59172 
nu sunteţi logat. - LOGIN
Afrodita Hotel

ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN:
04.06.2015
DE
Avatar loreda
--- F ---
vârsta 40-50 ani
DIN București
înscris/ă în 25.02.09
MEMBRU: SILVER
DATE SEJUR
NOV-2014
DURATA: 6 nopti
TIP: FAMILIE CU COPII
REGIM MASĂ tarif per camera
PREŢ SEJUR:
3000 lei
FĂRĂ transport
"ECHIPA" A INCLUS:
ADULŢI: 2
+ COPII: 2 -- varsta: 7 si 10

GRAD SATISFACŢIE:
SERVICII:
70.0 %
  
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
70.0 %
  
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.0 %
  
Satisfăcător
CADRUL NATURAL
70.0 %
  
Satisfăcător
DISTRACŢIE / RELAXARE
70.0 %
  
Satisfăcător

NOTA MEDIE rez.:
7.00
  
OBS: Spre deosebire de GRADUL de SATISFACŢIE (care se selectează de autor si se exprimă in procente, 0 - 100 %), MEDIA se calculeaza AUTOMAT, ca notă de la 1 (foarte slab) la 10 (excelent)
Autorul NU ar recomanda această destinaţie unui prieten sau unui cunoscut

rezervare cazare
la PMM* = 40 EUR  
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

   

Dragut, dar scump!


Buna ziua!

In primul rand, tin sa subliniez faptul că din şosea, fără a folosi autoturismul, adică pe scurtătură se urcă 100 trepte până la hotel. Magazine (alimentare) nu există în zonă, doar cele din şosea.

Camera Premium cu pat matrimonial şi canapea extensibilă este mică (3*4 m. p.). Există un calorifer poziţionat pe perete cu 6 elemenţi, dar în primele două zile nu a funcţionat, apoi am anunţat la recepţie că nu avem căldură, iar a treia seară a început să se încălzească caloriferul, dar scotea un zgomot infernal când intra apa în elemenţi. Groaznic!

A. C. l-am ţinut pornit pe 32 grade, iar caloriferul închis. În prima seară, chiar dacă am plătit pentru cei 2 copii supliment de cameră, a trebuit să anunţăm la recepţie că nu existau decât prosoape pentru 2 adulţi, o lenjerie şi o pilotă, deci pt. canapea nu aveam nimic.

În cameră există un minibar dar totul era contracost, iar preturile la suprapret.

Pe balcon nu se află niciun mobilier sau vreun uscător pentru prosoape sau halatele cu care veneai de la tratament sau piscină.

În baie, spaţiul extrem de mic, cabina de duş spaţioasă dar, panoul de comandă pentru masaj nu funcţiona; era dotată cu două săpunele mici, iar prosop de picioare nu exista. Vasul de toaletă se bloca, era defect, iar soţul trebuia după fiecare utilizare să demonteze capacul şi să aranjeze flotorul... La un moment dat, din spatele vasului de toaletă a început să curgă apa în jet... iar dacă nu eram în cameră să anunţăm recepţia, nu vreau să mă gândesc ce s-ar fi întâmplat cu hainele care se aflau în geamantanele ţinute pe jos din lipsă de spaţiu... Un şifonier foarte îngust cu două poliţe şi 5 umeraşe pt. 4 persoane... Accesul în cameră se făcea cu ceia, iar pe timpul zilei, se montau aparate de citit cartele, iar găurile date cu bormaşina scoteau un zgomot infernal, numai bază de tratament nu era... să te odihneşti că doar venisei în concediu la proceduri.

La baza de tratament era foarte frig, 19 grade apa la băile galvanice, NU 37 grade cum era prescris de medic în fişa balneară... nu puteai efectua toate procedurile... pt. că în unele zile nu a fost apă pentru băile de sulf...

La baza de tratament trebuia să cobori în halat de baie, dar era foarte frig pe holuri, iar vestiare unde să te schimbi nu existau.

Micul dejun era variat, dar am nimerit intr-o perioada în care se organizase un simpozion medical de joi pana duminica si nu a avut loc în sala de mese, asteptând câteva minute bune să se elibereze de către cei care stăteau la taclale la o cafeluţă, apoi să se aducă alte platouri cu mâncare, cafeaua care se terminase, deci o organizare care lăsa de dorit... un management defectuos... În timpul zilei, la restaurant găseai doar 30-40 % din felurile prezentate în meniu... ciorbiţele gustoase, dar... când am comandat-o pe cea în pâine... au adus-o la masă când deja zeama u mai exista, fiind absorbită de pâine... PĂCAT!

Vesela era cam veche, castroanele de ciorbă ciobite..., aparatul de gheaţă nu funcţiona, frigiderele cu băuturi erau scoase din priză... din lista de desert... nu existau decât două...

La piscină era foarte frig, apa rece, nu este renovată iar ambii copii s-au julit în genunchi, deoarece pereţilor interiori ai piscinei.

Asta e! O experienţa în România! Bani mulţi, servicii deplorabile!

NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii

---
Impresii încărcate de loreda in 04.06.2015 12:48:28

Validat / Publicat: 04.06.15 13:22:38

VIZUALIZĂRI: 1578


NOTĂ: Părerile și recomandarile din articol aparțin integral autorului (loreda); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo sau ale administratorilor.
AmFostAcolo.ro nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea (cu asteptări și preferinte posibil particulare ale fiecarui cititor) impresiilor si recomandărilor din articole; deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire a site-ului"); AmFostAcolo.ro sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură. 0
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Deţineţi ori administraţi o unitate hotelieră? AFA vă oferă pachetul de promovare CONTACT AFIȘEAZĂ [+]
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.

Puteți VOTA acest articol:

F.UTIL/F.BUN [900 PMA]  -  UTIL/BUN [450 PMA]   //   NU-MI PLACE [ -1 PMA]

PUNCTAJ CRT:: 1000 PMA (std) nota1  &  9000 PMA (din 13 voturi) nota2
 
  ECOURI la acest articol [păreri; întrebări/solicitări adresate autorului etc]

- Lyssys
[05.06.15 13:19:30]
» mesaj pers

   @loreda - Ce dezamăgitor și regretabil că la noi încă nu au învățat să facă lucrurile așa cum trebuie cei care se ocupă de turism! (Și fie vorba între noi, de aproape toate!)

   Eu una, încep să am convingerea că dacă până acum nu am schimbat, nici nu se va mai întâmpla asta de acum încolo!

   Cine, cui și de ce, mai ales, să ceară să fie patrioți, să folosească produse românești, să meargă în vacanțe în România, ca să susțină ce?!?

   Unii dintre noi nu mai avem timp, nu mai avem răbdare, nu mai vrem să fim înșelați pe banii noștri!

   Iar eu, nu mai vreau!

---

LINK AICI [click, apoi copiați adresa din browser]
Puteți evalua ecoul:   FOARTE BUN -- BUN -- NU-MI PLACE [-1]
[punctaj crt ecou: 50 (pma.std) + 300 PMA1 (din 1 voturi)]
- dianavladut
[23.05.18 14:53:29]
» mesaj pers
NB: este (sau a fost) reprezentant al unității

   @loreda:

   Bună ziua,

   Dorim să vă mulțumim pentru că ați ales Afrodita Resort & Spa pentru a vă petrece sejurul împreună cu familia, dar mai ales pentru timpul pe care l-ați dedicat către noi pentru a ne scrie despre experiența avută în hotelul nostru.

   Fiecare feedback primit este atent studiat pentru a identifica aspectele ce necesită îmbunătățire, încercând să vă oferim un sejur optimizat în viitor.

   Ne pare rău să aflăm că au existat anumite aspecte care nu au fost pe placul dumneavoastră pe durata șederii la noi.

   Colegii noștri sunt receptivi la ceea ce li se semnalează de către dumneavoastră pentru a vă ajuta cu privire la orice situație neprevăzută poate apărea.

   În prezent, în ceea ce privește spațiul neutilizat din balconul fiecărei camere, există atât uscător pentru rufe, cât și scaune pe care vă puteți relaxa, bucurându-vă de priveliște.

   De asemenea, ne pare rău să aflăm că ați avut parte de discomfort în momentul în care au fost instalate sistemele de identificare a cardurilor de acces în camere.

   Din dorința de a ține constant pasul cu tendințele și pentru a facilita șederea dumneavoastră în hotel, am decis la acel moment să implementăm proiectul acesta, neavând intenția de a crea neplăceri în rândul oaspeților noștri.

   Într-adevăr, sunt perioade în care găzduim și grupuri mai mari, fapt ce solicită un plus de resurse, dar acestea sunt asigurate inclusiv prin suplimentarea personalului, în încercarea de a vă oferi dumneavoastră, oaspeților individuali, aceeași experiență plăcută.

   Regretăm să aflăm că nu am reușit de această dată și vă mulțumim pentru aprecierea preparatelor culinare.

   Am fi onorați dacă în viitor vom reuși să vă revedem pentru a vă asigura o experiență și o ședere mult mai plăcute.

   Cu stimă,

   Diana V., Guest Relations Manager

---

LINK AICI [click, apoi copiați adresa din browser]
Puteți evalua ecoul:   FOARTE BUN -- BUN -- NU-MI PLACE [-1]
[punctaj crt ecou: 50 (pma.std) + 300 PMA1 (din 1 voturi)]
- loreda
[06.06.18 17:56:48]
» mesaj pers

   @dianavladut: Dacă cele semnalate au fost remediate, cu drag vom reveni! Poate cu voucherul de vacanța!?

   Zi frumoasa!

---

LINK AICI [click, apoi copiați adresa din browser]

SCRIE ECOU
Nu sunteți autentificat/ă, nu puteți scrie sau trimite ecouri

AVEȚI cont pe AFA? — vă puteți autentifica mai jos

UTILIZATOR
PAROLA

Dacă nu mai tineți minte numele sau parola - folosiți facilitatea "Recuperare date cont"

Nu aveți cont pe sait? — vă puteți crea rapid unul: click aici



---
1. PMA = Puncte Mulţumire-Apreciere = sistem de notare a contribuţiilor la informarea comunităţii. Vezi detalii aici
Alte impresii din această destinaţie:
 
POZE ATAȘATE ARTICOLULUI

Autorul nu a încărcat până în acest moment nicio fotografie care sa fie atașată acestui set de impresii

Vezi eventual "Alte fotografii din această destinație" (încarcate de alți utilizatori)







  CĂUTARE
Căutați un hotel, sau o stațiune sau un user? Tastați primele 4-5-6 litere mai jos și apăsați CAUTĂ DESTINAȚIE
Șir de căutare
Pentru a căuta orice altceva, în stilul în care căutaţi cu Google, folosiți căsuta de mai jos:
Căutare (text) în sait:

        [C] 2008-2019 AmFostAcolo.ro

[C] Copyright 2008-2019 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată

Website Security Test
pagină generată in 0.089231967926 sec