pachetului mi-a spus ca am facut o alegere extraordinara, ei l-au vizitat (agentia) si este "fabulos". ceea ce nu corespunde in nici un fel cu realitatea.

    Daca au fost scrise aceste review-uri este strict pentru a-i preveni si pe alti amatori de "oferte" la acest hotel sa nu-si strice concediul. George are perfecta dreptate staff-ul hotelului este sub orice critica!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    sandi67
    [06.07.15 13:20:12]
    »

    @webmasterX -

    Multumesc frumos de info webmasterX, am reusit sa-i trimit un mes pe privat.

    O zi buna.

    valeria2012
    [06.07.15 17:20:33]
    »

    Pe viitor recomand Romania ca destintie de vacanta la mare cu trei copii, s-ar putea sa gasiti parcarea gratuita... in rest, nimic.

    Eu zic ca a fost f bine la banii dati, daca vreti sa va dea pe spate un hotel de 5 stele mai puneti 2000 de euro si mergeti in Turcia.

    george iosifAUTOR REVIEW
    [06.07.15 17:36:13]
    »

    Buna ziua,

    In primul rand am fost constient ca la 800 euro nu voi putea gasii conditiile din Turcia, dar ce are asta a face cu agresiunea fizica a domnului de la securitate? Sau cu nesimtirea baiatului de la barul de langa piscine care servea bauturile in dorul lenii?

    Sau cu faptul ca receptionera putea sa imi dea un apartament cu mocheta pe jos, si nu a facut-o doar pt ca nu a vrut? Ce treaba are japca de 12lv/zi pt parcarea masinii? Eu stiu ca la hotel de 5 stele ai parcare inclusa, asta e valabil si pt un hotel de 4 stele.

    Nesimtirea personalului este una fosrte mare, mai ales a domnilor de la securitate. eu unul nu voi mai revenii niciodata in Bulgaria. Ca sa numai zic ca prosoapele pt piscina erau inexistente. A-ti mai pomenit asa ceva la un hotel catalogat chipurile la un hotel de 5 stele?

    Daca puteti da delete la nesitirea personalului atunci e un loc ok unde sa va duceti.

    Sezlongurile pe malul marii sunt 8 leva

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    george iosifAUTOR REVIEW
    [06.07.15 17:40:26]
    »

    @nicole33 - Buna ziua,

    In primul rand am fost constient ca la 800 euro nu voi putea gasii conditiile din Turcia, dar ce are asta a face cu agresiunea fizica a domnului de la securitate? Sau cu nesimtirea baiatului de la barul de langa piscine care servea bauturile in dorul lenii?

    Sau cu faptul ca receptionera putea sa imi dea un apartament cu mocheta pe jos, si nu a facut-o doar pt ca nu a vrut? Ce treaba are japca de 12lv/zi pt parcarea masinii? Eu stiu ca la hotel de 5 stele ai parcare inclusa, asta e valabil si pt un hotel de 4 stele.

    Nesimtirea personalului este una fosrte mare, mai ales a domnilor de la securitate. eu unul nu voi mai revenii niciodata in Bulgaria. Ca sa numai zic ca prosoapele pt piscina erau inexistente. A-ti mai pomenit asa ceva la un hotel catalogat chipurile la un hotel de 5 stele?

    Daca puteti da delete la nesitirea personalului atunci e un loc ok unde sa va duceti.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    george iosifAUTOR REVIEW
    [06.07.15 17:47:53]
    »

    @sandi67 -

    L-am luat dupa net, in acel hotel am mai fost intr-un team building in 2010. Atunci nu am intrat in contact prea mult cu personalul hotelului.

    Agentia de turism nu are nici o vina, eu cand m-am dus la ei eu am solicitat acest hotel, nestiind ca atitudinea personalului hotelului s-a schimbat atat de mult.

    Agentia de turism nu mi-a recomandat acest hotel.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    webmasterX
    [06.07.15 17:49:54]
    »

    @george iosif - am 2 sfaturi / rugăminţi

    1. nu folosi ENTER în exces; după cum ai văzut, o astfel de spaţiere e uşor deranjantă; un singur ENTER, când treci la idee nouă (paragraf nou) e suficient. -- am eliminat excesul de ENTER-uri în cele două trei ecouri de mai şi după cum vezi spaţiul dintre paragrafe e suficient de "clar", bine definit.

    2. nu e necesar să repeţi, stil copy-paste, aceleaşi paragrafe în ecouri diferite adresate unor autori diferiţi - e pur şi simplu redundant. Dacă vrei să scrii (aproximativ) acelaşi lucru mai multor adresanţi, foloseşte @adresant1, adresant2, ... adresant X

    george iosifAUTOR REVIEW
    [06.07.15 17:52:10]
    »

    @valeria2012 -

    In momentul cand domnul de la paza iti bate cu pumnul in masina si iti inchide fortat portiere masinii nelasandu-te sa ii explici ca tocmai el a fost cel care mi-a spus sa parches masina acolo... SINCER EU NU CRED CA "A FOST FOARTE BINE LA BANII DATI" ca sa va citez.

    MA duc la receptie si tot ce imi pot spune doamnele receptionere este e ce vorbesc asa de tare cu ele? ... sincer eu cred ca este FOARTE PROST LA BANII PE CARE I-AM DAT, SI SINCER NU A-TI MUNCIT DVS PT EI

    george iosifAUTOR REVIEW
    [06.07.15 18:02:38]
    »

    @nicole33 -

    sI CE TREABA ARE CAT AM PLATIT EU cu faptul ca cei de la hotel au tupeul de a spune ca au un hotel de 5 stele? In loc sa spuna ca au 3 stele, cat au de fapt. Am fost de 5 ori pe litoralul bulgaresc dar in nici un hotel nu am mai gasit aceasta bataie de joc.

    HOTELUL DUNII, SPRE EXEMPLU, IN RECOMAND CU CALDURA: JOS PALARIA

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    george iosifAUTOR REVIEW
    [06.07.15 18:08:11]
    »

    @nicole33 -

    Tonul pe care mi-a spus ca cazarea va avea loc la ora 14 mi-a transmis un dispret total la adresa mea, eu m-am simtit doar ca un alt fraier care urmeaza sa fie jupuit de niste leva pt a plati taxa lor de protective de 12 leva/zi de parcare.

    Repet:calitatea personalului, modul cum iti vorbesc si comporta (pumni in masina+blocarea portierii masinii mele cu forta) nu are a face cu nr de stele, ci cu cei 7 ani de acasa.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [06.07.15 18:09:32]
    »

    @sandi67

    Pentru ca nu este normal sa oferi servicii de 2-3 stele la pret de 5.

    Hai să nu exagerăm, acesta nefiind nicicum un preţ pentru un hotel de cinci stele.

    Mă miră faptul că la vârsta pe care o ai încă mai crezi în promoții extraordinare, curate chilipiruri. Nici în Bulgaria și nici în vreo altă țară nu umblă câinii cu covrigi în coadă, iar ieftin și „fabulos”, cum ți-a povestit ție fata de la agenție, crede-mă că NU EXISTĂ.

    Nicole33, cu scuzele de rigoare intreb, esti reprezentanta hotelului?!

    Nicidecum.

    Nici măcar nu am fost vreodată la acest hotel și nici nu intenționez acest lucru în viitor. Am văzut hotelul din exterior doar prin 2009 sau 2010, am văzut cu ochii mei cele cinci stele afișate, dar și atunci prețurile erau suspect de mici și impresiile foarte proaste, în special pe partea de masă, motiv suficient pentru mine pentru a-l evita. Ulterior am auzit că ar fi pierdut o stea, fiind clasificat la patru stele. De pe site-ul oficial al hotelului nu reiese clar câte ar avea. La noi unele agenții îl vând ca fiind de patru stele, alte îl dau de cinci.

    Un sfat pentru viitor: fii mai circumspect la aceste „superpromoții” pentru a nu mai avea asemenea surprize neplăcute. Indiferent de numărul stelelor afișate, întotdeauna prețul face diferența.

    Mi-am amintit o discuție avută în urmă cu ceva ani, la un târg de turism la care mă dusesem doar pentru a mă întâlni cu cineva, eu neintenționând să cumpăr nimic, cu o tipă de la o agenție prezentă acolo, pe care am întrebat-o într-o doară ce îmi recomandă pe Bulgaria în partea de litoral. S-a grăbit să-mi recomande foarte călduros un hotel de cinci stele ca fiind cel mai cel. Știam hotelul, intrasem în el inclusiv în camere, pentru mine era clar ce oferă în realitate. Am blocat-o întrebând-o de ce acest hotel de cinci stele, nemaipomenit în opinia ei, costa mai puțin decât alte hoteluri de doar patru stele din aceeași stațiune și în aceeași perioadă. Am fost declarată cârcotașă că în loc să mă bucur de prețul avantajos, eu mai comentez și mai pun și întrebări stânjenitoare. Din păcate, nu toți procedează ca mine.

    fanespoitorul
    [06.07.15 18:12:53]
    »

    @george iosif - In primul rand in Sunny beach hotelurile sunt unele langa altele si in general parcarile sunt pentru cateva masini. Parcarea se plateste si eu am platit la alt hotel din Sunny beach. Parcarea nu este obligatoriu sa fie gratis daca are 4 sau 5*.

    Mentiona undeva ca dau gratuit prosoape pentru piscina?? In Sunny beach si in Nisipuri sezlongurile se platesc iar la alte hoteluri cu sezlonguri gratuite platesti salteluta cu 2 leva.

    Asta e in Bulgaria, daca le sti de la inceput este OK si sti ce sa alegi.

    webmasterX
    [06.07.15 18:15:19]
    »

    @george iosif - Încercați ca pe viitor să nu mai folosiți litere mari. Sunt considerate nepoliticoase vis-a-vis de ceilalți autori, iar în limbaj internautic asta înseamnă că strigați la noi!

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [06.07.15 18:27:15]
    »

    @george iosif -

    Eu stiu ca la hotel de 5 stele ai parcare inclusa, asta e valabil si pt un hotel de 4 stele.

    Nu este neapărat o regulă ca parcarea să fie gratuită în funcție de numărul de stele ale hotelului.

    Ai spus că ai fost la Duni. Acolo nu ai plătit pentru parcare? Eu am fost la Duni de cinci ori, de fiecare dată la Marina Royal Palace de cinci stele. Doar prima dată parcarea a fost gratuită. Cu toate acestea, am revenit de încă patru ori și am plătit parcarea, fără a face o tragedie din asta.

    Evident ni s-a dat un apartament de 3 camere la capatul culoarului. ACnd am facut rezervarea am cerut apartament care sa aiba mocheta pe jos, avand copii sa nu trebuiasca sa stea cu papuci in piciaore prin apartament.

    Tot repeți că ai plătit 800 de euro, care, de fapt, sunt doar vreo 730 euro, dar ai primit un apartament de trei camere și ați beneficiat de all inclusive CINCI suflete timp de o săptămână.

    Cu sau fără mochetă pe jos, eu folosesc întotdeauna papucii la un hotel, chiar dacă mocheta pare curată.

    Ce treaba are japca de 12lv/zi pt parcarea masinii?

    Japcă sau nu, nu comentez, costurile suplimentare legate de parcarea mașinii, ca și costurile legate de șezlongurile și umbrelele de la plajă, trebuiau cunoscute și luate în calcul încă de la rezervarea sejurului. În Sunny Beach sunt puține hoteluri care oferă parcare gratuită, dar costul acestora este mult mai mare decât ai plătit tu aici, având în vedere componența familiei tale. Situația este similară în Nisipurile de Aur, unde majoritatea hotelurilor percep taxe de parcare, uneori mai mult de 12 leva/zi. Și, la fel, cine refuză să plătească se trezește cu mașina ridicată și îl costă mai mult recuperarea acesteia.

    Ai dreptate în legătură cu comportamentul incalificabil al celor de la security. Nervozitatea lor s-a datorat faptului că ai parcat la alt hotel și nu și-au luat și ei partea.

    Vacanțe mai inspirate și mai informate!

    george iosifAUTOR REVIEW
    [06.07.15 19:47:42]
    »

    @nicole33:

    Ei m-au indrumat spre aceea parcare. Nu m-am dus de capul meu acolo. In plus ei mi-au spus sa parchez masina acolo, si apoi tot ei ma dau in suturi afara.

    Comunicarea e de tri feluri:verbala, nonverbala si paralimbajul. 85% transmiterea informatiilor noi le receptam din paralimbaj si nonverbal. Cum mi-au vorbit personalul acestui hotel denota grave lacune de cei 7 ani de acasa.

    Am dat 800euro pt ca am pus si costul drumului pana acolo, adica 730eurohotelul+benzina pana acolo+japca politistilor din Ruse de 20 leva ca aveam 55de km on oras.

    Asa ca ma costat 800euro. Acum Inttelegi de ce o dau cu 800euro?

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [06.07.15 20:08:51]
    »

    @george iosif -

    Am dat 800euro pt ca am pus si costul drumului pana acolo, adica 730eurohotelul+benzina pana acolo+japca politistilor din Ruse de 20 leva ca aveam 55de km on oras.

    Deja devine o glumă. Pe nimeni nu interesează cât te-a costat pe tine benzina și nici hotelul nu este vinovat că tu ai depășit limita de viteză și a trebuit să dai șpagă ca să scapi de amendă. Ai uitat să calculezi și vigneta/vignetele de Bulgaria, rovigneta și taxa de pod de la Giurgiu-Ruse și retur. Dacă alegeai alt hotel nu ai mai fi dat bani pe benzină?

    Bine că nu te-ai gândit să iei avionul, că-ți majora serios prețul vacanței. Scăpai de plata parcării, dar nimeni nu-ți garanta că ai fi primit apartament mochetat așa cum îți doreai.

    george iosifAUTOR REVIEW
    [06.07.15 20:21:21]
    »

    @nicole33 -

    Eu nu va mai raspund.

    Nu inteleg de cand va permiteti sa ma tutuiti?

    Personalul hotelului mi-a lasat un gust foarte amar. Si cu asta am pus punct acestei dispute fara sens.

    Ridicatii in slavi daca doriti si va doresc numai vacante reusite in Bulgaria. Eu unul numai merg dupa acest episod.

    Cele bune

    george iosifAUTOR REVIEW
    [06.07.15 20:24:05]
    »

    @webmasterX -

    Am inteles

    sandi67
    [07.07.15 10:30:55]
    »

    @nicole33 - DA! am recunoscut ca am luat teapa cu oferta asta, iar cu banii cheltuiti pe biletele din Bg si cei cheltuiti pe cazare, masa, etc in Mamaia puteam merge in Turcia sau Grecia linistit. Asta este, sper ca am tras invatamintele necesare (din pacate pe banii mei).

    Toate cele bune si concedii de vis!

    Husky
    [07.07.15 17:55:16]
    »

    @george iosif:

    Tonul face muzica. La receptionere ai tipat, cine stie cum ai vorbit si cu parcangiul. De ce te mai miri?

    Iar pretul a fost chilipir, asa pomana nu mai gasesti, chiar daca hotelul nu pare sa aiba 5 stele.

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [07.07.15 20:25:17]
    »

    @sandi67 -

    Mulțumesc. Vacanțe frumoase și ție!

    george iosifAUTOR REVIEW
    [08.07.15 15:04:58]
    »

    @Husky:

    Daca asa spuneti, atunci asa este. Ce sa spun:aveti dreptate. Numai bine dle Husky

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    fanespoitorul, george iosif, nicole33, sandi67, valeria2012
    Alte impresii din această RUBRICĂPlaneta Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.044565916061401 sec
    ecranul dvs: 1 x 1