GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Personal de -4*
Mi s-a refuzat (într-un mod foarte nepoliticos) dreptul de a lua mâncare (contra cost) pentru copil în cameră, pe motiv de perisabilitate şi iresponsabilitate a mea în calitate de părinte: risc crescut de toxiinfecție alimentară în cazul în care copilul ar fi hrănit peste 2-3 ore (pe principiul : mâncăm iaurtul la supermarket, să nu se strice până acasă).
Cu toate acestea, la micul dejun au servit pâine veche de câteva zile.
Deşi am reclamat atât în scris cât şi verbal aceste nereguli şi atitudinea nepotrivită a angajaților, răspunsul, însoțit de scuzele de rigoare, încă se mai lasă aşteptat.
Camera foarte mică (vreo 12 mp) pentru 4*... baia, minusculă: ca să ajung în cabina de duş, "ştergeam" din mers wc-ul.
Deşi plaja este a hotelului, şezlongurile nu erau incluse... piscina, nici atât. NU RECOMAND.
Trimis de aniramd in 01.08.14 01:27:02
4 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (aniramd); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 44.25413500 N, 28.62094200 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
4 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@aniramd:
”Mi s-a refuzat (într-un mod foarte nepoliticos) dreptul de a lua mâncare (contra cost) pentru copil în cameră, pe motiv de perisabilitate şi iresponsabilitate a mea în calitate de părinte: risc crescut de toxiinfecție alimentară în cazul în care copilul ar fi hrănit peste 2-3 ore
şi "arbitrul" fluieră: dublu "fault"!
1. Mâncare nu se scoate din restaurant şi - mai ales - nu se duce în cameră în orice restaurant/hotel decent & civilizat din lume
2. Modul de implementare a acestei reguli (juste, dealtfel) mai precis reproşul de "iresponabilitate" - dovedeşte, la rându-i lipsă crasă de profesionalism din partea personalului hotelului.
Nu pot fi de acord cu pct 1. La toate hotelurile de 3 si 4 stele la care am avut ocazia să mă cazez în țară sau în lume, am beneficiat de servicii de room-service fără a se pune problema amintită mai sus.
Mai mult decât atât, mi se pare normal să poți lua "la pachet" porția PLĂTITĂ pe care, din diverse motive, nu ai consumat-o în totalitate în restaurant, indiferent de ce intenționezi să faci cu ea. Acest aspect nu mi-a convenit, dar l-am înțeles/acceptat inițial. Ulterior, când IN RESTAURANT s-au servit alimente (pâine) gata alterate, mi-am schimbat poziția.
Sunt convinsă că acest lucru nu s-ar întampla în niciun restaurant&hotel decent din lume... că tot veni vorba.
2. Aş fi înțeles atitudinea şi decizia personalului dacă eram cazată în alt hotel. Sau dacă mi se trasau aceste "reguli" înainte să rezerv/achit sejurul.
Lipsa de profesionalism aparține în primul rând management-ului hotelului, pentru că ei au angajat oameni nepregătiți. Locul al doilea este adjudecat, culmea, de către aceiaşi manageri care nu s-au "obosit" să răspundă reclamației mele şi să-şi ceară scuze. Pot paria pe faptul că lipsa de profesionalism a ajuns la cote atât de "înalte", încât a dispărut din Cartea de Oaspeți pagina în care mi-am aşternut nemulțumirile.
@aniramd:
” Nu pot fi de acord cu pct 1. La toate hotelurile de 3 si 4 stele la care am avut ocazia să mă cazez în țară sau în lume, am beneficiat de servicii de room-service fără a se pune problema amintită mai sus.
Ofsaid, din nou
Serviciul room-service este CONTRA-COST (sau mă rog, poate fi incus în pachetul plătit). Este gratuit, de regulă, doar la unele hoteluri de 5 stele (PUŢINE!)
EXTREM DE PUŢINE hoteluri de 3 stele oferă room-service inclus în pachet (gratuit). Şi probabil FOARTE PUŢINE de 4 stele.
Mă rog, nu mai continui - decât dacă voi percepe că "am cu cine"...
3*, 4* sau 5* stele, gratuit sau nu... nu cred că despre asta vorbim... plus că te contrazici: din cele 2 ecouri eu înțeleg că hotelurile ce oferă room-service (contra cost sau nu) nu sunt decente şi civilizate!
Chiar şi aşa, gradul de perisabilitate al unui aliment/preparat nu poate fi influențat de un eventual cost suplimentar generat de room-service.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Aug.2023 Pentru netemperamentali, nepretentioși, adaptabili, nehipersenzitivi... — scris în 30.08.23 de ux130589 din IAşI - nu recomandă
- Aug.2021 Nemultumit de cazarea in Corpul Jupiter si foarte scumpa mancarea — scris în 29.08.21 de ux122270 din BACAU - nu recomandă
- Jul.2021 Oribil — scris în 03.07.21 de ux115928 din GURA HUMORULUI [SV]
- Apr.2021 Destul de ok, dar se putea... — scris în 20.05.21 de Coniss din PLOIEşTI - RECOMANDĂ
- Jul.2020 Ultima vacanța in România — scris în 07.07.20 de ux115928 din GURA HUMORULUI [SV]
- Jun.2019 Conditii hotel Zenith Mamaia — scris în 26.06.19 de Alexandra33 din TăTăRANI [PH] - nu recomandă
- Apr.2019 O vacanță de Paște aproape ratată — scris în 02.05.19 de mariusfyl din SLATINA - nu recomandă