ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 27.08.2012
DE Ema
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bacau
ÎNSCRIS: 27.08.12
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
AUG-2012
DURATA: 5 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
25.00%
Foarte nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
0.00%
Sub orice critică
DISTRACŢ. / RELAXARE:
25.00%
Foarte nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
27.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 1 MIN

Nu mai merg acolo!

TIPĂREȘTE

Întâi si întâi, am făcut rezervarea cu o luna înainte, mentionand ca vrem camera cu balcon. Am sunat duminica si mi s-a spus ca au camera in perioada dorita, dar dacă vreau balcon trebuie plătit avans luni, adică a doua zi. Așa am făcut, am trimis confirmarea plătii pe mail si dupa primirea ei mi s-a spus ca nu mai au camera cu balcon ca aveau o agenție care solicita aceeași camera. Deci prima bila neagra.

Am acceptat totuși sa mergem la ei pt ca nu mai gasisem cazare la un alt hotel in aceeași perioada.

Când am ajuns era ora 11, am așteptat pana la ora 14 sa se facă in camera curat, la ei cazarea începe de la 16!!! Si eliberarea camerei la 11!!!

In camera totul era ok, la prima vedere. Dar surpriza. In baie chiuveta era infundata. Perdele cat fosta de țigări si miroseau groaznic. Degeaba asternuturile erau apretate, când te culcai miroseau perdele groaznic.

Curatenia se face zilnic, adică se ia gunoiul, ca lenjeria nu s-a schimbat niciodată, iar prosoapele se schimba la 3 zile.

Mie nu mi-a plăcut si nu mai vin niciodată la acest hotel.


[fb]
---
Trimis de Ema in 27.08.12 08:42:39
Validat / Publicat: 27.08.12 09:59:21
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2498 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Ema); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 0 PMA (din 0 vot)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    2 ecouri scrise, până acum

    webmaster [27.08.12 09:58:27] »

    @Ema: bun-venit pe site si in comunitatea AmFostAcolo.

    Multumim pentru impresii, te asteptam si cu alte recomandari din vacantele tale trecute sau viitoare - speram mai bogate in detalii pe viitor. Despre bucatarie si masa, de exemplu, nu ne-ai scris nimic mai sus. Plaja - de asemenea - nota foarte mica acordata la acest capitol nu este argumentata/sustinuta deloc.

    Roxana D [14.09.12 21:40:52] »

    Buna seara,

    Avand in vedere cele reclamate de dumneavoastra conducerea hotelului Allegro a verificat rezervarea dumneavoastra rezultand urmatoarele:

    In data de 08.07.2012 (duminica) s-a realizat rezervarea telefonica pentru o camera dubla cu balcon. In data de 09.07.2012 am fost instiintati de o agentie de turism cu care avem contract de colaborare ca aceasta camera a fost rezervata, fapt care v-a fost comunicat de indata ce am primit notificarea de rezervare. Avem confirmarea dumneavoastra scrisa prin care confirmati ca doriti o camera fara balcon, rezervarea fiind ferma in continuare. De asemenea noi ne-am oferim disponibilitatea in returnarea avansului. Dupa cum se poate verifica pe site-ul hotelului cazarea in cadrul unitatii noastre se realizeaza in intervalul orar 16 -18. Prin urmare clientul in momentul rezervarii cunoaste ora de check-in. Faptul ca dumneavoastra v-ati cazat mai devreme a fost un efort din partea hotelului.

    Legat de curatenie mentionam ca in fiecare zi se aspira in fiecare camera, se sterge praful, se curata baia si se colecteaza gunoiul.

    Probabil chiuveta a fost infundata, dar cu siguranta s-a remediat in timp util. De cele mai multe ori chiuveta se infunda datorita turistilor care vin cu foarte mult nisip de la plaja. Nu stim la ce perdele va referiti. Tot hotelul este dotat cu jaluzele. Schimbarea lenjeriei, conform regulamentului hotelier, atat prosoapele cat si lenjeria se schimba la 3 zile, avand in vedere clasificarea de 3 stele. Daca dumneavoastra solicitati schimbarea acestora, cu siguranta camerista le schimba ori de cate ori era nevoie, fara costuri suplimentare. Avand in vedere pretul redus pe care dumneavoastra l-ati platit in plin sezon, va rog sa raportati pretul la conditiile de cazare.


    NB Roxana D este (sau a fost) reprezentant al unității
    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Roxana D
    Alte impresii din această RUBRICĂAllegro Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.044806003570557 sec
    ecranul dvs: 1 x 1