GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Este al doilea an cand fac vacanta in acest hotel si al 4-lea intr-un hotel RIU. Anul trecut, desi hotelul era proaspat inaugurat, am fost mult mai multumita - Concept TUI... adaptare pentru romani
Dupa experienta de anul acesta, pot clasifica Dolce Vita ca cel mai prost hotel RIU in care am stat... sunt tare curioasa daca la anul viitor va mai functiona sub numele de RIU. De ce? Pentru ca standardele de calitate ce caracterizeaza lantul RIU nu mai exista in acest hotel.
Pe scurt, voi incerca sa punctez care au fost aspectele care m-au determinat sa scad drastic nota acestui hotel:
-Curatenia in camere - dezastru! Este posibil sa fie ghinionul nostru, sa fi nimerit cea mai proasta si indolenta camerista, dar nu e posibil sa se intample asa ceva nici la un hotel de 1*. La venire, camera era cat de cat ok, cu exceptia unor pete pe cearsaf, nisipului de la dus si urmelor de degete pe oglinda. Am sperat ca aceste mici probleme vor fi remediate in urmatoarea zi, insa, surprise... urmatoarea zi in care camerista a intrat in camera a fost a 4 zi de sejur si in urma solicitarii noastre exprese la receptia hotelului. Desi am pus in fiecare zi in usa cartonasul verde cu "Please make up my room ", am fost ignorati cu nesimtire, ba mai mult, cam prin a 5 a zi de sejur, ne-a fost luat acest cartonas din usa si nici n-a mai aparut. A trebuit sa sunam la receptie sa cerem hartie igienica si prosoape curate, pentru ca domnisoara camerista nu s-a deranjat sa le inlocuiasca, cu unica ocazie cu care a intrat in camera noastra.
Cireasa pe tort a fost pusa in ultima zi... am ales sa ne golim camera de bagaje cat mai de dimineata, in jurul orei 9, lasand doar o sacosa cu alimente pentru drum: dulciuri pentru copil, stiksuri, chipsuri, apa minerala, suc, fructe... toate cumparate de noi din supermarketul hotelului (nu de la AI), toate ambalate si neincepute, depozitate intr-o punga in frigider. La ora 11.50, am urcat in camera pentru a lua acest ultim bagaj, insa cardul era deja blocat (desi check-out-ul este la 12). In fine, ne-au deblocat cardul de la receptie si am putut intra in camera dar, surpriza... punga nu mai era in frigider. Domnisoara camerista a ignorat cardul rosu cu "Do not disturb" pe care-l lasasem pe usa, a intrat in camera, a luat punga si a plecat... nici vorba sa faca si curatenie.
Au urmat plangerea mea oficiala la receptie, ancheta, situatii jenante cu camerista in cauza care ne arata gunoiul pentru a ne identifica produsele disparute si o mare lehamite.
- Aceeasi nesimtire am observat-o si la angajatii de la piscina... o singura data le-am cerut ajutorul sa inchid o umbrela de soare si m-au plimbat de la unul la altul, pe motiv ca nu e treaba lor sa faca asta, sa ma duc la lifeguard sa-l rog sa ma ajute!!! Ei erau ocupati cu un masaj facial pe care il prestau fetele de la Spa.
- Tot din seria "personal dezamagitor" il mai mentionez si pe Alex, seful echipei de animatie... pe el il stiu de acum 2 ani de la Sunny Beach si aveam o impresie buna pana acum. Anul acesta am regasit un Alex plin de ifose, fara urma de interes pentru entertainment-ul turistilor ci numai al lui personal, drept urmare, animatia a fost extrem de slaba, programele artistice fara sare si piper... fara pic de insufletire. Ba mai mult, m-a surprins ca isi perimitea sa urle efectiv la cate un turist care nu-i asculta instructiunile... urat.
Ca sa nu fiu nedreapta cu toata echipa, vreau sa-l mentionez pe Itzo, un alt animator pe care il stiu de 3 ani si care era singurul din echipa care isi facea bine treaba si avea o atitudine corespunzatoare fata de turisti.
Nu vreau sa se inteleaga ca tot personalul avea probleme de comportament... cei mentionati de mine sunt exceptiile negative, in rest, personal ok si vreau sa-i laud pe barmanii care lucrau din greu toata ziua si totusi gaseau resurse la ora inchiderii sa danseze alaturi de turisti.
Alt capitol care a decazut anul acesta (desi nici anul trecut nu stralucea, din punctul meu de vedere) este gastronomia. Mancare de proasta calitate, multe congelate, branza din grasimi vegetale, peste - pangasus (doar o data somon si scrumbie la masa de seara), legume reciclate de la o masa la alta, astfel ca seara porumbul si rosiile miroseau ingrozitor a acru, dulciuri si inghetata oribile, etc. Este singura vacanta in care am reusit sa slabesc 1.5 Kg!
- Parcarea: este singurul RIU din Bulgaria la care se plateste parcarea... 10 Lv / zi pentru o parcare nepazita mi se pare cam mult!
Totusi, au existat si plusuri... amenajarea curtii hotelului, cu acele fantani arteziene si jocuri de lumini, bancutele si pomisorii de pe aleea centrala dadeau un aspect deosebit zonei outdoor a hotelului.
Ca o concluzie... acum ma voi abtine sa mai recomand acest hotel altor persoane.
Trimis de gattasalvaje in 11.09.12 16:05:13
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Sunny Beach, Nessebar, Albena, Balchik
4 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (gattasalvaje); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 43.27569400 N, 28.03901300 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
4 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Domnii moderatori, va rog sa ma ajutati cu inserarea link-ului catre review-ul de anul trecut... nu vreau sa apara tot acel carnat, ci numai titlul review-ului... si nu mai stiu cum se face, vad ca nu-mi iese!
Multumesc anticipat!
@gattasalvaje: s-a rezolvat.
De retinut ca utilizatorul nu poate face singur aceasta transformare, ci doar cu ajutorul unui web.
Recomand pe viitor folosirea linkului SESIZARE - ajunge rapid la cunostiinta tuturor moderatorilor, iar rezolvarea este (mult) mai rapida.
anul trecut, am tras un semnal de alarma, in privinta mancarii si nu m-a crezut nimeni... anul acesta am fost la Slavei si a fost excelent.
@igi: eu te-am crezut si anul trecut si chiar am scris in review-ul meu ca n-am fost multumita de gastronomie. Mancare multa si de slaba calitate!
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Aug.2022 Locul 1 in topul celor mai proaste vacante — scris în 25.08.22 de cilie din BUCURESTI - nu recomandă
- Aug.2022 Destul de bine, recomand si as reveni — scris în 17.08.22 de vld79 din ROMANIA - RECOMANDĂ
- Aug.2022 Vacanta Bulgaria, Nisipurile de Aur — scris în 13.08.22 de mirandolina din BUCUREşTI - nu recomandă
- Aug.2021 Bulgaria de anul acesta! — scris în 08.08.21 de Dan G. din BUHUşI [BC] - RECOMANDĂ
- Aug.2020 Sejur placut la un hotel pe care il recomand — scris în 04.09.20 de simona_vlad din ROMAN - RECOMANDĂ
- Aug.2020 Vacanta vara LTI Dolce Vita - 2020 — scris în 02.09.20 de ovidiudi din BUCUREșTI - RECOMANDĂ
- Jul.2019 Relativ bine — scris în 15.08.19 de cristisch2003 din BUZăU - RECOMANDĂ