ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 02.09.2012
DE Sira
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 02.09.12
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2012
DURATA: 6 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
CAZARE [camere etc]:
25.00%
Foarte nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
0.00%
Sub orice critică
PLAJA şi MAREA:
12.50%
Extrem de nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
27.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 7 MIN

Evitati acest hotel!!!

TIPĂREȘTE

Ce incantati eram ca mergem in Bulgaria, sa vezi ce servicii, nu proaste ca pe litoralul nostru... cica...

Ajungem la Ravda, un drum ok, destul de liber si bun, gasim hotelul dupa vreo 2 intoarceri, caci nu sunt indictoare cu hotelul si lumea iti arata cu mana cand int-o directie cand in alta, dar am ajuns.

Ce e drept am fost impresionati cand am vazut hotelul, la intrare paza cu curte inchisa. Am aratat voucherele pentru a ni se deschide portile, cel putin de grija masini am scapat.

Intram in hotel, arata bine la receptie, primim camera, ne luam bagajele din masina si mergem spre camera. Deja incep surprizele, o camera absolut obisnuita, nicidecum de 5 stele, hai sa fiu draguta sa le dau 3 stele, dar care are incorporata si o bucatarie (cu aragaz cu 2 ochiuri, chiuveta si frigider), dar in dulap nu erau decat 4 pahare si frigiderul gol, nu exista minibar... la 5 stele!!! .

Conceptul parea interesant din perspectiva unei familii cu copii care mai vrea sa incalzeasca ceva la copii sau sa spele un fruct la bucatarie nu la baie..., dar pe de alta parte spatiul e foarte ingust incat o familie chiar si cu 1 copil nu prea are loc sa se miste prin camera.

Stiam de cand facusem rezervarea ca este tip studio, dar in mintea mea si dupa pozele de pe site-ul lor trebuia sa fie cu totul altceva, adica camera si o bucatarie separata de dormitor. Oricum mi se parea ceva ciudat, ma gadeam eu, ce o mai fi si cu bucataria asta ca doar cine vine la 5 stele sa isi gateasca???

Oricum nu acesta e ste aspectul cel mai neplacut de fapt, dar sa va mai povestesc inainte de a scrie alte lucruri grele, ce ne-a si amuzat. Vecinul nostru de balcon, om serios, gospodar, muncitor din Sant Petersburg, venit in vacanta 21 de zile, care probabil cand bate vantul era deranjat de miscarea ramei cu policarbonat care separa balcoanele, a cumparat un tub de spuma si a introdus intre marginile ramei si perete, ce a iesit pe partea noastra de balcon, vedeti in pozele atasate.

Partea buna la hotel a fost ca macar schimba prosoapele in fiecare zi, dar lenjeria a fost schimbata doar o data. Scaunele si masa de pe balcon nu au sterse cat am stat o saptamna (vedeti poze)

Si sa ajungem la problema de fapt... mergem la restaurant, ne era si foame, asa ca de abia asteptam sa ne infruptam din bunataturile de acolo, dar nu a fost sa fie.

Si acum sa va enumar toate problemele acelui restaurant, pardon cantinei (in studentie acum vreo 17 ani la Costinesti si la Izvorul Rece la cantina a fost perfect!!!)

- restaurant foarte neingrijit, murdar, scaune, banghete foarte murdare

- vesela murdara/infecta (farfurii nespalate, tacamuri unse, patate)

- cani, pahare la fel toate cu lipicioase, murdare

- mancarea nu a fost proaspata, toate erau re-re -re incalzita (am facut o poza cu niste carnati care erau deja negri si de cea mai proasta calitate

- vegetalele (castravetii, morcovii - erau uscati, rosiile erau deja acre si erau pline de musculite (Drosophila melanogaster)

- salamurile erau tot asa de zile bune acolo si nu la manca nimeni

-branzeturile erau uscate pe farfurie, nici nu se puteau lua cu furculita decat partial!!

- toate bauturile erau la dozator de cea mai proasta calitate, cafeau era numai instant (nesscafe)

-mesele nu erau pregatite, ne luam ca la cantina tacamuri si pahare

-scaunele pentru copii sunt toate rupte si murdare (vedeti poze)

- din pacate am intrat si in bucatarie, care era super murdara... o imputiciune... m-a lasat fara cuvinte

Vazand toate acestea am luat atitudine, in prima etapa le-am aratat chelnerilor care au ridicat din umeri, mai mult prin semne ne-am inteles ca chelnerii nu stiu engleza (un singur baiat mai intelegea ceva).

Dar nu a fost o intamplare, si in urmatoarea zi a fost la fel si a 3 zi la fel, asa ca am spus ca asa ceva nu se poate. Am mers la receptie si am cerut sa vorbesc cu managerul restaurantului... mi la dat la telefon, macar vorbea engleza. I-am spus ce constatasem de 2 zile si m-a asigurat ca totul se rezolva. Ce bine era sa fie asa!!!

Dar au mai trecut 2 zile si totul era la fel, dar eu eram privilegiata, baiatul care mai stia ceva engleza, cand ma vedea imi aducea 2 farfurii curate, ca nu prea avem ca sa pun in ele, era altceva. Oricum incepusem sa mancam in oras si de acolo mai luam doar niste fructe si acelea departe de ce arata in poze, le-am facut eu poze, comparati...

Vazand asa, dupa inca 2 zile ca nu se intampla nimic, am chemat managerul restaurantului in restaurant, pardon in cantina, dar nu a fost de gasit. Asadar mi s-a umplut paharul si luat farfurii din restaurant cu care am mers la receptie, cerand sa vina acolo seful restaurantului. De data aceasta apare o doamna care nu stia engleza si o astepta pe receptioniera sa-i traduca.

Constata ca intr-adevar sunt jegoase farfuriile si in privinta mancarii ne spune ca asta este la all inclusive suntem doar 10 persoane si ramane multa mancare... asa ca asta este se pune mancarea din nou.

Avea dreptate ca eram putini la mancare la all inclusive si demipensiune, pentru ca a doau zi de la sosire, la pranz pe coridoarele hotelui mirosea a cioarba si a cartofi prajiti... de fapt turistii, apoape toti din cei cazati in hotel de 5 stele isi gateau in camere. (de mentionat ca majoritatea turistilor erau rusi, ucrainieni si bulgari, categoria majoritara nivel mediu spre scazut). Am fost cativa romani rataciti, am auzit doar vreo 2 turisti vorbind engleza si pe niciunul germana.

Apropo, pe tripadvisor, sunt majoritatea turisti englezi care scriu despre acest hotel, vazand cum stau lucrurile la fata locului, inclin sa cred ca au scris cei de la hotel, sa dea bine. Asta m-a indus si pe mine in eroare, ca mai aveam si alte varinte de hotel de 5 stele, nu era problema banilor, dar pe tripadvisor avea cele mai bune recomandari si coroborat cu site-ul hotelului, am zis ca e locul cel mai potrivit mai ales ca parea un hotel mai izolat, noi mergand pentru odihna, nu pentru distractii.

Sa revin, domna respectiva ce sefa o fi fost ea promite sa rezolve problema... seara am intrat doar sa verific farfuriile daca au fost spalate... dezamagire, erau la fel si dimineata tot la fel..., dar cei 2 chelneri draguti, baiatul care mai stia engleza si o fata care chiar s-a simtit jenata de situatie dupa atatea zile de reclamatii, imi arata ca cu degetul mare in jos ca asta e politica hotelului, a general managerului hotelului care vrea cheltuieli minime si ca totul mege in jos. Am intrebat cum e cu turistii la care la fel mi-a aratat ca sunt tot mai putini (gradul de ocupare a hotelului era intr-adevar ff mic).

Mentionez ca, dupa discutia cu d-na respectiva,sefa ce o fi fost ea am luat legatura si cu tour operatorul prin care am luat sejurul, felicitari, din pacate nu pot pomeni numele, conform regulamentului, care a luat legatura la randul lor cu agentia partenera din Bulgaria si acestia cu general managerul hotelului. Tour operatorul din Ro m-a sunat dupa vreo 20 minute si m-a informat ca totul se va rezolva si va fi OK..., dar pentru altii ca noi oricum plecam spre casa.

De fapt am mai avut de servit doua mese, cina si micul dejun. Seara la cina am intrat sa verific, dar nu s-a schimbat nimic. Am servit cina in oras.

In ultima dimineata erau la micul dejun cei doi chelneri cu bun simt (baiatul si fata) care au inceput sa adune farfuriile si sa inceapa sa le spele, dupa vreo 10 minute, a venit si doamna respectiva, sefa si a dispus inceperea spalarii tuturor farfuriiilor. A fost chiar haios, ca si-au luat 2 carucioare si au inceput sa adune in timpul micului dejun toate farfuriile sa le duca la spalat.

Felicitari tour operatorului din Ro pentru promtitudine si interes!!!

Pacat ca pe mangerul hotelului Emerald nu l-a intersat plangerea tour operatorului roman si nu s-a schimbat nimic in bine, imediat.

Mai trebuie sa va scriu ca la piscina, caci doar la piscina am stat, sezlongurile erau de lemn si fara saltea. Marea a fost f murdara.

In concluzie, acest hotel e recomandat pentru cei care daca vreau sa spuna ca au fost in concediu la 5 stele si isi gatesc in camera.

Am plecat multumita ca macar turistii care au ramas vor manca din farfurii curate, (daca le tine D-zeu naravul sa le mai spele serios mai departe), ramane problema doar ce vor manca.

Si am mai invatat ceva... sa nu mai discreditez serviciile noatre din tara, acum chiar le apreciez, suntem mult peste bulgari (apropo am fost si in Nessebar, da orasul vechi este superb si merita vizitat, si in Sunny beach, care este o statiune asemnataoare cu Eforie Nord).

Asa ca evitati acest hotel.

Numai bine si sa auzim de cat mai putine astfel de intamplari.


[fb]
---
Trimis de Sira in 02.09.12 16:03:05
Validat / Publicat: 02.09.12 17:09:18
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în BULGARIA
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 4435 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

6 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Sira); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 cascaval...
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2699 PMA (din 4 voturi)

ECOURI la acest review

6 ecouri scrise, până acum

Admin
[02.09.12 16:41:34]
»

Un review de debut cu adevarat remarcabil.

@Sira: bun-venit pe site si in comunitatea AmFostAcolo.

Multumim pentru impresii, te asteptam si cu alte recomandari din vacantele tale trecute sau viitoare

webmaster26
[02.09.12 17:49:01]
»

Am setat in program coordonatele GPS ale acestei destinatii, rezultand urmatoarea pozitionare pe harta click aici. Ne poti spune daca-i ok?

Multumesc.

SiraAUTOR REVIEW
[02.09.12 20:59:32]
»

@webmaster26: da, este OK. Multumesc.

Krisko
[02.09.12 22:31:45]
»

...Sunny beach, care este o statiune asemnataoare cu Eforie Nord

Un pic fortata comparatia

adynutza26
[11.07.13 17:58:55]
»

Eu am vizitat Ravda acum cateva zile si eram chiar incantata de hotelurile micute de pe stanci. Acum m-am speriat, cred ca uit de statiune si de frumusetea panoramei... Ce dezamagire: sa platesti atatia bani, sa rezervi special la un hotel de 5 stele si sa treci prin asa ceva. Eu ceream banii inapoi agentiei si anuntam si OPC-ul pt ce servicii "deosebite" ne ofera. Cred ca una din obligatiile lor este sa si verifice locatiile ofertate...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
profesor73
[06.08.18 21:07:26]
»

@Sira: Imi pare rau de cele intamplate.

Am fost si noi la Ravda, am stat la Baba Maria in conditii de casa adaptata pentru turism, cu o sala de mese mare cu toate ustensilele, pergola cu bolta de vita cu ciorchini de struguri imensi, meri pitici, frumos, acum cativa ani.

Costul rusinos de mic, asa ca nu mai cautati la 5 stele.

Acum plecam in Creta, sa vedem ce ne asteapta acolo, voi povesti la intoarcere.

Sanatate!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
adynutza26, Krisko, profesor73, Sira
Alte impresii din această RUBRICĂEmerald Beach Resort [Ravda]:

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.042809009552002 sec
    ecranul dvs: 1 x 1