ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 03.09.2012
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 03.09.12
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2012
DURATA: 5 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
74.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 4 MIN

O vacanta placuta dar... plictisitoare

TIPĂREȘTE

Ne-am intors recent din concediul petrecut la acest hotel in perioada 25-30 Aug si m-am tot gandit cum as putea descrie succint sentimentele contradictorii care ma incearca...

Mentionez ca alegerea hotelului am facut-o in ultimul moment, bazandu-ne exclusiv pe review-urile citite pe acest site.

Drumul pana acolo (varianta prin Vama Veche) a fost de-a dreptul frustrant, obositor, strabatand cea mai mare parte din cei aprox. 90 km pe teritoriul bulgar cu o viteza abuziv impusa de 40-60 km/h. Spun abuziv pentru ca traversam zone pustii, in plin camp cu limitarea la 40 km/h doar pentru ca acel drum fusese asfaltat cu nu stiu cate saptamani in urma si probabil asfaltul era inca deformabil... alta explicatie n-am gasit.

Peisajul a fost pe masura... dezolant.

Am ajuns la hotel dupa-amiaza la ora 17 unde ni s-a indicat sa parcam masina intr-o zona special amenajata... neasfaltata... maidan, la propriu! Parcagiul mi-a explicat ca parcarea nu este pazita dar mi-a sugerat ca ar putea tine sub observatie masina daca sunt.....amabil... si-am fost...

Baiatul, care cara bagajele, rupea chiar cateva cuvinte si expresii in limba romana sperand sa fiu....amabil... si iar am fost....

La receptie am fost primiti Ok, nimic de reprosat. Camera era frumoasa (vedere spre parc si... strada destul de zgomotoasa ziua), spatioasa, bine echipata, suficiente spatii de depozitare. Patul pentru copil era gata amenajat. Baia era in aceeasi nota de spatiu, nu te loveai de nimic, desi era dotata atat cu cada cat si cu cabina dus, toate obiectele sanitare moderne.

Primele obiectii - urme de nisip pe jos; 2 din cele 3 lenjerii de pat aveau pete si erau destul de mototolite, lasandu-mi impresia ca n-ar fi fost schimbate ci doar aranjate in graba. 3 prosoape erau murdare ca si cand cineva si-ar fi sters pantofii cu ele.

Am sesizat la receptie aceasta stare de fapt cu rugamintea de a fi schimbate dar mi s-a raspuns pe un ton destul de ferm ca e prea tarziu pentru asa ceva si trebuie sa astept pana a doua zi...

N-am mai insistat pe ideea de a nu-mi strica concediul inca de la inceput. A doua zi m-am dus direct la una din cameristele de pe palier, am luat-o de mana efectiv si i-am aratat prin semne ce vreau sa faca in camera, ea nestiind o boaba de engleza. S-a rezolvat intru totul pentru ca am fost....amabil.

Problema curateniei in camere se pare ca era una frecventa. Ne-am intalnit cu persoane care venisera si anul trecut in aceeasi locatie fiind foarte multumiti, dar acum erau foarte dezamagiti... 4 zile asteptand sa vina cineva macar cu un mop...

Continuarea a fost in aceeasi nota proasta, zilnic reamintind la receptie aspectul curateniei... de schimbat prosoape sau lenjerie nici vorba!

Mancarea a fost pe principiul cantitatii, slaba calitativ, reciclabilitatea alimentelor destul de evidenta. Copilul s-a ales cu o usoara iritatie a pielii inca din prima zi, tratata din fericire rapid cu Aerius sirop.

Prajiturile toate fade... creme viu colorate cu ajutorul colorantilor alimentari. Fructele erau Ok, pepene verde la fiecare masa. Bautura la dozator, fie bere, fie suc, ambele cu acelasi grad de tarie... Vinul acceptabil.

Expresia printre conationalii nostri, "pune cat mai mult ca e gratis", era la ea acasa.

Piscinele destul de Ok, animatorii se straduiau atat cat le permitea talentul.

Personalul restaurant-bar-animatori foarte amabil (!), incercau sa se exprime de fiecare data in romana, chiar daca li te adresai in engleza.

Lipsa plajei private si distanta pana la mare (aprox. 200 m) au fost doua chestiuni asumate de la bun inceput. Ca sa ajungi la mare trebuia sa treci prin complexul Riviera unde erai obligat sa platesti taxa de acces sau de inchiriat sezlonguri/umbrele. 2 sezlonguri + 1 umbrela = 25 leva/zi (12,5 euro)

Partea buna, drumul era umbrit si placut, partea neplacuta, plaja ingusta cu intrare in mare destul de abrubt, geamandura fiind foarte aproape de mal. Din pacate am prins o vreme cu foarte multe alge si valuri mari.

Statiunea in sine are de toate, atat hoteluri mari, noi, moderne, impresionante, cat si asa zisa zona comerciala cu marfa pe genunchi, pe trotuar sau in gherete disgratios amenajate, zone in paragina.

In concluzie, sejurul nu m-a impresionat cu nimic si nu as mai reveni:

- hotel nou, foarte Ok ca dotari, foarte slab ca servicii curatenie, slab calitativ la capitolul masa. Totusi, il recomand mai ales pentru curtea interioara foarte mare cu fantani arteziene si terasele exterioare si doar in speranta ca isi vor revizui atitudinea referitoarea la intretinerea camerelor.

Statiunea Ok, multi turisti nemti, destul de euforici si zgomotosi (traiasca Bachus!), francezi, englezi mai putin si fireste multi romani.

Parerea mea e una subiectiva si probabil va face nota discordanta cu celelalte review-uri la superlativ postate aici.


[fb]
---
Trimis de florianc72 in 03.09.12 19:13:49
Validat / Publicat: 03.09.12 19:51:00
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în BULGARIA
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2967 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (florianc72); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
[900 PMA] [450 PMA]
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 3600 PMA (din 5 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    4 ecouri scrise, până acum

    webmaster [03.09.12 19:45:58] »

    @florianc72: bun-venit pe site si in comunitatea AmFostAcolo.

    Multumim pentru impresii, te asteptam si cu alte recomandari din vacantele tale trecute sau viitoare

    alex1968 [03.09.12 20:26:09] »

    Problema curăţeniei şi, mai ales, a (ne)schimbatului prosoapelor m-a deranjat şi pe mine foarte mult când am fost aici, la sfârşitul lui iulie (vezi impresii).

    Într-o zi am lăsat prosoapele pe jos, semn că doresc să fie schimbate, am lăsat şi "atenţia" aferentă pe pat pentru cameristă şi am avut surpriza să constat că a luat prosoapele de pe jos şi le-a pus înapoi pe suportul din baie. Când am observat asta am coborât la recepţie să sesizez şi - deşi era destul de târziu, ora 18-19 - au trimis imediat un angajat să-mi aducă prosoape curate. Am pus asta pe seama neglijenţei cameristei, mai ales că nu am auzit plângându-se de curăţenie decât pe cei de la etajul 7, "arondaţi" la camerista respectivă.

    Exceptând acest aspect, mie mi-a plăcut mult la acest hotel, mâncarea mi s-a părut mai bună decât la celelalte hoteluri din Bulgaria la care am fost (cu excepţia prăjiturilor, care nu au fost deloc pe gustul meu), iar în camera mea nu se auzea gălăgie, probabil pentru că era pe partea cu marea (deci nu la stradă).

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    gattasalvaje [12.09.12 10:41:12] »

    @alex1968: Aceeasi problema a curateniei in camere am avut-o si noi si am stat la etajul 4. La noi nu numai ca nu se schimbau prosoapele sau lenjeria si nu se inlocuia hartia igienica, dar in 7 zile de sejur nu s-a facut curatenie decat o data, la cererea noastra expresa formulata la receptie.

    Nu se poate asa ceva la un hotel de 4* dintr-ul lant international cum e RIU! Eu pun pariu ca la anul viitor, Dolce Vita va fi exclus din lantul Riu.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    alex1968 [12.09.12 11:57:06] »

    @gattasalvaje,

    Probabil că aceasta este o problemă generală. Eu am fost convinsă că era ceva "local", la etajul la care am stat eu (etajul 7), pentru că am întrebat alţi turişti despre curăţenie şi schimbatul prosoapelor la camerele lor şi mi-au spus că la ei este OK. Păcat că întâmplă aşa ceva, pentru că mie - cu excepţia capitolului "curăţenie" - mi-a plăcut foarte mult la acest hotel. Îmi plăcea să cred că ceea ce s-a întâmplat la mine la cameră a fost o excepţie, dar dacă aceasta este o problemă generală atunci nu e deloc în regulă.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    alex1968, gattasalvaje
    Alte impresii din această RUBRICĂLTI Dolce Vita Hotel (ex RIU) :

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.042718172073364 sec
    ecranul dvs: 1 x 1