ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 14.08.2013
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Ploiesti
ÎNSCRIS: 14.08.13
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2013
DURATA: 6 nopți
familie cu copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
PLAJA şi MAREA:
0.00%
Sub orice critică
DISTRACŢ. / RELAXARE:
80.00%
Mai degrabă mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
65.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 3 MIN

Binisor... dar se poate si mai bine

TIPĂREȘTE

Bine v-am gasit. Prima mea experienta in statiunea Eforie Nord. Am tot citit, m-am tot informat... si am zis... ma risc... Si m-am cam riscat.

Hotelul Cupidon... Exact ca pe site... curat, asternuturi schimbate la 4 zile (noi am stat 7 zile), se lua gunoiul in fiecare zi... pana aici bine.

Problemele au aparut la "locul de parcare" inexistent... nici cu plata... nici fara... Recunosc... o mica "atentie" ne-a ajutat sa gasim un loc mic de parcare (norok ca avem matiz) in spatele hotelului care are un loc minuscul de parcare si pentru ca am fost "mici" am gasit loc langa gunoi... Buna si ala tinand cont ca dupa 2 ore de invartit... de ametisem si noi si masina ce sa mai zicem?? Doamne ajuta... o lasam unde-o fi... numa' sa fie.

Personalul, amabil, n-am ce sa le reprosez, ca oricum n-am stat prin camera prea mult, ne-a dat cheia de la camera (noi am facut rezervare cu vreo 2 luni inainte si am cerut camera cu balcon si chiar asa ne-au dat). Chiar nu am ce reprosa personalului si hotelului in afara de micile sicane cu parcarea.

Echipati si "inarmati" cu tot ce trebuie pentru plaja, am pornit in cautarea unui loc de parcare al prosopului. "Misiune imposibila" Sezlongurile zaceau lenese pana in buza marii... cu cei potenti financiar sa le plateasca taxa de 20 de lei/zi. Trebuia sa mergem in fiecare zi 1 km spre plaja "Vraja Marii" sa putem parca prosopul. Plaja ingusta nu ne oferea prea multe posibilitati... decat sa ne dorim ca cei cu copii mici sa plece mai devreme de 11. Drept pentru care mai devreme de orele 10 nici nu mai plecam spre plaja. Daca voiam loc de parcare la prosop trebuia sa ma trezesc la 5.30. Doamne iarta-ma... pai si atunci sunt de serviciu la prosop?? parca trebuia sa fiu in concediu...

Intr-un final, dupa trei zile naruite de nervi, de strigaturi cu porumb fiert, gogosi, namol si altele, am plecat spre plaja din Eforie Sud. Da... am riscat si asa cum banuiti am ramas fara locul de parcare... atentia fusese prea mica si deja primirea altei "atentii" a facut loc altui automobil.

Alegerea concediului la Eforie Nord a fost un fiasco. si aici ma refer strict la statiune.

Daca muta hotelul in Eforie Sud, sau in oricare alta statiune spre Medgidia, ma mai duk la ei... Dar aici, cu certitudine... never...

Preturile mari practicate in acest an nu isi au nicio justificare. Biletul pe care ni l-am luat a fost conditionat de bonuri de masa, in sensul ca a costat 2200 lei, din care bonurile de masa s-au ridicat la valoarea de 840 de lei - 2 persoane). Da... la cele mai scumpe "autoserviri" numite restaurante de 3 stele. Credeti ca aveau sa ne dea rest la bonuri, respectiv 1 leu sau 0,5 bani?? in primele 3 zile n-au avut... dar in urmatoarele 4 zile am avut eu grija sa aibe. Si culmea este ca de la receptia hotelului ni s-a spus ca erau obligati sa dea rest la bonurile valorice, in bani... In fine, nu stiu daca pot da numele respectivei "carciumi", dar daca Administratorul sait-ului imi permite o sa va spun ca e vorba de "Autoservirea Coralis" unde preturile nesimtile sunt ca la ele acasa. Un ex ar fi ca o sticla de suc la 0,5 costa 6 lei... Asta spune tot... zic eu, in conditiile in care la receptia hotelului, aceeasi sticla era 3,5 lei. Totul era "dublu sau nimik".

Problema era ca la toate carciumile unde putem folosi aceste bonuri, preturile nu scadeau... ci din contra... In timp ce pe plaja, o ciorbita de vacuta era 4-5 lei, aici era 7,5 lei... Si exemplele pot continua, dar nu vreau sa ma mai enervez.

M-am bucurat de soare si plaja la Eforie Sud si la Cap Aurora. Restul... duca-se... dar am ramas cu un gust amar fata de aceasta statiune si data viitoare voi trece prin ea ca prin branza fara nicio urma de regret.


[fb]
---
Trimis de lenia in 14.08.13 01:14:50
Validat / Publicat: 14.08.13 11:47:31
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2326 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

5 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (lenia); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 6750 PMA (din 9 voturi)

ECOURI la acest review

5 ecouri scrise, până acum

webmaster
[14.08.13 11:59:35]
»

@lenia: bun-venit pe sait şi în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

leniaAUTOR REVIEW
[14.08.13 19:29:29]
»

@webmaster: Multumesc frumos. Am ales aceasta locatie, datorita reclamei bune facute hotelului pe acest sait, parerile fiind juste si bine sustinute. Cu riscul de a ma repeta sustin cu tarie ca Litoralul romanesc e vraiste, din an in an serviciile sunt tot mai proaste si preturile tot mai mari. Va multumim ca ne-ati pus la dispozitie acest mod de a comunica. O seara frumoasa si linistita!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
medicinista
[22.08.13 15:34:04]
»

Buna ziua,

Va multumim pentru rewiew-ul postat dar simt nevoia sa fac cateva precizari (multumesc site-ului ca permite dreptul la replica si din partea reprezentantilor unitatilor de cazare).

Am vazut ca gradul de satisfactie in ceea ce priveste cazarea si serviciile, este unul de 90%-pentru care va multumim. Ne pare rau ca din cauza statiunii per ansamblu (incluzand aici plaja, marea, restaurantele), nota acordata hotelului nostru a fost una foarte mica, nefiind o locatie pe care dvs s-o recomandati. In ceea ce priveste locurile de parcare, este o problema foarte mare la nivelul intregii statiuni; autoritatile locale neimplicandu-se. Acel loc din spatele hotelului nu este loc de parcare amenajat dar in dorinta de a va multumi pe dvs, turistul, am acceptat sa oferim acces pentru parcare, pe principiul "primul venit, primul servit". Dar va multumim ca ne-ati semnalat perceperea acelor mici atentii. Va asigur ca din acest motiv, angajatii mei (si receptia si persoana de la intretinere) au fost sanctionati.

Tin sa subliniez ca hotelul nostru este o locatie de doua stele care ofera conditii si servicii intocmai, conform normativelor Ministerului Turismului aflate in vigoare.

Incercam cu toate eforturile sa venim in intampinarea solicitarilor turistilor nostri, multi dintre ei fiind clienti fideli (mai ales de cand l-am renovat in totalitate), nedorind sa-i dezamagim. Noi nu ne pacalim clientii si le oferim exact conditiile care sunt prezentate pe site-urile de specialitate ale agentiilor de turism.

As ruga pe aceasta cale, ca toti turistii nostri, daca au sugestii si reclamatii la adresa hotelului nostru, sa ni le adreseze cu toata increderea la nivel de receptie in timpul sejurului, pentru a putea fi remediate in timp util.

Va multumesc si in speranta ca ceva se va schimba in bine in intreaga statiune dar si pe tot litoralul romanesc, noi totusi va mai asteptam!

Cu consideratie,

Director Hotel Cupidon

__________________________

P. S - Voiam sa va relatez si un alt aspect, dar de data aceasta in calitate de turist. Si dvs sa trageti concluziile.

Am fost in weekendul 26-29 iulie la Hotelul Alpin de 4 stele din Poiana Brasov. Si va spun cu toata sinceritatea, desi personalul a fost amabil, ca nu-si merita cele 4 stele. Din prima si pana in ultima zi de sejur, minibarul nu a functionat, desi noi am atras atentia sistematic personalului (a existat o situatie similara in hotelul nostru, cand pur si simplu nu am avut cu ce sa inlocuim frigiderul defect, hotelul fiind plin si am trimis pe cineva la supermarketul din Agigea ca sa cumpere unul pana cand turistul a revenit de la plaja). In hotelul Alpin, patul care avea o saltea foarte buna, nu avea insa si salteluta de protectie, indispensabila pentru respectarea igienei (la noi, intr-un hotel de doua stele fara pretentii, nu exista sa lipseasca). Iar in ceea ce priveste parcare, exista dar a fost imposibil sa gasesti loc. Recunosc ca eu am fost multumita sa ofer cate 10 lei baiatului de la parcare ori de cate ori ieseam cu masina doar ca sa scap de stresul de a ma invarti in cerc.

La terasa (pacat ca n-au lasat verdeata aceea frumoasa si au ingradit prin realizarea acelui restaurant de lemn/Forrest) am asteptat de mi-a venit acru pana cand au adus menurile, ce sa mai zic de comanda. Inca de cand am plecat din Constanta, salivam la papanasii specifici de munte (desi sunt si locuri la noi pe litoral in care ai sansa cateodata sa-i gasesti buni) dar au fost lipsiti de smantana specifica... fara niciun gust.

Ne-a placut insa, ca de obicei, piscina - noi tragand tot la apa (deh, oameni de la mare...)

Concluzia-nu stiu daca ne vom mai duce... poate doar la oferta promotionala, asa cum s-a intamplat si acum (50 E/dubla/noapte). Cam atat!

Va salut!


NB medicinista este (sau a fost) reprezentant al unității
RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][2 voturi]
Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
leniaAUTOR REVIEW
[22.08.13 16:15:43]
»

@medicinista: Buna ziua. Asa cum am mentionat in postarea mea, nu am ce sa reprosez hotelului si personalului acestuia. Ci doar statiunii in care se afla.

Problema cu parcarea trebuie solutionata strict de dvs, intrucat mi se pare normal ca atunci cand te cazezi si platesti pentru asta sa ai asigurat si un loc de parcare. Acesta este singurul aspect care ne-a dat batai de cap.

In rest, am fost multumiti de cazare, conditiile au fost excelente, hotelul, asa cum ati spus si dvs, este renovat si foarte curat.

Imi pare rau daca am produs neplaceri personalului sau administratorului referitor la parcare, dar, in conditiile in care am facut un efort financiar destul de mare ca sa ne petrecem un sejur de 7 zile, am avut fiecare leut dramuit.

Va asigur de tot respectul nostru privind conditiile pe care le oferiti la cazare si daca rezolvati problema si cu parcarea atunci clientul poate gasi la dvs exact locul potrivit petrecerii unui sejur odihnitor.

Noi nu mai alegem aceasta statiune si la anul strict din motivul aglomeratiei pe plaja si a sezlong-urilor "nesimtite", precum si a bonurilor valorice care s-au putut folosi doar in locatii cu preturi la fel de "nesimtite".

Cu aceeasi speranta ca se va schimba ceva in bine pe litoralul romanesc, va recomand calduros ca si locatie de cazare dar nu pot sa fac aceeasi recomandare si statiunii Eforie Nord.

Cu stima, Elena

webmaster
[23.08.13 09:09:59]
»

@medicinista:

Am fost in weekendul 26-29 iulie la Hotelul Alpin de 4 stele din Poiana Brasov.

ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
lenia, medicinista
Alte impresii din această RUBRICĂCupidon Hotel:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.045743942260742 sec
    ecranul dvs: 1 x 1