ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 07.10.2013
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Rosiori de Vede
ÎNSCRIS: 26.06.13
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
OCT-2013
DURATA: 365 zile
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
90.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 2 MIN

Sa ne iubim tara!!! Sa o ajutam!!!

TIPĂREȘTE

Intrebare: De ce cand santem la servici abia asteptam sa ajungem ACASA, de ce cand mergem la o nunta, la un botez, intr-o vizita la cineva la spital sa zicem si santem obositi vrem sa ajungem mai repede ACASA?

Asa si cu Romania, ne-am nascut aici, santem romani si aici ne simtim ACASA!!!

Mergem in tot felul de statiuni de nu stiu cate stele ne simtim bine, rau, sau cum o fi, dar cand venim acasa si povestim la cunostinte cum a fost zicem ca "maaama" ce tare e la bulgari, etc. Da dom'le mergeti la bulgari, platiti trei, patru sute de euro acolo si asa bagati la bugetul Bulgariei 50, 60 de euroi. Si tot asa pana ce statul Bulgar face cateva zeci de milioane de euro pe an din banii romanasilor. Bani pe care ii reinvesteste in alte hoteluri, traininguri angajati si asa creste Bulgaria. Romania las-o incolo ca la noi nu sant conditii si nu e civilizatie... HA, HA, HA, pai daca bagam banii la ei, cum sa fie mai bine la noi? Ia sa incercam noi sa fim mai civilizati, ca stiu sigur, cei ce se vaita de conditiile si lipsa de civilizatie de la noi, atunci cand merg la serviciu stau cu cafeaua in fata si uita ce atributii au. Te duci la un ghiseu la primarie... nimeni, la fisc... nimeni, sau daca e cineva si iti spui pasul te ia si la sictir ca-l deranjezi, de ce, pentru ca e ocupat sa povesteasca colegilor ce bine e la bulgari. Asa ca sa nu mai vorbim de cat de bine e la altii si cat de rau e la noi, daca nu facem nimic in sensul asta.

Citesc unele review-uri de pe acest site super si vad ca se lauda atat de mult strainatatea, sau pe unii care zic ca au fost de ex. la Mamaia si ca vezi doamne era dezastru, apoi au fost la bulgari si ce tare era acolo. Noi, toti ar trebui sa ajutam tara asta sa renasca, sa ne implicam mai mult, sa nu mai fim asa critici ci constructivi. Nu ne place ceva la o pensiune, sesizam, nu ne place comportamentul unui ospatar sa-l criticam, poate invata ceva. Nu sa plecam la bulgari si cu asta basta. "lasa-i ba p-aia ca sant vai de ei".

Litoralul romanesc, Valea Prahovei, Valea Oltului, Maramures, Bucovina, Apusenii, Bicazul, Transalpina, Transfagarasanul, Rucar-Bran, Delta si altele sant la noi in tara si multe dintre ele sant unice. Chiar nu avem de unde alege? Sau e mai bine la bulgari?


[fb]
---
Trimis de Cristicop in 07.10.13 04:46:34
Validat / Publicat: 07.10.13 08:06:22
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2689 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

24 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Cristicop); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4497 PMA (din 9 voturi)

ECOURI la acest articol

24 ecouri scrise, până acum

Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[07.10.13 09:00:54]
»

@Cristicop:

nu ne place comportamentul unui ospatar sa-l criticam, poate invata ceva.

Sincer, nu aș prea avea curaj să critic un chelner de la noi (sau de aiurea, că tot veni vorba) - habar n-ai pe urmă ce poți găsi în ciorbă... Că de învățat, mai mult ca sigur n-o să-nvețe nimic dacă șeful de sală e mulțumit de el așa cum e.

Cât despre lauda altor destinații în detrimentul patriei natale, totul e relativ... Până una-alta, cum-necum, pe banii mei câștigați cu muncă, n-o să mă convingă nimeni că e mai bine undeva unde serviciile și infrastructura sunt mai slabe decât în alte locuri! Și nu am de gând să-i cheltui pentru a ajuta bugetul statului, care ne ia banii și-i bagă-n teșcherelile „băieților dăștepți” fără să facă nimic din ceea ce ar trebui de fapt cu ei (sănătate, învățământ, infrastructură etc.).

Vreți să faceți cu adevărat ceva pentru țară? Porniți lucrurile de la cap: mergeți la vot și alegeți oameni care să vrea și să poată face lucruri care să aibă cu adevărat însemnătate pentru dezvoltarea țării! Până nu se rezolvă partea asta, ne luptăm degeaba aici (sau aiurea) în discuții sterile, ca în bancul cu evreii și rabinul, unde au cu toții de fapt, dreptate...

daniel_72
[07.10.13 12:10:59]
»

Din punt de vedere strict teoretic ai avea oarecum dreptate. Adica, cheltui bani la mine in tara, rezulta mai multi bani incasati de hoteluri, restaurante etc (care pot fi reinvestiti sau nu) si, evident, mai multi bani la bugetul statului. Si acum intrebare: ce se intampla cu acesti bani de la buget? Raspuns: orice altceva decat ar trebui facut pentru revigorarea turismului. Investim (ca stat) sute de mii (daca nu chiar milioane) de euro ca sa promovam Romania. Si care este produsul final - un logo cu o frunza, care nici macar nu este originala fiind suspiciuni ca seamana pana la identic cu brandul unei firme (se pare ca partea asta cu originaliatea este o problema la nivel personal guvernamental, vezi si niste "teze de doctorat").

Nu ma intelegeti gresit, eu nu sunt un fan al Bulgariei (au si ei "falitii lor") sau oricarei alte tari. Dar atat timp cat banii ii castig muncind cinstit, as prefera sa merg la mare sau la munte la noi si sa fiu tratat corect, sa platesc pentru camera de hotel care mi-a fost prezentata, sa nu mananc toate "gunoaiele" servite drept specialitati (pe principiul mancati la noi si muriti acasa), sa nu fiu nevoit sa imi petrec cateva ore in plus pe DN1 ca sa ajung pe Valea Prahovei.

Nu neg, este adevarat ca am amintiri de neuitat din Romania din locuri in care oamenii de afaceri au inteles corect sensul sintagmei "a face bani".

De multe ori m-am intrebat (ca multi altii), de ce unii dintre noi se comporta diferit in strainatate fata de cum se comporta in tara (in trafic, pastrarea curateniei etc) ? Raspunsul pe care mi l-am dat este: pentru ca "afara" legea se respecta si, mai ales, se APLICA indiferent de persoana.

Nu ne place ceva la o pensiune, sesizam, nu ne place comportamentul unui ospatar sa-l criticam, poate invata ceva

Fiind la un restaurant in Eforie Nord, am reclamat patronului faptul ca pizza comandata nu corespunde cu cea prezentata in menu, raspunsul lui fiind naucitor: "si pe mine ma fura pizzarul".

Din pacate domnule, viata este prea scurta pentru ca sa-mi permit concedii ratate.

Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[07.10.13 12:44:17]
»

PeSeu: și pentru că titlul acestei dizertații mă duce cu gândul la faimosul citat din discursul inaugural al lui JFK:

'ask not what your country can do for you – ask what you can do for your country'
io aș vrea totuși să-l parafrazez și să întreb: da' totuși țara asta, ce face pentru mine?

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
daniel_72
[07.10.13 12:56:31]
»

@Dragos: Ti-as zice ca are grija sa-ti platesti impozitele, dar nici la asta nu se prea pricepe.

Nicu
[07.10.13 14:07:35]
»

In septembrie am fost in vacanta in strainatate (Ungaria) si in tara, asa ca pot sa spun si... Romania te iubesc!

Dar am facut MAREA greseala sa merg in prima parte in strainatate (ff aproape de Ro) si in partea a doua in tara si altfel as fi vorbit de turismul, locul, serviciile din Ro pe unde am fost daca as fi fost doar aici acasa.

Dar asa nu mai pot.

De ce? Fiinca am fost in vacanta si afara adica si in alta tara. Nu trebuie sa generalizam.

Adevarat avem o tara frumoasa dar asta nu inseamna sa nu vizitam si alt loc.

Patriotismul din perceptia mea nu este o unitate de masura, ala care isi face vacanta in tara e patriot si ala care merge numai afara nu e.

Corina70
[07.10.13 14:36:26]
»

@Cristicop: raspunsul e cat se poate de simplu - pe banii mei, munciti cinstit si adunati cu grija timp de un an de zile, am dreptul si libertatea de a-mi alege unde vreau sa-mi petrec concediul. era mai bine pe vremea comunismului, cand prea putini reuseau sa iasa dintre granitele tarii?

vreau sa merg undeva, unde sa pot scapa de mizeria de pe plaja, de cainii comunitari, de nesimtire, manele si cocalari, de chelneri care nu stiu sa zambeasca, uita sa-ti aduca comanda sau iti umfla nota de plata; vreau sa fiu tratata cu respect, politete, zambet si amabilitate - pentru ca si eu, in calitate de turist, asa ma comport. vreau sa stau linistita in concediu, fara teama ca ma imbolnavesc din cauza mancarii, ca mi se fura din camera sau de pe plaja. vreau sa vad locuri noi, minunate, diferite, sa cunosc alta cultura, sa vad cum traiesc oamenii din alte tari.

vreau prea mult ? probabil. dar pentru asta platesc. macar stiu pe ce dau banii si nu-mi pare rau nici macar o secunda. am renuntat de multi ani sa mai acord vreo sansa turismului romanesc... am fost dezamagita de prea multe ori, pe banii mei.

si as mai adauga ceva : a fi turist in Romania nu inseamna ca-ti ajuti tara. pentru ca majoritatea unitatilor de cazare sunt particulare, deci banii ajung in buzunarele patronilor. evaziunea fiscala a devenit sport national, asa ca prea putini din acesti bani ajung in final in bugetul statului...

pentru mine, contributia AFA e nepretuita, de aici ma inspir in gasirea destinatiei de vacanta, in fiecare an.

daniel_72
[07.10.13 15:30:06]
»

@Corina70:

vreau prea mult?

Nu Corina, nu vrei prea mult, tot ce vrei (vrem) cand mergem in concediu este sa fim tratati normal, insa, din pacate in Romania anormalitatea este normalitatea (si nu numai in turism).

Din pacate, au trecut mai bine de 20 ani din 1989 si nu toti am invatat ca in momentul in care platesti pretul cerut TREBUIE sa ai pretentia sa primesti si bunul/serviciul oferit la calitatea promisa.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
abancor CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[07.10.13 15:57:51]
»

Primul pas în a ajuta țara este să nu mai facem mizerie. Din păcate, mulți din cei ce se dau patrioți, lasă în urma lor, pe plaje, pe malul apelor, prin poieni și păduri, gunoaie și distrugere. Și mult zgomot.

Patrioți care plîng de soarta țărișoarei lor în timp ce o siluiesc.

daniel_72
[07.10.13 16:15:29]
»

@abancor: Cu tot respectul, insa educatia se face atat prin metode de convingere cat si de constrangere. Din cate am observat, rezultatele folosind prima varianta nu sunt foarte spectaculoase.

Cu toate ca si la noi exista legi in ce priveste mentinerea curateniei, nu stiu in ce masura sunt aplicatea acestea. Vreau doar sa dau un singur exemplu: faimoasa lege a gratarelor. Oare cate amenzi au fost date?

Revin astfel la ce spuneam mai sus, degeaba exista legi daca acestea nu sunt aplicate.

Si ar mai fi un aspect - puterea exemplului. Dar uitati-va la comportamentul unora din cei care intamplator (sau nu) au ajuns in fruntea unor orase, judete sau la nivel central.

Corina70
[07.10.13 16:19:52]
»

@abancor: primul pas ar fi legi aspre si un sistem care sa le aplice fara mila, fara intarziere. ai gresit cu ceva?pac - imediat o amenda usturatoare, lucru in serviciul comunitatii sau puscarie. ai gresit inca o data? la puscarie direct, cu pedeapsa sporita. fara disciplina tara asta se va duce de rapa in cativa zeci de ani. non-valorile, tupeistii, escrocii, pitzipoancele, samd. - au ajuns sa fie mediatizati, aratati ca si cum ar trebui sa fie valori de referinta, modele pentru generatiile actuale.

ehe, nu degeaba e vorba aia "unde esti tu, Tepes doamne?"...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
rentea
[07.10.13 16:25:08]
»

Cristicop, ce spuneti este expresia unui soi de nationalism. Nu aveti dreptate. Nu eu, ca cetatean, trebuie sa ajut un particular cu banii mei sa imi ofere un serviciu civilizat. Eu doar platesc pe acel ofertant, roman sau strain, care imi satisface nevoia in conditiile mele. Si, da, as prefera ca el sa fie roman... din pacate nu sunt atat de multe cazuri in care pot sa aleg un operator turistic roman in detrimentul unuia strain...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Michaell
[07.10.13 19:42:02]
»

@Cristicop: daca-mi permiti si mie o remarca: poate ar ajuta sa-ti pui tu (si nu numai...) intrebarea: de ce pot bulgarii sau ungurii iar in romania nu se poate. poate ar ajuta.

na-i facut asta si ca copil, la ora de sport de ex. atunci cand un coleg de clasa sarea mai departe decit tine sau nimera cosul din prima, etc.

eu am facut si fac asta mai tot timpul. sa sti ca ajuta.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
motaneata
[08.10.13 01:03:39]
»

Pentru: @Cristicop (si nu numai):

Am încercat să înţeleg ce ai vrut să spui în review-ul tău şi …de ce l-ai scris. Am citit o dată, am citit şi a doua oară, a treia oară nu am mai putut, m-a luat aşa, de la lingurică, nu ştiu, o senzaţie... neplăcută.

Am încercat să extrag, din rândurile tale, mesajul patriotic, dar... nu l-am găsit! Nu l-am găsit pentru că... nu există. Vei spune: atunci

"Să ne iubim ţara!!! Să o ajutăm!!!

ce este? Nu-i mesaj patriotic? Părerea mea este că NU! Nu este mesaj patriotic, este doar o lozincă. Iar de lozinci ne-am săturat demult. Înainte de '89 am lucrat în fabrică, peste tot vedeam numai lozinci, munceam de-mi săreau capacele, plecam noaptea, veneam noaptea, nu ştiam altceva, munceam şi stăteam la cozi, "să ajutăm ţara" să scape de datorii! Am ajutat-o, a scăpat de datorii! Şi?

Apoi a venit Iliescu şi cu gaşca lui, cu alte lozinci, "Nu ne vindem ţara! ", “Noi suntem poporul! ”, "Moarte intelectualilor! " "Libertate! ", prostimea chiar credea, ne ridicam în picioare şi cântam “Deşteaptă-te Române! ” Şi în timpul asta ei... vindeau ţara, ei erau... poporul, ei erau... noii intelectuali, ei erau...românii deştepţi, iar noi... încă ne uitam... ca proştii!

Tu crezi că dacă ai "curajul" să spui o lozincă, devii automat patriot? Crezi cumva că lozinca ta a atins coarda sensibilă din fiecare român şi că de mâine nu mai iese nici un român "afară", vom cheltui banii numai în ţară, pentru că numai aşa putem

Să ne iubim ţara!!! Să o ajutăm!!!

???

Nu domnule! Ţara nu se salvează cu lozinci! Şi nici cu sfaturi puerile de genul "Nu daţi banii pe prostii, luaţi bomboane la copii! sau "Nu tocaţi banii în Franţa, e mai bine la Constanţa! "

Dar de ce să-mi cheltuiesc eu banii la Constanţa, dragă prietene? Ca să se îmbrace Mazăre în Henric al VIII-lea, în Suleyman, în Hitler, în costum de salvamar cu o armată de curve după el, pe care le duce la vot, sau mai ştiu eu unde, în timp ce noi ne hlizim că proştii?

De ce să cheltuiesc eu banii în ţară, că să plătim o armată de funcţionari, după care să constat că:

Te duci la un ghişeu la primărie... nimeni, la fisc... nimeni, sau dacă e cineva şi îţi spui păsul te ia şi la sictir că-l deranjezi, …

Ştii unde se duc banii mei? Şi aici nu mă refer la 3 lulele, cât cheltuiesc eu "afară", ci la grosul pe care mi-i ia statul sub formă de taxe şi impozite. Ehei, dragă prietene, banii mei se duc pe poduri prosteşti, marca Oprescu, fără benzi de intrare şi ieşire, cum ar trebui să aibă şi cum se fac peste tot în lume, pe ceasuri de aur la Universitate, pe studii de fezabilitate plătite prietenilor pentru “şoseaua suspendată”, pe plata unei armate de parlamentari şi a infrastructurii aferente. Ştii câtă energie electrică şi energie termică se consumă la Palatul Parlamentului din România? Dar la cel din Slovacia? Nu ştii? Dar la cel din Cehia? Tot nu ştii?

Ai fost vreodată să vezi “Houses of Parliament” (Casa Parlamentului) din Regarul Unit al Marii Britanii? Se mai numeşte Palatul Westminster şi este de 10 ori mai mic decât “Palatul” nostru şi de 1000 de ori mai frumos!

Cu siguranţă nu ai fost, tu îţi cheltuieşti banii în ţară, pentru că ţara are cheltuieli şi trebuie s-o ajutăm!

Dragă prietene, m-am cam lungit şi era să uit despre “ACASĂ”:

Aşa şi cu România, ne-am născut aici, sântem români şi aici ne simţim ACASĂ!!!

Între timp însă, după cum ştii 2 milioane de români au fugit de-acasă! Este în regulă? Mie îmi vine să plâng! Te întreb: de ce au fugit, de ce au plecat? De prea mult bine? Sau şi-au pierdut patriotismul? Ori cumva şi-au trădat ţara?

Într-o statistică se spune că 40% dintre români îşi doresc să plece din ţară! Jumătate din populaţie! Iar tu îmi vorbeşti despre “ACASĂ”! despre "Dor de ACASĂ", despre "aici ne simţim ACASĂ!!! " Chestia cu dorul de casă n-are nici o legătură cu patriotismul, este doar sentimentalism, sau hai să-i zic sentimentul de siguranţă şi linişte pe care ţi-l da propriul cămin. Englezul îi zice "homesickness", dar nu intră în transă, îi este dor de casă şi atât, n-are nici o treabă cu patriotismul. Şi chiar dacă îi este dor de casă, englezul nu îşi face vacanţa în Anglia, ci oriunde în altă parte. Ai fost vreodată în Grecia să vezi câţi englezi cutreieră pe-acolo? Englezii îşi fac veacul în Grecia, în Spania, în Franţa, în Italia, în Croaţia, în Austria, în Caraibe, în Africa, sau unde a înţărcat mutul iapa, în loc să-şi cheltuiască banii în Perfidul Albion, nu se gândesc

"Să ne iubim ţara!!! Să o ajutăm!!!

Şi totuşi ţara lor merge! Şi cum merge!

Are mare dreptate Dragoş, ar trebui să reflectăm cu toţii la ce zice el:

Vreţi să faceţi cu adevărat ceva pentru ţară? Porniţi lucrurile de la cap: mergeţi la vot şi alegeţi oameni care să vrea şi să poată …

Dar noi nici să votăm nu ştim! Noi nu ştim decât să bocim, dar îi votăm pe “aceeaşi” de 25 de ani. Aceeaşi hoţi, aceeaşi lingăi, aceeaşi mincinoşi, aceeaşi paranoici, aceeaşi idioţi!

Apropo: pe cine ai votat tu acum un an la Roşiori? Eşti mulţumit de cum ai votat? Dar acum 5 ani, dar acum 9 ani, dar acum 24 de ani? Eşti mulţumit … de tine?

Nu eşti mulţumit! Nici eu nu sunt mulţumit de mine!

Nimeni nu este mulţumit. În realitate suntem doar o masă de manevră, bună doar pentru a “legitima” puterea fesenistă care călăreşte România de un sfert de veac! Nu-ţi mai fă iluzii, lucrurile nu se vor schimba nici după ce va dispare Iliescu, nici după ce va pleca Ponta, nici după ce va pleca Băsescu.

Pentru că întotdeauna listele vor fi întocmite de “ei”. La Vrancea vei vedea pe liste numai oamenii lui Oprişan, la Constanţa oamenii lui Mazăre, la Teleorman oamenii lui Dragnea, la Iaşi oamenii lui Nichita, şi aşa în toată ţara.

Asta e democraţie? Să fiu obligat să votez o lista impusă de ei?

De ce nu schimbăm din temelii tot sistemul, de ce nu facem noi listele, de ce să nu punem noi oameni pe liste?

De ce nu ne organizăm noi, la nivel de stradă, apoi la nivel de grup de străzi, apoi la nivel de cartier, apoi la nivel de sector sau oraş? De ce nu ne organizăm noi şi îi lăsăm pe ei “să ne organizeze”?

Cât timp îi mai lăsăm pe “ei” să facă jocurile şi să ne păcălească, să ne manipuleze, să ne fure, să ne mintă, să-şi bată joc de un popor dezorientat şi de o ţară aproape distrusă?

Eu unul nu mai înghit lozinci răsuflate, de genul:

"Să ne iubim ţara!!! Să o ajutăm!!!

O singură lozinca mi se pare potrivită acum:

“Huuuoooo! ”

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][17 voturi]
daniel_72
[08.10.13 09:48:46]
»

@motaneata: Felicitari! Nu pot decat sa-mi scot palaria...

valimi
[08.10.13 09:56:13]
»

@motaneata: Stimabile, observ ca nu esti cu nimic deosebit de vesnic revoltatul roman care, mereu cu intarziere, isi doreste mintea cea de pe urma. Concluzii tragem, desigur, cu totii, solutii canci, la fel de previzibil. Eu zic ca sloganul autorului, desi penibil de banal, e ancorat adanc intr-o realitate de nezdruncinat: eu tara mi-o iubesc, nimic de zis, dar ca pe o ruda de gradul I, pentru ca alta solutie nu am, iar daca ma supar si ma cert cu ea tot trebuie sa convietuim asa ca mai bine ne iubim si ne avem bine. La chestia cu ajutatul e mai dificil, pentru ca nu exista reciprocitate din partea ei, orice ar zice vre-un pseudo-patriot de-asta vocalist, dar, desi dupa parerea mea nu merita, o ajutam in fiecare zi si fara sa semnul exclamarii.

@Cristicop: Lasa-ne sa muncim si sa ne ducem viata cotidiana generatoare de venituri la stat, decat sa ne privam de vacantele relaxante prin vecini si sa incurajam mercantilismul exagerat al celor ce se joaca de-a turismul prin Romania. Ei ar trebui sa ne convinga sa ne intoarcem in concediile de la Neptun si Sinaia, nu matale, care vezi servicii de 80% pe pereti.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
abancor CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[08.10.13 11:32:54]
»

Eu nu văd cum poți ieși din următorul conflict: țara = locuri + oameni.

Care e conflictul? O parte din oameni dovedesc lipsă de respect față de locuri, adică față de monumentele istorice sau naturale, față de peisaj, față de comunitate etc. O altă parte sînt pur și simplu ignoranți. Nu știu cum să fac cu părțile astea, care sînt destul de însemnate. Dacă iubesc locurile, nu mai pot iubi și oamenii.

Cristinaana
[08.10.13 15:11:49]
»

@Cristicop

Chiar daca nu sunt de acord cu tot ce ai spus si uneori nici n-am inteles prea bine, cred ca de fapt esti bine intentionat si nu meriti sa fii luat asa de tare.

Nici in strainatate nu-i totul perfect, asa cum nici la noi nu-i totul mizerabil. De pilda, am fost la un hotel de trei stele in Mestre (Centrale), unde peretele era murdar rau deasupra patului, trenul de la Milano spre Como era jalnic, am fost in Thassos la o vila de trei stele de-ale lor unde curatenia si amabilitatea gazdelor lasau mult de dorit, nu mai vorbesc de grecul care a vrut sa ne fure la banii de benzina sau de vamesii bulgari care ne-au cersit pur si simplu o spaga penibila de cativa euro. Asta nu inseamna ca n-am fost incantata de vacantele mele in Italia sau in Grecia, Doamne fereste!

In sfarsit, toti suntem responsabili mai mult sau mai putin de situatia noastra dar ne place sa dam vina la nesfarsit pe altii si aici ai dreptate: ar trebui sa ne iubim tara!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
CristicopAUTOR REVIEW
[11.10.13 03:36:49]
»

@motaneata: Am tot votat... si stanga si dreapta, dar nu m-a convins nici o parte, si chestia asta cam doare, sa-i ocolim nu putem, uffff e tare ciudat ca nu putem sa facem nimic decat trecand prin purgatoriul politicii.

Huuuuuuuoooooo le-as spune si eu la TOTI politicienii care au avut de 20 de ani o printesa pe mana si au transformat-o in baba cloanta.

Mi-a placut comentariul tau, dar eu ma refeream la frumusetea tarii si criticam chestiile de genul "eu nu mai merg ba in vacanta in tara, ma duc la bulgari ca au ol inclusiv" (greseala este voita)

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
CristicopAUTOR REVIEW
[11.10.13 03:40:46]
»

@Nicu: Eu ma refeream la grobianismul declaratiilor de genul: "Ce sa caut ba eu in Romania tu stii ce bine se bea si se mananca la bulgari? "

Punct!!!

CristicopAUTOR REVIEW
[11.10.13 03:58:23]
»

@abancor: Ai vazut ce de hartii si chistoace sant pe plaja la Mamaia sau oriunde la mare, ia sa vezi minune cum la bulgari aceeasi oameni pun frumos hartiile si chistoacele in pubele ca de... nu e frumos, ca nu santem la noi pe tarla, si atunci despre ce vorbim.

Patrioti e un cuvant mare, dar "Oameni" chiar nu putem fi?

CristicopAUTOR REVIEW
[11.10.13 04:20:27]
»

Multumesc tuturor celor care au citit review-ul si mai ales celor care au comentat. Acesta nu a fost un comentariu "patriotic" ci unul care a tras niste concluzii in urma unor ani de vizite prin tara, si in urma unor comentarii auzite de la prieteni sau cunoscuti.

Vad ca unii au votat negativ, dar nu ma deranjeaza atat timp cat ei fac parte din categoria celor care nu ridica piatra sa dea in pacatos pentru ca nici ei nu sant sfinti.

Pana la urma ce e rau in a ne ajuta tara, sau in a o iubi?

Un domn zice de ospatari ca nu are curajul sa-i certe, eu am avut curajul sa-i critic chiar si de fata cu alti clienti, ba chiar la un restaurant in Eforie Nord, m-am certat rau cu un ospatar, dar prin cuvinte bine tintite l-am convins ca am dreptate si pe urma am devenit prieteni, apoi mi-a confirmat ca proceda gresit si ca eu l-am facut sa procedeze corect (nu dau detalii).

Se poate, cu grija, cu rabdare, cu cap, sa facem sa fie mai bine si la noi.

Despre politic... nimic, sa-i ignoram, asa cum ei fac de 23 de ani!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
CristicopAUTOR REVIEW
[11.10.13 04:31:26]
»

@Corina70: Chiar daca unitatile de cazare sant particulare asta nu inseamna ca banii ajung la patroni, pentru ca ei trebuie sa plateasca impozite, legal vorbind. Faptul ca banii devin negri nu are legatura cu mine sau cu tine ci cu doamnele autoritati... Tu ai platit un sejur in Turcia si ai bagat banii in buzunarul statului Turc si ai patronului de acolo, sau banii platiti de tine au fost evazionati? Daca stii raspunsul esti tare!

Care e problema daca vreau sa fie bine si la noi?

Vreau sa merg undeva, unde sa pot scapa de mizeria de pe plaja, de cainii comunitari, de nesimtire, manele si cocalari, de chelneri care nu stiu sa zambeasca

asta e citatul tau. Cocalarii astia au mers si in Turcia si acolo nu au facut fite ca pe aici, deci...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
abancor CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[11.10.13 10:52:08]
»

@Cristicop:

Patrioti e un cuvant mare, dar "Oameni" chiar nu putem fi?

Se pare că mulți dintre noi nu sînt nici măcar „oameni”. Exact asta și vream să spun mai sus. Nu e nevoie să fii patriot ca să nu faci gunoi.

balasa violeta
[11.10.13 15:07:43]
»

@Cristicop:

Patrioti e un cuvant mare, dar "Oameni" chiar nu putem fi?

Imi iubesc tara, dar nu pot iubi anumiti "oameni". Scuipam pe strada, mancam seminte, unde astepti sa simti mirosul pamantului, simti mirosul micilor, vorbim tare... nu suntem educati, civilizati.

Eu, sunt din Campina, pe o raza de cel mult 30 Km, ma pot duce oriunde, pe Valea Prahovei, pe Valea Doftanei, Cheia si de ce nu sa raman in Campina, il am pe Grigorescu, pe Hasdeu, am niste peisaje minunate. Am bai sarate la Telega, Slanic benefice pentru sanatate... Am o tara bogata!

M-as urca in masina si-n 10 min as fi la Barajul Paltinu, as uita de mine privind natura, dar nu pot... privirea s-ar opri pe muntele de pet-uri aduse de apa... Alaltaieri am fost pe TransBucegi pana la Piatra Arsa, am venit cu lacrimi in ochi, am intalnit o multime de caini lasati pe drum, pe munte, prin padure... mi-a fost atat de mila! Au facut curatenie in Bucuresti? Noi suntem oameni?

De ce plec in vacanta peste mari si tari?

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
11 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
abancor, balasa violeta, Corina70, Cristicop, Cristinaana, daniel_72, Michaell, motaneata, Nicu, rentea, valimi
Alte impresii din această RUBRICĂRomânia - te iubesc:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.061311006546021 sec
    ecranul dvs: 1 x 1