ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 13.08.2014
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: București
ÎNSCRIS: 09.08.10
STATUS: PARTENER
DATE SEJUR
SEP-2013
DURATA: 7 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
25.00%
Foarte nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
0.00%
Sub orice critică

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
27.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 17 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 5 MIN

Utopie versus realitate

TIPĂREȘTE

Scriu acest review doar ca sa lamuresc unele nemultumiri (intemeiate) ale userilor AFA, altfel nu aveam de gand.

Am ales Surtel din 2 motive esentiale si anume: locatie centrala (bazar, port, pub-uri) si parcare privata. Scopul principal al acesui sejur a fost pentru shopping & distractie. Impresiile de pe forum sunt impartite in Pro si Contra. Foarte multi useri de pe AFA au fost nemultumiti de serviciile hotelului (implicit al personalului) pe buna dreptate (parere personala). Ma documentasem in prealabil asa ca asteptam gasesc cel putin conditii decente de cazare & masa. Nu a fost cazul…. dar sa incepem.

Parti pozitive:

1. Locatie centrala (in imediata apropiere a portului, bazarului, erc.);

2. Parcare privata (mica si gratis);

3. Pret foarte mic (50 euro camera dubla);

4. Internet free (doar la receptie).

Parti negative:

1. Plaja inexistenta (plaja publica situata la ~ 300 m, murdara, neamenajata de nici un fel, fara dusuri, etc);

2. Personal arogant (aici sunt bland in definitii), lipsit de educatie, tupeu maxim, neprofesionisti;

3. Piscina cu grad mare de risc de accidentare (neicapatoare, saltelele si sezlonguri rupte, un acvariu/lighean la propiu);

4. Mancare, aici nu stiu cum sa o descriu, dezgustatoare si insuficienta (totul gatit foarte iute, salate iuti, mancaruri gatite iuti, etc.) oricum totul reciclabil pentru minim 2/3 zile, regasite in permanenta;

5. Bar deservit doar cu pile (personal tupeist, limbaj de mahala, etc.);

6. Curatenie inexistenta;

7. Baia…. efectiv “pudica” (mai mare rusinea, fara utilitati: pahare, sapun, sampon, hartie igenica, etc), ma uitam in in baia "celui de sus"(urat din partea mea) printr-un ditamai “orificiu”;

8. Aer conditionat nefunctional;

9. Lipsa entertainment… “la misto” (canta pe la sfarsitul serii, barmanul gata “abtiguit”);

10. Lipsa personal pentru interventii (instalator, electrician, depanator lifturi, etc.).

11. Pot continua pana ma plictisec, renunt.

Daca doriti impresii ce, reflecta realitatea: vezi impresii , publicitate gratuita: vezi impresii

Acum sa va detaliez cam ce am vrut …. sa va aduc la cunostinta.

Am plecat de la PWK cu gandul la distactie si shopping, am ajuns la Surtel cu mare greutate din cauza traficului din Kusadasi, am debarcat pasagerii si bagajele aferente sejurului in poarta hotelului, nimeni nu ne-a intrebat de sanatate, am cerut cheia de la parcare si de la "T"-ul metalic din fata hotelului... am parcat auto cu usurinta (fiind un SUV), cei care au garda la sol mica, ii rog mai intaii sa inspecteze panta parcarii atat la urcare cat si la coborare, aceasta prezinta un risc foarte mare, dovada sta “curcubeul” de culori de pe marginea acesteia. Panta are dificultate medie (~10 grade).

Ajunsi la receptie ne-au pus bratarile (albastre = Al inclusive), acum aveam 2 bratari …. cele de la PWK si Surtel … ne-au inmanat cheile de la camerele aferente si ne - au poftit ....la lift.

Prima intamplare... de pomina. Am urcat in lift ……... acolo am ramas vreme de ~ 30 minute deoarece acesta se blocase intre parter si etajul 1. Am apasat alarma, am batut in peretii liftului, am vociferat (tambalau) etc., degeaba. Intr-un tarziu a venit receptionerul comunicndu-ne ca nu au personal propiu de depanare, urmand sa asteptam ceva vreme pentru ca acesta sa vina 'deundeva", nu stiu de unde, bunnnnn. Panica la maxim (claustrofob), lipsa aer…... am fost deblocati intamplator de catre cineva, habar nu am cine a fost, unii dintre colocatari au confirmat ca … paznicul stabilimentului a reusit interventia.

In urma acestui incident neplacut am parcurs, tot sejurul, etajele Surtel-ului numai perpedes, stiti cum se zice... piciorul subtire...

Am despachetat la "marea repezeala"si am purces cu mic cu mare sa servim cina la restaurantul hotelului situat tocmai pe terasa, ajungem intr-un tarziu si cerem sa fim serviti cu de-ale gurii…... am primit un raspuns de "gura casca" (Nea Marin - Amza Pelea) navem (nu avem), poftim??? . Programul de masa s-a incheiat, poftiti la bar ca si acesta se va inchide in scurt timp.

Urcam cele cateva trepte ce duc la piscina&bar si un “baietica” ne aduce la cunostinta ca nu are bere, ... votca nu bem (dorim) ? Discutia se purta la persoana a 2 a singular, barmanul era de varsta copiilor mei, uitasem ca am facut armata impreuna. Chibitii de pe margine zambesc cu subinteles, asteptand reactia mea. Bunnn a 2 a mare greseala. Am lasat cei 7 ani deoparte alpicandu-i nerusinatului o corectie verbala, aducandu-l cu picioarele pe pamant... nu a comentat la atacul meu dar mi-a zambit sarcastic cu subinteles. Abia asteptam reactia acestui nerusinat, nu a fost cazu’.

Dimineata urmatoare parcurgem in linie serpuitoare traseul pana la restaurant. Soc. Nimic pregatit, personalul abia se destepta (dormeau undeva prin hotel, nu am dorit sa aflu amanunte), haine neingrijite, nespalati, adormiti, etc.

Ne repliem pe marginea terasei ca sa ……. admiram vapoarele din port. Intr-un tarziu se amenajeaza si “bufetul suedez” (cea mai consistenta/buna masa din cele 3). Oua fierte, masline, castraveti, rosii, un fel de branza, ceai, cafea. Stop.

Plecam la fel cum am venit, flamanzi. Aveam de rezolvat cate ceva... am tras la sorti urmatoarele misiuni (cine sa faca ce/cum) … unii care sa faca curatenie desavarsita in camere, altii curatenie exemplara in bai... sa le doteze cu cele necesare, iar eu …. sa platesc celebrul stiker HGS.

Mare greseala, va explic si de ce. Am ajuns la PTT – ul din Kusadasii pe o caldura infernala aici, coada ca la Alimentara de pe vremuri sau ca la inscris auto la Militie, bun vine un nene si imi explica in limba turca ca degeaba stau la coada, …. trebuie sa i-au bon de ordine, de unde Dorele? , iaca de la automat, iau bonul de ordine …. nr. 743. Dorel imi sopteste pe sub mustata, complice (ca pe strada Covaci inainte de ‘89), vin-o mata peste 2 zile, CUMMMM? Da, ai auzit bine zilnic se rezolva cate ~250 bonuri/cereri asa ca bonului lu’ matale ii vine sorocu’ abia poimaine. Eu nimic…sunt cetatean European si am drepturi… se uita asta chioras la mine si imi face semnul international al celor scapati dintr-un ospiciu… breee matale nu intelegi ca aicea e Turcia si turcii au: prioritate, familii, copii, afaceri, etc. Din multime incepe sa vocifereze un neamt authentic cu aceasi problema…. VREM HGS, vrem hgs, vrem hgs, turcia problem, etc. Vine un sef mai micut si ne invita respectuos afara (asta basca) daca suntem recalcitanti si nu respectam conditiile lor. Hai ca va plictisesc, o mai scurtez... abia a 2 zi am reusit sa obtin pretiosul HGS………………

Ca o definitie scurta: hotelul nu merita nici macar pentru tranzit.

Vacante frumoase oriunde va aflati TCB.

P. S. Dac mai doriti informatii o sa revin cu o noua continuare.


[fb]
---
Trimis de RossoNerro in 13.08.14 14:48:12
Validat / Publicat: 13.08.14 17:01:10
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2383 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

7 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (RossoNerro); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Camera dupa o curatenie exemplara
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 15950 PMA (din 16 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 17.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    7 ecouri scrise, până acum

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [13.08.14 17:43:59]
    »

    @RossoNerro:

    Te-am votat, dar nu te-am înțeles.

    Am ales Surtel din 2 motive esentiale si anume: locatie centrala (bazar, port, pub-uri) si parcare privata. Scopul principal al acesui sejur a fost pentru shopping & distractie.

    Cum ai putut alege să stai șapte nopți? O noapte sau două mai treacă meargă, dar șapte? În două zile terminai cu cumpărăturile, incluzând aici și magazinele din Soke și Selcuk. Distracțiile din centrul orașului Kușadasi sunt aceleași pe care le puteai accesa și de la distanța de 13 km de unde erai cazat, adăugând doar costul motorinei/dolmușului/taximetrului, după caz.

    Știam care este situația la acest hotel, dar nu aș fi vrut să am și confirmarea certă pe banii și pe nervii mei.

    ... bun vine un nene si imi explica in limba turca ca degeaba stau la coada, …. trebuie sa i-au bon de ordine, de unde Dorele? , iaca de la automat, iau bonul de ordine …. nr. 743.

    Se pare că sistemul ăsta cu bonurile de ordine este peste tot la ei atât la poștă, cât și la bănci. Eu am pățit o fază și mai aiurea vrând să schimb niște bani la Garanti. Mi-am luat din prima bon de ordine și m-am pus pe așteptat, urmărind panourile. Faza ciudată era că acei care aveau card și îl introduceau în automatul care elibera bonuri, primeau bonuri dintr-o altă serie, întotdeauna prioritară. Aveai senzația că nu-ți va mai veni rândul niciodată. După vreo oră de așteptare, am profitat de momentul în care tot un neamț a făcut scandal, gata să fie servit pentru a se calma spiritele și m-am băgat în fața acestuia, eu având bon înaintea lui.

    RossoNerroAUTOR REVIEW
    [13.08.14 19:14:16]
    »

    @nicole33: Pai cine a spus ca am stat 7 nopti, eram acasa din a sasea. Prima zi a fost pierduta, a 2 a fost dedicata shopipngului si HGS-lui, a treia... parcului national DILEK – MILLI PARK, a patra... excursie pe mare, a cincea seara l-am invatat pe Gurhan sa cante... trebuia cumva sa-mi scot si eu parleala cu noptile nedormite. A seasea eram deja cu mic cu mare in receptia hotelului, gata de imbarcare... Era deja prea mult, toti din hotel se uitau crucis, nevenindu (-) le sa creada ca plecam. Receptionerul chiar nu intelegea de ce i-am cerut cheia de la parcare tiind cont ca mai aveam 2 zile platite.

    Multumesc ca m-a(t)i votat.

    maria55 † CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [13.08.14 19:56:47]
    »

    @Rosso Nerro, banuiesc ca "t"-ul din paranteza de mai sus, imi este adresat si mie...

    Am votat din suflet crede-ma, maxim si in cunostinta de cauza...

    Usor umoristic, usor exacerbat... deh, cand vii de la 5* e mai grea acomodarea la mai putine... sunt de acord cu ceea ce ai relatat despre aroganta personalului, insa in ceea ce priveste igiena si imbracamintea nu pot sa fiu chiar intr' totu' de acord... si noi am fost in sept 2013, am spus noi si nu eu, toti remarcand prezenta unui electrician, "om bun la toate", am avut camere la diferite etaje, insatoate curate, cu bai mici adevarat, dar n-am dus lipsa de produse de igiena, cat despre terasa unde se servea masa impreuna cu "pasarile", nici macar nu ne era permis sa iesim cu farfuriile, se manca doar in interior...

    Acum, fereasca sfantu', nu-mi doresc o polemica pe tema Surtel, mai ales ca am testat alte 2 locatii tot de 3* in Marmaris si... surpriza... nimic diferit... nici mai bine, nici mai rau... de aici trag o singura concluzie: cand te duci la 3* trebuie asumat un mic risc... iar aici ma refer strict la mine si grupul meu!

    Vacante frumoase oriunde ar fi ele, va doresc din suflet!

    webmasterX
    [13.08.14 20:10:50]
    »

    @RossoNerro: Te-am ruga să (re)verifici coordonatele GPS, mai precis localizarea acestei unități pe harta interactivă AFA. Ne poți spune dacă-i ok? (mărește zoom-ul cât e necesar, până la afișarea la nivel de stradă - dacă-i posibil)

    Mulțumesc.

    RossoNerroAUTOR REVIEW
    [13.08.14 20:22:16]
    »

    @webmasterX: La punct, fix.

    @ Stimata doamna Maria (55), mai tineti minte cand v-am cerut parerea despre acest hotel (telefonic)? M-ati asigurat ca totul este in regula. A contat foarte mult parerea dvs. in alegerea acestuia. De principiu doream sa inchiriez o vila... dar recomandarea dvs. a facut departajarea.

    Credeti-ma am facut "smotru" ca in armata, .......chistoace de tigari, par (lung), dopuri, o rama de ochelari, etc. Punct. Categoric.

    Si sa nu uit ....La multi ani ....de ziua marinei.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    maria55 † CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [13.08.14 23:55:29]
    »

    @RossoNerro: multumesc mult pt urarea... de ziua marinei... si o fac in numele tuturor acelora care au membrii ai familiei pe marile si oceanele lumii.

    RossoNerroAUTOR REVIEW
    [14.08.14 02:26:53]
    »

    @webmasterX: mai bine ii intrebati (le trimiteti cordonatele) pe ucrainienii din Doneţk, despre pozitionarea Surtelului, rezolvau astia cu o ICBM, toate disputele de pe forumul AFA. Acum inteleg eu cu ce va ocupati, x-ul din coada v-a dat de gol...

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    maria55, nicole33, RossoNerro
    Alte impresii din această RUBRICĂSurtel Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.49334692955017 sec
    ecranul dvs: 1 x 1