ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 07.09.2012
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 29.08.09
STATUS: PREMIUM
DATE SEJUR
AUG-2012
DURATA: 7 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
PLAJA şi MAREA:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
98.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 4 MIN

Sejur de 'miere' - sejur de vis

TIPĂREȘTE

Sa incepem cu... inceputul.

Multumim celor de la AmFostAcolo.Travel pentru suport si profesionalism, respectiv promisiuni care au devenit realitate.

Transport avion (1.5 h) +transfer aeroport - hotel (cca. 1 ora), informatii utile oferite de catre reprezentantii tour-operatorului.

Ajunsi la hotel, am avut parte de o placuta surpriza in legatura cu camera noastra. Cei de la receptie ne-au pregatit camera "pentru un inceput de sejur de miere" in mod exceptional: flori (naturale), baloane, decoratiuni, etc - nu va plictisesc cu aceste detalii (vezi foto). Vederea - spre piscina si mare, balcon - 2 scaune si o masuta, baia - cada, mini bar, tv - lcd (posturi nemtesti, rusesti si TVRi). Prosoapele schimbate in fiecare zi, curatenie, AC - centralizat pe hotel (nu functiona tot timpul, noi nu am reusit sa ne dam seama de program) si cel mai important - LINISTE.

Plaja si mare: conform asteptari: nisip fin intr-o parte, respectiv o portiune de cca. 1 m de pietricele, umbrare mari, sezlonguri suficiente la orice ora, curatenie, apa cristalina, intrarea usor abrupta (dupa cca. 5 m se cam termina cu statul pe picioare :)). Prosoapele de plaja le-am primit de la centru SPA, in schimbul cartelelor primite la receptie. Acestea se puteau schimba la 2 zile.

Piscina: Sezlonguri suficiente (se ocupau in intervalul 08.00 - 11.00), 2 mari si 1 mini (pentru copii). Topoganele (destul de mici) se foloseau intre 11.00 - 13.00, respectiv 15.00 - 17.00. De mentionat, dupa ora 19.00, "din motive de igiena" nu se mai foloseau piscinele. Vederea din camera noastra fiind spre piscina, am observat si procesul de curatare (o persoana lucra intre orele 23.00 - 02.00 cu un aspirator subacvatic, iar alte 2-3 persoane curatau impecabil zona adiacenta).

Alimentatie: atat la restaurantul principal cat si la pool bar. Restaurantul are si terasa (unde se poate fuma). Mancarea a fost diversificata, in fiecare seara se servea mancare cu un anumit specific (Italian, Peste, Turcesc, Internationala, etc). Mic dejun - pentru toate gusturile (de la 5-6 tipuri de cereale pana la fagurele proaspat de miere la dispozitie, etc), inclusiv diet food. Noi am prins (din fericire) si o rezervare la restaurantul a la carte (3 la dispozitie - mediteranean, chinez si turcesc).

Bauturile: la restaurantul principal erau servite de catre ospatari (foarte atenti si amiabili), la pool bar (pana la ora 24), pe plaja (intre 10.00 - 18.00), cafe bar (de la 00.00 - 02.00). Bauturile lor traditionale, noi nu am avut pretentii la acest capitol. Mini-bar-ul din camera umplut in fiecare zi (pepsi, mirinda, ice-tea si apa).

Animatie: In timpul zilei (gimnastica si diverse jocuri - concursuri) la piscina, 20.30 Mini Disco pentru copii, seara la 21.30 cate un program special pentru ficare seara (Miss Leodikya, Mister, Michael Jackson Night, Turkish Night, Garden Party, Beach Party). De mentionat, din cate am inteles noi, programele de animatie erau facute in general pe specificul de cazare. De ex. majoritatea turistilor (nemti, cca. 90%) aveau sejurul de 2 saptamani, implicit si programele de animatie erau structurate pe 2 sapt. Noi practic am pierdut 1 saptamana si nu avem de unde sa stim restul de programe :)

Alte facilitati: Spa Center (gratuit baie turceasca facuta de noi, fara ajutorul personalului), Sauna, Sala sport (dotata la un nivel mediu), piscina interioara, coafor, magazine (destul de ridicate preturile fata de bazarul aflat la cca. 5 min de mers pe jos de la hotel), game center (contra cost, biliard, internet), zone wi-fi in lobby si in zona game-center, teren de tenis de camp (aflat in zona hotelului Arycanda - practic toate facilitatile se puteau folosi la comun de catre turistii celor 2 hoteluri - Kirman Leodikya si Arycanda, cu exceptia restaurantului principal.). Pe plaja se gaseau centre - water sports (parasailing, banana, jet, scuba diving - contra cost, hidrobiciclete - gratuit - va imaginati ca nu prea stateau libere, etc)

Noi am fost multumiti de tot ce a presupus acest resort, servicii ireprosabile, personal amabil, mancare buna, am avut tot ce ne-am dorit pe scurt. Din ce ne-am dat seama (in urma discutiilor cu persoane cu un bagaj de experienta bogat, in general nemti (cca. 10 ani de Antalya la hoteluri diferite) tot ce ofera acest resort se incadreaza cu succes la 5 stele fara reprosuri. Bineinteles, gusturile nu se discuta, probleme si situatii diverse pot aparea oriunde, la noi nu a fost cazul.

Speram sa ne intoarcem la anul, cu o singura modificare: concediu de 2 saptamani :)

Pentru informatii suplimentare va stau la dispozitie si sper ca nu v-am plictistit, insa tinand cont ca nu exista multe informatii despre acest hotel, am considerat necesar intocmirea unui review mai detaliat, pentru a nu "beneficia" de sentimentele de incertitudine pe care le-am avut noi inainte de plecare :)

Multumesc!


[fb]
---
Trimis de callmevaly in 07.09.12 13:51:16
Validat / Publicat: 07.09.12 14:54:50
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Bodrum - Gumbet - Club Arinna
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3957 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

5 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (callmevaly); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P15 Pool bar
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 14600 PMA (din 15 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    5 ecouri scrise, până acum

    Andox CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [07.09.12 16:02:54]
    »

    Oau, cum arata camera. Stiu turcii astia cum sa faca un turist sa se simta bine. O sampanie, o sticla de vin nu au trimis si ei in camera?

    callmevalyAUTOR REVIEW
    [07.09.12 18:05:18]
    »

    @Andox: Am primit suplimentar 2 carduri cadou pentru Masaj la centrul SPA.

    Sticla de vin (plus multe alte premii) am castigat-o eu la un concurs de bingo organizat de echipa de animatie

    Oricum cand am vazut camera nu ne-am mai gandit la altceva, pentru noi gestul a fost arhi-suficient.

    dorupetre
    [03.02.13 20:23:48]
    »

    Salut. Spune-mi daca se servea peste in fiecare zi si fresh-uri de fructe dimineata.

    callmevalyAUTOR REVIEW
    [04.02.13 10:55:43]
    »

    Salut,

    Fresh-urile (doar portocale cu portocale, fara altceva) au fost in fiecare dimineata, 2E cu plata la check-out.

    Peste a fost cam in fiecare zi (daca nu era la pranz, sigur era la cina). In vreo 2-3 seri, au fost si mai multe variante de peste (preparat in 3 feluri).

    Intr-o seara a fost specific pescaresc (cand au fost cele mai multe feluri de peste si fructe de mare), dar noi am "ratat-o", avand deja rezervare la restaurantul mediteranean " a la carte", unde bineinteles au fost tot pe baza de peste (de accea am scris "am ratat-o" in ghilimele).

    O zi buna!

    Dan&Ema
    [25.07.16 12:42:06]
    »

    Superbonus!

    Ce boierie!

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    callmevaly, Dan&Ema, dorupetre
    Alte impresii din această RUBRICĂKirman Leodikya Resort [Okurcalar]:

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.044854879379272 sec
    ecranul dvs: 1 x 1