ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 22.07.2014
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: pitesti
ÎNSCRIS: 22.08.13
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
JUL-2014
DURATA: 5 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
95.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 4 MIN

Grifid Arrabella – un hotel care respectă turiştii

TIPĂREȘTE

Nu știu alții cum sunt, dar eu, când mă gândesc la vacanța de vară, nu o fac încă din iarnă... și nu pentru că nu mă duce mintea la asta (reducerile sunt ispititoare și mi-ar stimula neuronii) dar nu vreau să stochez niște bani timp de patru- șase luni, în loc să-i folosesc pentru alte bucurii. Așa că prefer ofertele disponibile în perioada concediilor programate și până acum am avut mare noroc.

De anii trecuți urmăream hotelurile lanțului Grifid, informată fiind de pe acest site, și mare mi-a fost bucuria să găsesc oferta AFA la hotelurile Arabella și Bolero. Am ales Arabella și bine am făcut.

Agenția a fost serioasă și mi-a spulberat, parțial, îndoielile cu privire la banii familiei (totuși am cerut confirmarea de rezervare de la hotel). Drumul parcurs cu autocarul a fost confortabil și liniștit, fără peripeții, doar că benzinăriile MOL din Bulgaria nu primeau turiștii români acolo unde intră o singură persoană.

Cazarea

Am ajuns înainte de ora 14 iar cu o ,,surpriză” de 10 euro, am făcut check-in-ul imediat și am primit o cameră mai bună decât cea contractată (cu vedere totală la mare). Am fost ,,încătușați” și după ce am aruncat bagajele în camera superbă (exact ca în fotografiile de prezentare), foarte curată, am coborât la recepție să recunoaștem terenul. Fusesem invitați să servim prânzul, ceea ce am și făcut.

Mâncarea

La restaurantul principal erai condus la masă, mâncarea era variată (soțul spune că era loc de mai bine) și proaspătă, la toate cele trei mese ale zilei. Se curățau mesele extrem de repede, peste tot era personal atent la igienă. La prânz și seara erau câte două feluri de ciorbă (supă cremă și ciorbă), cel puțin una fiind foarte bună. Fructe din abundență, produse de patiserie, prăjituri (nu prea gustoase), produse din pește (o singură dată pangasius, deseori somon), porc, pui, miel, rață, fructe de mare, etc. Nu am fost la celelalte restaurante pentru că nu am considerat necesar. Produse de la restaurantul italian se găseau zilnic la restaurantul principal, iar una dintre cine e fost asiatică (pe lângă alta, mediteraneană). Oricine nu trăiește ca să mănânce, poate fi satisfăcut pe deplin. Același lucru pot spune și despre snack-bar sau cofetărie. Băuturile erau specific bulgărești, șampania la discreție, berea era slabă, cockteil-urile acceptabile dacă nu ești pretențios, nu puteai cere alte băuturi intrernaționale nici cu bani. Cafeaua de la dozator, bunicică, la fel ca sucurile si fresh-urile. Apropo, minibarul din cameră era aprovizionat zilnic.

Personalul

Foarte bine instruit să fie amabil. Vorbesc engleza majoritatea. Toți salutau și zâmbeau, chiar dacă doar de complezență, cum făcea, mai ales, și dna manager, prezetă zilnic pentru a se asigura că angajații își fac treaba. Această doamnă de fier purta un zâmbet, de fapt un rictus, pe care îl adresa oricui îi apărea în cale. Decât ostilitate, mai bine zâmbete fabricate, nu?

Șezlongurile

Pe plaja din dreptul hotelului, erau cu plată pentru cei ce nu le aveau incluse în prețul camerei, dar dimineața, până la 9.30, și seara, după 17.30, puteau fi folosite liber șezlongurile oricărui hotel. Altfel, puteai pune cearșaful lângă apă, pe zona de 4-5 m din fața sau din spatele șezlongurilor. Plaja este aproape, accesul pe scările ce conduc la ea făcându-se doar pe baza cartelei primite la recepție.

Animația

Destul de bine seara, când erau spectacole, mai slăbuță dimineața, dar se vedea interesul animatorilor. Pentru copii există spații de joacă și program bine organizat.

Am vrut să vedem și celelalte hoteluri din lanțul Grifid, situate la distanță de Arabella. Am mers cu trenulețul care costă 4 leva/pers. Sunt toate grupate, cu o poziție mai bună față de plajă, probabil având aceleași principii după care sunt administrate. Știu că noul Metropol, destinat adulților, și care arată cel mai bine, oferă servicii de masă a la carte cu excepția micului dejun.

Am fost surprinsă să descopăr prezența majoritară a românilor (60-70%), deși nu toate agențiile solicitate de mine aveau acest hotel în ofertă. Poate de aceea animatorii și o parte mică a personalului vorbeau și puțină română.

Recomand tuturor acest hotel căruia nu am de reproșat nimic, și mi-aș dori ca și hotelierii români să poată administra măcar la jumătate din modul de administrare al bulgarilor. Altfel, litoralul românesc nu are nicio șansă în fața vecinului său.


[fb]
---
Trimis de floracol in 22.07.14 10:27:15
Validat / Publicat: 22.07.14 12:16:53
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1970 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (floracol); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
[900 PMA] [450 PMA]
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 6750 PMA (din 9 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂGrifid Arabella Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.040731906890869 sec
    ecranul dvs: 1 x 1