ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 03.07.2014
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Iași
ÎNSCRIS: 16.07.12
STATUS: SENIOR
DATE SEJUR
JUL-2014
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 9

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CAZARE [camere etc]:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ

TIMP CITIRE: 4 MIN

În România ca la turci

TIPĂREȘTE

Am fost la Phoenicia Holiday Resort pt a treia oară şi am observat că au evoluat f mult faţă de 2011 şi 2012.

1. În primul rând acordă o atenţie foarte mare copiiilor, realizând probabil că asta e ancora lor. De dimineaţa până seara născocesc tot felul de concursuri doar pentru a ţine copiii în priză. Peste tot sunt locuri de joacă, animatori, premii simbolice care îi înnebuneau pe puşti ş. a. Fiică-mea, cel puţin, s-a distrat teribil, cum nu a făcut-o nici la turci nici la bulgari şi nici în altă parte în România.

Apoi la masă am văzut eforturi evidente de a mulţumi kinderii. Zeci de scaune pentru bebeluşi, mâncare specială pt copiii, aveau până şi un loc special unde li se putea găti pe loc orice fel de mâncare.

2. Grijă mare şi faţă de adulţi. Am prins vreme cu apă rece în mare aşa că cei de la Phoenicia au încălzit 4 piscine exterioare şi 1 interioară doar pentru a avea clienţii unde să se bălăcească. E un efort financiar serios pe care nu cred că-l putem vedea în altă parte pe litoralul românesc.

În plus, adulţii erau permanent îmbiaţi la distracţii - jocuri, terase, prăjituri, beri, meciuri, bază sportivă ş. a.

3. Sunt mult mai bine pregătiţi decât în trecut. Ca suprafaţă Phoenicia e la fel de mare (au mai tăiat puţin dintr-. un tăpşan unde s-a construit un corp de clădire cu pretenţii premium - Phoenicia Luxury), dar oferta de servicii e net peste cea de acum 2 ani. Spre exemplu, teatrul de vară acum e acoperit şi arată premium, baza sportivă (au terenuri de fotbal, baschet, vreo 3 de tenis) arată foarte fain, restaurantele sunt mai bine organizate nemaiexistând aglomeraţia de acum doi ani, mâncarea super OK (au încercat să copieze turcii şi aveau în fiecare zi feluri de mâncare noi, nu era tot timpul aceeaşi cantină. F. fain, am găsit bucătari libanezi şi la patiserie şi la grătare şi la clătite şi la fructe, într-o sumedenie de locuri. Mâncarea chiar a fost super).

F. important, plata arăta neaşteptat de bine deşi nimerisem la doar câteva zile după furtuna ce a răsturnat tot litoralul de nord. Nisipul era cernut în fiecare seară cu un tractor, şezlongurile erau suficiente şi gratis, nu contracost ca acum doi ani, umbrele peste tot, animatori şi baruri ok.

Practic oricine voia să se distreze o putea face fără efort.

Încă o chestie faină. Au fotograf şi cameraman propriu care se plimbă prin resort şi pozează-filmează ce vrei tu. Apoi seara descarcă totul în două calculatoare la care are acces oricine (sub piscina olimpică) iar aoclo poţi să alegi ce poze vrei tu să iei. Credeţi-mă că merită să dai bani, oricât de bune ar fi camerele voastre foto nu ies filmele-pozele ca ale operatorilor Phoenicia.

În concluzie: e clar singurul loc din România care se apropie de resorturile turceşti. Deci se poate.

O posibilă explicaţie a reuşitei: l-am văzut câteva zile la rând pe patronul lanţului Phoenicia inspectând totul. Îmbrăcat uneori ca un simplu angajat, alteori la costum, libanezul Murad a scanat orice serviciu - l-am văzut gustând un sandvice, apoi bând o cafea la restaurantul oriental, a doua zi ne-am ciocnit lângă piscine, a treia zi iar la restaurant (cel principal apoi la cel mediteranean - acesta din urmă e foarte fain, trebuie încercat de oricine ajunge acolo). Nu-i fac reclamă, dar mi-a plăcut cum verifica să meargă afacerea. Şi, consecinţă, aceasta merge.

Un singur reproş am: în ciuda evidentelor eforturi de a face ca totul să se apropie de un resort turcesc (trebuie să se justifice preţurile duble faţă de Bulgaria) am văzut şi derapaje româneşti. La trei zile de la instalare, când chiar lăudam cunoscuţilor resortul şi le spuneam că în sfârşit sunt şi eu relaxat în vacanţă, mă sună o domnişoară de la PR-ul Phoenicia şi mă ia la rost - "de ce nu eliberaţi camera?". Îmi ştia numele corect, camera, aşa că am rămas ca la dentist. Când am întrebat-o dacă e sigură de ceea ce spune s-a înţepat şi mai tare. M-am enervat şi abia atunci a realizat că a făcut o greşeală. A bâiguit un "scuze" şi tranc telefonul. înţeleg că e omeneşte să greşeşti dar, sincer, momentul mi-a stricat ziua aia şi eu voiam să mă simt bine în vacanţă.


[fb]
---
Trimis de aurel34 in 03.07.14 21:50:52
Validat / Publicat: 03.07.14 23:06:59
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2179 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (aurel34); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 11450 PMA (din 14 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    4 ecouri scrise, până acum

    PhoeniciaHR
    [04.07.14 10:30:35]
    »

    Buna ziua!

    Va multumim pentru review!

    Suntem mandri sa aflam ca actiunile noastre pentru a deveni mai buni de la an la an au dat roade, si rezultatele sunt observate si apreciate de catre oaspetii nostri.

    Telul nostru a fost sa oferim romanilor, chiar la ei in tara, pe indragitul litoral, un loc in care sa poata spune ca se simt minunat, si au parte de servicii si facilitati ca "in afara", iar dumneavoastra ati punctat foarte bine toate aspectele ce ne recomanda a fi un complex similar cu cele din afara tarii, care, in plus, ofera confortul de acasa.

    Ne preocupa linistea, multumirea si fericirea turistilor care ne trec pragul de aceea ne imbunatatim serviciile si facilitatile constant.

    In ceea ce priveste situatia neplacuta intampinata de catre dumneavoastra, va rugam sa ne trimiteti un mesaj privat in care sa ne comunicati numele dumneavoastra, si perioada sejurului, pentru a putea facilita gasirea unei solutii.

    Va cu drag alaturi de noi pentru a va petrece urmatoarele vacante!

    Cu stima,

    A. Damian, Referent Marketing Phoenicia Holiday Resort


    NB PhoeniciaHR este (sau a fost) reprezentant al unității
    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
    Ellis
    [04.07.14 12:32:28]
    »

    @PhoeniciaHR:

    suntem cazati la phoenicia inca, suntem placut impresionati, comparativ cu alte locatii de pe litoralul nostru si Grecia, vom da cu siguranță un review dupa ce ajungem la București.

    Felicitări Phoenicia!

    PhoeniciaHR
    [04.07.14 12:49:33]
    »

    @Ellis: Ne bucura cuvintele frumoase primite din partea oaspetilor nostri.

    Va multumim!

    Va uram vacanta placuta in continuare!

    Cu stima,

    A. Damian, Referent Marketing Phoenicia Holiday Resort


    NB PhoeniciaHR este (sau a fost) reprezentant al unității
    webmasterX
    [02.08.19 01:00:00]
    »

    Autorul acestui articol a încărcat recent un al patrulea set de impresii din această destinație.

    AmFostAcolo sprijină și încurajează astfel de "actualizări", considerându-le benefice pentru evidențierea evoluției în timp a calității serviciilor și condițiilor oferite etc.

    Cum însă Regulamentul nu admite 3 sau mai multe seturi de impresii CU NOTE din partea aceluiași autor (vezi punctul B. 10) - articolul de față va fi republicat FĂRĂ NOTE (ptr a respecta regula "maxim 2 seturi de evaluări ale unei destinații de cazare din partea aceluiași "evaluator").

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    aurel34, Ellis, PhoeniciaHR
    Alte impresii din această RUBRICĂPhoenicia Holiday Resort [Mamaia Sat]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.051675081253052 sec
    ecranul dvs: 1 x 1