ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 31.08.2009
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: craiova
ÎNSCRIS: 31.08.09
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
AUG-2009
DURATA: 7 nopți
cuplu fara copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
PLAJA şi MAREA:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
83.50%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 1 MIN

M-as intoarce, dar cu copilul

TIPĂREȘTE

Pot sa spun ca serviciile hotelului sunt bune insa nu sunt CLAR de 5 stele... Din prima zi s-a vazut o discrepanta, in sensul ca cei de la receptie au vrut initial sa ne dea alt gen de camera, desi noi platiseram pt cam. double... Ei voiau sa ne dea un fel de apartament cu 2 camere nedecomandate... Ma rog... am reusit sa le explicam ca nu asta este ceea ce am platit si ca drept urmare ne-au dat camera double, insa pentru persoane cu dizabilitati... Baia nu avea cabina... nu avea decat bateria pentru dus si efectiv apa curgea pe gresie... nu va inchipuiti ce baltoaca faceam acolo...

Mancarea este insa de 9 stele... pana si chelnerii, in ansamblu erau simpatici... evident ca daca te dadeai cu aere la ei... te uitau si ei pe tine... doar nemtii si rusii aveau dreptul sa aiba aere cu ei... insa daca ai luai cu "my friend"... era oki

Ca idee de ansamblu: grupul tinta il reprezinta familiile cu copii, nemtii sunt mai mult decat gadilati si pupati... undeva... ca deh... si avand in vedere ca hotelul este al unui rus, va dati seama ca si rusii...

Ca activitati aveai ce face... insa toate sunt pentru trecerea mai usoara a timpului... dupa ceva exercitii la piscina, trebuia sa dansezi... sa faci tot felul de miscari puerile... evident ca nemtii erau in extaz... SPALARE DE CREIER... insa daca faceai haz de necaz... putea sa fie si asta o distractie.

Spre norocul nostru, noi am fost un grup mare, toti din craiova si toti tineri astfel incat am facut noi distractia noastra...

Pentru cei doresc sa plece cu masina... SA NU FACETI TAMPENIA ASTAAA!!! Pentru ca asha am facut noi... e foarte obositor si, pana la coada, nu economisesti foarte multi bani... credeti-ma!!


[fb]
---
Trimis de raluka in 31.08.09 11:30:30
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în TURCIA
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1288 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

10 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (raluka); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 350 PMA (din 6 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    10 ecouri scrise, până acum

    victoria ene*
    [01.09.09 19:01:05]
    »

    D-n V[...] sper că ma-ţi reţinut, această problemă cu camera noi am discutat-o, dumnevoastră aţi avut mai multe oferte pentru a vă alege camerele, dar fiindcă ca-ţi venit în grup aţi insistat să fiţi cu camerele unul lîngă altul. Deci oricum am o rugăminte faţă de cei care doresc să facă vacanţa în grup sau doresc camere vecine sau doresc camere cu privelişte la mare sau alte dorinţe, scrieţimi pe rezervare chiar în romînă, nu tot timpul dorintele dumneavoastră de la rezervarea din Româniea ajung pînă la hotelul nostru (ceea ce fac europenii).

    Al 2 conţinut, proprietarii hotelului sunt de naţionalitate Turcească, 3 fraţi medici care au şi o policlinică privată şi construiesc al 2 lea hotel.

    În limba română avem scris peste tot regurile piscinelor, panourile cu informaţii, meniurile şi-n camere informaţia completă a hotelului.

    În prezent avem peste 200 oaspeţi români şi numai 16 camere cu ruşi, adică 50% nemţi, 15%ollandezi, francezi şi belcieni, 10% ruşi, sirbi şi turci şi 25 români.

    Grupa Dumneavoastră a fost tare gălăgioasă şi-n deosebi după discotecă la 2: 00-3: 00 de noapte pe terasă vă distraţi şi vorbeaţi cu voce tare, care îndeferent de naţionalitate sau plîns de desconfortul produs.

    Vă rugăm să vă exprimaţi corect din partea personalului că nimeni nui pupă pe nemţi, ruşi în...

    Programul de distracţii... vă lăsăm la părere de gusturi şi de culori, ... şi lăsaţi naţionalizmul... dacă veniţi la vacanţa proprie de relex şi odihnă nu faceţi politică.

    Eu nu doresc să mă îndreptăţesc, dar am multe dovezi de a demonstra că Hotelul Belek Beach Resort doreşte să lucreze pe piaţa Română.

    Cu respec, noi vă aşteptăm şi promitem că veţi fi mulţumiţi de vaca petrecută la noi.

    Miss Butterfly
    [01.09.09 20:40:26]
    »

    Se pare ca nu numai raluka a fost nemultumita/dezamagita de prestatia hotelului, ci si acesta de comportamentul "gastii" domnisoarei; se pare ca resortul a inceput sa isi justifice "neajunsurile" si sa se preocupe din ce in ce mai mult de impresiile turistilor, ceea ce mie mi se pare admirabil; asta dovedeste ca sunt interesati sa colaboreze cu romanii la fel ca si cu nemtii, rusii,etc; sincer nu mi se pare favorizata nicio nationalitate. In functie de nr. majoritar de turisti dintr-o anumita tara, hotelul isi "adapteaza" personalul: introducand notiuni elementare ale unor limbi (germana, rusa, si mai nou, romana) in vocabularul acestuia. Sincerele mele felicitari;servicii de calitate la un pret decent...

    @ victoria ene: dvs lucrati la departamentul "relatii cu clientii" din cadrul hotelului? As vrea sa va adresez cateva intrebari in legatura cu noile schimbari ce au loc in hotel. Daca nu va deranjeaza, imi puteti lasa o adresa de mail?

    P.S. Sunteti din Republica Moldova asa cum ati specificat pe site? Din ce vad mai sus va descurcati remarcabil in lb romana, dar totusi ma intrebam daca va pot scrie in romana sau nu... Multumesc

    Admin
    [01.09.09 21:00:00]
    »

    Bravo si din partea mea serviciului CR "aftersales" al hotelului.

    INSA rog nu mai dati numele in clar ale oamenilor [cel putin nu fara acordul lor]

    [later] - CR = relatii cu clientii, scuze de acronime, dformatie profesionala (proiectez/scriu, printre altele, programe CRM, adica managementul CR, in viata de zi cu zi) (non-turism related, anyway)

    Miss Butterfly
    [01.09.09 21:13:39]
    »

    chiar era nevoie de o astfel de clarificare: tocmai incercam sa descifrez )

    ralukaAUTOR REVIEW
    [02.09.09 10:30:47]
    »

    stimata d-na V, imi cer scuze daca limbajul folosit de mine in review-ul trecut nu vi s-a parut tocmai de buna crestere... am incercat sa fiu cat mai sincera...

    nu stiu daca cineva din grupul nostru a facut galagie in timpul orelor ulterioare discotecii, pe terasa hotelului... insa in situatia in care a fost intr-adevar asa... nu am auzit de la prietenii mei sa fi venit cineva din hotel (receptie sau oricine altcineva din staff) sa faca observatie... pana la urma imi cer eu scuze in numele lor!

    nu am de adaugat decat faptul ca in momentul cazarii, nu am solicitat camere cu nici un fel de specific (sa fie una langa alta, sau sa aiba vedere la mare, etc) credeti-ma, la cat de obositi eram, nu voiam decat un pat... s-a tras pe undeva concluzia asta de catre cei de la receptie...

    poate nici eu nu am fost suficient de elocventa in relatarea mea cu privire la problemele avute: fratele meu, ulterior cazarii, a observat ca usa de la baie este stricata (fiind stil evantai, ii lipseai bucati bune din structura, astfel incat putea chiar sa se strecoare o persoana prin acea crapatura)... si vorbim de 5 stele... stiti cum a fost rezolvata problema??? imediat dupa ce fratele meu e solicitat, daca se poate, o alta camera, in cea cu usa stricata a fost cazat tot un roman...

    nu neg ca am avut un sejur extraordinar, pentru ca pana la urma, au fost si alti factori care au influentat IN BINE desfasurarea unui concediu reusit...

    fiind romani, si prin urmare "prietenosi" chiar daca uneori galagiosi, am discutat cu alte persoane de alta nationalitate... si nu au avut nici o problema in camera... absolut niciuna... nu vreau sa par nationalista, chiar nu sunt, dimpotriva, consider ca, noi romanii, avem ce invata de la alte natii, insa am simtit, pe undeva un discomfort...

    argus
    [02.09.09 11:21:21]
    »

    Era necesar sa postezi acest comentariu ca si review? E un simplu ecou si cred ca asa ar trebui sa ramana, adica sa fie mutat ca ecou si sters ca review.

    Miss Butterfly
    [02.09.09 11:44:01]
    »

    o sa il mute webmaster oricum; scrie explicit mai jos in ce conditii trebuie postat un review/ecou dar se pare ca informatiile sunt ignorate...

    raluka este posibil oare sa atasezi si cateva fotografii atunci cand iti faci putin timp? trebuie sa iti sustii cu ceva afirmatiile, nu? sunt curioasa cum arata cabina de dus si crapatura aia prin care se putea strecura o persoana...

    P.S. tu chiar crezi ca era nevoie sa vina cineva de la receptie sa va faca observatie pentru comportamentul, poate, neadecvat?!? Pe hotelieri nu ii intereseaza catusi de putin comportamentul, felul in care ne purtam noi (atata timp cat hotelurile de pe litoralul turcesc sunt ocupate la capacitatea lor maxima de turisti in mare majoritate de romani; crezi ca ii mai intereseaza de gradul lor (al turistilor) de cultura?!? Imi cer scuze de pe acum daca te-a deranjat limbajul folosit de mine; insa chiar am fost surprinsa de replica ta: "nu am auzit de la prietenii mei sa fi venit cineva din hotel (receptie sau oricine altcineva din staff) sa faca observatie..."

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Admin
    [02.09.09 12:05:21]
    »

    mutat aici textul ralukai, postat initial ca review.

    daciu liviu
    [01.11.09 20:20:42]
    »

    D-na Victoria, sint foarte multi romani carora le-a placut la Belek Beach, noi am fost acum o luna, stiti din mangalia, si acum regretam ca nu am mai stat, dar la anul venim iar. Salutari si ne vedem la anul. Super hotelul

    sara77da
    [17.03.10 14:48:40]
    »

    buna ziua!

    as vrea sa o intreb pe Doamna Victoria cum as putea sa ii trimit un mail legat de cazare ( urmeaza sa petrec un sejur la hotel si as vrea sa o rog sa ma ajute sa primesc 2 camere apropiate).

    am incercat sa trimit mesaj, dar nu am reusit.

    multumesc!

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    daciu liviu, Miss Butterfly, sara77da, victoria ene*
    Alte impresii din această RUBRICĂBelek Beach Resort [Bogazkent]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.049563884735107 sec
    ecranul dvs: 1 x 1