GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Dupa o calatorie lunga cu masina, ajunsi la hotel am fost primiti cu ospitalitate si ni s-a oferit camera care a fost peste asteptarile noastre. Daca la unele hoteluri pozele nu reflecta realitatea, am fost suprinsi sa constatam ca aici chiar reflectau realitatea.
Camera a fost spatioasa, curata, cu vedere spre mare, baia la fel de mare si curata, fara reprosuri. Room-service-ul venea ori de cate ori aveai nevoie si facea curatenie si schimba asternuturi si prosoape.
Facand rezervarea pe booking, am optat doar pentru micul dejun, care a fost foarte diversificat, deci aveai ce alege in cele 7 zile cat am mancat. Mancare a fost buna, bautura la discretie, nimic de reprosat.
Hotelul dispune de un trenulet care transporta oaspetii hotelului gratis pana la plaja, insa recomand plaja din centrul statiunii pentru ca este mai mare si mai ingrijita.
Hotelul este situat putin mai departe de centrul statiunii, insa intr-o plimbare de 10 minute ajungi in "buricul targului".
Cele 4 stele ale hotelului reflecta realitatea si deci prin urmare recomand acest hotel.
Trimis de cristinne in 29.09.14 12:56:03
- A fost prima sa vizită/vacanță în BULGARIA
3 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (cristinne); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 43.27905700 N, 28.03754300 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
3 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@cristinne -
„Room-service-ul venea ori de cate ori aveai nevoie si facea curatenie si schimba asternuturi si prosoape. ”
Este pentru prima dată când aud că se apelează la room service pentru schimbarea așternuturilor și a prosoapelor. În general, oamenii sună la room service pentru a comanda în cameră mâncare și/sau băuturi.
Curățenia în cameră, schimbarea cearșafurilor și a prosoapelor fac parte din atribuțiile cameristelor.
@nicole33 - Da este pentru prima data, dar probabil era printre putinele lucruri pe care stia sa le zica in engleza doamna care se ocupa de curatenie. Aceeasi sintagma am auzit-o si in Grecia anul acesta.
Deci, hai sa nu fim rautaciosi, pentru ca acesta e un site unde se informeaza despre situatia hotelurilor/statiunilor/etc nu despre unele cuvinte folosite.
Ceea ce trebuiau sa inteleaga unii, e ideea ca se facea curatenie daca vroiai in fiecare zi.
@cristinne:
super observatie cristinne, nu ne doare gura sa solicitam ceva daca nu suntem multumiti, si la ei, in fct de fiecare hotel in parte mai sunt multe lucruri de pus la punct. Iarasi adevarat este ca odata cu criza au cam coborat si ei stacheta standardelor, nu mai e nici in bulgaria ce a fost in anii de dupa boom-ul turistic care s-a produs la ei gratie investitiilor masive dar totusi daca te-apuci sa compari cu ce se ofera la noi pt aceeasi bani... eu unul voi continua sa merg la bulgari
O alta problema o reprezinta si antireclama pe care ne-am facut-o si la care rivalizam cu nesimtirea rusilor, ne ducem acolo si incepem cu niste fite si reactii arogante si deplasate, umplem farfuriile in bataie de joc (ma refer la ce nu se consuma nu la ce se consuma, unii sunt mai gurmanzi, altii mai retinuti, asta se echilibreaza cumva), eu nicidecum nu sunt adeptul non-reactiilor, sa acceptam serviciile slabe de dragul bunului simt... dar fii frate OM, adopta o atitudine umana, politicoasa, civilizata, tineti nervii in frau si in cele mai multe dintre situatii vei avea de castigat!!!
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Aug.2019 Helios cu sobolani in camera, viermi in mancare, fara apa calda sau curatenie. 4 stele???!!! — scris în 22.09.19 de maria- din BUCURESTI
- Aug.2019 Hotel de maxim 2 stele... — scris în 07.08.19 de Alina 2019 din BACAU
- May.2019 Impecabil — scris în 13.05.19 de bobu din SIBIU - RECOMANDĂ
- Jul.2017 Oribil terifiant — scris în 31.07.17 de Claudiuvasi1 din BUCUREşTI - nu recomandă
- Jul.2017 Incalificabil — scris în 24.07.17 de Mma12 din BUCUREşTI - nu recomandă
- Jul.2017 Nu recomand — scris în 06.07.17 de FlorinCozma din BUZAU - nu recomandă
- Aug.2016 Se putea şi mai bine — scris în 04.09.16 de ascella din ALBA - RECOMANDĂ