ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 29.09.2014
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: bucuresti
ÎNSCRIS: 26.08.10
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
SEP-2014
DURATA: 9 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
12.50%
Extrem de nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
12.50%
Extrem de nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
12.50%
Extrem de nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
12.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 2 MIN

Nu corespunde pt. 5 stele UAI

TIPĂREȘTE

Am fost la acest hotel in perioada 18-27 septembrie 2014. Eu il clasific ca hotel de 4 stele cu AI. Voi incerca sa fiu foarte obiectiv si succint.

Aspecte pozitive:

- arata bine la exterior

- oferta de fructe este variata si de buna calitate (in septembrie am avut pepene rosu+galben, prune, mere, pere, mandarine, struguri albi+negrii)

-echipa de animatie face tot posibilul ca turistii sa se simta bine

Aspecte negative:

- in 10 zile s-a facut curat in camera o singura data si atunci superficial

-prosoapele s-au schimbat numai cand am lasat tips, si oricum erau tot timpul patate si murdare

-nu a functionat ventilatia in baie si dusul stropea in toate directiile

-nu au fost bauturi de import desi erau scrise in UAI concept

-turistii (99% rusi) intrau in restaurant cu hainele ude si scaunele erau ude

-felurile de mancare consumate nu se inlocuiau (daca nu eram la 19 fix la cina mancam ce ramanea)

-carnea aparea intr-unul din felurile de mancare cam o data la 3 zile, iar felul respectiv disparea rapid (exista pui la gratar afara cu cozi de peste 20 pers)

-mancarea era ori prea sarata ori prea condimentata (parca faceau intentionat sa nu poti manca)

-prajiturile aratau bine dar toate contineau pandispan, gem, cereale sau budinca de proasta calitate (in afara de minieclere si salam de biscuiti)

-atatea muste intr-un restaurant (si pe mancare) nu am mai vazut niciodata (nu existau lampi pt. insecte)

-am asteptat 20min pt castroane la micul dejun

-ramaneau tot timpul fara tacamuri sau fara cesti la cafea

-aparatele cu ciocolata calda (apa chioara) apareau numai seara la cina

-dozatoarele de bauturi racoritoare (la discretie in orice hotel de3-4stele) erau de cealalta parte a barului si trebuia sa stam la coada ca sa fim serviti cu un pahar de 100ml

-la UAI primeam o singura sticla cu apa pe zi in minibar (nu chiar in fiecare zi)

-saltelele si umbrelele de la piscina erau murdare si rupte

-podeaua era plina de balti si nu am vazut pe nimeni in 10zile sa dea cu un mop (in unele se formasera deja alge in rosturile dintre placile de gresie)

-plaja (la distanta destul de mare de hotel) foarte ingusta, aglomerata, cu pietre, fara nisip (sub orice plaja plina de alge din Romania)

-cea mai mica piscina si cea mai mica plaja pe care le-am vazut la un hotel de 5 stele

-la UAI inghetata numai la aquapark (peste drum de hotel) si numai 1 ora pe zi (super cozi bineinteles)

-totul era in limba rusa (99% dintre turisti erau rusi)


[fb]
---
Trimis de adyyy7 in 29.09.14 21:41:42
Validat / Publicat: 29.09.14 23:47:42
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 4877 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

5 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (adyyy7); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 musca
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 7200 PMA (din 13 voturi)

ECOURI la acest review

5 ecouri scrise, până acum

webmaster26
[29.09.14 22:14:21]
»

Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

Mulţumesc.

adyyy7AUTOR REVIEW
[30.09.14 00:55:22]
»

@webmaster26 - Da, este ok

nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
[30.09.14 22:47:49]
»

@adyyy7 -

Un review util mai ales prin confirmarea ideii că prețul face diferența sau că puțin dai, puțin primești.

Deși hotelul este clasificat oficial la cinci stele, prețul este comparabil mai degrabă cu al unuia de patru stele și, de aici, inevitabilele nemulțumiri.

adyyy7AUTOR REVIEW
[01.10.14 11:16:02]
»

@nicole33 - Cu permisiunea dvs., voi incerca sa va contrazic putin. Am fost in Turcia la Granada si la Kervansaray cu un pret mai mic decat la Zen. Dvs. spuneti intr-un mod foarte elegant ceva de genul "ce vrei domne'? la banii astia chiar te asteptai la 5* UAI? ". Este ca si cum dvs. gasiti un Mercedes 2014 la 10k euro si semnati un contract de vanzare/cumparare cu vanzatorul, dar constatati ca nu e Mercedes 2014 si este un Logan 2010, iar vanzatorul va spune "ce vreti? la banii astia chiar va asteptati sa fie Mercedes? ". Oricum i-ati spune si indiferent ce explicatie ati cauta, asta se numeste clar inselaciune. Nu conteaza pretul. Conteaza ca nu s-a respectat ceea ce scrie in contract.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
[01.10.14 22:31:14]
»

@adyyy7 -

Oricum i-ati spune si indiferent ce explicatie ati cauta, asta se numeste clar inselaciune. Conteaza ca nu s-a respectat ceea ce scrie in contract.

În contractul cu agenția, cel mai probabil, se preciza hotel de cinci stele cu ultra all inclusive. Cât timp pe firma hotelului erau cinci stele, nu văd unde este înșelăciunea.

Conceptul de UAI este propriu fiecărui hotel în parte. De obicei, dacă este vorba de băuturi de import, mărcile incluse în concept sunt precizate clar. Dacă nu le-ai regăsit în oferta barurilor trebuia să le soliciți explicit, iar dacă erai refuzat trebuia să ceri explicații unui manager sau la guest relations.

Pe site-ul hotelului scrie că minibarul se completează zilnic cu apă și atât.

Problemele legate de curățenia în cameră și alte disfuncționalități tehnice trebuiau reclamate pe loc, rezolvate sau schimbată camera.

Faptul că plaja proprie a hotelului este situată la vreo 400 de metri cu subtraversarea D400 se afla cu ușurință de pe site sau de pe orice hartă google. Din poze, plaja nu mi se pare chiar atât de mică și am văzut și nisip. Intrarea în mare este, într-adevăr, abruptă și cu pietre, dar situația aceasta este generală în toată zona, nu doar la acest hotel. Dacă este să vorbim de plajă, pe aceasta am văzut-o doar în poze, dar cum poți s-o compari cu plaja de la Granada, care, practic, nu există. Știu că are un ponton superb, dar plajă yok.

Pentru a continua comparația ta cu Merțanul și Loganul, eu aș formula puțin diferit tranzacția. „Ți-am vândut o mașină, are caroserie de Mercedes, are sigla de Mercedes, ce dacă motorul și restul pieselor și opționalelor sunt de Logan, doar și prețul este de Logan”

Nu conteaza pretul.

Aici nu sunt de acord. Tot din experiență am învățat și eu că prețul este criteriul cel mai important în evaluarea nivelului unui hotel și a serviciilor oferite de acesta, uneori mai important decât numărul stelelor de pe firmă.

Criteriile de acordare a stelelor în Turcia sunt foarte permisive, astfel că poți găsi hoteluri de cinci stele la 500 de euro pe săptămână, dar și la 2000 de euro, diferențele de calitate fiind, evident, direct proporționale cu prețul plătit.

În cazul tău, dacă din 1300 de euro dăm jos costul avionului, taxelor și transferurilor și împărțim la numărul de nopți, rezultă un preț de aproximativ 40 de euro de persoană pe noapte pentru cazare și masă. O fi mult, o fi puțin, nu știu, fiecare apreciază după propriul buget și propriile pretenții.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
adyyy7, nicole33
Alte impresii din această RUBRICĂSenza The Inn Resort & Spa (ex Zen) [Turkler]:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 1.5381259918213 sec
    ecranul dvs: 1 x 1