ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 03.10.2012
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 26.04.10
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
SEP-2012
DURATA: 2 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
25.00%
Foarte nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
50.62%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 4 MIN

Din pacate am fost dezamagiti

TIPĂREȘTE

Am sa incerc sa fac un review cat mai obiectiv acestui hotel, avand ca si grad de comparatie alte 7 hoteluri de pe litoralul bulgaresc unde m-am cazat anterior:

Dolphin Marina – Ctin si Elena

Iberostar – Sunny Beach

Victoria Palace – Sunny Beach

Marina Royal – Duni Resort

Marieta Palace – Nessebar

Madara – Nisipurile de Aur

Helena Park – Sunny Beach

Exceptand Madara si Dolphin Marina unde am fost in sezon cate o saptamana, mentionez ca restul au fost sederi de maxim 4 nopti fie in luna mai fie in septembrie.

Cazarea s-a facut imediat ce am ajuns la hotel, in jurul orei 13, dar fara bratari pentru care ne-au solicitat sa revenim la ora 14.

Am primit o camera la etajul 6 cu vedere catre piscina. La primul contact vizual poti ramane impresionat de camera, avand in jur de 30 mp si o baie foarte mare.

La o privire atenta insa déjà apar problemele. In camera noastra usile glisante de la dulapul de pe hol erau acoperite cu niste oglinzi enorme, dar una din oglinzi era sparta in jurul manerului avand un grad de risc de accident ridicat.

Mocheta de culoare deschisa era patata aproape pe toata suprafata ei, pe alocuri arsa de tigara (asta evident din neglijenta unor clienti). In camera este un aer inchis se vede ca s-a facut o curatenie superficiala. Mobila de culoare alba cu ceva insertii aurii era foarte « obosita » se vede ca a fost de proasta calitate, colturile erau stirbite, melamina sarita, usile la inchidere atingeau marginile mobilierului. In locurile mai izolate predomina praful, am mutat paturile asa incat sa stea lipite si in locul ramas liber am gasit o folie goala de medicamente.

Prosoapele au fost albe cand au fost noi, acum au o culoare spre gri, noi nu le-am folosit, le-am preferat pe ale noastre, luate ca masura de precautie.

Am mers la receptie si am solicitat sa ne schimbe camera invocand ca oglinda sparta este un real pericol (ma gandeam ca suntem in extra-sezon si sunt o gramada de camere libere). Am fost refuzat spunand ca vor veni sa repare oglinda desi era o minciuna pe fata, fiind vorba de o oglinda de 1,5x2 metri. Am renuntat la idee, i-am rugat doar sa rezolve problema cu seiful ce nu putea fi utilizat cu codul de access primit de ei. Au trimis un angajat ce nici macar nu s-a uitat la codul primit de la receptie, a tastat un cod standard de deblocare (gen 123456#) si apoi m-a pus pe mine sa imi definesc propriul cod. Deci siguranta lucrurilor in seif este si ea relativa. Luasem decizia sa platesc seif dupa ce am citit pe AFA despre furturile din camera (multumesc pe aceasta cale celor ce au postat anterior).

In ceea ce priveste masa pot spune fara nicio urma de dubiu ca a fost cea mai slaba din toate experientele All Inclusive atat dpdv calitativ cat si ca varietate. Restaurantul situat la etajul 2 este destul de mare, nu pot insa sa estimez cat de usor e sa razbesti la mancare in full sezon.

Mesele au insa fetele de masa murdare (cum s-a mai scris), chelnerii sunt foarte nepriceputi si neingrijiti, nu au urma de zambet si amabilitate. La bar nu era nimeni aproape tot timpul – inteleg ca e extrasezon si cererea este mica dar totusi e lipsa de respect sa lasi barul parasit cu orele.

In ceea ce priveste mancarea, atat eu cat si sotia, ne-am facut probleme ca ne-am putea imbolnavi. Cu greu am putut alege ceva sa punem in farfurie din cele 4-5 tavi puse la dispozitie. Salata verde era foarte veche, la capitolul carne doar un piept de pui uscat pe grill, niste ciocanele, iar porc ceva foarte gras.

Micul dejun putin mai instarit decat cina, insa tot lipsit de varietate si intr-o forma de prezentare ce lasa mult de dorit. Nu am luat niciun pranz in hotel deoarece am hoinarit prin Nessebar sau prin statiune asa incat nu am ajuns niciodata la masa la amiaza dar nu cred sa fi pierdut mare lucru.

Un alt lucru ce nu l-am putut intelege – dispenser-ele (fantanile) de apa aveau bidoanele acoperite cu o prelata, parca special sa nu vezi ce contin iar gustul apei era apropiat celui de la robinet, cu gust pronuntat de clor…destul de bizar. Automatele de cafea (cafea instant, mentionez) dadeau putina cafea la inceput dupa care multa apa, rezultand ceva foarte alungit.

De asemenea am remarcat si m-am gandit sa relatez un alt aspect ce pe mine personal m-a deranjat. Stand seara la o masa la piscina am vazut pe unul din chelneri trecand cu 2 sticle goale pe care le-a umplut cu bere de la dozator, la barul AI si apoi le-a dus in bucataria Fish Restaurant-ului. Ceva mai tarziu au inceput sa stranga mesele si sa faca curat si am vazut ca erau aburiti bine, abia ce mai duceau 2-3 farfurii cu mare dificultate.

Din pacate am gasit foarte multe minusuri, asa incat nu as reveni la acest hotel, desi nu suntem deloc pretentiosi, insa Planeta a fost pana acum marea dezamagire a litoralului bulgaresc.

Sper sa fie de folos acest review.


[fb]
---
Trimis de mixman in 03.10.12 13:00:10
Validat / Publicat: 03.10.12 14:40:59
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Sunny Beach, Nisipurile de Aur, Nessebar, Constantin si Elena
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 4450 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (mixman); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P02 Camera - vedere panoramica
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2250 PMA (din 3 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    3 ecouri scrise, până acum

    webmaster10
    [03.10.12 13:16:56]
    »

    Bun venit in rândul /scriitorilor/ de pe AmFostAcolo. A trecut ceva până ai spart gheața, însă găsesc foarte util review-ul, te așteptăm și cu alte impresii din vacanțele tale, poate chiar despre cele la care ai facut referire la inceputul review-ului.

    dumidor
    [19.01.13 08:39:02]
    »

    Am fost la Planeta si sincer iti spun, nu am gasit nimic din ceea ce ai descris. Nu te contrazic, insa raman uimit de diferente. Am vazut si pozele de aici si sincer... nu-mi vine sa cred.

    Eu am fost aici in iulie 2011, in plin sezon si nimic din ceea ce ai descris, eu nu am intalnit. Iarasi, nu-ti contrazic parerea. Eu am fost cazat foarte repede, bratarile mi le-au dat pe loc.

    Mancarea era foarte variata si foarte ok, singurul minus ca sa spun asa, a fost faptul ca pe langa alte feluri de mancare, ei exagerau cu ouale. In tot parterul si evident la restaurant era un miros de oua prajite sau omleta.

    Camera am avut-o la ultimul etaj si era in stare exceptionala. Totul curat, iar cearceafurile erau schimbate si zilnic daca erai putin dragut cu cameristele.

    Extrem de promti in rezolvarea problemelor.

    Ce pot spune, eu am stat acolo 10 zile si m-am simtit foarte bine. Imi pare rau sa aud ce ti s-a intamplat.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    mixmanAUTOR REVIEW
    [25.01.13 15:47:48]
    »

    @dumidor: Nu pun la indoiala ca au fost ok in alta perioada, tinand cont ca noi am fost acolo pe 1 octombrie (un extrasezon prelungit), ma gandesc ca au fost si pe ei pe picior de a inchide business-ul pe 2012. Insa nu am exagerat cu nimic in ceea ce am relatat.

    Ce m-a deranjat cel mai mult, sincer, a fost refuzul de a schimba camera in conditiile in care gradul de ocupare al hotelului era sub 10%.

    M-au mintit in fata ca or sa schimbe oglinda (stiam de ambele parti ca asta nu se va intampla).

    Iar imaginea acelor chelneri a fost o pata mare de culoare pe imaginea unui hotel de 4*, candva de 5.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    dumidor, Krisko, mixman
    Alte impresii din această RUBRICĂPlaneta Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.064846038818359 sec
    ecranul dvs: 1 x 1