GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
La sfarsitul lunii august 2010, cand arsita si forfota litoralului romanesc se mai potolise, am gasit si noi de cuviinta sa ne petrecem un binemeritat concediu la hotel Savoy din Mamaia. Proasta inspiratie, ca sa zic asa si nu altfel! Ce mi-o fi venit, nu stiu... ba stiu, am vrut sa incercam experienta unui hotel de 4 stele (vorba vine!!!), in locul celui de 3, la care fusesem deja de 2 ori si ne cam plictisisem...
Dar, cum traim in Romania, socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ!
Am ajuns la hotel mai devreme de ora check-in-ului, ce-i drept, dar cu un copil obosit dupa noi, si ca noi, inca vreo 4 familii. Obisnuiti de la "amaratul" de hotel de "numai" 3 stele, sa fim cazati de cum ajungem, am avut "nefericirea" de a da peste o duduie acra precum varza din butoi, ce ne-a trantit sec: "Cazarea se face la ora 18, nu sunt camere libere, nu e lenjerie curata, nu e facuta curatenia in camere... "etc.
Am asteptat pret de vreo 4 ore in hol, timp in care am facut reclamatii verbale, scrise, pe care nu le-a luat nimeni in seama. Celelalte familii au protestat si ele, fara succes, de asemenea. Intr-un final, pe la ora 16 ne-au distribuit o camera, curata, ce-i drept, dar fiind prea obositi, nici nu ne-a mai interesat cum arata.
Am pierdut acea prima zi, fara plaja si baie, am dormit dusi.
Demipensiunea s-a dovedit a fi o mare teapa, ni s-au dat niste bonuri valorice care nu au acoperit decat costul a vreo 4 cine, micul dejun fiind inclus in pretul camerei, foarte piperat, dealtfel!
Hotelul, desi frumos ca design, era lasat prada neingrijirii, un varuit incert si un vopsit tipator fiind toate imbunatatirile aduse in acel sezon. Baia era curata, camera mare si spatioasa, dar terasa jalnica, jerpelita, cu vedere partiala catre mare. Terasa pe care se lua masa era de o curatenie indoielnica, niste fete de mese dubioase si soioase, cu niste plasticuri in loc de geamuri, prin care intra nisipul in voie. Un artist talentat, dar prost platit incerca sa inveseleasca seara copiii, caci pe noi, nici o sansa!
Mult laudata piscina a hotelului avea apa rece ca gheata, putini turisti se aventurau sa o incerce. Tot ceea ce exista in reclama de pe internet, in realitate fie nu exista, fie nu functiona.
Per ansamblu, a fost o experienta nefericita, pe bani multi, (la vremea aceea) si care ne-a confirmat zicala: "La pomul laudat sa nu te duci cu sacul!".
Nu recomand nimanui sa viziteze acest hotel, sper din tot sufletul ca lucrurile s a se mai fi schimbat de atunci, desi... slabe sanse!
P. s: In anul urmator am revenit la "hotelul nostru", ala... de" numai" 3 stele!!!
Trimis de roxiroxana in 21.09.14 02:01:20
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA. A mai fost în/la: Mamaia, Neptun
7 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (roxiroxana); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 44.26217046 N, 28.61983001 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
7 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Fiind vorba despre un set de impresii de cazare şi un sejur mai vechi de 3 ani, în conformitate cu Regulamentul saitului (vezi Capitolul 1, lit. B, pct. 4), articolul se publică fără PMA std (fără "votul saitului"), el putând fi votat doar simbolic, cu +/-1.
Notă: prevederile punctului mai sus menţionat se aplică doar impresiilor de tip "de cazare", ele nefiind aplicabile articolelor de călătorie.
Eterna problema: te trezesti cu noaptea in cap, conduci pe intuneric, obositor pentru toata familia, nu doar pentru sofer, pentru ca sa ajungi la hotel cu 6 ore mai devreme decat ora oficiala de cazare.
Bineinteles ca la ora 12 nu sunt camere libere / curate, iar turistul se supara pe ,,duduia" (receptionera) ,,cea acra precum varza din butoi", de parca ea l-ar fi pus sa ajunga asa devreme la hotel.
Din punctul meu de vedere, ,,duduia" respectiva chiar a fost de treaba din moment ce v-a cazat cu doua ore inainte de ora de check-in. Putea sa va lase sa asteptati pana la 18.00, si nimeni nu avea ce sa-i reproseze.
@cris1982: Stimata doamna, amabilitatea dumneavoastra ma copleseste, iar atitudinea aceasta profesorala de "bine v-a facut! '' va califica din start pentru un post de receptionera la Savoy!
Desi nu mi-am propus sa intru in polemica cu dumneavoastra, siguranta cu care faceti niste afirmatii, ma obliga sa va raspund:
1. Nu am calatorit cu noaptea in cap pentru a ajunge mai devreme (ma intreb, de unde atata clarviziune?), am sosit cu un tren, din celalalt colt al tarii.
2. Cea mai mare parte a articolelor despre Savoy nu este de natura a le face reclama favorabila, nu va intrebati de ce?
3. Problema cazarii a fost doar una dintr-un lung lant de incidente nefericite.
4. In situatia in care un turist ajunge mai devreme, din motive independente de vointa sa, intr-o tara civilizata sau un hotel romanesc ce se respecta, se cauta solutii alternative, asta insemnand, printre altele, fidelizarea clientilor.
5. Traim intr- o societate democratica, asa ca ne putem exprima liber opiniile. Daca dumneavoastra intelegeti prin asta a arunca cu acuzatii nefondate, e o problema ce tine de propria persoana. In cazul meu, sejurul la Savoy a fost o alegere nepotrivita, in cazul dumneavoastra a fost altceva, respect acest lucru.
Sper ca am lamurit aceste aspecte intr- o maniera asertiva, nu am fost de acord cu atitudinea dumneavoastra, in ceea ce priveste omul, nu va cunosc si nu imi permit sa va judec.
@roxiroxana:
”1. Nu am calatorit cu noaptea in cap pentru a ajunge mai devreme (...) am sosit cu un tren, din celalalt colt al tarii.
Nu e nevoie de multe calcule pentru a face socoteala că, pentru o distanță (pe șosea) de peste 550 km, pe drumurile noastre e nevoie cam de (minimum) 10 ore de mers. Așadar, dacă la ora 12 (a. m.) ați ajuns la recepție, un calcul simplu ne arată că ați plecat cu o zi mai devreme, aproximativ pe la 2 noaptea. Cu trenul, nu cred să fie o prea mare diferență. Și chiar dacă ar fi, concluzia rămâne: hotelul are o oră de check-in, e timpul să ne obișnuim să respectăm niște reguli.
A! că multe hoteluri pot (și știu să facă asta) să cazeze turiști veniți mai devreme de acea oră, e cu totul altă poveste. Dar atât timp cât cineva are o regulă pe care tu, client, nu o respecți, nu e corect să-i scazi nota din acest motiv.
Pe de altă parte,
”4. In situatia in care un turist ajunge mai devreme, din motive independente de vointa sa, intr-o tara civilizata sau un hotel romanesc ce se respecta, se cauta solutii alternative, asta insemnand, printre altele, fidelizarea clientilor.
Alegerea unui tren sau a orei de plecare nu mi se pare un motiv independent de voința clientului... dimpotrivă.
Dar, să revin: hotelul, având regula despre care vorbeam mai sus nu are nicio obligație să caute / ofere soluții (alternative, sau de orice alt fel). Singura variantă (și asta se poate rezolva cred eu destul de ușor, solicitând acces la camera de bagaje pe care o au majoritatea hotelurilor și pe care o pun la dispoziția turiștilor înainte de check-in și / sau după check-out) era să cereți acces la această facilitate și să rugați recepția să vă contacteze telefonic în momentul când vă puteau caza.
Dar dacă ați preferat ca în acest timp să
”Am asteptat pret de vreo 4 ore in hol, timp in care am facut reclamatii verbale, scrise, pe care nu le-a luat nimeni in seama.
regret, dar mă tem că a fost o abordare eronată...
@roxiroxana:
” Stimata doamna, amabilitatea dumneavoastra ma copleseste, iar atitudinea aceasta profesorala de "bine v-a facut! '' va califica din start pentru un post de receptionera la Savoy!
Prin comentariul meu am avut intenţia doar de a arăta că recepţionera nu a greşit cu absolut nimic, dimpotrivă, chiar v-a făcut o favoare prin faptul că v-a dat camera mai devreme cu 2 ore decât trebuia.
În niciun caz femeia respectivă nu v-a creat neplăceri cu intenţie, ca să poată cineva afirma că ,,bine v-a făcut! "
Iar dacă eu nu am reuşit să mă fac înţeleasă de dvs., observ că @Dragos a punctat foarte bine aspectele respective şi sper ca măcar de la el să fi înţeles că vina vă aparţine în totalitate pentru disconfortul creat.
Referitor la celelalte probleme semnalate, nu comentez nimic, vă respect dreptul la opinie, cu atât mai mult cu cât eu nu am fost niciodată la acest hotel ca să pot combate ce susţineţi.
M-a nemulţumit la review-ul dvs. doar faptul că un hotel şi personalul acestuia este denigrat fără vină. Problema cu sosirea la hotel cu mult timp înainte de ora de check-in este des întâlnită, inclusiv eu am întâlnit astfel de situaţii şi niciodată nu am dat dreptate turistului.
Au trecut 4 ani de atunci si multe s-au schimbat in bine! Este cel mai bun hotel cu all inclusive din Mamaia! Scump da bun!
În situaţii din astea se procedează astfel: mail sau telefon la hotel cu cîteva zile înainte, ca să anunţi că ajungi mai devreme. Sau poţi solicita "early check-in" încă de cînd rezervi. Uneori hotelul confirmă, dar chiar dacă nu confirmă (e greu să garantezi aşa ceva), ai mari şanse să găseşti măcar o cameră gata.
Pe de altă parte, trebuie să fii pregătit de alternativă. De pildă să fi îmbrăcat de plajă. Sau să ai lucrurile de plajă la îndemînă. Laşi bagajele la recepţie şi te duci la plajă, la masă, la bere, ieşi la plimbare etc., nu stai în hol, că inevitabil te ia plictiseala.
Astea sînt "reguli" clare pentru orice vacanţă, dacă nu vrei să începi cu stîngul. Treaba e utilă mai ales în scurte excursii de weekend, cînd iei un avion devreme către Istanbul sau Roma, şi e de preferat să găseşti camera gata (dacă e posibil). Dar hotelul, dacă nu îl anunţi, nu are de unde să ştie că soseşti devreme.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Aug.2023 Final de Aug 2023 la Savoy, Mamaia — scris în 02.09.23 de AlexandruA din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Jul.2023 „Românu' s-a născut proprietar” — scris în 08.09.23 de Dragos1303 din BACăU - RECOMANDĂ
- Jul.2023 Dezamăgire totala — scris în 21.07.23 de ux129868 din PITEşTI - nu recomandă
- Jul.2023 Savoy își pierde din strălucirea de altădată — scris în 16.07.23 de Martinas din ROMAN [NT] - RECOMANDĂ
- Jun.2023 O vacanta dezamagitoare, nu as mai alege acest loc inca o data (20-27 iunie 2023) — scris în 02.07.23 de Anieli din BUCURESTI - nu recomandă
- Aug.2021 Savoy e singurul hotel care merita! — scris în 23.08.21 de Stefan Anton din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Jun.2021 Recomand cu incredere — scris în 17.08.21 de alexsofi din PIATRA-NEAMţ - RECOMANDĂ