ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 07.06.2015
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 25.05.10
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
JUN-2015
DURATA: 2 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
25.00%
Foarte nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
54.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 2 MIN

Daca doriti sa va odihniti, evitati acest hotel

TIPĂREȘTE

Anul acesta am ales sa ne petrecem Rusaliile la Majestic Jupiter.

Am mai fost la acest hotel de cel putin 3 ori. Este adevarat ca am fost intr-o perioada putin mai aglomerata. Acum insa am prins - spre ghinionul nostru - perioada de deschidere a sejurului.

S-a schimbat Directorul hotelului si va garantez ca este plin de intentii bune. Mai mult decat OM, cu toti clientii. Singura problema insa sa o reprezinta angajatii.

In cele 2 nopti/ 3 zile cat am stat acolo, niciodata nu ne-am trezit mai tarziu de 7.30 dimineata, deoarece la ora aceea incepeau sa taie cu drujbele, la un moment dat chiar in balconul nostru...

Credeti ca la pranz te lasau sa dormi? Nici o sansa. Strigau menajerele de jos la etaj, pe etaj dadeau cu aspiratorul la ora 3 dupa amiaza si isi povesteau viata personala tipand dintr-o camera in alta. Cu aspiratorul bazaind, mai poti dormi - e un sunet constant, dar cu tipetele femeilor... nici o sansa. Culmea e ca mai erau cativa clienti in hotel si pe ele nu le interesa ca macar in intervalul 15-17 sa pastreze linistea. Urat. Foarte urat.

Este posibil ca pe viitor, daca Directorul chiar isi doreste sa aiba clienti multumiti, sa citeasca acest articol si sa puna la punct orarul de curatenie. In acest caz se rezolva aceasta problema.

O alta problema - din punctul meu de vedere mai putin grava, ar fi soriceii. Circula noaptea prin camere, se catara pe fotolii, dar eu am mai avut hamsteri si nu mi-e teama de astia mici. Desi aveau coditele cam lungi... Am fost insa foarte atenta si am scuturat bine gentile inainte sa parasesc hotelul... nu doream sa iau vreunul acasa. Cred ca ar putea rezolva si problema asta cu o pisicuta... doua.

In rest... micul dejun foarte sarac, dar banuiesc ca a fost din cauza ca eram putini clienti.

Piscina de nefolosit. Poate pana la vara o curata.

Nu voi mai reveni la acest hotel. Am plecat mai obosita decat am venit...


[fb]
---
Trimis de visgiulia in 07.06.15 22:50:49
Validat / Publicat: 07.06.15 23:59:11
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în JUPITER / AURORA. A mai fost în/la: Jupiter, Venus, Neptun, Mamaia

VIZUALIZĂRI: 2081 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (visgiulia); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4500 PMA (din 7 voturi)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    4 ecouri scrise, până acum

    CAR985
    [09.06.15 10:09:09]
    »

    Buna ziua,

    Soareci? Mie mi se pare foarte grav. Nu m-am gandit niciodata ca as putea avea asa "colegi" de camera.

    Vacante reusite in continuare.

    florinvalentin
    [11.06.15 13:21:22]
    »

    @CAR985 - se pare ca acest hotel este intr-o stare de degradare continua, fara remediu. de la mucegai si igrasie in camera cum am avut eu in 2009 pana la soareci e inadmisibil

    in 2009 atat piscina cu apa rece ca gheata cat si sauna erau functionale si ok dpdv al igienei.

    micul dejun era bufet suedez, ok ca si cantitate, iar la calitate asa si asa, oricum gaseai ce sa mananci

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    visgiuliaAUTOR REVIEW
    [11.06.15 14:43:14]
    »

    @florinvalentin - da, este pacat. Acum piscina nu doar ca avea in apa tot felul de insecte, frunze etc, dar parea si uleioasa. Nu stiu cum ar putea sa o curete doar folosind o plasa simpla...

    Referitor la micul dejun, nu exagerez, dar aveau fix 3 (trei) feliute de cascaval din care am pus una la mine, una la sot in farfurie, iar una copilului. Aveau si omleta, dar fix 6 linguri, am impartit in 2 portii egale... Cred ca se bazau pe bunul simt al nostru sa nu cerem mai mult, sau sa lasam o lingura si pentru cel care venea dupa noi... In schimb aveau 2 feluri de mezel si crenvursti, dar noi dimineata nu prea ne intelegem cu carnea...

    Oricum... pe mine personal m-au ajutat foarte mult sfaturile de pe "am fost acolo" si intotdeauna mi-am dorit sa citesc parerile celorlalti privind locatiile unde planuiam sa merg, asa ca sper ca acum am ajutat si eu pe cineva sa se hotarasca daca sa mearga la Majestic... sau nu.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    visgiuliaAUTOR REVIEW
    [11.06.15 14:48:33]
    »

    @florinvalentin - si referitor la soricei... Desi am stat la etajul 2, tot i-am avut ca musafiri - 2 soricei. Sotul meu a fost cel resposabil pentru prinderea lor. Desigur... nu i-a prins. Prea iuti pentru noi. Insa erau destul de activi. Planul lor permanent parea sa fie acela de a se urca pe fotolii. Se auzea cum incercau sa se catere pe materialul fotoliului (am stat in partea de hotel, cu mobilier de lemn, nu din fier, iar fotoliile de la noi aveau huse lungi). Oricum ne-a fost putin teama sa nu o vedem si pe mama lor...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    CAR985, florinvalentin, visgiulia
    Alte impresii din această RUBRICĂMajestic Hotel [Jupiter]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.036278009414673 sec
    ecranul dvs: 1 x 1