ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 28.06.2015
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: > 60 ani
DIN: Ploieşti
ÎNSCRIS: 11.05.15
STATUS: SENATOR
DATE SEJUR
APR-2013
DURATA: 3 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
CADRUL NATURAL:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
100.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 110 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 5 MIN

Mediterranean Palace Thessaloniki - un hotel de 5 stele pe care le merită.

TIPĂREȘTE

Citind pe sit-ul A F A am întâlnit un turist care afirma că acela care alege un hotel de 5 stele, înseamnă că este o persoană obișnuită cu eleganța.

De la început susțin că eu nu fac partea din această categorie. Locuiesc într-un apartament cu 3 camere, confort unu. Călătoriile le facem cu autoturismul, pe cont propriu. Eu cu soția ne bazăm pe ce studiem acasă, eu și pe internet și plecăm cu notițe, hărți, GPS, aparat de fotografiat și camera video, plus camera auto (tot o cameră video) care este fixată cu o ventuză, pe parbrizul mașinii.

Hotelul îl alegem de acasă și print-o agenție de turism facem rezervare, inclusiv plata cazării. Alegem numai hoteluri cu parcare proprie și aproape de o stație pentru transportul public.

Acesta sunt cele două criterii pe care le avem în vedere când alegem un hotel. Eu nu alerg după eleganță, în viață am dormit și în condiții dure, cine a făcut armată știe ce vreau să spun. Ne este suficient să găsim paturi curate și apă caldă.

Am ales acest hotel doar pentru că avea parcare și o poziție relativ centrală (nu a fost nevoie să folosim transportul public).

În Salonic am fost de două ori, respectiv perioada 25-28 aprilie 2013 iar în anul următor în perioada 10-13 mai. De fiecare dată ne-am cazat la Hotelul Mediterranean Palace cu adresa Salaminos nr. 3 & Karatasou, Thessaloniki.

Nu dezvolt condițiile de cazare pentru că hotelul fiind de 5 stele, totul este bun și bine pus la punct.

Succint, spun că acolo camerele au o suprafață mai mare și pe lângă mobilierul obișnuit, în cameră mai erau o vitrină de colț, o masă rotundă cu 2 scaune, un birou, un lampadar într-n colț și câteva tablouri pe pereți. Avea balcon placat cu marmură. Despre baie, numai de bine.

Hotelul are parcare subterană cu valet (dorința noastră de acasă) și costa 11 euro/zi.

Prin agenția de turism am plătit 105 euro/noapte dar posibil ca prețul să fie mai mare însă noi beneficiem de reduceri, având card de fidelitate la agenție. In linii mari, cam atât despre hotel.

Dintre punctele obligatorii ale unui review, am să dezvolt pe acela de la lit. B -Serviiciile generale ale unității, amabilitate, ospitalitate, atenție și grijă față de clienți.

Două situații mai puțin plăcute pentru mine mă determină să scriu acest review.

Prima situație.

In prima zi, ne-am întors din oraș pe la ora prânzului. Era o zi senină de sfârșit de aprilie, cald afară dar și mai cald în camera horelului.

Am parcurs cei trei pași de la comanda pentru aer condiționat și acesta tot nu funcționa. Am ieșit pe hol să merg la recepție și am observat că la două camere ușile erau deschise și se făcea curățenie... Am intrat și în acestea și am constatat că aerul condiționat nu funcționa pe tot etajul.

Am mers la recepție și în limba franceză i-am spus ce se întâmpla iar recepționerul îmi răspundea în limba engeleză. Nu ne înțelegeam sub nici o formă și la un moment dat recepționerul, puțin nervos, mi-a spus răspicat că la acel hotel se vorbesc numai limbile engelză și germană. Pe față mi se citea supărarea și i-am spus, oarecum în limba engleză, (așa cum puteam eu) că regret pentru că la un hotel de 5 stele, limba franceză este ignorată. Am plecat nervos. In treacăt fie spus, de nevoie eu am învățat cele mai uzuale cuvinte ori expresii în limba engeleză, dar nu am pretenția că pot purta un dialog.

Ajuns în cameră, am făcut ventilație naturală, deschizând ușa de la intrare și pe cea de la balcon.

Și acum să vedeți surpriza. După cca. o jumătate de oră, a sunat telefonul fix de pe noptiera de lângă patul meu. Am ridicat recceptorul și am auzit glasul unei doamne care vorbea o limbă franceză limpede, că îți era mai mare dragul să o asculți. Dialogul a fost scurt fiind suficient să-i spun că aerul condiționat nu funcționa pe tot etajul. Ce m-a impresionat a fost faptul că la încheierea dialogului, acea doamnă mi-a spus că și-a lăsat numărul de telefon al său la recepție și ori de câte ori va fi necesar, să fie solicitată telefonic. Iată ce înseamnă un hotel care se respectă.

Aerul condiționat a început să funcționeze după ceva timp. Nici acum nu înțelegem cum au găsit atât de repede un vorbitor de limbă franceză. Aceasta a fost o dovadă concludentă de ospitalitate.

A doua situație.

Dimineața, la micul dejun, la plecare am uitat pe spătarul scaunului borseta în care erau acte, bani, camerele video și foto. Am observat lipsa ei în cameră și m-am întors în restaurnat cu un strop de spreanță. Am mers direct la masa mea, m-am uitat bine în jur și borseta nu era. In salon era un domn elegant îmbrăcat, stătea în picioare, cu mâinile la spate și supraveghea salonul. M-am îdreptat spre acesta, m-a văzut că viu spre el, a venit și el spre mine zâmbitor. A bănuit dece îl caut și m-a condus la recepție de unde am primit borseta. Surprinzător, nici nu m-au întrebat cum mă numesc. Așa da amabilitate. Și pentriu aceste două motive, în anul următor tot la acest hotel am mers.

Cu bine, tuturor.


[fb]
---
Trimis de Mihai18 in 28.06.15 18:44:10
Validat / Publicat: 28.06.15 19:15:50
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în GRECIA. A mai fost în/la: Istanbul, Edirne, Belgrad, Viena, Frankfurt, Brussels, Paris si multe altele
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1862 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Mihai18); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P11 Faleza de la Marea Egee, foarte aproape de hotel
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 13700 PMA (din 15 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 110.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    2 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [28.06.15 19:15:27]
    »

    Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

    Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

    Mulţumesc.

    ===

    Mutat în rubrica "Mediterranean Palace Hotel, SALONIC" (nou-creată pe sait)

    Mihai18AUTOR REVIEW
    [28.06.15 20:57:22]
    »

    @webmasterX - Corect.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Mihai18
    Alte impresii din această RUBRICĂMediterranean Palace Hotel:

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.03863000869751 sec
    ecranul dvs: 1 x 1