ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 25.07.2012
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Tecuci [GL]
ÎNSCRIS: 22.01.12
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
JUL-2012
DURATA: 9 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 5

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
98.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 6 MIN

Ospitalitate, Varietate, Dedicatie (HVD Hotels)

TIPĂREȘTE

Multumim tuturor care au postat impresii despre Miramar (cu bune si rele), pentru ca datorita lor am avut informatii despre acest resort si am luat decizia de a ne petrece vacanta aici, in cunostinta de cauza. De la inceput vrem sa mentionam ca tot ce vom scrie in continuare sunt doar impresiile si parerile noastre personale, adica ale familiei noastre 2+1 ; stim ca sunt lucruri/fapte care noua pot sa ne placa, dar altora sa le displaca; de aceea vom incerca sa relatam cat mai obiectiv experienta noastra la Club Miramar. Si tot pentru a nu da loc la anumite interpretari, mentionam ca am avut vacante in diverse locuri, din diferite tari: Ungaria, Croatia, Grecia, Italia, Spania, Turcia, Austria si, bineinteles, Romania. Consideram ca, avand termene de comparatie, suntem niste turisti avizati si putem exprima pareri obiective.

Rezervarea am facut-o din februarie, direct pe site-ul hotelului, am solicitat o anume camera, pe care am si primit-o in momentul cazarii.

Am ajuns la Miramar la ora 13.00, am fost intampinati de portar care ne-a intrebat daca avem rezervare si, dupa o verificare sumara a vaucher-ului, ne-a ridicat bariera si ne-a indrumat spre un loc de parcare (norocul nostru, chiar in fata intrarii in hotel). In receptie, desi era un grup de nemti (15- 20 de persoane) care se caza, am fost preluati imediat de o receptionera, ne-a cerut actele de identitate si, dupa verificarea in calculator, ne-a pus bratarile, ne-a dat cardurile (pt. camera si prosoape), ne-a dat un ghid cu facilitatile si regulile resortului si... liber la vacanta.

Pentru noi Miramar a fost exact cum ne-am asteptat, fara surprize.

Stiam, din pozele si impresiile postate, cum este resortul: camera, piscine, baruri, restaurante, plaja, exact ca in ,,documentarile” noastre si, din punctul nostru de vedere, la superlativ. Nu putem sa exprimam opinii despre SPA, sala/terenuri de sport, spectacole de seara pentru ca nu le-am testat. Dar putem sa va spunem despre:

- Curatenie: este impecabila in tot resortul. O ,,armata” de oameni lucreaza, discret, pentru ca totul sa arate perfect: femei care permanent matura, sterg, spala (daca ai scapat o firimitura, oriunde, imediat cineva a maturat-o si a si sters urmele), in fiecare seara se curata plaja, piscinele si zonele adiacente (se sterge fiecare sezlong, masa, scaun, umbrela), se uda si se curata vegetatia. Oricat ne-am straduit, nu am vazut macar o panza de paianjen, nici in zonele cele mai expuse . Curatenia in camere se facea pana in ora 11.00, prosoapele se schimbau zilnic, iar lenjeria dupa 4 nopti; (noi am stat 9 nopti si am avut surpriza ca s-a schimbat lenjeria inclusiv in ultima zi, desi a doua zi plecam...) Intr-o singura zi, cand s-a eliberat majoritatea camerelor de pe palierul unde stateam si cameristele probabil au avut ca prioritate pregatirea camerelor pentru noii turisti, nu s-a facut curatenie pana in jur de ora 13,30, cand camerista ne-a batut discret la usa. Cand i-am spus ca poate sa vina a doua zi (chiar nu era nevoie de curatenie), nu va imaginati cat a insistat, macar sa schimbe prosoapele... Nu am mai intalnit nicaieri cameriste atat de dedicate muncii pe care o au de facut.

- la plaja si la piscina: da, se practica „rezervarea” de catre turisti, ca in multe alte locatii, de altfel nu s-a inventat asta la Miramar, am intalnit-o in majoritatea locatiilor all inclusive in care sezlongurile erau puse la dispozitie gratis; dar aici am vazut ca personalul hotelului verifica din timp in timp, pana pe la ora 9,30-10, si daca un sezlong nu era ,,populat”, ridicau obiectele lasate acolo si-l eliberau. Am vazut un rus care era foarte insistent, in fiecare dimineata pe la ora 7.00 arunca niste prosoape pe sezlonguri, apoi pleca si revenea pe la 11.00 cand, bineinteles ca acestea erau ocupate; de fiecare data bolborosea in rusa (это наши), nimeni nu-l intelegea (sau nu voia sa-l inteleaga) si pleca linistit. Oricum, „batalia” era pana pe la ora 10.00, apoi toata lumea isi gasea locul; puteai sa lasi linistit lucrurile pe plaja sau la piscine; am vazut diverse (saltele, colaci, jucarii) uitate zile in sir pe la piscine si nimeni nu se atingea de ele; pe plaja, obiectele uitate/pierdute erau depozitate la turnul salvamarilor. A, si anul acesta erau scaunele din plastic (cate unul la doua sezlonguri) pe plaja (am citit ca cineva era nemultumit de lipsa acestora);

- Echipa de animatori - foarte activa, programul zilnic include gimnastica la piscina, fitness la piscina si pe plaja, unde este amenajat un foisor (erau multi amatori, in special pe plaja ), diverse concursuri sportive: tenis de masa, polo, darts, tir, volei, baschet si fotbal pe plaja; (unii membri ai familiei s-au incapatanat sa vaneze cat mai multe diplome ). Exista 2 cluburi pt copii, nu le-am incercat, dar copiii germani erau amatori. Animatia de seara incepea cu discoteca copiilor si continua cu spectacole cu diverse teme: o seara beach- party, o seara dedicata cocteilurilor, am vazut niste jonglerii cu flacari, focuri de artificii, disco. Nu putem spune prea multe ca nu am participat decat ocazional (la cocteiluri, of course). Contrar romanilor care s-au simtit marginalizati, in programul animatorilor era inclusa zilnic Mandinga cu Zaleilah si animatorii chiar strigau ,,hai Romania”, iar toate concursurile erau anuntate la radio si in limba romana.

- Personalul vorbea, oficial, engleza, germana, franceza, rusa. Dar am intalnit membri din staff care o ,,rupeau” pe romaneste, unii fiind chiar amatori sa invete cuvinte/expresii in limba romana. Acum sincer, ca natie nu putem avea pretentia ca intr-o tara straina, fie ea chiar Bulgaria, sa ni se vorbeasca in limba materna... in momentul in care alegi sa pleci din tara trebuie sa te descurci intr-o limba de circulatie internationala, parerea noastra. Nu poti da calificative proaste unei locatii pentru simplul fapt ca nu ai fost in stare sa te intelegi cu personalul, dar, no offence, pentru unii si limba romana este straina. Nu am avut niciodata senzatia ca suntem tratati altfel decat rusii, germanii sau alte natii care erau pe acolo. Ba chiar pe barmani i-am invatat ce este si cum sa prepare „shpritz”, respectivii fiind bucurosi ca au invatat-o si pe-asta...

- Mancarea -suficienta si proaspata. Nu credem povestile cu reciclatul, ce se servea la pranz, nu se servea niciodata seara, nici macar supele care, apropo, erau gustoase si diverse. Poate nu este atat de sofisticata ca in alte locatii (chiar si din Bulgaria); intr-adevar, folosesc condimente specifice, dar pe noi nu ne-a deranjat (cand mergem intr-o tara straina vrem sa gustam din specificul local); citeam pe site ca la Duni (in toata statiunea oare?) s-ar fi adaptat cerintelor romanilor si nu mai condimenteaza mancarea. Sincer, noi nu ne-am dori sa mergem in strainatate intr-un restaurant unde ,,s-au adaptat romanilor”; daca vrem mancare romaneasca gasim la restaurantul din cartier, nu trebuie sa mergem sute de km; dar, asa cum spuneam la inceput, e doar o chestie de gusturi. Nu putem crede ca cineva a facut foamea (este imposibil sa nu gasesti ceva care sa-ti placa) sau s-a imbolnavit de la mancare. Nu am incercat restaurantul de noapte, dar la celelalte am gustat din toate. Nota 10 pentru restaurantul italian, unde doar inghetata nu a fost ca la „macaronari”.

- Bauturile... nimic de comentat: sunt diverse, bune pentru all inclusive, servite fara zgarcenie; indiferent ce cereai, ti se umplea paharul, fie ca era vodca, whiskey sau cola ; nu incercau sa triseze, de fiecare data puneau mana pe sticla de import, daca voiai o bautura locala trebuia sa specifici.

- Ne-a placut preocuparea permanenta pentru confortul si satisfactia turistilor, receptivitatea la sugestiile primite; am fost martori cand niste turisti romani au comentat cu barmanul la pool bar ca paharele in care servesc sunt prea mici pentru bere; a 2-a zi au aparut pahare mari pentru bere... Intr-o seara turistii erau rugati sa completeze un chestionar in care sa puncteze serviciile resortului si sa faca sugestii. Am fost foarte uimiti sa aflam ca hotelul apartine unui bulgar...

In concluzie, in functie de ce ne dorim, vacantele sunt asa cum ni le facem! Daca vrei sa fii carcotas in vacanta, probabil ca sunt aspecte de carcotit si la Miramar. Dar noi ne-am dorit relaxare si exact asta am primit. Asa cum le este sigla, am gasit aici Hospitality Variety Dedication (HVD Hotels).


[fb]
---
Trimis de amarili in 25.07.12 23:07:16
Validat / Publicat: 26.07.12 04:58:05
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Nisipurile de Aur, Albena
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 4725 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

6 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (amarili); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 10800 PMA (din 12 voturi)

ECOURI la acest review

6 ecouri scrise, până acum

webmaster10
[25.07.12 23:11:50]
»

@amarili: bun-venit pe site si in comunitatea AmFostAcolo!

Foarte bune/utile informatiile prezentate, multumim pentru impresii, te asteptam si cu alte recomandari din vacantele tale trecute sau viitoare. Observ ca destinatiile voastre de vacanta sunt foarte atractive, deci speram sa ne rasfatati in continuare cu recomandari si articole care pot garanta o vacanta reusita.

ravenala22
[26.07.12 06:44:56]
»

Da eu pe plaja nu am vazut masute pt pahare etc. Bauturile sunt mai bune ca la duni... mincarea mai variata aici decit la duni dar acolo era mai adaptata romanilor probabil proportiei de turisti mai mare... sezlonguri pe plja total insuficiente

laura.piele
[20.01.13 23:04:57]
»

VA ROG SA-MI SPUNETI CUM ATI FACUT REZERVAREA DIRECT PE SITE-UL LOR, CUM ATI FACUT PLATA SI IN CE MONEDA, SI DACA SUNT DE INCREDERE. VA MULTUMESC

amariliAUTOR REVIEW
[21.01.13 22:06:38]
»

@laura. piele: pentru rezervare am intrat pe pagina hotelului, in sectiunea ,,Booking" si am completat datele solicitate. a doua zi am primit pe mail raspuns, cu mai multe variante de rezervare/preturi; dupa cateva discutii pe mail, am facut rezervarea, plata facand-o prin transfer bancar, in euro (asa am preferat eu). Am primit voucherul tot prin mail, nu am avut nicio problema cand am ajuns la hotel, ne-au primit imediat, cu multa amabilitate si am avut o vacanta excelenta. iti recomand sa apelezi la ei cu incredere. Mult succes!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
vsl_andreea
[11.06.13 13:05:33]
»

@amarili: Buna, urmeaza sa plec si eu cu sotul si fetita de 5 ani pe 3 iulie la acest hotel la care am fost si acum 2 ani de zie. Sincer nu imi fac griji de conditii sau mancare pentru ca am fost foarte multumita insa imi fac griji de perioada aleasa. Mi-e teama ca nu o sa fie chiar cald in perioada 05.07-11.07.2013.

Daca ai fost in luna iulie te rog sa-mi spui cum a fost vremea.

Multumesc frumos.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
hlli
[11.06.13 13:54:48]
»

@vsl_andreea, eu am fost în Albena, anul trecut la finele lunii iulie - începutul lunii august şi pentru mine a fost excesiv cald. Apa mării a fost foarte caldă şi asta ne-a bucurat pe toti... în rest... mare căldură şi disconfort din aceasta cauză.

La drumul de întoarcere, nici aerul condiţionat din maşină nu a mai făcut faţă din cauza căldurii.

Cu vremea aceasta atât de schimbătoare, cine poate spune cum va fi vremea în iulie?!!!

Să ai parte de o vacanţă cât mai frumoasa!!!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
amarili, hlli, laura.piele, ravenala22, vsl_andreea
Alte impresii din această RUBRICĂHVD Club Hotel Miramar:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.051748991012573 sec
    ecranul dvs: 1 x 1