ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 11.06.2015
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Braşov
ÎNSCRIS: 10.06.15
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
JUN-2015
DURATA: 1 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
60.00%
Către satisfăcător
CADRUL NATURAL:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
60.00%
Către satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
63.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 3 MIN

Pacat de zona superba

TIPĂREȘTE

Am ajuns, dupa o zi obositoare, la acest hotel, unde aveam facuta, telefonic ce-i drept, rezervare de catre un prieten.

Primul contact cu personalul locatiei a fost o doamna, ospatar, care abia ne-a bagat in seama si cu jumatate de gura ne-a indrumat catre receptie. Aici, o alta doamna, la fel de "amabila" ca prima, ne-a raspuns artagos, cum ca ea n-are nicio rezervare facuta telefonic, dar ca avem marele noroc ca mai are o camera. Am acceptat pe loc, am completat (cu litere de tipar!) formularul de cazare si ne pregateam sa achitam... una dintre politicile hotelului, afisata la receptie, este ca se achita in avans tot sejurul... adica daca nu-ti place, ghinion. Pe acelasi ton "fermecator", doamna ne-a cerut un act de identitate, pentru ca ea nu intelege ce am scris pe formular. Repet, il completasem cu litere de tipar. Si nu era problema de a prezenta un act de identitate, dar tonul face muzica. M-am simtit de parca eram un copil certat de vecina de la parter, nicidecum un client, oaspete al unui hotel cu pretentii de 3*.

Camera pe care am primit-o a fost curata, baia suficient de mare, cu articole de toaleta, asternuturi curate, desi un pic uzate, la fel ca si prosoapele din baie.

Peste tot in camera erau afise in care se specifica foarte clar (adica cu multe semne de exclamare la final) ca lenjeria se schimba la trei zile si prosoapele la 2 zile. Nu a fost cazul, pentru ca am stat doar o noapte, dar m-am intrebat totusi ce se intampla daca se doreste schimbarea prosoapelor (pentru ca hotelul dispune de piscina si nu se ofera halat sau prosop pentru piscina) mai des.

Ambele piscine au apa termala, cea interioara era putin mai rece, cea exterioara mai calda. Exista si sauna umeda si sauna uscata, cu taxare in plus, 10 lei/10 min, care nu functioneaza. Sezlonguri suficiente la ambele piscine.

Micul dejun intra in pretul camerei, dar in limita a 30 de lei/camera si este a la carte. Ce depaseste platesti. Atentie insa! Trebuie sa ai bani la tine sau sa anunti de la inceput (asa a spus chelnarita, dar n-am inteles bine care inceput-probabil cel de check-in, ca eu am rugat-o acest lucru inainte sa scoata nota) ca vrei sa treaca eventuala diferenta pe camera.

Mancarea este acceptabila, nimic extraordinar, nimic necomestibil. Ca si preturi, am platit in plus 17 lei (adica in total 47 lei) pentru o omleta, o salata de vara, un cappuccino, 2 cubulete de unt si 2 boluri mici de gem (100 gr in total), telemea, rosie, paine, ceai, muschi.

Si aici servirea a lasat de dorit, fiind prima ora a diminetii personalul unitatii (chelnarite, personal administrativ etc) statea la cafea, tigari si discutii personale pe terasa, printre turisti si pareau a fi in concediu, nicidecum la serviciu. Iti era si teama sa le ceri ceva, ca se rasteau la tine.

Pentru a primi nota de plata de la micul dejun a trebuit sa asteptam mult si bine, chelnarita plecase la bucatarie si, desi vedea ca ne uitam dupa dansa, ne-a ignorat complet, cu toate ca eram singurii clienti. Si nici macar nu a multumit pentru restul lasat ca bacsis. Da stiu, nu era mult, 3 lei, dar la serviciul prestat nu-i merita nici pe acestia.

La final, la check-out, ne-am intalnit intamplator cu receptionera, pe scarile hotelului. Aceasta, fara sa se prezinte in vreun fel, mi-a luat cheia camerei din mana si pe un ton autoritar mi-a comandat sa o astept in holul cladirii (receptia e in primul corp si noi am fost cazati in celalalt corp) pana se duce sa verifice camera.

Per total, camera ok, as recomanda-o, piscinele bune, dar personalul este total neospitalier si nu este instruit deloc in a veni in intampinarea cerintelor si nevoilor clientilor.


[fb]
---
Trimis de Ruxxy in 11.06.15 20:33:44
Validat / Publicat: 11.06.15 21:46:30
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în CĂLIMĂNEŞTI-CĂCIULATA. A mai fost în/la: Poiana Brasov-hotel Piatra Mare, Hotel Alpin, Hotel Escalade; Tulcea - Hotel Egreta, Hotel Rex, Hotel Europolis; Delta Dunarii - Pens. Best Delta; Timisoara -Hotel Tresor, Do Stil Boutique Hotel; Cluj Napoca-Hotel Meteor; Braila - Pens Orient; Eforie Nord - Hotel Sirius; Bucuresti - Hotel Ibis Gara de Nord; Sibiu - The Council Hotel; Sibiel - Pens. Casa Elena, Pens. Lunca Sibielului, Pens. Sibiel; Campina - Hotel Oscar; Iasi - Hotel Indiana, Pens. Belleville; Baile Felix - Hotel Topaz; Turda - Castelul Printul Vanator; Bran - Pens. Katharina; Sinaia - Hotel Rina Sinaia.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3238 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Ruxxy); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Personalul unitatii, dis-de-dimineata, la cafea si tigari :(
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 13250 PMA (din 16 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest review

2 ecouri scrise, până acum

webmaster
[11.06.15 21:05:29]
»

Un excelent articol de debut! Păcat că nu are și ceva poze...

@Ruxxy: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

RuxxyAUTOR REVIEW
[14.06.15 08:40:46]
»

@webmaster -

Voi reveni si cu cateva poze si, de asemenea, cu pareri despre zonele in care calatoresc.

Apreciez site-ul vostru, cu opinii pertinente si de mare ajutor atunci cand pleci in calatorie.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
Ruxxy
Alte impresii din această RUBRICĂCasa Românească Hotel [Căciulata]:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.054167985916138 sec
    ecranul dvs: 1 x 1