ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 11.09.2012
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 09.04.10
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
AUG-2012
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 4 ani

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
60.00%
Către satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
80.00%
Mai degrabă mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
74.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 4 MIN

Mai prost ca anul trecut

TIPĂREȘTE

Este al doilea an cand fac vacanta in acest hotel si al 4-lea intr-un hotel RIU. Anul trecut, desi hotelul era proaspat inaugurat, am fost mult mai multumita - Concept TUI... adaptare pentru romani

Dupa experienta de anul acesta, pot clasifica Dolce Vita ca cel mai prost hotel RIU in care am stat... sunt tare curioasa daca la anul viitor va mai functiona sub numele de RIU. De ce? Pentru ca standardele de calitate ce caracterizeaza lantul RIU nu mai exista in acest hotel.

Pe scurt, voi incerca sa punctez care au fost aspectele care m-au determinat sa scad drastic nota acestui hotel:

-Curatenia in camere - dezastru! Este posibil sa fie ghinionul nostru, sa fi nimerit cea mai proasta si indolenta camerista, dar nu e posibil sa se intample asa ceva nici la un hotel de 1*. La venire, camera era cat de cat ok, cu exceptia unor pete pe cearsaf, nisipului de la dus si urmelor de degete pe oglinda. Am sperat ca aceste mici probleme vor fi remediate in urmatoarea zi, insa, surprise... urmatoarea zi in care camerista a intrat in camera a fost a 4 zi de sejur si in urma solicitarii noastre exprese la receptia hotelului. Desi am pus in fiecare zi in usa cartonasul verde cu "Please make up my room ", am fost ignorati cu nesimtire, ba mai mult, cam prin a 5 a zi de sejur, ne-a fost luat acest cartonas din usa si nici n-a mai aparut. A trebuit sa sunam la receptie sa cerem hartie igienica si prosoape curate, pentru ca domnisoara camerista nu s-a deranjat sa le inlocuiasca, cu unica ocazie cu care a intrat in camera noastra.

Cireasa pe tort a fost pusa in ultima zi... am ales sa ne golim camera de bagaje cat mai de dimineata, in jurul orei 9, lasand doar o sacosa cu alimente pentru drum: dulciuri pentru copil, stiksuri, chipsuri, apa minerala, suc, fructe... toate cumparate de noi din supermarketul hotelului (nu de la AI), toate ambalate si neincepute, depozitate intr-o punga in frigider. La ora 11.50, am urcat in camera pentru a lua acest ultim bagaj, insa cardul era deja blocat (desi check-out-ul este la 12). In fine, ne-au deblocat cardul de la receptie si am putut intra in camera dar, surpriza... punga nu mai era in frigider. Domnisoara camerista a ignorat cardul rosu cu "Do not disturb" pe care-l lasasem pe usa, a intrat in camera, a luat punga si a plecat... nici vorba sa faca si curatenie.

Au urmat plangerea mea oficiala la receptie, ancheta, situatii jenante cu camerista in cauza care ne arata gunoiul pentru a ne identifica produsele disparute si o mare lehamite.

- Aceeasi nesimtire am observat-o si la angajatii de la piscina... o singura data le-am cerut ajutorul sa inchid o umbrela de soare si m-au plimbat de la unul la altul, pe motiv ca nu e treaba lor sa faca asta, sa ma duc la lifeguard sa-l rog sa ma ajute!!! Ei erau ocupati cu un masaj facial pe care il prestau fetele de la Spa.

- Tot din seria "personal dezamagitor" il mai mentionez si pe Alex, seful echipei de animatie... pe el il stiu de acum 2 ani de la Sunny Beach si aveam o impresie buna pana acum. Anul acesta am regasit un Alex plin de ifose, fara urma de interes pentru entertainment-ul turistilor ci numai al lui personal, drept urmare, animatia a fost extrem de slaba, programele artistice fara sare si piper... fara pic de insufletire. Ba mai mult, m-a surprins ca isi perimitea sa urle efectiv la cate un turist care nu-i asculta instructiunile... urat.

Ca sa nu fiu nedreapta cu toata echipa, vreau sa-l mentionez pe Itzo, un alt animator pe care il stiu de 3 ani si care era singurul din echipa care isi facea bine treaba si avea o atitudine corespunzatoare fata de turisti.

Nu vreau sa se inteleaga ca tot personalul avea probleme de comportament... cei mentionati de mine sunt exceptiile negative, in rest, personal ok si vreau sa-i laud pe barmanii care lucrau din greu toata ziua si totusi gaseau resurse la ora inchiderii sa danseze alaturi de turisti.

Alt capitol care a decazut anul acesta (desi nici anul trecut nu stralucea, din punctul meu de vedere) este gastronomia. Mancare de proasta calitate, multe congelate, branza din grasimi vegetale, peste - pangasus (doar o data somon si scrumbie la masa de seara), legume reciclate de la o masa la alta, astfel ca seara porumbul si rosiile miroseau ingrozitor a acru, dulciuri si inghetata oribile, etc. Este singura vacanta in care am reusit sa slabesc 1.5 Kg!

- Parcarea: este singurul RIU din Bulgaria la care se plateste parcarea... 10 Lv / zi pentru o parcare nepazita mi se pare cam mult!

Totusi, au existat si plusuri... amenajarea curtii hotelului, cu acele fantani arteziene si jocuri de lumini, bancutele si pomisorii de pe aleea centrala dadeau un aspect deosebit zonei outdoor a hotelului.

Ca o concluzie... acum ma voi abtine sa mai recomand acest hotel altor persoane.


[fb]
---
Trimis de gattasalvaje in 11.09.12 16:05:13
Validat / Publicat: 11.09.12 18:12:48
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Sunny Beach, Nessebar, Albena, Balchik
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 4131 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (gattasalvaje); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 5850 PMA (din 7 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    4 ecouri scrise, până acum

    gattasalvajeAUTOR REVIEW
    [11.09.12 16:20:43]
    »

    Domnii moderatori, va rog sa ma ajutati cu inserarea link-ului catre review-ul de anul trecut... nu vreau sa apara tot acel carnat, ci numai titlul review-ului... si nu mai stiu cum se face, vad ca nu-mi iese!

    Multumesc anticipat!

    webmaster
    [11.09.12 18:23:43]
    »

    @gattasalvaje: s-a rezolvat.

    De retinut ca utilizatorul nu poate face singur aceasta transformare, ci doar cu ajutorul unui web.

    Recomand pe viitor folosirea linkului SESIZARE - ajunge rapid la cunostiinta tuturor moderatorilor, iar rezolvarea este (mult) mai rapida.

    igi
    [11.09.12 20:50:19]
    »

    anul trecut, am tras un semnal de alarma, in privinta mancarii si nu m-a crezut nimeni... anul acesta am fost la Slavei si a fost excelent.

    gattasalvajeAUTOR REVIEW
    [11.09.12 22:26:39]
    »

    @igi: eu te-am crezut si anul trecut si chiar am scris in review-ul meu ca n-am fost multumita de gastronomie. Mancare multa si de slaba calitate!

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    gattasalvaje, igi
    Alte impresii din această RUBRICĂLTI Dolce Vita Hotel (ex RIU) :

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.033674955368042 sec
    ecranul dvs: 1 x 1