ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 27.03.2013
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • --- M ---
    GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
    DIN: ramnicu valcea
    ÎNSCRIS: 20.03.13
    STATUS: UCENIC
    LUNA
    JAN-2013
    TIMP CITIRE: 1 MIN

    Drept la replica

    DREPTUL la REPLICĂ se referă la următorul articol (încărcat anterior pe sait):
    TIPĂREȘTE

    Drept la replica

    Buna ziua, sunt administratorul acestei pensiuni si as dorii sa precizez ca pe toata durata evenimentului eu am fost prezent in pensiune si nu am primit nici o reclamatie sau atentionare de natura celor prezentate in articolul de fata. Deasemenea pentru a lamurii si mai bine lucrurile precizez ca pansiunea a fost inchiriata de Revelion de o singura persoana care a si achitat toate costurile pentru toti cei 35 de invitati iar inchirierea sa facut fara personal, invitatii avand acces la toate facilitatile pensiunii (sala de mese, bucatarie, camere, toalete, parcare, terasa, gratar in aer liber) pe toata durata evenimentului fara nici o restrictie, grupul facandu-si programul dupa cum a considerat. Pretul daca ar fi sa-l impartim la persoane ar fi undeva la 285/pers. trei nopti, 95 lei de pers. /zi.

    Eu am fost tot timpul prezent la pensiune pentru a ma ingriji ca sa fie totul in ordine cu incalzirea, apa calda, rece si alte probleme ce puteau sa apara. Repet pe durata acelui eveniment nu au fost probleme de aceasta natura. Am avut o singura discutie la un moment dat cu cineva referitor la faptul ca peretii nu sunt loc de dat cu picioarele. Poate de aici pleaca comentariul.

    In orice munca pot aparea probleme, acestea cu seriozitare pot fi remediate. Consider e foarte bine ca orice posibil client sa fie bine informat, corect informat.

    Multumesc pentru posibilitatea dreptului la replica.

    ## end review sc

    [fb]
    ---
    Trimis de simionpetre* in 27.03.13 18:12:34
    Validat / Publicat: 27.03.13 18:40:29
    NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

    VIZUALIZĂRI: 1932 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (simionpetre*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 450 PMA (din 1 vot)

    ECOURI la acest review

    2 ecouri scrise, până acum

    nea@Alex
    [27.03.13 19:16:10]
    »

    Stimate domn.

    Nu doresc sa subminez afirmatiile Dvs., dar in momentul cand un client este nevoit sa petreaca ceea ce a mai ramas din Revelion la o masa de 4 (patru), persoane, turistii in cauza fiind 30 (treizeci), sa nu va mire nemultumirea! Din proprie experienta, stiu, ca angajatii, in general, de Revelion au tendinta de a "grabi seara" sfarsitului/inceputului de an. Turistul in cauza, nu s-ar fi plans daca anumite actiuni nu ar fi avut loc. Un turist multumit este un turist care VA REVENI, la locatia Dvs. Eu cred ca asta ar fi cel mai important, pentru ca e vorba de cashflow.

    Cu stima.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    simionpetre*AUTOR REVIEW
    [28.03.13 13:40:35]
    »

    @nea@Alex:

    Buna ziua,

    Obsevatiile si precizarile dumneavoastra sunt corecte si de bun simt si dincolo de cazul in sine eu le iau in considerare pentruca se vede ca aveti experienta si stiti despre ce e vorba.

    Referitor strict la caz vreau sa precizez ca nu sa pus nici un moment problema ca 35 de persoane sa stea la o masa de 4 persoane, restaurantul si bucataria fiind in permanenta deschise iar grupul s-a organizat singur.

    Da sunt de luat in considerare toate aspectele pentru a avea turisti multumiti, pentru a evita orice nemultumire.

    Va multumesc pentru comentariul dumneavoastra obiectiv.

    Cu respect.


    NB simionpetre* este (sau a fost) reprezentant al unității
    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    nea@Alex, simionpetre*
    Alte articole din această RUBRICĂPensiunea Alfrid [Căciulata]:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.035822153091431 sec
    ecranul dvs: 1 x 1