ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 10.09.2009
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Maramures-Cluj-Bucuresti
ÎNSCRIS: 04.07.09
STATUS: SENIOR
DATE SEJUR
AUG-2009
DURATA: 1 nopți
cuplu fara copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
70.00%
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
60.00%
Către satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
75.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 105 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 3 MIN

Surprize-surprize

TIPĂREȘTE

De 7 ani, de cand m-am mutat in Bucuresti, sunt fan Marriott. Mi-a ramas mie la suflet. Poate pentru ca acolo mi s-a spus, la doar o zi dupa ce plecasem din Clujul meu, pentru prima data "La multi ani" de ziua mea altundeva decat acasa (si culmea, in timp ce ma sarbatoream la Marriott, cineva dadea zor sa imi goleasca apartamentul in care abia ma mutasem de doar o zi). Poate pentru ca, la inceput, era culmea luxului sa imi permit o masa acolo. Si-atunci ma uitam la cladirea impozanta si-mi ziceam in gand ca abia astept sa se mai iveasca ocazia... Dupa o vreme, cand sotul meu a devenit membru Marriott (contra sumei de 1.500 roni pe an), a fost cea mai mare bucurie. Aveam doua nopti de cazare gratuita pe an si reducerea cu 50 la suta a notei de plata pentru mancarea de la restaurant (si 10% la bautura). In primii doi ani mancam asa de des acolo, ca deja stiam meniul pe de rost. Ne si placea ce se servea... Iar cand ne hotaram sa ramanem si peste noapte, clar ne simteam niste rasfatati. Aveam acces la piscina, la fitness, la club lounge (un loc unde serveam fara sa platim aperitive, deserturi, fructe, ceaiuri, bauturi si snacksuri) si mai ales la micul dejun foarte bogat.

Eh... amintirile frumoase au un final. Anul acesta cardul nostru de membri a expirat acu vreo doua saptamani. Nu eram hotarati sa-l prelungim pentru ca, de cand avem bebe, n-am reusit sa mancam niciodata acolo si nu parea sa se mai merite. Totusi mai aveam o noapte de cazare si am zis sa profitam, urmand sa ne hotaram cu prelungirea. Dar n-a mai fost nevoie.

Nu stiu ce naiba s-a intamplat la Marriott, cine a plecat sau cine a venit in conducere, dar s-a schimbat tare de tot. Camerele sunt aceleasi, lor o sa le ia mai mult timp daca e sa se degradeze ceva, dar vorbesc acum de mancare: in lounge am gasit doar doua feluri de prajituri - nimic spectaculos (nu se compara cu ce stiam) si niste fructe ametite. Ceva nu parea in regula... A doua zi insa, la micul dejun, a fost experienta hotaratoare... E adevarat ca mai era jumatate de ora si se inchidea sala de mic dejun, dar deja multe dintre tavi erau goale sau "alimentate" cu taraita. Ridicam capacul si nu gaseam nimic, sau la bacon prajit am dat peste 3 felii - atat - si a trebuit sa las si tipului care statea in spatele meu sa se serveasca. La omleta (am apelat la asta ca nu stiam ce sa iau altceva) tipa care le facea m-a luat la per tu fara nici o jena (la 5 stele!!) si mi-a spus ca ar fi bine sa stau eu sa-mi iau farfuria, ca altfel ar trebui sa cheme ospatarul sa ii explic unde sa le aduca si nu e sigur ca o sa ajunga. Nu-mi venea sa cred! eu ii vorbeam cu dumneavoastra (sa fi fost vreo 5 ani diferenta intre noi? ) si ea ma lua ca pe o mucoasa. Dar faza cea mai tare, pregatiti-va, abia acum urmeaza: tot de foame, m-am dus sa-mi iau si o clatita. Am ajuns aproape, o vad, e ultima. Imi iau o farfurie si cand ma intorc, doi chelneri. Unul ii spune celuilalt: mai, stai ca mananci si tu mai incolo. Replica: pai cand, ca astia aduna tot. Si-mi ia clatita, domnule, din fata, de pe tavita aia, si raman cu farfuria goala in mana uitandu-ma dupa ei... Nici nu stiam ce sa fac... sa ma prefac ca am venit dupa altceva, sa rad, sa ma enervez, sa ma cert... Parca era faza de camera ascunsa... Pe cuvantul meu!

Asa ca, pana aici mi-a fost cu Marriott. Mi-a ajuns. S-a daramat un mit. Locul unde mi se parea mie ca totul e frumos, ca toate sunt la locul lor... a ramas doar un hotel cotat de altii cu 5 stele. Doar ca, zic eu, partea cu luatul celor 5 stele a fost mai usoara decat ce urmeaza acum: sa si le si pastreze. Macar in ochii clientilor...


[fb]
---
Trimis de lizuk in 10.09.09 13:34:20
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 7263 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

17 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (lizuk); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1800 PMA (din 16 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 105.45 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    17 ecouri scrise, până acum

    tilinka
    [10.09.09 23:36:39]
    »

    Sincer? Nu mi se pare relevanta aceasta impresie. Dimpotriva pare un fel de lauda. Sa dai 1500 de roni pe an pentru doua nopti de cazare... tu fiind din Bucuresti....... Era un articol de revista pentru femei cu fitze si cu bani!

    mirelab
    [10.09.09 23:56:07]
    »

    Eu zic ca este mai mult decat util review-ul: se atrage atentia asupra scaderii serviciilor oferite la un hotel/restaurant pe care te bazai oricand pentru o intalnire de afaceri!

    Legat de card: petrecerea celor doua nopti era un bonus... si acum de ce sa nu beneficieze de un rasfat?? . Calitatea de membru Marriott ofera diverse facilitati: acces piscină, saună, jacuzzi, aerobic, squash, tenis, si care or mai fi... plus ca sunt oameni a caror pozitie intr-o firma le impune anumite intalniri de afaceri in astfel de cluburi exclusiviste.

    Seara buna!

    lizukAUTOR REVIEW
    [11.09.09 00:17:02]
    »

    Imi pare rau daca asta ai inteles din ce am scris eu. O sa incerc sa te lamuresc, daca mai conteaza. Ideea era ca, dupa un timp, ne-am permis sa platim acea suma (ne-am permis-o, dar nu ni se parea o nimica toata) si am luat-o ca si cand ne-am fi facut un cadou. Ne faceam o placere care mult timp nu ne-a fost accesibila. Desi 1500 de roni nu mi se par un capat de tara, ca orice om care munceste pentru banii aceia i-am dat dupa ce m-am gandit daca merita.

    Nefiind subiectul principal, mai sus am scris pe scurt si m-am rezumat doar la ce am folosit constant din avantajele obtinute ca membru: reducerea consistenta a notei de plata la restaurante si cele doua nopti de cazare (si numai astea adunate, pe parcursul unui an, trec de suma platita). Altfel, au mai fost sedinte gratuite de squash, fitness, piscina, reduceri la tratamente cosmetice, cazare in tara si strainatate si organizari de evenimente in cadrul Marriott).

    Oricum, nu suma platita vroiam sa iasa in evidenta, desi poate fi considerata informatie utila de oricine doreste sa devina membru al acestui club. Ideea era ca am platit-o atata timp cat la schimb am primit servicii de calitate (si asa le consideram, din moment ce deveniseram clienti fideli), iar acum am constatat ca situatia e cu totul alta.

    In concluzie, desi tu crezi ca am scris acel material ca sa ma laud (mi se pare atat de pueril...), eu zic ca am facut-o pentru cei care, ca mine, stiau cum era hotelul acum cativa ani, care poate stau in cumpana daca sa mai plateasca 1500 de roni pentru a (re) deveni membri sau, de ce nu, pentru cei care viseaza ca la urmatorul salariu sa isi invite sotia la Marriott. Macar sa stie la ce sa se astepte...

    Am fost tentata sa ignor commentul tau sau sa nu pun acest raspuns pe site, ci sa ajunga doar la tine, pentru ca "cine se scuza se acuza". In final mi-am zis ca, daca tot m-ai "denigrat" in public, si raspunsul meu trebuie sa fie accesibil tuturor.

    PS: poate ca aici, pe site, ar trebui specificat: limitati-va la exprimari seci, pe scurt, despre experientele voastre. Nu dati nici o nota personala review-urilor. Cine stie care ce intelege...

    lizukAUTOR REVIEW
    [11.09.09 00:18:26]
    »

    Merci, Mirelab

    nefiind implicata personal in acest "razboi", te-ai exprimat mai coerent si mai la rece decat mine in raspunsul tau: -)

    tilinka
    [11.09.09 00:31:32]
    »

    Ah! Anume am scris sa vad ce reactii in lant declansez! ) Scuze! Dar totusi prea multe amanunte! A! Si sa ierte domniile voaste o biata profa care isi permite sa se inscrie in Club Marriot cu o suma echivalenta cu salariul ei pe o luna! Aoleo stai ca e mai putin! ))) Doamne! De ce-s eu atat de rautacioasa?

    tilinka
    [11.09.09 00:41:48]
    »

    Mi-au placut impresiile despre Turcia. Uite cam asta ma intreseaza pe mine la site-ul asta. Cum s-au simtit oamenii in concediu.

    Daca te-a suparat prea tare sarcasmul meu inca o data scuze.

    lizukAUTOR REVIEW
    [11.09.09 00:47:10]
    »

    Dar asta e scopul discutiilor de pe amfostacolo.ro? Sa vedem ce reactii declansam? poate pe site-uri de socializare, eu aici intru pentru altceva.

    Nu astept raspuns la asta, dar nu inteleg de ce nu puteti avea aceeasi coloana atunci cand discutati cu o doamna de la Romprest de exemplu (poate e pe aici si-mi sare-n cap vreuna...) si-atunci cand in fata dumneavoastra sta cineva imbracat cu... salariul pe un an si conduce o masina mai scumpa decat casa in care locuiti? de ce trebuie sa va caciuliti? de ce va numiti o "biata profa" iar pe noi ne ridiculizati cu "domniile voastre"? Cand stai de vorba cu cineva chiar trebuie sa-l "cauti" in buzunare, sa vezi cat valoreaza?

    O seara buna. Nu mi-a facut placere

    Admin
    [11.09.09 09:10:52]
    »

    personal gasesc mai mult decat binevenite - chiar utile! - impresiile de la acest hotel - si se vede ca nu sunt singurul, review-ul a acumulat 400 PMA pana acum!

    ileanaxperta*
    [14.10.09 19:44:57]
    »

    Am citit polemicile voastre, dragi colege si chiar m-ati facut sa rad...Dar sunt niste vorbe care spun cam asa: Chelul isi pune mana in par; Dar si bogatii plang...(iar chestia cu: "...tot de foame, m-am dus sa-mi iau si o clatita..." m-a distrat copios. Ah, fir-ar ea sa fie de saracie...sa mori de foame la Marriott, nu alta...si pt. ce?! Ah, dar de fapt altu-i baiul...Scuze...

    vi_chy*
    [14.10.09 21:01:51]
    »

    Draga lizuk, nu cred ca trebuie sa te scuzi sau sa dai cuiva socoteala ca iti permiti sa platesti un abonament la Marriott sau altundeva. Cine stie sa aprecieze un sfat bun il apreciaza oricum. Am stat si eu de vreo doua ori la acest hotel cand am fost fortuita sa raman peste noapte in bucuresti. Mi-a placut ca e elegant si m-am simtit bine. Dar o sa tin cont de cele scrise de tine. Ma bucur din toata inima cand cineva care munceste si castiga destul isi permita sa se relaxeze intro locatie eleganta si luxoasa. Invidiile nu cred ca ar trebui sa isi aibe locul aici.

    lizukAUTOR REVIEW
    [14.10.09 21:27:17]
    »

    Da, ma rog, cei care au vazut Marriott-ul doar de afara, asteptand autobuzul pe cealalta parte a strazii, probabil au impresia ca inauntru sunt doar oameni care n-au ce face cu banii si ca oricum n-au muncit pentru ei... Si-atunci, fir-ar ei sa fie de bogatani, ce mai vor, ce nu le convine? ca noi uite cum stam in ploaie si nu ne-ntreaba nimeni daca ne place...

    Fiecare intelege cat poate... Nici eu nu inteleg multe. Cum n-am inteles nici penultimul ecou. Noroc ca nici nu ma intereseaza...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Cristian_h*
    [14.10.09 21:43:49]
    »

    intotdeauna se va gasi cineva care sa aiba ceva de spus sau de comentat, dar stati linistita doamna Lizuk majoritatea au inteles ce vreti sa spuneti, si foarte bine faceti ca nu mai dati importanta, eu vad ca s-au strans 900 Pma si asta spune tot!!!

    lizukAUTOR REVIEW
    [14.10.09 21:46:00]
    »

    Se stransesera mai multe dar cineva s-a gandit ca materialul este "foarte slab" si tocmai ce a fost depunctat. 900 s-au refacut recent. Si asta spune ceva

    ileanaxperta*
    [14.10.09 21:53:33]
    »

    Citat: "Si-atunci, fir-ar ei sa fie de bogatani, ce mai vor, ce nu le convine? " Da, asta ma intreb si eu; probabil inca o clatita cu dedicatie "Special Marriott". Zau, ca asta m-a distrat cel mai bine pe seara aceasta...Tot inainte!!! Si daca nu te interesa, nu raspundeai. E drept, nu prea intelegi, dar asta este numai problema ta...Eu am inteles fb mesajul tau din review numai ca m-a distrat la max. faza cu clatita. Ah, ce pofta mi-ai facut...iam iam...

    lizukAUTOR REVIEW
    [14.10.09 21:58:25]
    »

    Apel catre webmaster: din moment ce eu am scris impresiile mele despre Marriott si de vreme ce mai toata lumea a continuat apoi cu vrute si nevrute, n-ar fi logic sa inchideti subiectul? ca deja se face cancan aici si nu stiu ce s-ar mai putea spune, care sa si foloseasca. Constructiv ar fi sa vina cineva cu ceva nou, cu o impresie noua. Atata doar, ca ar trebui sa se cazeze acolo mai intai.

    PS: pe marginea acestui subiect, eu oricum nu mai am nimic de spus.

    argus
    [14.10.09 22:37:57]
    »

    E lumea la adunat puncte pentru clasament asa ca nici un comentariu nu ma mai mira Nu pune la inima Lizuk, sunt convins ca multi au apreciat rewiew-ul tau si-ti multumesc pentru ele.

    Admin
    [15.10.09 10:28:39]
    »

    corect, consider ca tot ce putea fi util despre aceasta destinatie s-a spus si firul de discutie se poate inchide. Personal gasesc review-ul mai mult decat util si ma surprinde neplacut modul in care discutiile au degenerat.

    Daca eram aseara pe site, il inchideam mai demult.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    Fir de discuție ÎNCHIS - nu se mai pot scrie ECOURI.

    [pentru solicitari de redeschidere, scrieti-mi pe Feedback]
    Daca ai fost acolo si doreşti sa ne povesteşti experienţa ta: Scrie impresii

    Alte impresii din această RUBRICĂJW Marriott Bucharest Grand Hotel:

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.058268070220947 sec
    ecranul dvs: 1 x 1