ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 06.08.2012
DE nana
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: cluj-napoca
ÎNSCRIS: 09.08.09
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
JUL-2012
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 11

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
96.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 4 MIN

Un concediu reusit

TIPĂREȘTE

Dupa o asteptare de 7 ore in aeroportul Cluj, am decolat in sfarsit inspre Antalya. A fost cel mai neplacut zbor pe care l-am avut (folosesc destul de des avionul pentru deplasari si am zburat cu multe companii) dar acesta a fost sub orice critica, atat la dus cat si la intors.

In Antalya am fost repartizati la un microbus cu care intr-o ora am ajuns la hotel. La receptie din 3 angajati doar unul vorbea engleza dar fiind ora 11 seara, nu era aglomeratie si in cateva minute am primit cardul pt usa si cardurile pt prosoape, bagajele ne-au fost luate de catre angajat si condusi la camera.

Camera era ok, destul de mare, curata, balcon mare, vedere la mare si aerul conditionat functional.

Cina tarzie nu foarte bogata, dar aveai de ales dintre mai multe feluri de salate, peste, friptura, deserturi si fructe. Comparativ cu cina de la ora 19 era normal mai saraca dar aveai ce manca, noi ne-am ridicat satui de la masa.

Nu voi mai descrie resortul pt ca s-a facut destul, dar voi puncta cateva aspecte, plusuri si minusuri.

Toti angajatii vorbesc rusa, aveam senzatia ca sunt intr-o colonie rusa dar erau destui cu care ne-am putut intelege in lb. engleza.

Mancarea delicioasa, multa si pentru toate gusturile, restaurantul era deschis aproape non stop, cu pauze de jumatate de ora intre mesele principale, bauturile alcoolice si non alcoolice la fel, ok. Ni s-a intamplat sa nu gasim tacamuri la masa dar nu este un capat de lume, nu ne-a deranjat sa ne deplasam 5 m si sa ne servim. Cred ca personalul era insuficient si nu apucau sa curete toate mesele in ritmul in care se eliberau, dar mereu am gasit o masa curata. M-a deranjat mai mult galagia din restaurant, in special seara cand ar fi trebuit sa se auda muzica in surdina. Nu s-a respectat protocolul in ceea ce priveste tinuta pt cina, vedeam turisti in pantaloni scurti, slapi sau mame care alaptau in restaurant. Copilul nostru nu a coborat la cina intr-o seara si am vrut sa-i ducem un mar in camera dar am fost intorsi de la usa de un angajat care cred ca urmarea cu ce se iese nu cum se intra in restaurant. Neplacut.

Piscinele curate, erau topogane pentru copii mici la fiecare piscina si cele mari la piscina care se deschidea doar la ora 10. Intr-adevar, se statea la coada dar noi am preferat sa stam la o alta piscina si din cand in cand copilul mergea si folosea acele topogane. Sezlonguri gaseai pana la ora 8, dar sotul fiind foarte matinal nu avea nici o problema in a rezerva pt noi, in jur de ora 7.

Marea a fost foarte curata, calda, copilul a fost foarte incantat sa inoate printre pesti, nisipul curat, nu erau pietricele iar sezlonguri gaseai la orice ora. Minunat!

Amfiteatrul era in fiecare seara full, statea lumea si in picioare si se distrau copios. Spectacolele erau in limba germana, rusa dar noi am preferat sa ne plimbam sau sa bem cate un cokteil in fiecare seara, la alta terasa.

Internet era in camera cu cablu dar pt ca am dorit ca o saptamana sa uitam de laptopuri, le-am lasat acasa si am folosit reteaua wi-fi free de la toate barurile si receptie pt cateva mailuri trimise de pe telefon.

La ora 12 incetau activitatile zgomotoase, discoteci etc, dar erau baruri unde erai servit si la 2 noaptea. La Selin era muzica live, se putea dansa.

Restaurantele a la carte erau pustii, 2-3 mese erau ocupate si pt ca am gasit in restaurantul Fulya tot ce am dorit, nu am considerat necesar sa rezervam o masa la alt restaurant.

Sunt 3 lifturi dar din pacate la orele de varf sunt pline mereu dar nici asta nu a fost o problema, aveam camera la etajul 2, urcam si coboram pe scari.

Curatenie s-a facut zilnic, tot zilnic s-au schimbat si prosoapele si s-a alimentat barul. De 2 ori a venit femeia de serviciu cand dormeam la pranz, a sunat, i-am deschis si si-a facut treaba. La fel s-a intamplat si cu baiatul care alimenta barul, chiar daca eram in camera si-a cerut voie sa alimenteze, a facut-o rapid, si-a cerut scuze si a plecat.

Pe coridor in general a fost liniste pana au venit cateva familii de romani cu copii mici care alergau si strigau de cum se trezeau. :(

Din pachetul de excursii optionale am optat pt Pamukkale, cu plecare la 5 dimineata si retur seara la 9, organizata de agentia partenera, cu ghid in lb romana. A fost o excursie de vis! Voi reveni cu un alta descriere despre aceasta experienta.

Daca ar fi sa evidentiez doar aspectele negative as putea mentiona ca oglinda de la baie era patata la baza cu 1 cmp de vopsea, ca usa de la baie avea o zgarietura mica, ca la tv nu era nici un program in lb romana, ca aveam doar plicuri de ceai verde si nu era de fructe de padure (de ex), ca gelul de dus nu mirosea ca cel pe care il folosim acasa, ca jocurile la piscina durau 30 min sau ca unele piscine se inchideau la ora 18. A fost un concediu relaxant si cel mai reusit din cate am petrecut pana acum. Oricand ne-am reintoarce la Fulya, mai ales ca nu am reusit sa vizitam tot complexul. Poate anul viitor...


[fb]
---
Trimis de nana in 06.08.12 20:16:21
Validat / Publicat: 06.08.12 20:39:26
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în TURCIA
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2259 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (nana); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Una dintre piscine
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
[900 PMA] [450 PMA]
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 8100 PMA (din 10 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂKamelya Fulya Hotel [Evrenseki]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.042913913726807 sec
    ecranul dvs: 1 x 1