ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 31.07.2009
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
    DIN: bucuresti
    ÎNSCRIS: 30.07.09
    STATUS: UCENIC
    DATE SEJUR
    JUL-2009
    DURATA: 7 nopți
    familie cu copii
    [?] AD. + 1 COPII

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    0.00%
    Sub orice critică
    CAZARE [camere etc]:
    0.00%
    Sub orice critică
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    0.00%
    Sub orice critică
    PLAJA şi MAREA:
    50.00%
    Nici nemulțumit, nici mulțumit
    DISTRACŢ. / RELAXARE:
    0.00%
    Sub orice critică

    NOTARE MEDIE REZULTATĂ
    10.00%

    AUTORUL NU ar recomanda
    această destinaţie unui prieten sau cunoscut
    la PMM* = 22 EUR
    *PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

    ARTICOL ARHIVAT
    TIMP CITIRE: 4 MIN

    Vacanta de cosmar!!!!!!!!!!!!!!

    TIPĂREȘTE

    Hotelul Asena nu-si merita nici stelele, nici banii (nu cunosc ce suma incaseaza operatorul roman si ce suma ajumge la patronul turc)

    Desi doi oameni pot privi spre acelasi lucru, pot sa-l perceapa diferit. Eu va pot spune ce ce am vazut prin ochii mei:

    Inca din prima zi d-na ghida Flori (care sincer cred ca era acolo doar ca reprezentat al agentiei Siba, pentru a-i convinge pe romani sa cumpere excursii de la aceasta ag) ne-a tinut o scurta sedinta in care ne-a predat lectii de bune maniere, sa nu ne umplem farfuriile, sa nu vb tare la receptie, ca turcul ne da afara din hotel, sa nu ne uitam urat la ei, sa nu ne asteptam sa ni se remedieze vreo stricaciune imediat... deoarece hotelul este plin si personal putin... si altele.

    Camera foarte, foarte mica, cu un balcon inghesuit in care abia daca incapeau 2 persoane, grupul sanitar depasit din toate punctele de vedere: baterii ruginite, scurgeri infundate, ventilatie stricata, apa sarata (ori apa din mare, ori apa de la dus acelasi lucru, noi avand si copil cumparam apa plata pentru a ne limpezi cu ea, ori ptr a ne spala pe dinti), aer cond fara telecomanda (ni s-a spus ca acestea au fost furate de grupul de romani din seria anterioara), mobilier invechit fara minibar, tv doar cu 4 posturi dintre care 3 in lb turca si 1 in italiana. Cu cateva lire puteai sa aranjezi cu camerista ptr a-ti intra in camera mai des.

    La etajul 6 exista o tentativa de piscina cu vreo 10 sezlonguri, in premanenta ocupate cu prosoape. Tot la acest etaj se afla si restaurantul, care nu are decat cateva mese la umbra, iar restul la soare... ... si insuficiente. Daca nu prindeai masa libera, trebuia sa astepti in picioare, cu farfuriile in mana. In cazul in care te duceai mai devreme, nu puteai sa intri, asteptai la usa si ti se dadea ospitalier si startul PE LOCURI FITI GATA!!!!! Am incercat sa mergem la masa mai tarziu ptr a evita aglomeratia insa, ne-am confruntat cu o alta problema - nu prea mai aveai ce sa mananci... ... caci mancare iok.

    Despre mancare, aceeasi in fiecare zi, refolosita de seara sau de dim dar in alta forma, in combinatii din cele mai ciudate. La raionul cu preparate din carne existau doar doua feluri de mancare (numai carne tocata in sos in diferite mini forme perisoare sau crochete) sau bucati mici de piept de pui cat unghia, bagate tot in sos, cu garnitura de orez fiert, linte, fasole uscata sau pastai fiarata, conopida fiarta. Mancarea pentru care stateai la coada era "pazita" de 2 bucatari?? care iti puneau mini portii (ma scuzati asta inseamna all inclusive?). Pentru a solicita inca o portie trebuia sa te ridici sa stai la coada si sa mai ceri o alta portie. Aveai sansa sa primesti si doar pielita de la pui, iar cand il atentionai iti raspundea senin si ospitalier "chicken go, go"; sau mancarea sa-ti fie asezata pe farfurie alaturi de fire de par, sa ti le ia, sa ti puna apoi si sosul si cu aceeasi ospitalitate sa ti spuna, , no probelm". Exista si o gama larga de salate gata preparate, dar si rosii, castraveti (pe care se vedea amprenta plina de tarana a celui care i-a curatat), masline, vinete coapte, supe, spaghete dar reci... ... si multe, multe fire de par... ... . in mancare. Farfuriile sunt debarasate de pe mese de catre ospatari parfurmati cu "mirosuri alese de transpiratie", cu o tinuta jalnica, care-ti taie orice pofta de manacare (asta daca ti-a mai ramas).

    Bautura (bere, cola, fanta, sprite) la dozator va este pusa tot de un ospatar, dar in pahare mici de plastic (asta daca esti roman, caci daca esti turc bauturile se servesc in pahare mari de sticla - patrioti nu!?! ), care se spala (mai bine zis se clatesc, deoarece sunt spalate doar cu apa fara detergent de vase - asa ca mai bine beti din acelasi pahar de mai multe ori). Aveti sansa sa vi se spuna cu aceeasi ospitalitate ca dozatorul nu functioneaza sau sa mai asteptati o ora intrucat se schimba bidoanele. Daca beti seara la barul hotelului aveti sansa sa vi se faca fotografii... o, nu dvs desigur, ci la paharele goale, iar daca simpatizati vreun ospatar nu va fotografiati cu el riscati sa-i faceti un deserviciu deoarece poate fi dat afara.

    Cat despre plaja, aceasta este ingusta intra cam doar 4-5 randuri de sezlonguri, apa cristal.

    Sfatul meu: ori cumparati biletul de la o ag serioasa care sa va prezinte ce primiti la un hotel de 3, 4 stele ori mai adaugati o suta, doua sute de euro si duceti-va la un hotel de 5 stele.


    [fb]
    ---
    Trimis de anais* in 31.07.09 01:35:56
    INFO ADIȚIONALE
    • A fost prima sa vizită/vacanță în TURCIA
    NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

    VIZUALIZĂRI: 2243 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    5 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (anais*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 0 PMA (din 0 vot)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 22.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    5 ecouri scrise, până acum

    cameluta
    [01.08.09 15:58:17]
    »

    Mda... destul de PRIMITOARE parerea ta despre ce ai gasit acolo!! Eu am bilet incepand cu data de 11 August, deja incep sa ma gandesc cu groaza la cele relatate de tine.

    Acum exista o intrebare. Cum putem preveni (daca s-o putea cumva) sa nu se intample si altora aceleasi lucruri. Se pare ca nu esti singurul care spui aceste lucruri.

    Cui am putea sa spunem aceste fapte intamplate?? Banuiesc ca cineva se ocupa de turistii romani care intimpine probleme de genul acesta.

    Ma gandesc ca nu ar strica sa DISCUTAM aceste probleme cu FACTORII IMPLICATI de la noi din TARA.

    Cine stie modalitatea de a rezolva aceste lucruri ar fi bine sa incercam a le remedia cumva.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Andox
    [01.08.09 16:32:10]
    »

    Se poate preveni schimband hotelul. Dar grija sa nu cazi din lac in put.

    cameluta
    [02.08.09 09:22:03]
    »

    Mda... si daca ai facuta rezervarea... si mai ai doar o saptamana pana la plecare... ???

    anais*AUTOR REVIEW
    [03.08.09 23:11:43]
    »

    ptr cameluta

    Crede-ma ca daca postam impresiile imediat erau mult mai dure... ideea e sa nu te astepti sa gasesti acolo ce ti s-a prezentat de catre agentie poate asa socul nu e mare. Nu stiu daca poti sa dai o diferenta si sa te duci la un alt hotel... Este bine sa pastrezi chitantele, actele ptr noi au fost facute pe grup, iar noi nu am intrat in contact cu ele... deci nu pot nici macar sa dovedesc ca am achitat la ei.

    Acolo este ca reprezentant ghida d-na Flori care chipurile iti rezolva problemele cu turcul, dar realitatea este alta, esti pe cont propriu. Noua dupa ce i-am adus la cunostinta nemultumirile noastre ne-a spus ca suntem noi prea pretentiosi, ca cerem prea mult (ca noi sa fim fericiti ca mancarea la Asena este cea mai buna ca cei de la Pigale au o mancare oribila -desi in autocar cei de la Pigale ne-au marturisit ca ei au mancat mai bine iar d-na Flori manca numai acolo... ideea e ca noi nu ne am dus acolo sa ne ghiftuim si sa crapam in noi, dar macar sa poti sa legi o masa... si daca cu mancarea ne-am resemnat in cele din urma, cu atitudinea turcului nu...

    Sfatul meu este sa-ti mai iei niste banuti la tine si sa mai mananci la terasele de pe faleza, acolo ai parte de alt tratament (si uite asa ajungi la pretul unui hotel de 5 stele). Eu iti doresc concediu placut si sa gasesti acolo altceva decat ce ti-am prezentat eu, iar daca nu nervi de otel.

    (turcul iti rade in fata, iti zice "no problem", dar tot ca el face si nu schimba nimic).

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    cameluta
    [05.08.09 21:44:31]
    »

    Mda... se pare ca va trebui sa imi vad de concediul meu... si daca voi considera ca am o problema voi incerca sa mi-o rezolv in alt fel... e pacat sa bag tot in seama si sa imi stric concediul... nu???

    E mai bine asa si gata rezolvi problema... pe viitor stii ce ai de facut. Sau 5 stele sau alta tara!! Corect??

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    anais*, Andox, cameluta
    Alte impresii din această RUBRICĂAsena Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.041111946105957 sec
    ecranul dvs: 1 x 1