ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 11.09.2012
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 11.09.12
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
SEP-2012
DURATA: 7 nopți
cuplu fara copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
25.00%
Foarte nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
45.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 4 MIN

Mult de lucru

TIPĂREȘTE

Inainte de a va descrie propriile impresii, vreau sa fac o scurta precizare. Am citit opiniile exprimate pe acest site inainte de a alege hotelul, dar sunt mai mult decat convinsa ca opiniile mele rezulta undeva la interesectia unui nivel relativ inalt de asteptari privind serviciile, cu experiente fericite in alte locuri de cazare din Romania si bineinteles cu situatia concreta pe care am intalnit-o in cazul nostru (care desigur s-ar putea sa nu se fi intamplat altora). De aceea, vreau sa spun ca ce am intalnit in aceasta vacanta la acest hotel, nu inseamna nici ca veti avea cu siguranta parte de o experienta similara, nici de aceleasi impresii.

Primul minut - hotelul arata bine in exterior, cum ne-am dat jos din masina, ne-a lovit un puternic miros de ciorba si mancare gatita. De aceea ne-am zis ca am putea ruga frumos receptionera sa ne dea o camera in care sa nu miroase a ciorba. Din pacate, nu s/a intamplat acest lucru asa ca am cerut schimbarea camerei. Poate vi se pare un moft, dar pe litoral stai mai mult cu geamul deschis, mai ales in septembrie, iar Spring Time/ul si restaurantul hotelului se intrec in a-ti oferi arome speciale. Am schimbat camera, am ajuns la etajul 3 unde intr/adevar pare ca stejarul din fata "filtreaza" aerul.

Primul minut in camera: soc vis-a-vis de dimensiunea camerei (fata de pozele pe site/ul hotelului). Ni s-a parut foarte mica, de fapt nu e nici mai mare nici mai mica fata de camerele "tip" ale tuturor hotelurilor "standard" construite pe vremea comunismului. Mobila este noua, arata ok.

Al doilea soc - am intrat in baie- in cabina de dus zaceau neputincioase cateva musculite mici iar siliconul din jurul cabinei era deja negru.

Al treilea soc - m-am sters pe maini cu prosopul (curat?) de la hotel, atunci am observat petele gri de pe toate prosoapele de altfel frumos impaturite pe polita din baie.

Revin in camera sa verific daca mai exista si alte surprize si desigur hotelul nu m-a "dezamagit" nici in aceasta privinta. Toate cearsafurile de plapuma aveau aceleasi pete gri.

Inarmata cu o mie de motive de scandal, ma duc la femeia de servici care era pe hol - ii arat "dovezile" si imi raspunde, foarte senina, ca ea a facut curat in aceasta camera acum doua zile dar daca a lasat cineva geamul deschis, normal ca au intrat musculite in acest timp. Nu i se parea normal sa mai faca o data curat asa ca am insistat si am obtinut (inca?) o curatenie in baie. Despre lenjerie si prosoape - din nou a ridicat din maini si a zis ca asa le vin de la spalatorie deci nu e vina ei. Sotul meu a cautat impreuna cu ea in toata rezerva de prosoape si cearsafuri unele fara pete si in cele din urma s-au gasit si altfel de exemplare rare.

In fine, ne-am linistit cat de cat cu cazarea.

Micul dejun, alta dovada de neglijenta, as spune chiar nepasare. Niciodata micul dejun nu a fost gata la ora 7.30, ora anuntata de ei. de obicei erau gata cele foarte putine feluri la ora 7.45-7.50. Niciodata unt, ca si cand asta era deja un lux de care turistiii hotelului nu sunt demni. Cand am cerut, ni s-au adus pachetelele de unt, in mod conspirativ, "pe sub mana", pentru a nu observa si alti turisti. Am cerut 3 zile la rand unt, dupa care ne-am plictisit si ne-am cumparat propriul unt si dulceata (intrucat gemul de la hotel parea indoit cu apa, daca la inceput era ok, peste 2 zile l-au schimbat si am considerat noua versiune ca necomestibila).

Plusuri (?): piscina hotelului pare curata, am fost o singura data, este insa mica si foarte aglomerata. Apa calda tot timpul, fara probleme. Nu miroase a mucegai, asa cum am auzit de la alti prieteni ca sa intampla in hoteluri de patru stele din aceeasi statiune. Locatia este ok, pe o strada linistita, cu o terasa ok si multa umbra si verdeata imprejur. Se facea curatenie in camere intr-un stil propriu, dar se facea in fiecare zi. Putinele feluri de mancare de la micul dejun erau proaspete.

Intr-un cuvant, probabil ca nu este printre cele mai bune alternative de cazare din Neptun, dar nici printre cele mai proaste. Eu si sotul meu nu am mai reveni cu siguranta la acest hotel si nici nu l/am recomanda prietenilor.


[fb]
---
Trimis de monicat in 11.09.12 11:56:07
Validat / Publicat: 11.09.12 13:11:35
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în NEPTUN / OLIMP.

VIZUALIZĂRI: 3792 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (monicat); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
[900 PMA] [450 PMA]
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 3600 PMA (din 4 voturi)

ECOURI la acest review

3 ecouri scrise, până acum

webmaster26 [11.09.12 13:11:52] »

@monicat: bun-venit pe site si in comunitatea AmFostAcolo.

Multumim pentru impresii, te asteptam si cu alte recomandari din vacantele tale trecute sau viitoare

Atomix [25.02.14 08:26:19] »

@monicat: Draga mea, acest hotel nu este un hotel de nota 4,55!!! Ma scuzi, am fost si eu cazata acolo si nu e chiar asa de groaznic cum prezinti tu lucrurile!!!

monicat [17.04.14 10:57:25] »

@Atomix: multumesc pentru ecou; opinia mea reprezinta produsul asteptarilor si a situatiei inregistrate la momentul respectiv; daca intre timp situatia s-a schimbat, nu pot decat sa ma bucur; daca asteptarile dumneavoastra sunt la alte standarde sau reprezentati o opinie direct interesata in a face reclama hotelului, atunci desigur implicit hotelul "arata mai bine"

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
Atomix, monicat
Alte impresii din această RUBRICĂRecif Hotel (ex Covasna) [Neptun]:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.031919956207275 sec
    ecranul dvs: 1 x 1