ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 01.08.2014
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Bacau
ÎNSCRIS: 01.08.14
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUL-2014
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 2 ani

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
25.00%
Foarte nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
25.00%
Foarte nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
12.50%
Extrem de nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
25.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 41 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 1 MIN

Personal de -4*

TIPĂREȘTE

Mi s-a refuzat (într-un mod foarte nepoliticos) dreptul de a lua mâncare (contra cost) pentru copil în cameră, pe motiv de perisabilitate şi iresponsabilitate a mea în calitate de părinte: risc crescut de toxiinfecție alimentară în cazul în care copilul ar fi hrănit peste 2-3 ore (pe principiul : mâncăm iaurtul la supermarket, să nu se strice până acasă).

Cu toate acestea, la micul dejun au servit pâine veche de câteva zile.

Deşi am reclamat atât în scris cât şi verbal aceste nereguli şi atitudinea nepotrivită a angajaților, răspunsul, însoțit de scuzele de rigoare, încă se mai lasă aşteptat.

Camera foarte mică (vreo 12 mp) pentru 4*... baia, minusculă: ca să ajung în cabina de duş, "ştergeam" din mers wc-ul.

Deşi plaja este a hotelului, şezlongurile nu erau incluse... piscina, nici atât. NU RECOMAND.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de aniramd in 01.08.14 01:27:02
Validat / Publicat: 01.08.14 07:56:12
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2817 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (aniramd); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 0 PMA (din 0 vot)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 41.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    4 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [01.08.14 07:55:49]
    »

    @aniramd:

    Mi s-a refuzat (într-un mod foarte nepoliticos) dreptul de a lua mâncare (contra cost) pentru copil în cameră, pe motiv de perisabilitate şi iresponsabilitate a mea în calitate de părinte: risc crescut de toxiinfecție alimentară în cazul în care copilul ar fi hrănit peste 2-3 ore

    şi "arbitrul" fluieră: dublu "fault"!

    1. Mâncare nu se scoate din restaurant şi - mai ales - nu se duce în cameră în orice restaurant/hotel decent & civilizat din lume

    2. Modul de implementare a acestei reguli (juste, dealtfel) mai precis reproşul de "iresponabilitate" - dovedeşte, la rându-i lipsă crasă de profesionalism din partea personalului hotelului.

    aniramdAUTOR REVIEW
    [01.08.14 19:11:58]
    »

    Nu pot fi de acord cu pct 1. La toate hotelurile de 3 si 4 stele la care am avut ocazia să mă cazez în țară sau în lume, am beneficiat de servicii de room-service fără a se pune problema amintită mai sus.

    Mai mult decât atât, mi se pare normal să poți lua "la pachet" porția PLĂTITĂ pe care, din diverse motive, nu ai consumat-o în totalitate în restaurant, indiferent de ce intenționezi să faci cu ea. Acest aspect nu mi-a convenit, dar l-am înțeles/acceptat inițial. Ulterior, când IN RESTAURANT s-au servit alimente (pâine) gata alterate, mi-am schimbat poziția.

    Sunt convinsă că acest lucru nu s-ar întampla în niciun restaurant&hotel decent din lume... că tot veni vorba.

    2. Aş fi înțeles atitudinea şi decizia personalului dacă eram cazată în alt hotel. Sau dacă mi se trasau aceste "reguli" înainte să rezerv/achit sejurul.

    Lipsa de profesionalism aparține în primul rând management-ului hotelului, pentru că ei au angajat oameni nepregătiți. Locul al doilea este adjudecat, culmea, de către aceiaşi manageri care nu s-au "obosit" să răspundă reclamației mele şi să-şi ceară scuze. Pot paria pe faptul că lipsa de profesionalism a ajuns la cote atât de "înalte", încât a dispărut din Cartea de Oaspeți pagina în care mi-am aşternut nemulțumirile.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    webmaster
    [01.08.14 19:27:16]
    »

    @aniramd:

    Nu pot fi de acord cu pct 1. La toate hotelurile de 3 si 4 stele la care am avut ocazia să mă cazez în țară sau în lume, am beneficiat de servicii de room-service fără a se pune problema amintită mai sus.

    Ofsaid, din nou

    Serviciul room-service este CONTRA-COST (sau mă rog, poate fi incus în pachetul plătit). Este gratuit, de regulă, doar la unele hoteluri de 5 stele (PUŢINE!)

    EXTREM DE PUŢINE hoteluri de 3 stele oferă room-service inclus în pachet (gratuit). Şi probabil FOARTE PUŢINE de 4 stele.

    Mă rog, nu mai continui - decât dacă voi percepe că "am cu cine"...

    aniramdAUTOR REVIEW
    [01.08.14 20:11:00]
    »

    3*, 4* sau 5* stele, gratuit sau nu... nu cred că despre asta vorbim... plus că te contrazici: din cele 2 ecouri eu înțeleg că hotelurile ce oferă room-service (contra cost sau nu) nu sunt decente şi civilizate!

    Chiar şi aşa, gradul de perisabilitate al unui aliment/preparat nu poate fi influențat de un eventual cost suplimentar generat de room-service.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    aniramd
    Alte impresii din această RUBRICĂZenith Conferece & Spa Hotel (ex Golden Tulip) :

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.042809009552002 sec
    ecranul dvs: 1 x 1