ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 31.03.2014
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: iasi
ÎNSCRIS: 31.03.14
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
MAR-2014
DURATA: 2 nopți
team-building

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
25.00%
Foarte nemulțumit
CADRUL NATURAL:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
49.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 40 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 1 MIN

Experienta trista

TIPĂREȘTE

1) camerele sunt curate dar cam mici

2) personalul restaurantului este plictisit, fara chef de munca si lipsit de politete

3) referitor la meniu, este foarte sarac, bucatarul lipsit de imaginatie. Ca sa puna capac la toate am gasit si un fir de par saten, de aproximativ 20 cm in omleta servita in dimineata de 30.03. In seara de 29.03 friptura a avut un gust de ranced ceea ce a pus un semn de intrebare referitor la prospetime.

4) spre surprinderea mea, la plecare am fost scos dator cu doua prosoape care au fost evaluate la 60 lei. Greseala mea ca nu am facut inventarul la sosire, dar ma consolez cu faptul ca nu sunt singurul inselat. Din alte recenzii am aflat ca este o practica obisnuita la hotel Carpati. Asa ca aveti grija cand va cazati!!!

CONCLUZIE: NU VOI MAI CALCA IN ACEST HOTEL NICIODATA!!!

## end review sc

[fb]
---
Trimis de popescuidan in 31.03.14 19:08:05
Validat / Publicat: 31.03.14 19:58:10
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în PREDEAL. A mai fost în/la: toata tara (aproape)
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2416 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

10 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (popescuidan); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
[900 PMA] [450 PMA]
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2250 PMA (din 5 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 40.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    10 ecouri scrise, până acum

    webmaster [31.03.14 19:35:06] »

    @popescuidan: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    banal [01.04.14 15:24:24] »

    @popescuidan: Va salut. Am inteles ca sa modernizat, chiar tot rau a ramas? Cateva poze?

    popescuidan [05.04.14 12:38:27] »

    @banal: Buna ziua. Problema este cu personalul care a ramas cu mentalitati comuniste, chiar daca are media de varsta de 23-25 ani. Cred ca trebuie umblat la mentalitatea sefilor. Localul arata bine. Se vede ca s-a investit in amenajare. Dar numai in amenajare. Trebuie ca angajatii sa urmeze niste cursuri prelungite de formare profesionala. Asta numai dupa ce se da delete la vechile obiceiuri!

    Credeti-ma ca nu sunt un carcotas, dar trebuie muncit mult la capitolul atitudine.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    himx13 [10.04.14 00:20:09] »

    @popescuidan: da acuma sincer... de unde ti-ai dat tu seama ca personalul nu are chef de munca, si de ce faci afirmatia ca este lipsit de politete cand eu stiu ca nu se intampla treaba asta?

    este lipsit de politete ca te-a pus sa achiti prosoapele pe buna dreptate?

    adevarul doare uneori...

    popescuidan [11.04.14 18:00:29] »

    @himx13: Buna ziua.

    Din comentariul dumneavoastra se vede ca sunteti angajat al hotelului.

    Si cu "pe buna dreptate " sa stiti ca au mai patit-o si altii, deci nu sunt singurul care a beneficiat de excesul de politete din partea angajatilor.

    Adevarul intradevar v-a durut domnule/doamna angajat.

    Pacat de peisaj, ca in rest nu aveti ce pierde stimati turisti daca nu folositi serviciile oferite de HOTEL CARPATI.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    himx13 [12.04.14 20:31:11] »

    @popescuidan: spuneti-mi mie cine s-a purtat urat, si cine nu avea chef de munca?

    Nasshu [12.04.14 20:35:45] »

    @himx13:

    spuneti-mi mie cine s-a purtat urat, si cine nu avea chef de munca?

    hai ca asta e buna!!! si daca spune ce ? bataie , bobirnace, sanctiuni ?!

    Eu nu inteleg insa interventia dumneavoastra!! Ati fost acolo? sau LUCRATI acolo si va simtiti cu musca pe ''basca''?

    himx13 [13.04.14 07:53:05] »

    nu sant angajat la ei, dar intamplarea face ca ii cunosc pe cei de acolo in proportie de 90% si chiar sant foarte curios sa aflu cine s-a purtat urat si nepoliticos. sper sa ne poata zica un nume daca a retinut.

    popescuidan [13.04.14 08:08:38] »

    Buna ziua.

    Din amenintarile la adresa angajatilor (scrise printre randuri) am tras concluzia ca sunteti in conducerea hotelului.

    Atitudinea dumneavoastra denota ca intradevar s-au pastrat mentalitati comuniste in anumite societati comerciale. A mai ramas sa ascultati telefoanele angajatilor si sa ai puneti sa semneze cate un angajament de colaborator.

    Spor la lucru. Poate in viitorul apropiat al prestarilor de servicii din Romanaia va aparea si luminita mult asteptata a profesionalismului si politetii.

    Si va mai mirati de ce oare ne pleaca in strinatate tot mai multi turisti.

    Sper sa nu ne cunoastem.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    banal [14.04.14 10:25:28] »

    @himx13: Buna ziua, am si eu o intrebare: Chiar credeti ca noi turistii venim in hoteluri sa va furam prosoapele? Asa mi s-a intamplat si mie la un hotel din Eforie Nord. Un hotel care se respecta si conducerea lui nu cred ca se gandesc ca un turist a venit cu gandul de a-i fura prosoapele. Chiar vreau un raspuns de la dvs in privinta furtului de catre turisti.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    banal, himx13, popescuidan
    Alte impresii din această RUBRICĂCarpaţi Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.053471803665161 sec
    ecranul dvs: 1 x 1