ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 25.07.2012
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Ploiesti
ÎNSCRIS: 19.07.11
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
JUL-2012
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1copil (3ani) COPII

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
98.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

ARTICOL ARHIVAT
TIMP CITIRE: 4 MIN

Sejur foarte reusit. Hotel foarte bun.

TIPĂREȘTE

Consideratii generale

Opinia mea personala nu are cum sa fie decat subiectiva. Aceasta poate fi mai mult sau mai putin relevanta si corecta in functie de experientele anterioare in calitate de turist si prin comparatie cu alte locuri/hoteluri/vacante.

Astfel, facand o comparatie cu experientele mele anterioare, si considerandu-ma un turist cu o experienta turistica de nivel mediu (vizitat 4 tari din Europa iar vacantele - de nivel mediu ca pretentii si costuri), consider Nisipurile de Aur si sejurul la Vistamar o experienta foarte inspirata, placuta si rentabila (valoare mare primita comparativ cu pretul platit).

Impresia mea a fost intarita pe parcursul sederii mele si de alti turisti cu care am discutat, care deasemeni si ei au fost foarte multumiti si incantati (termenul incantat trebuie inteles ca au primit mai mult decat se asteptau pentru banii platiti - Eu daca m-as duce in Antalya si as da 1800 euro pe famile in loc de 670 euro cat am dat aici cu EB 20%, exigentele mele ar fi mult mai mari - A nu se intelege ca aici ceva nu fost foarte ok si am scuzat asta prin pret. Spun doar ca au fost foarte multe servicii de calitate buna pentru cati bani au fost platiti).

Consideratii particulare:

Nu voi repeta tot ce s-a mai spus pe aici. Voi prezenta decat elementele care mie mi-au atras atentia si pe care eu le consider relevante:

- Contra a 20 leva (nu spaga ci taxa platita in mod oficial la receptie) am primit camera de la ora 11 (de fapt un apartament ca nu aveau camere disponibile desi noi platisem decat pentru camera); ni s-a pus si bratarile si am putut lua pranzul imediat.

- Personalul foarte tanar, zambator si dornic sa se faca placut, sa ajute. Totusi nu prea intelegeau toti bine engleza.

- Servicii foarte bune de cazare (camera, curatenie, etc), de masa (posibilitatea sa iei masa de cina nu numai la restaurantul standard de all inclusive dar si la restaurantul a la carte cu specific / tematica diferita in fiecare seara), de entertaiment (seara de la ora 20 pana la ora 24 pe scena din fata hotelului se organizau spectacole, concursuri, minidisco, etc - barul era deschis pana la ora 24, se serveau cocktailuri etc)

- Piscina cam micuta dar cocheta. La anumite ore era mai dificil de gasit un sezlong liber. Acesta mi s-a parut singurul minus al piscinei.

- Mancarea mult mai buna ca in alte partii din punct de vedere calitativ. Poate mai putina ca sortimente per masa/zi insa se serveau destule mancaruri diferite de la o zi la alta. Altfel spus, in alta parte poate erau mai multe dar erau acelasi tot sejurul, aici un pic mai putine dar parca 40% difereau de la o zi la alta iar calitatea era mai buna. Se putea servii pe langa sucul de la Tec si suc fresh, preparat pe loc, natural. Se putea manca si afara la terasa si inauntru.

- Cuvinte numai de lauda pentru echipa de enterteiment (pe langa distractia din timpul zilei aceeasi ca peste tot, aici seara se faceau si niste minispectacole foarte reusite (cabaret, dans, concursuri, cantareti locali etc).

Per total impresie foarte buna. O sa revenim cu siguranta.

Alte chestii:

- 2 zile am fost sariti de la curatenie pentru ca veneau doar dupa amiaza cand copilul nostru se odihnea si nu eram disponibili. Nu ne a deranjat (abia am auzit ciocanitul, noi nu am raspuns si au plecat) doar ca nu s-a putut face curatenie. Dupa ce am informat la receptie ca noi am fi mai disponibili dimineata, in toate celalalte zile camera noastra a fost curatata la primele ore.

- da, plaja nu are multe locuri si se gaseste uneori mai greu sezlong liber la ore mai putin matinale. E o chestie pe care ar trebui sa o stiti. Buretele nu s-a platit, nici sezlongul, nici umbrela si pe plaja exista si beach bar.

- parcare gasiti si la alte hoteluri cu 5 leva/zi in loc de 20 leva/zi aici. Eu am spus ca nu doresc parcare de la ei si m-au lasat 15 min la plecare ca sa stau in parcarea lor cat sa incarc bagajele si nimeni nu s-a suparat. Totusi frumos ar fi sa oferiti 5 leva la receptie cand cereti treaba asta.

- La alte hoteluri unde am fost mi s-au parut mai multi romani. Aici foarte putini. Cei mai multi erau germani (60%) dar si francezi, belgieni, elvetieni, polonezi etc. Cred ca acesta e si motivul pentru care asa de putine review-ri noi despre acesta locatie.

Propunere:

Ar trebui sa stergeti opiniile din 2010 , 2011. Nu de alta dar hotelul si-a mai construit o aripa, s-a modernizat mult in 2012, serviciile cred ca abia acum ating exigentele lantului Grifid (acum are 4* si oficial). Chiar daca si in 2011 era tot Grifid, s-au facut intre timp modernizari, si nu mi se pare corect sa prezentati in acelasi loc 2 situatii de fapt diferite, chiar daca apartin aceluiasi hotel ca denumire.


[fb]
---
Trimis de kamath in 25.07.12 13:01:57
Validat / Publicat: 25.07.12 15:00:08
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Albena - Hotel Laguna Garden 4*
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 4910 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

10 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (kamath); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 In spate aripa noua a hotelului, cea care era data in folosita (o alta aripa noua parea "nelocuita")
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
[900 PMA] [450 PMA]
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 6300 PMA (din 7 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    10 ecouri scrise, până acum

    adriana34 [25.07.12 15:15:39] »

    buna ziua

    as dori sa va intreb cand ati facut rezervarea?

    la acest hotel nu s-au mai putut face rezervari din sfarsitul lunii iunie pt ca nu mai vroiau romani. din acesta cauza ati avut in hotel straini. eu tot am incercat si nu am reusit sa fac rezervare. este un hotel bun din toate punctele de vedere.

    kamath [25.07.12 16:58:45] »

    @adriana34:

    Nu stiu de unde aveti dvs aceasta informatie si nici daca este adevarata sau nu.

    Intr-adevar rezervarea am facut-o in luna decembrie anul trecut.

    Informatiile mele sunt ca hotelul trebuia sa aiba o capacitate mai mare insa din 2 noi aripi doar una s-a finalizat in timp util (intr-adevar acest lucru l-am constat si la fata locului). Din cauza aceasta la sfarsitul iernii, inceputul primaverii hotelul a dat mesajul 'Stop sell' , si asta pentru ca a realizat ca o aripa din cele doua nu se va finaliza la timp.

    Mie nu mi se pare verosibil si poate nici legal ca acest hotel sa nu accepte romani mai ales ca celelalte 2 hoteluri din lantul Grifid accepta romani foarte frumos.

    Mai mult, si pe 'booking' era 'sold out' si nu cred ca acest site era adresat romanilor.

    Dar asta am aflat eu pe cai oficiale. Poate realitatea a fost alta.

    Dar romani nu prea erau. Iar daca ar fi sa dau dau crezare la ce spuneti dvs , as putea sa imi aduc aminte (desi am ignorat acest aspect si nu l-am pus la suflet) ca in fiecare dimineata protocolul , mesajele transmise de animatori la piscina, erau transmite in 20 de limbi , ultima fiind romana (inainte fiind salutati si finlandezi, americani, bielorusi, elvetieni si alte natii clar putin reprezentate.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    adriana34 [25.07.12 19:43:13] »

    @kamath:

    mi s-a spus de la 2 agenti acelasi lucru (sursa sigura). n u mai primesc romani pt ca la inceputul lunii iunie au facut prapad prin hotel mai ales ca au facut risipa la mancare.

    si eu am vazut in aprilie cum se construia aripa dinspre hotel kaliakra. imi pare foarte rau pt ca nu ajung anul acesta acolo.

    marinela28ro [19.08.12 22:21:18] »

    Te rog spune-mi daca hotelul Vistamar are piscina interioara si parcare pazita.

    bianca17 [16.01.13 15:34:29] »

    Ce tip de camera a fost? Din pozele gasite pe net, inteleg ca dupa renovare unele camere au mocheta si altele gresie pe jos.

    bianca17 [16.01.13 22:46:15] »

    Cum se numeste parcarea unde ati platit doar 5 leva/zi? Era parcare cu paza?

    Multumesc!

    kamath [17.01.13 07:53:43] »

    @bianca17

    Camera in care am stat noi avea gresie pe jos dupa cum se poate vedea in poze.

    Parcarea am gasit-o la aprox 600 m distanta la hotel Ljuljak. La jumatea lui iulie 2012 parcarea acestui hotel era aproape goala, in plus era si ieftina. Parcarea e cu bariera, deci pazita.

    Piscina interioara nu stiu daca are, cred ca nu, oricum nu ne-a interesat si daca as fi vrut m-as fi putut duce la Bolero pentru ca e alaturat si bratarile sunt la fel.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    bianca17 [17.01.13 16:49:16] »

    Multumesc pentru raspuns. Intrebam daca e camera dubla sau apartamemt. De la agentie mi-au spus ca au doar camere cu mocheta pe jos.

    Si inca o intrebare: cat de liniste este in orele de somn? Adica seara se aude muzica de la terasele sau restaurantele din jur, sau de la echipa de animatori? Sau la pranz de la piscina? Este mai buna o camera fara vedere la mare?

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    kamath [18.01.13 07:51:08] »

    @bianca17

    Camera noastra a fost foarte mare pentru o camera; cei de receptie ne-au spus ca este apartament.

    Nu as zice ca a fost apartament poate doar din cauza dimensiunilor (aproape duble fata de o camera obisnuita); pentru ca in fond nu avea decat o camera, baie si balcon.

    Precizez ca noi am platit pentru camera dubla si am primit 'apartament' deoarece hotelul nu avea camere libere la acea ora.

    ----

    Mai buna este o camera cu vedere la mare. Seara stati pe balcon, in balansoar, in fata voastra e marea, privelistea e splendida, puteti privi spectacolul de la hotel, lua pulsul atmosferei statiunii.

    E normal ca e un pic mai zgomotoasa dar deloc deranjant. Oricum dupa 11.30 seara, se opreste tot si e liniste deplina.

    Ziua e liniste deasemenea.

    Asta cu galagia o zic cei care nu avut camere cu vedere la mare, ca explicatie si motiv al alegerii lor (neinspirate). Daca vrei liniste deplina, nu mai pleca in concediu sau nu te duce la Nisipuri. E o liniste la Venus!..

    Daca exista posibilitatea sa ai parte de ceva frumos si sa stai seara la suc pe balcon, pai ia cu vedere la mare, nu cu vedere la parcarae auto si la celalalt hotel.

    Insa daca va duceti si cu niste pensionari si vreti sa dormiti de la 9 seara, e bine sa nu luati cu vedere la mare (desi repet, zgomotul nu e deranjant, e de fond, si se poate dormi).

    bianca17 [18.01.13 14:38:52] »

    Multumesc pentru raspunsuri!

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    adriana34, bianca17, cmari67, kamath, marinela28ro
    Alte impresii din această RUBRICĂGrifid Vistamar Hotel (ex Astoria Beach) :

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.041538000106812 sec
    ecranul dvs: 1 x 1