ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 29.09.2014
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Alba
ÎNSCRIS: 27.09.14
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2013
DURATA: 6 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
PLAJA şi MAREA:
60.00%
Către satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
80.00%
Mai degrabă mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
80.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 1 MIN

Vacanta reusita

TIPĂREȘTE

Dupa o calatorie lunga cu masina, ajunsi la hotel am fost primiti cu ospitalitate si ni s-a oferit camera care a fost peste asteptarile noastre. Daca la unele hoteluri pozele nu reflecta realitatea, am fost suprinsi sa constatam ca aici chiar reflectau realitatea.

Camera a fost spatioasa, curata, cu vedere spre mare, baia la fel de mare si curata, fara reprosuri. Room-service-ul venea ori de cate ori aveai nevoie si facea curatenie si schimba asternuturi si prosoape.

Facand rezervarea pe booking, am optat doar pentru micul dejun, care a fost foarte diversificat, deci aveai ce alege in cele 7 zile cat am mancat. Mancare a fost buna, bautura la discretie, nimic de reprosat.

Hotelul dispune de un trenulet care transporta oaspetii hotelului gratis pana la plaja, insa recomand plaja din centrul statiunii pentru ca este mai mare si mai ingrijita.

Hotelul este situat putin mai departe de centrul statiunii, insa intr-o plimbare de 10 minute ajungi in "buricul targului".

Cele 4 stele ale hotelului reflecta realitatea si deci prin urmare recomand acest hotel.


[fb]
---
Trimis de cristinne in 29.09.14 12:56:03
Validat / Publicat: 29.09.14 13:39:48
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în BULGARIA

VIZUALIZĂRI: 1497 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (cristinne); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1800 PMA (din 4 voturi)

ECOURI la acest review

3 ecouri scrise, până acum

nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
[01.10.14 06:52:13]
»

@cristinne -

Room-service-ul venea ori de cate ori aveai nevoie si facea curatenie si schimba asternuturi si prosoape.

Este pentru prima dată când aud că se apelează la room service pentru schimbarea așternuturilor și a prosoapelor. În general, oamenii sună la room service pentru a comanda în cameră mâncare și/sau băuturi.

Curățenia în cameră, schimbarea cearșafurilor și a prosoapelor fac parte din atribuțiile cameristelor.

cristinneAUTOR REVIEW
[01.10.14 20:01:18]
»

@nicole33 - Da este pentru prima data, dar probabil era printre putinele lucruri pe care stia sa le zica in engleza doamna care se ocupa de curatenie. Aceeasi sintagma am auzit-o si in Grecia anul acesta.

Deci, hai sa nu fim rautaciosi, pentru ca acesta e un site unde se informeaza despre situatia hotelurilor/statiunilor/etc nu despre unele cuvinte folosite.

Ceea ce trebuiau sa inteleaga unii, e ideea ca se facea curatenie daca vroiai in fiecare zi.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
nicubrt
[28.04.17 15:24:31]
»

@cristinne:

super observatie cristinne, nu ne doare gura sa solicitam ceva daca nu suntem multumiti, si la ei, in fct de fiecare hotel in parte mai sunt multe lucruri de pus la punct. Iarasi adevarat este ca odata cu criza au cam coborat si ei stacheta standardelor, nu mai e nici in bulgaria ce a fost in anii de dupa boom-ul turistic care s-a produs la ei gratie investitiilor masive dar totusi daca te-apuci sa compari cu ce se ofera la noi pt aceeasi bani... eu unul voi continua sa merg la bulgari

O alta problema o reprezinta si antireclama pe care ne-am facut-o si la care rivalizam cu nesimtirea rusilor, ne ducem acolo si incepem cu niste fite si reactii arogante si deplasate, umplem farfuriile in bataie de joc (ma refer la ce nu se consuma nu la ce se consuma, unii sunt mai gurmanzi, altii mai retinuti, asta se echilibreaza cumva), eu nicidecum nu sunt adeptul non-reactiilor, sa acceptam serviciile slabe de dragul bunului simt... dar fii frate OM, adopta o atitudine umana, politicoasa, civilizata, tineti nervii in frau si in cele mai multe dintre situatii vei avea de castigat!!!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
cristinne, nicole33, nicubrt
Alte impresii din această RUBRICĂHelios Spa & Resort:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.030724048614502 sec
    ecranul dvs: 1 x 1