ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 05.09.2013
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 21.05.13
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
AUG-2013
DURATA: 8 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 3 ani

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
25.00%
Foarte nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
25.00%
Foarte nemulțumit
CADRUL NATURAL:
60.00%
Către satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
43.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 40 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 2 MIN

Un hotel de tranzit

TIPĂREȘTE

Un hotel de tranzit foarte bun pentru cei care la restaurant comanda snitel/ceafa si cartofi prajiti.

Apa de la dus se scurgea in mijlocul baii- era desprinsa banda de etansare intre cadita si perete. Scurgerea de la dus era aproape infundata desi hotelul este... renovat. Sifonul de pardoseala nu era pozitionat aciolo unde se strangea apa, asa ca aveam un mic lac. Pentru ca cei de la receptie mi-au dat sa incerc o alta camera care avea aceeasi problema am facut o "tiganie.ro"- o fusta de punga de plastic lipita de perete si coborata peste zona fara etansare ca sa nu mai curga apa in acel spatiu.

In camera venea miros de fum de tigare de la coloana de aerisire de la baie de la cei care fumau in baie.

Intrerupatoarele nu erau bine fixate in perete pt ca nu erau compatibile cu dozele folosite. Eram cu ochii in patru la ele si la copil. Intreupatoarele sunt modelul turcesc ieftin din Obor.

Asteptam de ne venea rau la lifturi- doua bucati. Pana la urma cel mai destept cedeaza, asa ca o luam pe scari (la coborare). Am gasit langa lift oameni care imbatranisera, uitasera de cand erau acolo. Aveau barba pana la pamant si tot asteptau sa vina liftul. Ei inca credeau ca Nea Nicu este presedinte.

La restaurant se fuma in sala de mese si seful de restaurant mi-a zis ca nu are ce sa le faca. cei de la receptie la fel. In ultima sambata din cauza unei nunti din zona, au ingramadit tot hotelul in sala de mese mica. Noroc ca in ziua aceea am fost plecati spre Cazane.

Cunoscuţii hotelului parcheaza masinile in usa hotelului si turistii din hotel se strecoara pe unde pot, deci hotelul nu este recomandat celor dolofani care poseda burta- raman infipti intre masini.

Receptia spune politicos ca au notat problema si... asa ramane: NOTATA.

Puncte pozitive: micul dejun si piscina.

Fara sa fiu os nobil si sa posed sange albastru eu zic ca statiunea Herculane este cam murdara si este pentru o anumita categorie de romani- fum, mititei, muzica tare la tot pasul, etc. Eu mananc mici, ascult muzica dar nu simt nevoia sa afle tot orasul de acest lucru. Herculane este un amestec romanesc 100% intre Eforie Nord si Mamaia, alte doua statiuni pe lista mea neagra. In acest peisaj aveam senzatia ca dintr-un moment in altul trebuie sa apara Base si Ilici sa dea mana cu oamenii

Promit sa nu mai deranjez personalul hotelului Afrodita cu pretentiile mele absurde.

In final inchei intr- o nota optimista: SA TRAITI BINE! pt ca IARNA NU-I CA VARA si sa va faceti ghiuluri cu aurul extras de la Rosia Montana. Si nu uitati de "sinergia faptelor" si "meandrele concretului".

Ne vedem pe 1 Decembrie la o fasole intr-un parc cu tunuri de pe domeniul baronului N. Ontanu (primar sector 2, Bucuresti).


[fb]
---
Trimis de Gigi Bigi in 05.09.13 17:47:53
Validat / Publicat: 06.09.13 05:43:10
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în HERCULANE. A mai fost în/la: Cotroceni, Corbeanca, Cornu
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2311 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

7 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Gigi Bigi); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4950 PMA (din 7 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 40.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    7 ecouri scrise, până acum

    PopescuDan
    [22.02.14 20:54:35]
    »

    Bravo! In sfarsit un review conform realitatii. Am fost acolo si sunt 100% de acord cu ce ai scris. Oricum nu te-ai bucurat destul de mult ca mine de lifturi intrucat eu am ramas blocat cu familia intr-unul de ma dureau pumnii lovind in usi. Piscina era ultraimputita: dupa o diagonala de inot aveam intre degetele de la maini fire de par de toate culorile: brunet, blond, roscat, etc. Jegoasaaaa!!! La receptie cand am cerut pat suplimentar si mic dejun pentru copil intrebau foarte mirati daca copilu' mananca. Eu le-am spus ca nu e nevoie, o sa-l trimit la cersit la semafoare!

    Ar fi de preferat ca cei care posteaza aici sa fie obiectivi nu sa spuna povesti si compuneri siropoase ca la scoala generala!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    dianavladut*
    [22.05.18 15:15:55]
    »

    @Gigi Bigi:

    Bună ziua, domnule Gigi Bigi!

    Dorim să vă mulțumim pentru alegerea dumneavoastră de a vă petrece sejurul la Afrodita Resort & Spa, dar și pentru timpul alocat acestui feedback.

    Ne bucurăm foarte mult atunci când dumneavoastră ne dedicați din timpul pe care îl aveți disponibil pentru a ne scrie care a fost experiența dumneavoastră în hotelul nostru.

    Acest lucru ne ajută să aducem în permanență îmbunătățiri și, astfel, să vă asigurăm pe viitor o experiență optimizată.

    Ne pare rău să aflăm că nu am reușit să ne ridicăm la nivelul așteptărilor pe care dumneavoastră le aveați din partea noastră.

    Finisajele hotelului sunt actualizate frecvent pentru a nu permite timpului să-și pună amprenta și pentru a preveni deteriorarea.

    În hotel avem trei lifturi disponibile, două cu capacitate de 6 persoane, iar unul cu capacitate de 12 persoane.

    Din păcate, în momentul în care gradul de ocupare al hotelului este de 100%, există șanse ca lifturile să nu fie disponibile în timp util deoarece oricum nu sunt folosite

    la capacitatea maximă a acestora.

    În acea perioadă, din păcate, fumatul era permis chiar și în zonele închise, fapt ce s-a remediat odată cu intrarea în vigoare a legii nr. 15/2016.

    În ceea ce privește parcarea hotelului, este un aspect care nu depinde de noi exclusiv, dar încercăm, cu ajutorul autorităților locale, să vedem ce soluții putem adopta în viitor.

    Vă asigur că, în ceea ce privește notele transmise în recepție, acestea sunt transmise mai departe către departamentele competente în vederea verificărilor suplimentare și pentru a se remedia posibilele neajunsuri.

    Ne bucurăm să aflăm că ați apreciat zona spa și că preparatele culinare au fost pe placul dumneavoastră.

    De asemenea, ne dorim, împreună cu autoritățile competente, să lucrăm la îmbunătățirea aspectului stațiunii Băile Herculane, ajutându-ne de beneficiile aduse de natură.

    Sperăm să avem din nou oportunitatea de a vă găzdui pentru a găsi aspectele punctate de către dumneavoastră îmbunătățite!

    Cu stimă,

    Diana V., Guest Relations Manager Afrodita Resort & Spa


    NB dianavladut* este (sau a fost) reprezentant al unității
    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
    nrs †
    [22.05.18 15:29:06]
    »

    dintr-o data departamentul de relatii cu clientii al hotelului a inviat si trimite raspunsuri la reviewuri vechi de 5 ani, raspunsurile sunt luate cu copipaste de la un caz la altul putin adaptate lucrurilor negative scrise in review (in rest vad ca Tamara spune in toate raspunsurile ca personalul e scolit in continuu, de parca intereseaza pe cineva acest lucru daca nu isi fac treaba)

    ps autorul de mai sus a fost ultima data pe site acum 2 ani si a scris reviewul acum 5 ani!

    dianavladut*
    [22.05.18 15:43:14]
    »

    @nrs:

    Bună, nrs!

    Da, dorim să primească un răspuns toți cei care ne-au acordat din timpul personal pentru a ne scrie o părere, pozitivă sau negativă, deoarece dorim ca ei să știe că acestea, în ciuda faptului că nu au primit un răspuns, au fost luate în considerare. Prin acest lucru ei ne-au adus un mare ajutor, permițându-ne să ne îmbunătățim facilitățile și seriviciile oferite.

    Răspunsurile nu sunt transmise prin copy-paste și, într-adevăr, colegii noștri au parte frecvent de programe de învățare pentru a asigura cele mai bune serivicii.

    îți mulțumim, de asemenea, pentru că ne dedici din timpul tău pentru a ne scrie.

    Sperăm să ai parte de o zi minunată!

    Cu stimă,

    Diana V., Guest Relations Manager Afrodita Resort & Spa


    NB dianavladut* este (sau a fost) reprezentant al unității
    nrs †
    [22.05.18 15:47:13]
    »

    daca doreati sa aratati ca va pasa raspundeati cand se scria nu dupa 5 ani, repet autorul nu a mai intrat de 2 ani pe aici deci nu cred ca va afla ca cineva tine cont de observatiile lui. probabil s-a scimbat seful si a organizat o actiune heirupista sa arate ca va pasa, mai bine remediati neajunsurile si sigur o sa apara reviewuri bune care vor fi mai credibile decat aceasta actiune de imagine

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    tm67bru
    [22.05.18 18:37:11]
    »

    @nrs: e un lucru pozitiv preocuparea hotelierilor de a răspunde... Chiar dacă (aici) cu întârziere, TOT e mai bine decât în cazul MULTOR altora...

    Da' românu' dacă nu cârcotește... nu e el român destul...

    nrs †
    [22.05.18 19:13:02]
    »

    cum am zis eu consider un lucru pozitiv sa incerce rezolvarea problemelor semnalate. ce se intampla acum (avalansa brusca de raspunsuri date de 3 persoane diferite) cred ca este un simplu exercitiu de imagine, totusi este un hotel cu o medie foarte mica si un grad de recomandare si mai mic. in ultimele recenzii postate nu se observa ca s-ar fi imbunatatit situatia

    in plus nu stiu daca e voie ca doamna Tamara C sa aiba doua conturi pe site asa cum are in acest moment (ea a semnat cu numele ei raspunsurile date de pe 2 conturi)

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    dianavladut*, nrs, PopescuDan
    Alte impresii din această RUBRICĂAfrodita Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.94937801361084 sec
    ecranul dvs: 1 x 1