ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 08.08.2012
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: bucuresti
ÎNSCRIS: 08.08.12
STATUS: CHIBIȚ
DATE SEJUR
AUG-2012
DURATA: 5 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
0.00%
Sub orice critică
PLAJA şi MAREA:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
49.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: mai puțin de 1 MIN

Degeaba hotelul este ok daca serviciile sunt foarte proaste.

TIPĂREȘTE

Am fost si noi la Hotel Recif din Neptun in 2012 August si am fost total dezamagiti de toate serviciile oferite de acest hotel, incepind cu camerele unde uitau sa schimbe lenjeria pe pat,

continuind cu mincarea care in fiecare zi existau aceleasi 3 feluri de ciorba, micul dejun slab calitativ si un personal total dezinteresat de clienti si foarte aroganti pe deasupra pina serveau masa dura intre 60-120 minute si asta o spun cu mare indulgenta, fara gluma.

"Multumesc Hotel Recif"

## end review sc

[fb]
---
Trimis de etajulcinci in 08.08.12 19:16:24
Validat / Publicat: 08.08.12 20:49:40

VIZUALIZĂRI: 1711 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (etajulcinci); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA simbolic articolul - VĂ PLACE? [doar simbolic; articolul NU are PMA std]
[1 PMA]
PUNCTAJ CRT: 0 PMA (std) PLUS 1 PMA (din 1 vot)
NOTĂ: Acest articol nu beneficiază de punctajul standard acordat automat.

ECOURI la acest review

2 ecouri scrise, până acum

webmaster [08.08.12 19:47:47] »

Nivelul redus de detaliere clasifica articolul sub pragul de publicare (sau undeva la limita lui). Din acest motiv, impresiile nu primesc PMA standard, alocate in mod obisnuit [PMA standard = puncte de multumire-apreciere standard = din partea echipei administrative].

Speram sa gasesti timp si sa completezi un set minim de aspecte - referitoare, de exemplu, la camere, bucatarie & masa, amabilitatea personalului, imprejurimi, drumul pana acolo etc - eventual un set minimal de fotografii din sejur, astfel incat sa putem totusi reda articolului "votul site-ului" (si implicit posibilitatea de votare a lui de catre ceilalti membri).

Poti folosi linkul EDIT IMPRESII (afisat cu rosu sub textul trimis). Dupa eventuala publicare, completarile se pot aduce prin rubrica ECOURI (cea de fata).

Atomix [25.02.14 08:30:12] »

@etajulcinci: Draga mea/ dragul meu, acest hotel nu este un hotel de nota 4,90 (cum reiese din notele tale) !!! Ma scuzi, am fost si eu cazata acolo si nu e chiar asa de groaznic cum prezinti tu lucrurile!!!

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
Atomix
Alte impresii din această RUBRICĂRecif Hotel (ex Covasna) [Neptun]:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.043267011642456 sec
    ecranul dvs: 1 x 1