ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 09.01.2015
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 09.01.15
STATUS: PREMIUM
DATE SEJUR
SEP-2014
DURATA: 5 zile
cuplu fara copii

GRAD SATISFACȚIE
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
100.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 4 MIN

Bucuresti - Munchen

TIPĂREȘTE

Dupa o vacanta oarecum dezamagitoare din Thassos (vezi impresii), am zis sa dam o fuga prin Europa.

Fiind fan Germania am zis sa incepem cu Munchen si zonele din jurul acestuia 4 zile apoi sa dam o fuga si pana in Luzern, Elvetia.

Eu din principiu fac traseele dintr-o bucata, cu o pauza de 2-3 ore de somn.

In Romania am plecat pe drumul clasic spre Nadlac, adica Buc - Pitesti, Rm Valcea - Sibiu - Deva - Arad - Nadlac, oarecum in dubiu pentru ca mai aveam varianta de mers prin sud pe Craiova - Lugoj - Tm - Cenad.

In jur de ora 7.30 - 8 seara, am plecat din Bucuresti, dar dupa Pitesti primul blocaj. Se lucra la un amarat de pod (bine, nu lucra nimeni, dar era doar un semafor). Am pierdut vreo ora jumatate stand in coloana, lucru ce s-a vazut mai tarziu intr-o oarecare oboseala. In rest in tara noaptea se merge excelent dupa parerea mea.

Ca si observatie, mai nou au deshis autostrada de la Sibiu la Deva si se mai scurteaza drumul cu ~1h sau mai mult in functie de viteza adoptata.

Dupa Deva, acelasi drum bun, dar plictisitor pana la Arad. Mai departe, atentie la indicatoare spre Nadlac si nu va luati dupa GPS pt ca schimba mai tot timpul intrarea pe centura Arad-ului. Ca si info, de la Arad pana la Nadlac gasiti tonete pt a va achizitiona vignete pt Ungaria si Austria.

Ajuns la Nadlac aici am facut prima oprire + alimentare si am luat vigneta de Ungaria.

Mai departe dupa vama, aici e bine sa aveti buletinele pregatite si am vazut ca din cand in cand mai verifica porbagajul. Oricum in 5 minute maxim se face tot controlul. De aici se urmaresc indicatoarele spre autostrada. Atentie pe drum pentru ca mai patruleaza echipaje de politie si pt 15-20 de min cat faceti sa va urcati pe autostrada nu merita sa va grabiti. Totodata, sunt mari sanse la intrarea pe autostrada sa dati peste alte echipaje care abia asteapta sa opresca masini. Pana acum eu unul n-am avut probleme cu ei, dar mai tot timpul aveau "clienti". Odata urcat pe autostrada M43 se merge spre Budapesta catre autostrada M5. Dupa ce am ajuns pe autostrada la prima benzinarie, cred ca MOL era am oprit pt un somn scurt in masina. Zis si facut dupa 3-4 ore de somn, eram fresh gata de plecare.

Urmatorul punct este Budapesta unde se schimba autostrada si se trece de pe M5 pe M0, care am observat ca e centura orasului, apoi se trece pe M1. Aici, necesita putina atentie sa nu o ratati, dar va ajuta gps-ul. Aici am mers pe M1 pana la intrarea in Austria unde am oprit pt vigneta de Austria, alimentare si mancare. Cum intrati in Austria pe dreapta este un Shell inclusiv cu spatiu mare de parcare, in cazul in care nu alimentati sau stati mai mult.

Inca o obervatie, pentru cei ce nu fac drumul dintr-o bucata, pot pleca de dimineata din Romania si se pot caza seara la PAPRIKA HOTEL. Este situat cu 1-2 km inainte de trecerea in Austria pe partea dreapta. Pretul unei camere este de 40 sau 45E.

Atentie ca in Austria chiar daca se merge cam pe aceasi autostrata aceasta este A4. Se merge pe ea pana la Viena dupa care atentie pentru ca iar trebuie mers pe centura Vienei. Se urmeaza indicatoarele de Linz/Salzburg. La fel ca la centura Budapestei, e bine sa va aruncati un ochi si pe gps.

Dupa ce treceti de Viena, continuati care Salzburg tot pe A1. De la Salzburg urmati indicatoarele de Munich. In Germania nu trebuie cumparata vigneta.

De aici incepe si aglomeratia, chiar daca in apropiere de Munchen se ajunge la 5 benzi + banda pt rulote tot se face aglomeratie in weekend. In timpul saptamanii e mai lejer, dar atentie pt weekend.

Cam asta este drumul, sincer mie mi se pare un drum lejer, atat tot sa nu prindeti prin tara vreun blocaj. In afara daca nu este un accident grav se decongenstioneaza repejor traficul.

D. p. d. v al consumului nu pot fi un etalon, pt ca nu am mers tocmai legal atat in tara cat si in afara. Recomand o statie CB pt ca este de ajutor inclusiv afara. Dar nu in sensul de a abuza de informatiile primite. Dar fara suparare, o discutie intre 2 ardeleni si 1 moldovean in Austria poate fi foarteee distractiva.

Atentie, in Ungaria pe autostrada, noaptea sunt slabe sanse sa fie radare mobile, dar dupa Budapesta pana la granita cu Austria am numarat ultima oara vreo 4-5 camere fixe. Se pot vedea de la distanta. "Localnicii" cam stiu de ele si pot fi "urmariti" cand incetinesc.

In Austria, n-am vazut niciodata radare mobile, doar fixe pe centura Vienei si dupa la vreo 20-30km.

In Germania atentie mare la limitari de viteza. Nu prea sunt motive pentru a nu fi respectate.

Totodata ca si info. In Ungaria se circula in mare parte regulamentar, in Austria mare parte din soferi am observat ca fluctueaza intre 130-150km/h, iar in Germania, ochii mari in oglinzi mai ales pe banda 2, chiar daca din intamplare aveti o viteza cu mult peste 130, intotdeauna poate aparea ceva ce se misca mai repede.


[fb]
---
Trimis de Sindrom in 09.01.15 18:20:49
Validat / Publicat: 09.01.15 19:23:14
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în GERMANIA.

VIZUALIZĂRI: 13104 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

22 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Sindrom); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
[900 PMA] [450 PMA]
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 18650 PMA (din 21 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest articol

22 ecouri scrise, până acum

Dragoș_MD [09.01.15 19:34:45] »

Ajuns la Nadlac aici am facut prima oprire + alimentare si am luat vigneta de Ungaria.

Asta nu cred că e ceva ce merită recomandat, atât timp cât în Ungaria combustibilul e mai ieftin decât la noi, iar vinieta pentru Ungaria se poate cumpăra fără nicio problemă de oriunde din România, fie online, fie de la orice benzinărie din lanțul MOL.

Sindrom [09.01.15 20:12:23] »

Corecte ambele observatii, dar la ~40L cat alimentez nu se simte chiar asa rau diferenta. Undeva la 1 euro daca nu gresesc. N-am stat sa calculez pt ca la un drum lung iau intotdeauna in calcul si niste pierderi.

Mai am inca o regula a mea la drumuri lungi, cand ajunge rezervorul la sfert, deja caut sa alimentez, fie vara, fie iarna pt ca nu stiu ce se poate intampla pe drum in continuare. Si la Nadlac cam ajunge la sfert.

Apoi e si oarecum o pauza de dezmortire pentru mine ca sofer pt ca nu opresc in tara deloc (asta daca nu intervine ceva).

Cristian_h* [10.01.15 15:18:49] »

Am avut ghinionul ca pe tronsonul Salzburg-Munchen de două ori să prind un ˝Stau˝ cum spun nemţii în care am pierdut mai mult de două ore (de obicei acest tronson este foarte aglomerat mai ales în weekend), aşa că ultima dată am încercat alt traseu, cine se uită pe hartă observă că există un drum aproximativ în linie orizontală între Wels (după Linz) şi Munchen, prin Ried im Innkreis, Altheim, Braunau am Inn (graniţa cu Germania) apoi pe E552 până la Munchen, cu siguranţă voi repeta acestă variantă, peisajul este deosebit drumul, mult mai puţin circulat în concluzie, traseul a fost mult mai relaxant... este adevărat că eu nu aveam nici o grabă...

traian.leuca † [10.01.15 16:55:12] »

@Cristian_h - Eu de la Wels am folosit un drum paralel cu al tău (388), Bad Fussing, Bad Griesbach, Eggenfelden, Erding, Munchen. Un drum prin satele bavareze, peisaje de vis, circulație mai mult decât lejeră.

La întoarcere am folosit autostrada Munchen, Salzburg și am reușit „performanța” să ”Stau” și eu vreo 3 ore pe acest tronson (într-o zi de vineri 2014). Am zis că înnebunesc, voiam să părăsesc autostrada, însă nu aveam o hartă și nu știam pe unde.

abancor CONS. ONORIFIC AFA / GERMANIA [10.01.15 18:14:37] »

Nu am mai fost de cîțiva ani la Munchen cu mașina, dar nu cred că s-au schimbat mult lucrurile de atunci. Anume: preferam să merg pe autostrada din nord, adică în Austria pe A8, intrat în Germania pe lîngă Passau, pe A3, și apoi pe A92 Deggendorf - Munchen, după care, în funcție de nevoie, alegi pe unde intri în Munchen, pe A9 probabil. E mai lung cu vreo 30 km dar are multe alte avantaje. Mergi mai puțin prin Austria și mai mult prin Germania, iar tronsonul din Germania e lat și fără restricții de viteză, (A92 e mult mai liberă decît A8 și nu are limite de viteză, A8 e chiar îngustă pe alocuri și are mult trafic, e folosită și de austrieci pentru acces în Tirol, nodul de la Rosenheim e haos). Doar că nu ai același peisaj ca prin Salzburg, tot datorită reliefului care face ca varianta propusă de mine să fie mult mai rapidă. Am putut să merg constant cu 250 km/h de la Deggendorf la Munchen (mă rog, pînă aproape de Munchen, că de la aeroport e deja trafic), pe cînd prin sud te tîrîi, nu ai sectoare așa libere, iar riscul de stau e foarte mare.

Pentru evitat stau-urile e util să înțelegi ceva germană, pentru că le dă la radio. Iar unele zone, cu înalt potențial de blocaj, le poți ocoli „din oficiu” pe naționale/locale. Așa ocoleam de pildă nodul către Tirol (A8 x A93) de la Rosenheim cînd mergeam la schi, unde nimeream mereu, și la dus și la întors, sîmbăta, la „schimbarea seriilor”.

Michaell [10.01.15 18:48:27] »

@abancor -

Am putut să merg constant cu 250 km/h de la Deggendorf la Munchen...

ai vrut sa spui desigur 150 km/h, NU?

abancor CONS. ONORIFIC AFA / GERMANIA [10.01.15 19:08:09] »

Nu, 220 (nu 250, scuze, deși am mers și cu peste 250, dar în alte condiții și în altă parte). Eram în întîrziere, altminteri nu aș fi sărit de 200.

Bineînțeles, e nevoie să precizez un „disclaimer” - depinde de mașină și anvelope. Și disponibilitatea de a consuma mult combustibil. Fiecare trebuie să își cunoască mașina, anvelopele și limitele.

Dragoș_MD [10.01.15 19:11:01] »

Apropo de „Stau” - în Austria este regulă de circulație care obligă pe toți conducătorii auto să se replieze - cei de pe prima (și următoarele, dacă îs mai mult de două pe sens) bandă, cât mai aproape de parapetul din dreapta (chiar și folosind banda de urgență, dacă există), iar cei de pe banda cea mai din stânga - să se apropie de parapetul din stânga, acela care separă sensurile de mers, lăsând astfel o bandă liberă printre cele două șiruri de mașini pentru a asigura o eventuală cale de acces pentru mașinile de intervenție, în caz de nevoie. Această regulă se aplică nu doar când se ajunge la staționare, ci încă de când viteza de deplasare scade semnificativ și mașinile se strâng unele după altele.

Cred că e important pentru cei care nu au mai fost, sau pentru cei care deși au fost, n-au prins așa ceva în trafic, și nici nu-s atenți la panourile de avertizare rutieră (pentru că DA! au și pentru asta un semn de circulație!).

Ceva cam așa:

abancor CONS. ONORIFIC AFA / GERMANIA [10.01.15 19:19:09] »

Bună precizare! Și în Germania se practică treaba asta, nu știu dacă e regulă scrisă, dar am observat în trafic că se lasă culoarul respectiv (cu excepția cazului cînd nu se poate, de pildă cînd se circulă pe benzi deviate, îngustate, din cauză de șantier).

Michaell [10.01.15 20:40:44] »

@abancor - Nu-m i permit sa dau lectii, fiecare face cum vreau, dar sper ca esti constient de ce se poate intimpla la o asmenea viteza. Daca-ti iese cineva in fata sau un cauciuc isi da duhul... nu mai vezi Microcomplexul Delfinul niciodata... -

Iti dorec in continuare numai bine si multa intelepciune, mai ales in trafic.

Sindrom [10.01.15 22:36:01] »

Legat de vitezele ce se practica prin zona, asta fiind si motivul pentru care trebuie cascat bine ochii in Germania in oglinzi, unde nu sunt restrictii se merge cam cu cat poate masina si sunt destul de multi care merg lejer pe cruiser cu 180+.

Oricum in afara se cam uita in oglinzi lumea spre deosebire de Romania.

Personal eu in Germania am consumat cea mai multa motorina, cert e ca aveam la intrare in Elvetia autonomie de 600km cu un plin. Si asta la un diesel ce are regulat undeva la ~1100 km autonomie la plin.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
abancor CONS. ONORIFIC AFA / GERMANIA [11.01.15 20:57:41] »

Sînt conștient ce presupune deplasarea cu vitezele alea, dar asta a fost situația. Am cîntărit-o bine, știam ce poate mașina, anvelopele, strada era liberă, asfaltul bun, trafic spre zero. Mă rog, n-aș vrea să pară că incit la nebunii, poate n-ar fi trebuit să intru în amănunte, ideea era că varianta respectivă de mers la Munchen mi se pare mai bună decît cea prin Salzburg, și am argumentat cît mai detaliat, cu exemple personale.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Michaell [12.01.15 09:03:11] »

@abancor - Repet - faci cum crezi, avem fiecare aceasta libertate, atita timp cit prin comportamentul nostru nu-i bagam pe alti in pericol. Personal nu-ti doresc sa patesti ceva, dar poate ai ,,norocul,, sa fi doar spectator la niste mate si ficatei proiectate pe asfalt. Te asigur ca na-i sa uiti acea priveliste toata viata.

Cu ceva timp in urma, tot aici pe site, avusesem o discutie asemanatoarea cu un individ care incerca cu tot dinadinsul sa ma convinga ca daca te asiguri corect, poti opri pe autostrada si sa dai cu spatele pina la prima iesire ca sa poti parasi autostrada. Asta in cazul ca ai trecut de iesirea respectiva. Asa practicase el in Grecia...

Ar mai fi multe de spus la acest capitol, mai ales ca e si tema acestui review iar tu vad ca esti consilier ptr. Germania, dar personal cred ca nu are rost sa continuam. Acest ecou va fi ultima mea reactie pe aceasta tema. Din experienta stiu unde se ajunge...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Dragoș_MD [12.01.15 09:14:30] »

@Michaell - dacă-mi dai voie să intervin (ca participant și la cealaltă discuție de care amintești, unde NU eram de acord cu acel user, ci cu tine) - ei bine, de data asta nu te mai susțin, din simplul motiv că în cazul de față NU s-a încălcat nicio lege de circulație. A! că nu e recomandabil, că e periculos etc. e mai mult decât evident. Să nu mai vorbim de consum (mi-amintesc de o emisiune TOP GEAR în care grasu' a gonit un Merțan prin Germania cam la fel de repede (peste 200 km/h) și trebuia să oprească la mai puțin de două ore de drum să alimenteze. Și ce câștiga prin viteză ca timp, pierdea la pompă!!!). Dar lucrurile acestea le-a subliniat la fiecare intervenție a sa chiar cel care a spus despre asta, lăsând de înțeles că nu e ceva recomandat oricui!

===

Și ca să încheiem cu o notă veselă, o glumă:

Un polițist trage pe dreapta un șofer care fusese semnalat că a depășit cu mult viteza legală pe autostradă (acu' să nu mă-ntrebați cum a reușit, că asta e altă poveste!)

- Bună, ziua! actele Dv. la control vă rog.

- Bună ziua, da' ce am făcut? Am mers prea repede?!?

- Nu domnule, zburați mult prea jos!!!

Sindrom [12.01.15 10:27:15] »

Depinde si cu ce alergi, pentru ca un 2.0 benzina (aspirat sau supraalimentat) la 160-190+, consuma dublu decat un 2.0 diesel. Si in cazul asta e valabil ce ai spus ca tot pe acolo ajungi, dar cu un diesel situatia se schimba putin.

Ideea de baza ar fi sa nu se intreaca masura cu viteza.

Ca un sfat, in cazul accidentelor de pe autostrazi n-o luati pe banda de urgenta, chiar daca va grabiti si vedeti pe altii luand-o pe acolo, nu de alta dar din ce am inteles amenda e destul de mare. La fel si in cazul in care stati jumi-juma ca sa nu lasati pe "ilegali" sa treaca.

Si inca un lucru, dupa trecerea ambulantei, in modul descris de @Dragos mai sus, masinile se repliaza pe benzi in aceasi ordine.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
abancor CONS. ONORIFIC AFA / GERMANIA [12.01.15 23:36:49] »

În primul rînd, mulțumesc pentru grijă!

Pe scurt explicînd, la volan sînt în cunoștință de cauză. Am multă experiență la volan (ceea ce și explică, statistic, faptul că am ajuns și în situații în care a fost nevoie să forțez nota, deși pe o autostradă bună și liberă din Germania asta înseamnă altceva decît pe DN7 din România), am văzut și mațe, și alte organe, cîntăresc bine riscurile și mi le asum sau nu. Totuși, media de vîrstă pe AFA e mai mare decît pe forumurile bîntuite de tineri impetuoși, așa că nu am considerat că trebuie să mă feresc a da idei sau că trebuie să colorez mesajul cu! Atenție, nu faceți acasă! De altfel am mai povestit că am mers, la un teste drive, pe o autostradă (A31 - foarte mișto și liberă), cu 310, și n-aș vrea să încep să mă simt rușinat sau vinovat de treburile astea.

Iar faptul că am fost obișnuit cu autostrăzile central-europene mă face și pe mine să fiu în discordanță cu ideea de a merge cu spatele pe autostradă, îmi sună din start greșit, ceva ce nici nu tre să îți treacă prin cap. Pe de altă parte, există și alt fel de a circula pe autostrăzi (SUA e un exemplu), și există și sisteme de autostrăzi mai prost puse la punct, unde semnalizarea chiar lasă de dorit și populația nu e obișnuită cu condusul pe autostrăzi, iar Grecia face parte din ele. Însă, treaba e nuanțabilă, și tot timpul se găsesc explicații pentru obiceiuri. În Germania e foarte greu să ajungi în situația de a trebui să faci ceva ilegal. În Grecia, pe lîngă că nu e foarte clar ce e ilegal și ce nu (vezi și cazul României, unde pe autostradă se face autostopul, sînt stații de microbuz, iar poliția pîndește pe banda de siguranță și tot acolo te și oprește), te poți trezi mult mai lesne într-o situație în care ai ratat o ieșire sau trebuie să oprești și în ultimii 100 km nu a fost nici o parcare. Sînt pasionat de șofat și am și bătut destule țări ca să observ cum diferă organizarea și obiceiurile și care sînt cutumele locale, limitele la care poliția închide ochii etc.

Nasshu [13.01.15 00:16:23] »

@Michaell - 2,3 voturi cu plus la ecouri sunt de la mine. Pe vitezomani i-am taxat cu minus, sper sa nu am parte de ei prin Europa. Uita ca din sens opus sau chiar din spate, poate sa vina un incepator care nu e asa de meserias ca ei!!

abancor CONS. ONORIFIC AFA / GERMANIA [13.01.15 08:48:17] »

N-ai cum să ratezi un începător, pentru că de regulă ai ochii deschiși la volan. Iar pe o autostradă goală nu are de unde să vină nimeni din față, iar din spate dacă vine, are destul loc pe banda 2 să treacă mai departe.

Ce mi se pare nițel pripit este punerea de etichete în urma unui schimb de 2 mesaje de cîte 10 rînduri despre un „eveniment” care a avut loc acum 10 ani. Riști să nimerești pe lîngă.

Într-adevăr, pentru un începător, toți care trec pe lîngă el pot părea că nu știu ce fac, că merg „ca nebunii”. De fapt, 95% dintre ei merg normal. Pe urmă, viteza în sine nu e mereu și neapărat cel mai periculos element. Agresivitatea, imprevizibilitatea, inconstanța unor șoferi deranjează mai mult traficul și sînt factori de risc cel puțin la fel de importanți. Traficul, în primul rînd, trebuie să fie cît mai fluent, de aceea poliția de multe ori închide ochii la trecut pe galben sau depășirea limitei de viteză cu 10 - 20 km/h, dar pedepsește (în țările civilizate, la noi încă nu) agresivitatea și comportamentul inconstant, neatent, haotic. Un șofer crispat, stresat și nesigur pe el, ca și unul agresiv (care, deși pare, nu e neapărat și vitezoman), sau unul neatent, sînt cu toții mai periculoși în trafic decît unul care știe ce face, dar depășește limita de viteză (probabil cea mai încălcată regulă de circulație, alături de parcarea nepermisă). Astea ar fi categoriile de care e bine să nu avem parte.

Cam atît am vrut să mai adaug, pe scurt, la subiectul acesta secundar, dacă tot a fost deschis, și aș zice că e de ajuns, cred că se poate închide paranteza și reveni la discuția despre drumul București - Munchen, căci despre asta era vorba, iar eu am intervenit ca să recomand să se ia în calcul și altă variantă decît cea care sare prima dată în ochi cînd te uiți pe hartă.

Mihai18 [11.10.15 15:21:09] »

@ Sindrom. Ca om la volan, am o vechime foarte aproape de vârsta dv. înmulțită cu 2, așa că pot să spun și eu ceva. Mai spun că în ultimii 8 ani de când mi-am încetat activitatea profesională, am stăbătut Europa la volan, de la Strâmtoarea Bosfor până la Marea Nordului. Am parcurs peste 30.000 de km. pe autostrazile europene. Titlul review-ului m-a atras să-l citesc, pentru că eu sunt „omul șoselelor” Am citit tot review-ul, mi-a făcut plăcere și am citit toate ecourile. Și acum, despre dv. Sunteți un om temerar, uneori vulcanic, aveți în ADN șofatul, la volan faceți corp comun cu mașina, ea fiind o prelungire a minții, mîinilor și picioarelor dv. Ca sa conduci bine masina, nu este suficient sa o cunosti, trebuie sa o simti. Va admir pentru aptitudini. Ca barbat, sunteti in momentul optim al vietii si de aceea aveti aceste performante la volan. Cand veti avea 50 de ani, ca sa nu zic 60 de ani, veti avea o alta mentalitate si veti merge putin mai incet. La varsta dv. nu mai este cazul sa va dau sfaturi. Eu scriu acum doar punctul meu de vedere. 200 de km/ora nu este tocmai o viteza pentru excursii. Eu circul pe autostrazi in afara tarii cu 125-130 km. /ora, pe banda 2, dar vin din spate 'soimii' care ma pune in situatia sa o ridic la l50-160 km. pe ora, pentru scurt timp, pana imi gasesc loc pe banda 1 printre tiruri si-i las sa treaca. Si Ayrton Sena a fost un mare pilot, si... In final, trageti singur concluzia acestui ecou. Inchei prin a va ruga si daca vreti, sa-mi raspundeti la urmatoarea intrebare. Ce marca este masina dv. si anul fabricatiei. Rog să nu vă supărați pe mine.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Sindrom [11.10.15 20:37:53] »

@Mihai18 - Nu ma supar. Cu 200, merg rareori si atunci prin Germania, pentru ca nu e viteza de croaziera si nici benefica pentru masina. De obicei merg cu undeva la 140-150. Mi se pare o viteza foarte buna care nu implica un "frecat" periodic de pe banda1 pe banda 2, lucru foarte obositor dupa mine mai ales la un drum de peste 1500km.

Cat despre varsta, deja imi trec nebuniile de acum 4-5 ani unde 23-24 de ore de condus mi se pareau un fleac.

Masina de vacante e o Honda Accord din 2006 cu un motor de 2.2 pe motorina. O masina foarte buna si comoda la drumuri lungi.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Mihai18 [11.10.15 21:24:29] »

@Sindrom - Mulțumesc pentru răspuns. Nu mă așteptam ca acest tip de mașină să aibe asemenea performanță. Din răspunsul dv. cel mai mult îmi place al. 2. Înseamnă că sunteți pe drumul cel bun. Vă urez călătorii reușite în continuare (cu viteză ponderată), să vă întoarceți cu bine acasă și apoi să ne povestiți. Noapte bună.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Sindrom [11.10.15 21:42:42] »

@Mihai18: Eu am vreo 160cp și aproape 400Nm. E o mașină destul de echilibrata ca putere/greutate

Acum cam orice mașină de peste 100cp ajunge la 200 și numai e o viteza atât de imposibil de atins.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
abancor, Michaell, Mihai18, Sindrom
Alte impresii din această RUBRICĂCu maşina în Germania:

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.045500040054321 sec
    ecranul dvs: 1 x 1