ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 17.07.2013
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Tirgu-Mures
ÎNSCRIS: 17.07.13
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUL-2013
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 2 COPII -- v: 7 si 9ani

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
0.00%
Sub orice critică
PLAJA şi MAREA:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
27.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 2 MIN

Cele mai proaste servicii din Turcia!!!

TIPĂREȘTE

Asadar, inca din prima zi surprizele neplacute au aparut, adica dupa o calatorie interminabila cu autocarul de la aeroport, ce a durat aproximatix 1 ora si 30 de minute, am ajuns la hotel.

La receptie, am facut check in prezentand voucerul de la agentie unde platisem camera cu vedere la mare suplimentar 50 euro. Intrucat era deja ora cinei iar valetul ne-a urcat bagajele in camera, nu am urcat sa vedem daca intr-adevar camera este cea pe care o platisem, adica cu vedere la mare (3 familii cu cate 2 copii fiecare) acelesi tip de camera, receptionera asigurandu-ne despre acest lucru.

Am ramas la cina apoi cand am urcat in camere... SURPRIZA... camera era cu vedere laterala spre un alt hotel si spre un camp liber, nicidecum spre mare!!

A doua zi dimineata, intentionand a ne pune lucrurile de valoare in seiful din camera, constatam ca seiful era blocat, am tot sunat la receptie dar nu au trimis pe nimeni, iar cand am coborat, de la receptie am primit urmatoarele raspunsuri: RECEPTIONERA CARE A FACUT CHECK IN-UL NE-A GRESIT CAMERA, DAR A DOUA ZI VA FI SCHIMBATA IAR SEIFUL DIN CAMERA LA ULTRA ALL INCLUSIVE SE PLATESTE 2 EURO PE ZI!!!

Binenteles, ca am ramas in aceeiasi camera, nu a mai venit nimeni sa ne schimbe camera.

MANCAREA ESTE ACEEIASI IN FIECARE ZI, aproximativ 3-4 feluri maxim si de proasta calitate!! micul dejun este foarte saracacios, iar FRESH-UL DE PORTOCALE SE PLATESTE CU 2 EURO/PAHARUL!!! Ospatarii trec pe langa masa indiferenti, nu sunt politicosi si receptivi. Bauturile sunt de cea mai proasta calitate, vinul servit e jalnic!!!

Plaja e cu foarte multe pietre, iti rupi picioarele printre ele!!!

Seara pe terasa din fata hotelului, desi plina de turisti care stau la un pahar, in jur de 23.30 se aduna lumanarile de pe toate mesele apoi o jumatate de ora mai tarziu se sting toate luminile si stai in bezna, UN GEST DE O NESIMTIRE MAXIMA!!!

Nu stiu ce sa va mai zic, dar sper din suflet sa nu mai mearga nici un roman acolo!!

Sub orice critica!!!


[fb]
---
Trimis de Marius1712 in 17.07.13 12:45:21
Validat / Publicat: 17.07.13 14:30:39
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: rixos, delphin, susessi...
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 8014 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

13 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Marius1712); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
INFO membrii AmFostAcolo beneficiază de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii.PREȚURI PREȚURI
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
[900 PMA] [450 PMA]
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1350 PMA (din 3 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    13 ecouri scrise, până acum

    webmaster [17.07.13 12:59:16] »

    @Marius1712: bun-venit pe sait şi în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA [17.07.13 17:04:10] »

    @Marius1712:

    RECEPTIONERA CARE A FACUT CHECK IN-UL NE-A GRESIT CAMERA, DAR A DOUA ZI VA FI SCHIMBATA IAR SEIFUL DIN CAMERA LA ULTRA ALL INCLUSIVE SE PLATESTE 2 EURO PE ZI!!!
    Binenteles, ca am ramas in aceeiasi camera, nu a mai venit nimeni sa ne schimbe camera.

    Parte din nemulțumirile tale le găsesc exagerate. Faptul că seiful se plătește l-ai știut sau ar fi trebuit să-l știi de la început, acest lucru fiind specificat în prezentarea hotelului la orice agenție care se respectă. Și eu am fost adesea nemulțumită de camera primită inițial, însă nu am așteptat niciodată să vină cineva să mi-o schimbe. Pur și simplu mă prezentam la recepție și solicitam schimbarea. Verificam dacă noua cameră corespunde cerințelor și abia apoi îmi mutam bagajele, singură sau cu ajutorul bell boy-ului.

    Am înțeles că mâncarea a fost sub orice critică, dar chiar n-ați mâncat nimic timp de o săptămână? Că nici prin zonă nu prea găseați unde să mâncați.

    Dacă programul barului respectiv este până la ora 24,00, nu e normal să fie respectat? Dacă acel bar s-a închis te poți muta la altul încă deschis.

    Trebuia să știi că fresh-urile se plătesc înainte de a plăti sejurul.

    Acest hotel poate fi suficient de bun pentru cineva care nu a fost înainte la Rixos, Delphin, Susesi sau care este conștient că dacă plătești mai puțin, primești mai puțin

    Andox CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA [17.07.13 17:35:21] »

    @Marius1712: o mare parte din vacanta ta putea sa fie salvata sau macar nemultumirile tale mult reduse daca agentia de unde ai luat sejurul isi facea treaba.

    Nu comentez despre hotel, fiecare are propria lui perceptie dar dupa Rixos, SuSesi si Delphin parca ai coborat prea jos.

    Agentia trebuia sa stie lucrul asta si sa nu-ti vanda orice doar sa incaseze comisionul. Sau macar daca ti-a vandut asa ceva trebuia sa te informeze corect.

    Alta data intreaba, ca doar de asta suntem pe aici mai ales ca esti si conjudetean.

    Marius1712 [17.07.13 20:24:51] »

    @nicole33

    Buna Nicole33

    exagerarile mele le gasesc reale si nu imaginare!

    Intrebarea mea pt Dvs ar fi... ati fost la acest hotel??

    deci plata seifului nu a fost comunicata de nimeni iar agentia prin care am plecat este una cu traditie. si nu cred ca la un hotel de 5 stele cu servicii de ultra all inclusive trebuie platit seiful, pornirea televizorului sau a aerului conditionat din camera. eu pentru confortul sporit, adica vederea la mare am platit suplimentar fata de ceilalti ce nu au optat pt acest lucru. nu credeam ca trebuie sa fiu pacalit/inselat de catre receptioneri ca mai apoi sa incaseze ei bacsis pt a oferi cuiva camera cu vedere la mare, platita de cineva in prealabil.

    tocmai ca am mancat maxim 2 feluri de mancare timp de o saptamana! iar vinul alb se apropia de un otel veritabil romanesc!

    programul barului era pana la ora 2 noaptea, la 23.30 se luau lumanarile de pe masa iar la 24 se stingeau toate luminile si ramaneai in bezna. la nici un hotel de pana acum unde am fost cu servicii ULTRA ALL INCLUSIVE -5* NU SE PLATESC FRESH-URILE!!!

    asadar eu spun ca sunt intemeiate toate reclamatiile facute de mine (reclamatii care se vor regasi si in scrierile celor doua familii cu care am fost ce vor fi postate ulterior) si nu trebuie sa ma combateti pentru a imbunatati imaginea unui hotel cu servicii de proasta calitate, sa mai fie pacaliti si alti romani.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Marius1712 [17.07.13 20:30:23] »

    @Andox: agentia m a informat ca acest hotel este unul nou si foarte bun. ei si au facut treaba in opinia mea, intrucat am vazut acest lucru pe calculatorul de la receptie, adica acea camera rezervata din Ro era una cu vedere la mare iar eu... DIN GRESEALA RECEPTIONEREI -CRED UNA INTENTIONATA, am primit o camera standard.

    oricum... intr o fraza scurta...

    SERVICII DE PROASTA CALITATE!! SI PERSONAL INDIFERENT!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA [17.07.13 23:02:57] »

    @Marius1712:

    Intrebarea mea pt Dvs ar fi... ati fost la acest hotel??

    Nu, nu am fost și mai mult ca sigur nici nu voi merge. Spun asta nu pentru că am citit review-ul tău, ci pentru că mă informez înainte de a scoate banul din buzunar. Indiferent dacă agenția cu care merg în concediu este una cu tradiție sau nu, primul lucru pe care îl fac este să cer conceptul hotelului care mă interesează pentru anul respectiv. În funcție de cele citite decid dacă mă mai interesează în continuare. Surprinsă de impresiile tale, am avut curiozitatea de a căuta pe internet conceptul acestui hotel, din care am aflat că seiful se plătește, că freshurile se plătesc și că înghețata este gratuită doar o oră pe zi, la mini club, în rest contracost. De asemenea, am mai aflat că lobby barul are program până la ora 24,00, după această oră mai putând consuma gratuit doar la unul singur și la disco până la ora 02,00.

    la nici un hotel de pana acum unde am fost cu servicii ULTRA ALL INCLUSIVE -5* NU SE PLATESC FRESH-URILE!!!

    Nu faci decât să confirmi cele scrise în primul meu ecou și anume faptul că, după ce ai fost la hoteluri sensibil mai scumpe, trebuia să te gândești că atunci când alegi unul mai ieftin nu vei mai beneficia de aceleași servicii. Am fost până acum la nouă hoteluri de 5* cu UAI în Turcia, dar numai la două dintre ele am găsit freshuri gratuite, la restul se plăteau și constau mai mult de 2 euro paharul, așa cum tot doar la două narghileaua era gratuită, în rest pe bani.

    agentia m a informat ca acest hotel este unul nou si foarte bun.

    Un alt adevăr spus doar pe jumătate. Hotelul fiind nou deschis în 2013, agenția nu avea de unde să știe dacă acesta VA FI sau nu unul foarte bun. Dacă ai rezervat din primăvară, înainte de a se deschide, agenția nu avea nicio informație, iar dacă ai rezervat înaintea plecării, te-au mințit, deoarece primele impresii nu au fost tocmai bune. Acesta este și motivul pentru care nu risc să aleg un hotel nou nouț, chiar dacă prețul poate fi unul tentant.

    Andox CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA [18.07.13 10:13:13] »

    agentia m a informat ca acest hotel este unul nou si foarte bun. ei si au facut treaba in opinia mea

    Ba nu si facut treaba deloc, ba mai mult, ai fost grosolan dezinformat.

    Cum dracu sa-i recomanzi unui turist care a fost la Rixos, Delphin, SuSesi un hotel nou din lantul Kirman???

    Sunt convins ca ti-au spus ca este in Belek, nu?

    P.S. a nu se intelege ca spun ca hotelurile din lantul Kirman sunt proaste.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Arya [18.07.13 11:49:25] »

    @Andox

    Hotelul nu este in Belek, ci in Bogazkent, care mai este numit si Belek 2. Evident ca nu este acelasi lucru, dar si preturile hotelurilor sunt altele (mai mici in Bogazkent).

    shrekulpompi [30.07.13 11:22:18] »

    Salutare... pe 26.08 o sa imi petrec si eu vacanta la Kirman. Din ce am citit pe aici inclin sa cred ca cineva minte sau dezinformeaza. Altfel nu pot sa imi explic cum unul spune ca mancarea este saracacioasa, iar altul ca este din belsug. Altcineva spune ca nu au voie copiii sa iasa din restaurant cu nimic in mana, altcineva spune ca a putut sa iasa cu un covrig din restaurant. Etc etc...

    O sa merg si o sa revin cu impresii... toate bune!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    shrekulpompi [30.07.13 11:41:13] »

    Imi poate spune cineva daca terenul de tenis se plateste? Inafara de fresh, seif, masa la restaurant cu specific si bauturi de import ce se mai plateste?

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA [30.07.13 22:03:54] »

    @shrekulpompi:

    Din ce am citit pe aici inclin sa cred ca cineva minte sau dezinformeaza. Altfel nu pot sa imi explic cum unul spune ca mancarea este saracacioasa, iar altul ca este din belsug.

    Personal, cred că nimeni nu minte și nici nu dezinformează. Impresiile sunt foarte diferite pentru că noi suntem diferiți, avem gusturi și așteptări diferite. Note mai proaste au dat cei care aveau termeni de comparație foarte sus, mult peste nivelul acestui hotel. Sunt convinsă că pentru o primă vizită în Turcia, acest hotel poate satisface majoritatea exigențelor, însă cei care au fost la hoteluri cu mult mai bune și mai scumpe decât acesta cu greu s-ar putea declara mulțumiți.

    Că ai voie să ieși cu ceva de mâncare este puțin relevant. Această regulă există mai peste tot, dar majoritatea nu o aplică. Mie nu mi-a interzis nimeni niciodată.

    shrekulpompi [31.07.13 15:21:44] »

    @nicole33: Am afirmat acest lucru pentru ca este destul de ciudat ca cineva sa spuna ca este mancare pe alese, iar altcineva ca nu sunt decat 4 feluri. Nu m-am referit la gusturile fiecaruia, ci strict la niste lucruri certe! Sper totusi ca atunci cand revin sa scriu o referinta buna

    calatorul [10.07.15 11:37:25] »

    Imi pare rau pentru conditiile de cazare care v/au umbrit vacanta, poate ca uneori si asteptarile sunt prea mari, dar la pretul platit si oferta hotelului sigur trebuia sa fie toate foarte bine. Eu de aia ma feresc sa aloc asemenea sume pentru asa/zisele stele ale unor hoteluri de carton, cu personal adunat de pe camp, care isi trateaza turistii cu indiferenta. Si inteleg ca ati avut o experienta similara si in Grecia, sa speram ca nu se vor mai repeta. Succes si vacante inspirate.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    calatorul, Genny, Marius1712, nicole33, shrekulpompi
    Alte impresii din această RUBRICĂKirman Belazur Resort & Spa [Bogazkent]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.052781105041504 sec
    ecranul dvs: 1 x 1