ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 31.03.2015
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Ploieşti
ÎNSCRIS: 07.02.12
STATUS: SENATOR
TIMP CITIRE: 7 MIN

La cald... sau poate deja la rece... și un pic de bilanț

TIPĂREȘTE

Pentru că am promis...

Întâlnirea AFA 2014 – Oameni frumoși, oameni calzi. Am plecat la drum mânată de o singură idee: “Vreau AFA!”. Îmi doream să cunosc, să asociez oamenii cu review-urile, să ascult povești de călătorie, dar mai ales să pot avea schimburi de ecouri “live” cu cei cu care până atunci le avusesem doar virtual. Nu cunoșteam pe nimeni în afară de sora @MCM. Providențial, masa 7 ni s-a potrivit mănușă. Să vă povestesc puțin de AFA 2013-2014... de fapt nu, n-am să vă povestesc. Cei care ați fost acolo, sau mai bine zis atunci, știți.

Mini-bilanț 2014-2015 - În decursul unui an am păstrat legătura cu mulți, cu foarte mulți din cei prezenți la Moieciu. Am devenit prieteni cu oameni cunoscuți atunci, ne-am petrecut primăvara împreună pe băncile din parcurile bucureștene, am plecat în excursii, iar cu cei mai... orădeni am vorbit foarte, foarte mult. Pe scurt, am devenit o gașcă.

Din păcate, în decursul aceluiași an, după părerea mea, site-ul a luat o turnură... care pe mine una m-a bulversat. Am început să observ din ce în ce mai mult o schimbare de... atitudine, să-i spunem. Goana după voturi/premii/aprecieri s-a intensificat într-așa un hal încât multitudinea de ecouri fără substanță conținând lingușeli ieftine a atins cote alarmante. Apoi am început să aud de/primesc PM-uri pentru susținerea lui X sau Y. Apoi cereri de prietenie de la useri cu care nu interacționasem deloc. Apoi, când am considerat că nu mai pot să tac (pe la sfârșitul lui 2014), ... am luat atitudine... și avertismente și... m-am mai potolit. :)) :))

De-ar fi fost doar asta...

Din păcate însă... pe zi ce trecea simțeam cum ușor-ușor spiritul AFA moare în mine. Mai mult decât atât. Bârfe “de alcov” pe care nimeni nu le spune în față m-au făcut să am un gust amar. Nu am vorbit de rău pe nimeni fără să-i spun respectivului “live”, ori măcar printr-un ecou ce gândesc. Dacă nu mi-a dat ocazia, măcar din atitudinea mea face to face tot și-a dat seama. Așa sunt eu, mai temperamentală, cum zicea cineva. Nu cred că mă poate acuza cineva că nu am fost politicoasă, dar, cu regret o spun, eu NU mă prefac. Nu am de ce. Mie dacă nu-mi place cineva nu râd, nu aplaud, nu votez și nu mă ecouez doar ca să “dau bine” sau, mai rău, să “mă dau bine”. Asta nu mă interesează. Ca și mențiune specială pentru draga @roth, că m-a întrebat la un moment dat - de-asta nu ne-am mai înscris nici la tombolă, nici la Iepuraș.

Sunteți mulți cei care m-ați cunoscut în 2014 și care m-ați revăzut acum. Îmi este imposibil să cred că nu ați remarcat diferența de atitudine - atât la mine, cât și la jumătatea-mi, atât pe site, cât și în afara lui. Nu, nu ne-am luat nasul la purtare, am devenit doar mai... precauți.

Întâlnirea AFA 2015 – Oameni... Din momentul în care s-a anunțat Întâlnirea s-a strigat “adunarea”, ca să zic așa. Rând pe rând, ne anunțam fiecare prezența. Îi urmăream pe ai noștri “cu sufletul la gură”. “Văd că masa 7 de la Moieciu îi completă”, scrise într-un ecou orădeanul meu de suflet. Și din acel moment m-am mai liniștit.

Am urmărit apoi înscrierea pe rând a userilor care, deși nu păstrez o legătură constantă, îi simt extraordinar de aproape de sufletul meu: @amero, @roth, @Eugenia55, @Maria55, @violeta.balasa, @cristinaoranici, @mecut (cu ea legătura e constantă... chiar foarte constantă, numai că este extra-AFA), @JRL, @Michi, @dananecula, @teona și mulți alții pe care-i rog să nu se supere că nu au fost nominalizați.

Au apărut pe firmament și nume pe care-mi doream din suflet să le cunosc: @marius.gaudi și @zuftim.

Mă bucuram și îmi doream să simt ce simțisem anul trecut. Am încercat din răsputeri, dar nu mi-a ieșit. Ceva lipsea și nu îmi dădeam seama ce. Am vrut să mă retrag și nu o dată. Prietenii știu... :P Apoi tot orădeanul meu de suflet mi-a șoptit (prin telefon) ceva cu voce de taină: “Vine și Alex. Am vorbit eu cu el și vine”. Și mi-a fost deajuns. Butonul de retragere nu mai părea deloc tentant.

@Alex_Macedo a cântărit taaare greu, dragii mei.

De ce vă spun toate astea? Pentru că suntem la momentul adevărului (un pic îndulcit și fără nominalizări negative directe pentru că îmi doresc publicarea acestui review :D). Nu, nu vreau să mă scuz în fața nimănui pentru că nu am vorbit, nu am interacționat, pentru că nu am socializat ca data trecută. Nu mă scuz, dar vreau să înțeleagă oamenii la care țin și pe care i-am amintit mai sus de ce... “nu a vorbit @ariciu”.

Am venit la această întâlnire pentru o mână de oameni și am pierdut din vedere alții care mi-au făcut de-a lungul anului viața mai frumoasă. Am fost însă pur și simplu îngrozită de ideea sădită în perioada premergătoare acestui weekend că vreunul din cei mai sus amintiți ar putea fi... altfel decât mi-am imaginat eu că ar fi.

Noi, “gașca de la masa 7”, am fost priviți oarecum ciudat (mai ales la festivitatea de decernare a diplomelor). Eu cred că ne-am simțit bine, ba chiar ne-am extins grupul cu unii de la alte mese :D. Am avut câștiguri de grup la această întâlnire. Da, poate am fost selectivi. Criteriul de bază a fost verticalitatea. Atâta tot. “Nu mă pupa în față și mușca pe la spate.” Pe mine sau pe oricine altcineva...

Nu am să vorbesc de camere (a noastră a fost plină de mucegai pe tavan), de hotel, de restaurant, de mâncarea proastă sau de muzică. Astea sunt... adiacente și neimportante pentru mine. Am să vorbesc însă despre oamenii prezenți la această Întâlnire.

În afară de câștigurile noastre ca grup denumite @Alex_Macedo și @Nasshu, eu una am avut și câștiguri personale. @Stefan_cristina, de exemplu, și familia ei. Am interacționat puțin, dar a fost extrem de plăcut. Și oooofff, ce-o să le mai placă la Efrosini :D. Un alt mare câștig a fost acela de a găsi un prieten în după amiaza zilei de vineri într-un user care nici prin creanga minții nu mi-ar fi trecut că poate fi așa cu mine (da, recunosc când greșesc). Acelui user îi pot spune doar “Mulțumesc! Tare bine mi-a prins...” :P

Am avut însă și dezamăgiri și pierderi. Una dintre ele ar fi faptul că am ratat mult. Am ratat userii noi, aflați la prima întâlnire, pe unii dintre ei chiar mi-ar fi plăcut mult să-i cunosc. Îmi pare rău, chiar regret din suflet tot ce am pierdut.

Îmi mai pare rău că oameni pe care îi apreciez din tot sufletul au ales să asculte o singură versiune. Nu voi vorbi de rău pe nimeni. Vreau doar să se știe că nu îmbrățișez decât oameni calzi. Iar pe toți cei care v-am îmbrățișat, am făcut-o din suflet. Nu sunt fățarnică. Nu am să mă prefac niciodată că îmi face plăcere să vorbesc cu cineva dacă nu-mi face.

Concluzii - Anul trecut după Întâlnire nu am scris. Nu am făcut-o pentru că nu am putut. Am fost prea copleșită. Anul ăsta am scris... aș fi vrut să n-o fi putut face.

Una peste alta a fost bine pentru noi, ne-am revăzut prietenii și am mâncat un tort bun. De fapt... două... :)) Și totuși... asta am fi putut-o face și în altă perioadă a anului, în altă locație (mai la mijloc). La această Întâlnire nu trebuia să vreau să vin pentru o mână de oameni. Anul acesta am venit cu ideea “Vreau cu prietenii mei!”, anul trecut am venit cu ideea “Vreau AFA!”.

Vreau să vreau AFA din nou!


[fb]
---
Trimis de ariciu in 31.03.15 08:41:20
Validat / Publicat: 31.03.15 10:06:56

VIZUALIZĂRI: 3454 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

32 ecouri scrise, până acum, la acest articol
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA simbolic articolul - VĂ PLACE?
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 22050 PMA (din 56 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
Articol de elită, apreciat de suficienţi votanţi pentru a-i fi alocat, automat, ZUPERBONUSUL (în valoare de 20000 PMA).

ECOURI la acest articol

32 ecouri scrise, până acum

maria55 †
[31.03.15 10:17:30]
»

@Primul vot... si nu din fatarnicie! Va ador si crede-ma ca din motive mult mai ne/importante sau puerile chiar, nu-mi venea sa ridic ochii si sa va privesc! Draga mea, stiu ca "vrei" Afa, o mananci pe paine... nu claca pt "maruntisuri"!

Esti atat de firava si totodata atat de puternica...

PS. Vorbesti despre verticalitate... pt mine exista un singur motiv pt care n-o am:cocoasa!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][10 voturi]
crismis
[31.03.15 10:34:24]
»

@ariciu: Am vrut sa vin la voi, la tine si la le_maitre, sa va intreb daca ati reusit sa salvati veveritele (remember? Secret Santa?) din gherutele alor mici. Ceva m-a oprit si acum imi pare nespus de rau ca n-am facut-o! Aveam senzatia ca ar fi inoportun sa ma introduc asa, deodata, in bula voastra protectoare. Si, in plus, am mai spus-o pot fi de o timiditate uneori patologica! Acum ti-am inteles atitudinea si te aprob cu toata inima.

Dar... ar fi pacat sa nu incerci "sa iei frumosul din ce-a fost"! Spiritul AFA exista, iar eu voi muri cu el de gat! Stii poezia aia in care Dumnezeu este rugat sa crute o cetate pe care se suparase pentru ca in ea mai traia inca un singur om nevinovat? ... In cetatea AFA sunt inca multi inocenti, bucura-te pt ei si cu ei!

Soare in inima iti doresc!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][7 voturi]
krisstinna
[31.03.15 10:53:56]
»

Am ochii in lacrimi! Eu te-am simtit, adica v-am simtit pe amandoi, dar nu am indraznit sa intreb nimic. Nu mi-ar fi trecut prin cap amaraciunea voastra. Nu mai pune atata suflet la toate nimicurile! Nu te schimba pentru nimeni, fii tu insati pentru a avea mereu fruntea sus!

Eugenia55* †
[31.03.15 10:58:39]
»

Da, cu siguranta ca s-au "intamplat" niste lucruri prin... culise, cu siguranta unii colegi au facut exces de "captatio benevolentiae", altii au rastalmacit si "pus vorbe" in gurita unora si altora pe principiul "intarata-i drace ca si mie-mi place"! Da, toate acestea au existat si vor mai exista!

Si pentru ca sa suntem la ora adevarului (unu' mic , strict din punctul meu de vedere, pe firul de discutii s-a batut destul de multa moneda pe masa nr. 7 astfel incat unora li s-a parut inexpugnabila.

Enfin, inca doua si ma duc, fara CIUC, sentimentele mele RAMAN aceleasi si doi, profit de ocazie, cu asentimentul, sper, autoarei, sa-mi pun cenusa in cap, public, pentru intamplarea petrecuta la tombola cand, colegul @creivean a avut parte de cel mai original cadou din partea mea : ghinionul lui s-a numit "o punga goala", nici aurolacii n-ar fi gasit ceva in ea. Dar el a fost dragut si m-a consolat in asa fel incat am inteles ca, la anul, pe langa sectia de geriatrie ar trebui si cateva paturi pt Alzheimer, sunt piua intai!

Scuze, Corina, pentru divagatie!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][10 voturi]
fanespoitorul
[31.03.15 11:07:18]
»

Tutto il mondo e un gente.

Eu am vrut sa va cunosc/vad 3d. Cu exceptia catorva nickname-uri cu care nu m-am intersectat s-au nu am vazut ecusonul, mi-am facut o imagine despre fiecare. Totusi nu apar in poze. Sunt probleme mai importante decat diverse ambitii de moment. Toate cele bune

Paty
[31.03.15 11:13:52]
»

În ciuda lipsei mele de activitate pe AFA, pe care de foarte multe ori o regret, am ceva vechime pe aici şi constat cu mare tristeţe că nemulţumirile de genul acesta au o ciclicitate pe site. Mă gândesc că o fi ceva firesc, în condiţiile în care AFA este o comunitate atât de eterogenă. Apropo de colegii de pe AFA, am avut şi eu dezamăgirile mele de-a lungul timpului - unele chiar foarte recente. Dar, pe de altă parte, am cunoscut pe aici şi oameni minunaţi, iar asta mă ţine aproape şi mă face să nu-mi doresc să plec. Încerc să văd/să aleg numai partea frumoasă, iar până acum asta atârnă greu în balanţă.

Sunt total de acord cu Crismis - parcă mi-a exprimat gândurile. Categoric, masa noastră - 6 - a fost masa timizilor Mare noroc am avut cu Cristina, că ne-a mai scos din starea asta. Este, într-adevăr, un om deosebit.

Şi am convingerea că încă nu ai descoperit toţi oamenii frumoşi de pe AFA. Cu siguranţă, mai sunt astfel de oameni şi printre userii actuali şi mă bazez pe experienţa mea de 5 ani ca să garantez că vor mai apărea.

Numai bine vă doresc!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][6 voturi]
Costi
[31.03.15 11:25:37]
»

@ariciu -

Hei! Eu eram cu bilanțurile... e drept, la sfârșit de an.

... nu îmbrățișez decât oameni calzi. Iar pe toți cei care v-am îmbrățișat, am făcut-o din suflet.

Nu ne-am îmbrățișat, nu ne-am pupat, nici măcar nu ne-am luat rămas bun, () pentru că, până pe la 11, când am pornit spre casă, nu v-am văzut deloc. Am înțeles că erați în recuperare...

Las' că ne-om mai întâlni...

În altă ordine de idei, apropo de:

în decursul aceluiași an, după părerea mea, site-ul a luat o turnură... care...

Nimic nou sub soare... Ai să te obișnuiești cu astfel de „turnuri”, ele se petrec mereu, dar... timpul le rezolvă pe toate. Indiferent de ce turnură a luat, AFA știe ce drum să aleagă și, în final, găsește direcția bună!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][10 voturi]
Carmen Ion
[31.03.15 13:28:13]
»

@ariciu - Sinceră să fiu, nu prea înţeleg şi nici nu agreez acest gen de "spovedanie" în public. Presupun că foarte mulţi dintre noi, şi mai ales cei aflaţi, ca şi mine, la prima întâlnire AFA, am venit cu inima strânsă şi cu destule temeri: dacă nu ne vom simţi bine, dacă nu ne vom "integra", dacă vom fi priviţi de sus de către "greii" AFA, termen pe care l-am văzut vehiculat pe site? Şi totuşi nu ne-am expus dinainte îndoielile şi, judecând prin prisma ecourilor postate, cred că cei majoritatea am abordat o atitudine deschisă şi am avut parte de o experienţă cel puţin interesantă.

Cu atât mai surprinzătoare este pentru mine viziunea unui user mai vechi, care s-a prezentat la întâlnire pentru "o mână de oameni" şi care se vaită că a primit cereri de prietenie din partea unor utilizatori cu care nu interacţionase. Cam în ce fel ar fi trebuit să se manifeste această interacţiune pentru ca cererile să fie aprobate de tine?

Modul în care prezinţi tu situaţia comparativ cu întâlnirea din 2014, care deduc că a fost mai "intimă" şi mai plăcută, sugerează un elitism la care nu subscriu. În 2014 comunitatea AFA s-a înmulţit destul de mult, din câte am înţeles, şi cred că acesta este cel mai important câştig. Nu ştiu dacă "goana" după voturi s-a manifestat mai abitir anul trecut comparativ cu ceilalţi ani - poate că ai dreptate -, dar despre asta s-a discutat îndelung pe site şi am crezut că s-a ajuns la concluzia că spiritul competitiv nu poate fi înfrânat, simpatiile şi "bisericuţele" nu pot fi controlate şi că, una peste alta, ceea ce este important este că împărtăşim pasiunea comună pentru călătorii. De tehnicile obscure de susţinere reciprocă nu am habar şi nici nu aş fi vrut să aflu. Nu ştiu şi nu mă interesează "bârfele de alcov" şi nici "singura versiune" despre care aminteşti cu subînţeles, ca şi cum toată lumea ar trebui să fie la curent cu problemele tale. "Vorbitul de rău" îmi evocă practici şcolare pe care am fost convinsă că le-am depăşit de mult cu toţii şi, în opinia mea, pe acest site ar trebui să rămână articole despre locurile pe care le-am văzut, despre impresiile trăite, şi nu lamentări de neînţeles pentru majoritatea cititorilor.

Pentru toate acestea, ai din partea mea un vot negativ.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][21 voturi]
Dragoș_MD
[31.03.15 13:56:36]
»

@Carmen Ion -

Cu atât mai surprinzătoare este pentru mine viziunea unui user mai vechi, (...) care se vaită că a primit cereri de prietenie din partea unor utilizatori cu care nu interacţionase. Cam în ce fel ar fi trebuit să se manifeste această interacţiune pentru ca cererile să fie aprobate de tine?

Îmi permit și eu un comentariu apropo de această remarcă: în ziua de azi, a ajuns un fel de competiție chestia cu „cine are mai mulți prieteni / like-uri” pe FB, Hi5 și alte multe rețele de „socializare”.

În realitate, acești oameni NU se cunosc personal, nici nu au interacționat vreodată (în sensul de a-și fi spus măcar unul altuia „bună ziua! ”, ori chiar ceva mai multe vorbe). Și de aici intervine întrebarea logică (pentru mine cel puțin): unde este SOCIALIZAREA atât de trâmbițată?!? Așa și aici - unde inclusiv eu cred că am ignorat (pe AFA nu se respinge o cerere de prietenie, e suficient s-o ignori) vreo cel puțin trei sau patru astfel de solicitări.

Poate sunt eu mai de modă veche, dar îmi place să spun că dintre cei care apar aici pe lista mea de prieteni, chiar îmi sunt prieteni și în viața reală, cu unii ne-am întâlnit și față-n față, cu alții doar ne-am conversat și sfătuit virtual, dar aș face orice să vină ziua să ne și vedem... Asta înseamnă în viziunea mea „prieten”. Nu un simplu nume pe o listă cât mai lungă. Aia e altceva.

Și cred că și AFA e altceva, că altfel s-ar fi numit AmFaceBookAcolo.ro, sau cam așa ceva...

Părerea mea...

Scuze de off-topic (parțial).

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][8 voturi]
ariciuAUTOR REVIEW
[31.03.15 14:26:52]
»

@maria55 - Vă pup, ne vedem la Eforie!

Dar acum, chiar n-o mai vreau. Dar vreau s-o mai vreau...

@crismis - Veverițele sunt la loc de cinste. Te-am remarcat la decernarea diplomelor, te-am aplaudat din suflet. Îmi pare rău că nu am interacționat. În ceea ce privește spiritul AFA, we'll see, ca să parafrazez un clasic în viață.

Tot binele din lume ți-l doresc.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][1 vot]
ariciuAUTOR REVIEW
[31.03.15 14:43:35]
»

@krisstinna - Am văzut că ne-ai văzut. O să treacă, toate trec. Să ne vedem cu bine!

@Eugenia55 - Tu știi bine ce părere am și știi și cum reacționez. Nu vreau să mai zic altceva. Se pare că oricum m-am "spovedit" prea mult.

@fanespoitorul - Toate cele bune și la tine! Nu știu de ce, am senzația că la cea de la anu va fi mult mai bine. Din toate punctele de vedere...

@Paty - După TTR eram foarte optimistă. Se pare că mi-a pierit optimismul de atunci și până acum. Ai mare dreptate cu încercarea de a vedea partea frumoasă. Avem nevoie din când în când să ni se aducă aminte.

@Costi - Știi, inițial titlul era "... și un pic de bilanț a la Costi". Se vedea însă oribil cu italic. Nu știu de ce, era mai mic decât restul titlului. Așa că am renunțat.

Trebuie să te contrazic însă. Ne-am îmbrățișat! E adevărat că nu la plecare ci la sosire, și mai mult cu doamna Rodica. Dar cred că se pune..

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][3 voturi]
Carmen Ion
[31.03.15 14:45:47]
»

@Dragos - Pe Facebook acceptarea unui prieten implică primirea tuturor mesajelor şi share-urilor date de acesta, fie că îl cunoşti personal, fie că nu, motiv pentru care eu, una, sunt mai rezervată în confirmarea cererilor pe FB. Pe AFA nu se pune problema ca, aprobând o cerere, să te trezeşti pe cap cu postări care nu te interesează sau chiar te irită.

Prin urmare, eu consider că cererile de prietenie pe AFA echivalează cu o apreciere a activităţii tale pe acest site şi nu cu adăugarea unui nume pe o listă cât mai lungă, şi de asta le-am răspuns şi le voi răspunde întotdeauna pozitiv. Ignorarea unei astfel de cereri este sinonimă, din punctul meu de vedere, cu o respingere.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][10 voturi]
ariciuAUTOR REVIEW
[31.03.15 14:55:10]
»

@Carmen Ion - Cu respect îmi permit să vă precizez următoarele. “Spovedanii publice” sunt cam toate review-urile care urmează întâlnirilor. Unele sunt “de bine”, altele sunt “de rău”. Că le agreați sau nu, este dreptul dumneavoastră. Se pare însă că le catalogați ca “spovedanii” doar pe cele care contravin părerilor personale. Mă întreb oare ce v-a deranjat în ceea ce am scris mai sus? Poate menționarea verticalității? (era retorică) Mai departe... nu are sens să-mi tocesc tastatura...

Nu voi intra în polemici (am observat că vă plac ) și nici nu voi încerca să justific nimic. Pentru că nu am ce. Așa cum v-am spus și acum ceva vreme... consider că fiecare are dreptul la propria opinie, care trebuie respectată, indiferent dacă ea coincide sau nu cu cea proprie.

Am observat totodată că țineți neapărat să aveți ultimul cuvânt și nu suportați să fiți contrazisă. Nu am să vă contrazic... După părerea mea, o persoană care nu reușește sub nicio formă să accepte faptul că sunt oameni care gândesc diferit de ea (și să înțeleagă că nu este greșit, ci doar diferit), nu merită consum nervos.

Exemplul cel mai elocvent și recent este răspunsul dumneavoastră la ecoul lui @Dragos.

Și pentru mine "lista de prieteni" trebuie să conțină prieteni, sau măcar oameni cu care am interacționat pozitiv. Eu așa o privesc, dumneavoastră o priviți altfel. Nimeni nu greșește, sunt doar unghiuri diferite. De ce să fiu condamnată că gândesc altfel?

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][20 voturi]
Carmen Ion
[31.03.15 17:01:56]
»

@ariciu - Eu nu te-am condamnat, ci doar am votat negativ nota de elitism care consider că răzbate din reviewul tău şi pe care am remarcat-o încă de la reviewul "Manifest pentru Bucureşti", în care ai deplâns soarta capitalei invadată de "oameni răi (nu bucureşteni) ". Ca bucureşteancă get-beget, m-am simţit jignită de comentariile tale.

M-am exprimat pe tonul cel mai politicos cu putinţă, la fel şi faţă de intervenţia lui Dragoş. Prietenia pe AFA sau pe o reţea de socializare este diferită, după părerea mea, de cea din viaţa reală şi asta am încercat să argumentez. Evident, este dreptul vostru să aveţi altă opinie.

Dacă asta înseamnă că-mi plac polemicile şi vreau să am ultimul cuvânt - las pe alţii să decidă, eu fiind prea subiectivă. În schimb, categoric nu înţeleg ce vrei să insinuezi cu chestiunea cu "verticalitatea" - presupun că ai bolduit special cuvântul - poate doreşti să te explici, altfel rămâi la stadiul de "bârfe de alcov", "versiuni" (care versiuni şi despre ce, că nu pricep nimic?) şi "vorbit de rău".

Ceea ce m-a deranjat pe mine la "spovedania" ta şi am considerat a fi ofensator faţă de userii mai noi este faptul că ai mărturisit că ai venit la întâlnire după ezitări, la intervenţia unor prieteni şi doar pentru a te întâlni cu "o mână de oameni". Chiar dacă ai simţit asta, cred că ai fi putut să te abţii şi să nu ne aduci la cunoştinţă aceste trăiri.

Citez:

Anul acesta am venit cu ideea “Vreau cu prietenii mei! ”, anul trecut am venit cu ideea “Vreau AFA! ”.

Cred că mai clar de atât nici că se poate...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][13 voturi]
kmy
[31.03.15 18:11:58]
»

@ariciu,

mie cele ,,cinci minute'' mi s-au parut o eternitate. Si cu asta am spus tot ce aveam de spus!

marius gaudi*
[31.03.15 18:41:45]
»

Ma bucur tare mult ca te-am cunoscut, pe tine... pe MCM... pe Alex... oameni dragi mie, oameni de care ma simt apropriat prin scrierile noastre aici.

Pot sa spun ca prezenta voastra, m-a facut sa debutez la intalnirile AFA.

Am descoperit oameni de calitate la masa mea, am reusit sa ii cunosc personal si pe alti useri pe care ii apreciez si m-am simtit bine ca fac si eu parte din familia AFA.

Nu cred ca vei reusi sa te faci placuta de toti, cu tepii tai de arici...

Daca iti alegeai alt nickname... aveai sanse.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][6 voturi]
Michi
[31.03.15 19:01:18]
»

@ariciu - Am stat prea puţin de vorba cu tine şi cu metrul tău ca să-mi dau seama de schimbarea dispoziţiei. Chiar am regretat ca fiind atat de mulţi nu am putut socializa cu adevarat ca şi cu alţii dealtfel. Voi pentru noi rămaneţi apariţii particulare prin vervă şi verb. Draga mea ˝ cele bune să se adune, cele rele să se spele˝ eu mi-am făcut un obicei de a uita tot ce mă deranjeaza şi cu filozofia asta am mers înainte. Vă iubim mult şi rămâneţi aşa cum vă ştim. Eu mi-am şi propus ca pentru la anu´ să exersez puţin câteva mişcări de dans plus suflul ca să vă fac praf. Bineînţeles că n-o să mă ţin de cuvânt dar intenţia contează.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][9 voturi]
papone
[31.03.15 21:19:27]
»

@ariciu - Ariciuleee, bravos pentru sinceritate. Io nu-ti vorbesc de dreptoshenie (aka verticalitate), care la un moment dat a mai lipsit unora - acum depinde de motive: nu o sa suport lipsa dreptoseniei doar pentru a fi "cool", mai repede o accept pe aia din exces de lichide (desi nici aia nu e o scuza).

Ma bucur ca v-am revazut (pe tine si pe LM) si te iert ca nu m-ai mentionat in scrierea ta

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][2 voturi]
TraianS
[31.03.15 22:20:49]
»

"Da, poate am fost selectivi. Criteriul de bază a fost verticalitatea. "

E periculos sa imparti lumea in 'verticali' (bolduiti) si 'neverticali' (italic!?).

Ce facem cu ai de mai schiopata, ce facem cu Quasimodo, ce facem cu aia "orizontali" - cum de ex. e cazul meu, cand stau prea mult pe langa sticla, LOL... si altii asemenea? Pe aia unde-i bagam?

Anyway. Here comes "peria":

Fain review, faina spovedanie, fain scris. Felicitari!

--

As da un minus, dar mi-e lene sa argumentez. LOL

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][11 voturi]
MCM
[31.03.15 22:28:02]
»

@ariciu - Sorella, am apreciat mereu oamenii care spun ce cred şi simt, indiferent de consecinţe, deci... ştii cât de mult te apreciez. Am apreciat şi oamenii care gândesc/percep lucrurile altfel decât mine. Va daţi seama ce plictiseală ar fi fost dacă eram toţi la fel?

Sigur, eu, cea care acum 3 ani mă înscriam în AFA nu mai sunt aceeaşi cu cea de acum. Am aflat multe, am învăţat multe, am apreciat, am dezaprobat pe AFA. Şi asta a fost normal. Însă în mod sigur mi-am făcut prieteni noi. Am aflat (deşi ştiam deja, că's fată deşteaptă) că mai sunt oameni, asemeni mie, cu care pot împărtăşi wanderlust-ul dincolo de "paginile" AFA, oameni alături de care mă simt bine şi atât. Şi sunt convinsă că mare parte dintre cei care au o oarecare "vechime" aici simte la fel.

Dar, pentru că timpul este extrem de preţios (sau cel puţin după o anumită vârstă îl percepem aşa) nu mai vreau să-l irosesc pe lucruri care nu-mi fac plăcere.

Aşa că:

“Nu mai am răbdare pentru anumite lucruri, nu pentru că am devenit arogantă, ci pur și simplu pentru că am ajuns într-un punct al vieții mele în care nu mai vreau să irosesc timp cu ceea ce-mi displace sau îmi face rău. Nu mai am răbdare pentru cinism, critică și cereri exagerate de orice natură. Mi-am pierdut dorința de-a le face pe plac celor care nu mă plac, să-i iubesc pe cei care nu mă iubesc și să le zâmbesc celor care nu vor să-mi zâmbească. Nu mai pierd un singur minut cu cei care mint sau manipulează. Am decis să nu mai coexist cu pretinsul, ipocrizia, falsitatea și cu laudele ieftine. Nu tolerez nici erudiția selectivă, nici aroganța academică. Și nici nu mă adaptez la bârfa mondenă. Urăsc conflictul și comparațiile. Cred într-o lume a contrariilor și de aceea îi evit pe oamenii cu personalități rigide și inflexibile. Îmi displac lipsa de loialitate și trădările între prieteni. Nu mă împac cu cei care nu știu să facă un compliment sau să spună un cuvânt de încurajare. Exagerările mă plictisesc și am greutăți în a-i accepta pe cei cărora nu le plac animalele. Și peste toate acestea, nu am răbdare pentru oricine nu-mi merită răbdarea. ” - José Micard Teixeira...

ceea ce vă doresc si vouă!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][10 voturi]
MCM
[31.03.15 22:37:34]
»

@marius gaudi - Într-adevăr, este plăcut să pui un chip vorbelor schimbate cu mărinimie şi veselie în ecouri şi în review-uri.

Mă bucur că tu şi soţia ta aţi venit la întâlnire şi că ne-am cunoscut. Mulţumesc pentru dansuri, se pare că în afară de călătorii mai avem o pasiune comună

le_maitre
[31.03.15 23:01:21]
»

@Carmen Ion - Stimată Doamnă! Vă asigur că v-am citit, v-am "ecou-at" corespunzător atunci când am simțit nevoia sau am avut timp să debitez ceva "intelighent", v-am apreciat munca depusă în alcătuirea rew-urilor de-a lungul timpului... Aceasta fiind introducerea necesară pentru a stabili datele și faptul că nu-s împotriva Dumneavoastră sau am vreo oareșce "pată" mentală nejustificată... trec la cuprins.

Mi-a părut corect din partea Dvs să vă argumentați votul negativ (pe care ați uitat însă să-l manifestați concret) într-un ecou dezvoltat și nu într-un rând doar.

Însă... simpla folosire a acestei sintagme

Sinceră să fiu...

... fără nicio analiză psihologică în spate pot spune că devoalează adevărul despre cel care a emis-o.

Sub nicio formă nu am intenția de a mă lansa într-o polemică interminabilă, vă respect opinia și subliniez ca adevărat și faptul că @ariciu (l) este o persoană care nu pică bine duodenal din cauza obsesiei de a spune ADEVĂRUL indiferent de consecințe... neavând nevoie de vreun avocat care să-i sară în ajutor.

Vă doresc o seară bună și vă asigur că noaptea este un sfetnic desăvârșit în a digera anumite informații...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][7 voturi]
Carmen Ion
[01.04.15 08:50:45]
»

@le_maitre - Mulţumesc că mi-ai atras atenţia asupra chestiunii cu votul. Am reparat scăparea.

Iluminati
[01.04.15 19:55:30]
»

@Carmen Ion - Ieri, am intrat pe acest site, cred, din zorii zilei şi am fost plăcut surprins. Poate şi din acest motiv, doresc să mă număr printre membrii călători, care definesc, Am Fost Acolo. De aici, a pornit şi ideea de a, deveni membru la modul concret cu, un cont pe acest site de vacanţe. Am căutat în primul rând, oameni care relatează într-un anume fel. Adică, mă interesează şi cum este scris, nu numai despre ce stă, ca scris.

Evident, am observat că în aceste zile, membrii site-ului, au purces la Întâlnirea anuală. Face parte din normalitate să te interesezi, ca nou sau vechi user, despre sau cu ce se mănâncă, această adunare în Predeal sau oriunde. Am observat laude de dragul laudelor. Useri ce se pupă, ca useri şi pe urmă leagă prietenii dezinteresate. Am observat şi semi-falsităţi de toată jena dar, acest lucru ţine de un anume "vă pup în posterior", mioritic. Am ajuns la acest review şi mi-a plăcut că cineva, în sfârşit, spune ce are pe suflet. Am plăcerea să văd că există şi sinceritate fără laudativ.

Fără să diminuez valoarea Dvs., ca user, nu pot şi dealtfel, nici nu-mi permit să dispez în nisip, valoarea user-ului Ariciu, care prin review-urile sale, aduce plăcere ochiului cititor.

Ştiţi, ... am fost atent la intervenţiile Dvs., pentru că polemica este bună, atunci când apare sub cheia constructivului, dar când totul are tendinţa de a o lua la vale, începi să simţi un gust neplăcut, în cavitatea bucală. Am citit acel, "Manifest... ", al userului Ariciu şi nu văd nicio inadvertenţă sau nas-pe-sus bucureştean, ori colportări de factor subiectiv. Dimpotrivă, fiind bucureştean din bunic în... fiu, subscriu şi eu la acel review.

Revenind la review-ul, sub care se aştern recenzii sau mă rog, ecouri, pare-se că Dvs. nu aţi citit până la capăt, acest review. Userul Ariciu are o ultimă frază, din punctul meu de vedere, un summa-summarum şi o dorinţă de suflet.

Iat-o! "Vreau sa vreau AFA din nou! "

Ariciu spune clar ce doreşte. Deci, tristeţea vine din cauza diluţiei sau scopul în sine a spiritului AFA, nu că şi-ar fi dorit să fie doar cu prieteni în jur. Acest lucru-l poate face şi acasă pe canapea, cu cei dragi inimii. Doreşte ca AFA să existe ca prietenie şi în acelaşi timp, VERTICALĂ. Aceasta nu a fost o spovedanie ci, o dorinţa de prietenie şi sinceritate cu, comunitatea.

Parerea mea!

Cu respect,

Iluminati.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][11 voturi]
Admin
[01.04.15 20:50:22]
»

@Iluminati

Doreşte ca AFA să existe ca prietenie şi în acelaşi timp, VERTICALĂ.

Protestez. Aidoma unchiului meu Ludovic 14.0, vă zic: "saitul sunt eu! ", iar eu sunt vertical. Ergo: AFA e verticală!

q. e. d.

Iluminati
[01.04.15 20:57:19]
»

@Admin - Mă bucur sincer, Admin, ca Dvs., mi-aţi răspuns. Nici nu mi-ar fi trecut prin gând că AFA, nu ar fi verticală. Dimotrivă. User-ul Ariciu cred că se îndrepta spre useri şi deloc spre Dvs.

Cu respect,

Iluminati.

ariciuAUTOR REVIEW
[02.04.15 08:43:14]
»

@marius gaudi - Preferințele mele pentru fantome, strigoi și... țepi era normal să mă aducă aici. Nu intenționez și nu am intenționat niciodată să fac pe plac tuturor (cred că de aici mi se trage). Dar nici n-o să tac. Și mie mi-a părut bine că ne-am cunoscut. Data viitoare poate reușim să stăm mai mult de vorbă.

@Mama Michi - Așa e, aveți mare dreptate. "Cele rele" o să se spele în timp mai mult ca sigur. Și noi vă iubim din suflet. Mulțumesc pentru tot!

@papone - Mulțumesc că m-ai iertat Tu, unul dintre cei mai guralivi de pe site, bagă bine la cap ce s-a întâmplat și gândește-te de două ori înainte de a reacționa în vreun fel. (Tocmai ți-am vândut un pont. Cu plăcere... )

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][3 voturi]
Carmen Ion
[02.04.15 09:03:51]
»

@Iluminati - 1) Este dreptul tău ca, facând analiză pe text, să ajungi la alte interpretări decât mine. Te asigur însă că am citit până la capăt ambele articole. 2) Nu am făcut nicăieri referire la "valoarea userului Ariciu" - nu aceasta a fost ţinta intervenţiei mele. 3) Aştept cu interes impresiile tale de călătorii - la urma urmei, ele sunt cele mai importante.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][8 voturi]
papone
[02.04.15 19:39:17]
»

@ariciu - Ma bagasi in ceata total! Dar sfatul e bun si de aplicat oricand.

Cat despre guralivitatea mea ce pot sa spun? Poate deranjeaza cateodata, poate o regret cateodata, dar e a mea si mi-o asum intotdeauna. Si cel mai mare plus al ei? E sincera, sa mor io!

Iluminati
[03.04.15 19:32:13]
»

@Carmen Ion -

Pentru a fi în elementul corelativ, voi răspunde punctual pe aceleaşi acorduri la care Dvs., aţi apelat.

1. Analiza pe text, în cazul de faţă, nu a fost o introspecţie analitică. Persona-a-persona, userul în cauză, a spus ce-l doare. Nu este nevoie de o filozofie kafka-iană.

User-ul Ariciu, după forma încheieri review-ului, spune : Asta îmi doresc! , ... adică, ceea ce crede el/ea, că "nu-mai-are-stindard", din punct de vedere al simţirii de comunitate. ATÂT.

Q. e. d. = nu este nevoie de analiză.

2. Eu am făcut referire la ambele valori ce scriu pe, Am Fost Acolo, Dvs., fiind inclusă. Vorbeam, din punctul meu de vedere, NU din punctul de vedere a celui care are valoarea adaugată (eu, scriind... nimic, deocamdata). Dvs., la fel ca Ariciu sunteţi membri de valoare, ce scriu pe acest site de vacanţe/concedii/ieşiri-în-natură.

3. Adevărat! Aveţi dreptate! Sper să mă votaţi de încurajare, la primul meu review.

Cu respect,

Iluminati.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][6 voturi]
Admin
[04.04.15 19:44:37]
»

Vă scriu din Macedonia, unde pregătesc o posibilă mini-întâlnire AFA, în august (detalii la timpul lor). Contul Iluminatti mi-a atras atenţia, aşa că m-am ocupat personal. Pot să vă garantez că datele din caseta tehnică sunt 100% adevărate — grupa de vârstă 5o/6o, născut şi crescut în București — deşi scrie din alte locuri. Şi că-i o persoană şi o personalitate care mi-s f. f. dragi Însă "treburi urgente" îl obligă să mă roage să-i închid contul...

Şi atât.

Admin
[05.04.15 00:36:09]
»

Şi pentru că în Macedonia e încă azi, într-un fel de "pauză " a sărbătorii locale de aici, de la Izgrev Hotel, realizez că, pe ardeleneşte , review-ul de mai sus ar fi fost scris aşa:

1. Îmi pare rău, mult, că anul acesta nu am interacţionat cu mulţi dintre ceilalţi useri la fel ca anul trecut. Am motivele mele, pe care puţini le pot şti/ghici, dar... nu vi le pot spune, really :-) — aşa că, în loc, am preferat să divagez, uşor peste câmp, "un pic" :-)

2. Îmi doresc, mult, ca la anul să-mi doresc "să interacţionez" la fel ca în 2014. Mult.

Punct.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
12 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
Carmen Ion, crismis, Eugenia55*, fanespoitorul, hlli, ionescunic, kmy, maria55, marius gaudi*, MCM, Michi, Paty
Alte articole din această RUBRICĂ2015 - Întâlnire AFA Belvedere Predeal:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.054402828216553 sec
    ecranul dvs: 1 x 1