ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 19.07.2012
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Onesti
ÎNSCRIS: 18.07.11
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
JUL-2012
DURATA: 10 nopți
familie cu copii
4 AD. + 3 COPII -- v: 4 - 3 - 1

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
12.50%
Extrem de nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
PLAJA şi MAREA:
60.00%
Către satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
46.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 5 MIN

Mare dezamagire anul acesta

TIPĂREȘTE

Plini de speranta, avand in vedere ca fusesem si anul trecut in aceeasi locatie si plecasem destul de incantati (vezi impresii), si dupa ce primisem si pe net tot felul de mail-uri in care se specificau tot felul de imbunatatiri am ales sa mai petrecem un sejur, de data aceasta de 10 zile, la Phoenicia. Dupa un drum lung si extrem de obositor (cu 3 copii mici la bord) am ajuns pe la vre-o 13.00. la cazare, ni se spune ca au ceva disponibil la et. 8. Categoric nu! Avand experienta, stiam ca se sta destul de mult la lift. Unul singur nu face fata la orele de varf si noi fiind cu multi copii si cu carucior am preferat un etaj inferior. Ni s-a spus ca mai dureaza, ca dupa ora 16.00 se fac cazarile. o. k. am spus ca mai asteptam si am primit un ap. la et. 1.

Am intrat in camera pe la 15.30, dar dezamagire totala:

- curatenia lasa mult de dorit, niste cereale pe jos, balcoanele murdare, geamul de la un dormitor la fel.

- aerul conditionat nu mergea decat intr-un dormitor si cuptorul cu microunde lipsea.

Am anuntat la rel. cu publicul si ne-au adus cuptor, patuturi pt. copii si au reparat aerul din living (a doua zi), dar. pt. cel din dormitor am mai anuntat de 2 ori si am stat 6 zile fara, timp in care s-a defectat si in celalalt dormitor.

La curatenie, probleme. Cred ca nu exista aspiratoare in complex, eu n-am vazut cameristele sa aiba asa ceva in dotare, si atunci cum naiba sa fie curat cand dam fleosca fleosca cu un mop obosit si cu aceeasi apa murdara peste tot, asa de ochii lumii, sa zica clientii ca s-a trecut cu curatenia...

Piciorusele la copii erau negre dupa o tura pe balcon.

Dupa 4 zile am vazut camerista pe hol, dupa ce trecuse pe la noi cu curatenia si am intrebat-o daca nu cumva trebuia sa ne schimbe lenjeria, fiind vizibil murdara, si a spus ca venea, mai tarziu, dar daca nu ii spuneam, asa cred ca ramanea. In alta zi ne-a lasat doar 3 prosoape, noi fiind 4+3! La insistente ne-a mai adus unul. Sapunul si gelul de dus lipsesc cu desavarsire, apa curge la bai. Noi trebuia sa punem prosoape pe jos sa nu alunece copiii si sa suga apa de pe jos. Ar trebui sa doteze ap. si cu produse de curatenie, mop, matura, sa-si faca omul singur curat, daca ei nu sunt in stare si sa nu mai platesti serviciul de curatenie degeaba! Mai ales ca era un afis in care se spunea ca acesta se efectueaza in intervalul orar 14-17. Culmea nesimtirii din punctul meu de vedere, adica cand lumea (mai ales copii) se odihnesc, adica ce-ar trebui sa facem noi cei cu copiii mici, sa nu-i culcam, sau sa nu avem pretentii la curatenie de fapt. Oricum intr-o dupa amiaza pe la ora 14.30 cand abia adormisera cei mici au inceput niste zgomote de bormasini pe la parter, de m-am dus val vartej la rel. cu publicul. Au oprit lucrarile, dar somnul meu din acea dupa amiaza, s-a dus, noroc ca nu s-au trezit copii.

Cam asta cu cazarea.

Restaurantul:

- mancarea mult mai proasta ca anul trecut si mai putin diversificata. Ciorbele prea acre, mancarea iute (varza azi era dulce si buna, a doua zi era iute), gratarul era ars pe exterior si crud la interior, cartofii din pireu nefierti. Dupa ce mi-am exprimat dezamagirea la rel. cu publicul despre lipsa snitelelor de anul trecut, acestea au aparut, bucurosi nevoie mare, le-am luat la copii, dar stupoare, erau f. iuti, facute cu parika, de tipau copiii ca din gura de sarpe dupa ce le-au gustat si nu stiam ce au, ca eu nu apucasem sa le gust inainte.

- la desert mult mai putine sortimente, lipseau alunele, fisticul, semintele, etc.

- seara putine sortimente si extrem de scump. cel putin asa mi s-a parut mie, poate bucurestenii sunt mai invatati cu scorurile astea, dar pt. noi cei din provincie...

Plaja:

- cea mai mare dezamagire am trait-o la plaja, noi fiind o familie care sta mai mult la mare si mai deloc la piscine.

- sezloangele se plateau anul acesta, iar pretul nu era deloc mic 20 ron buc.

- nu era mai curat ca anul trecut, asa cum se scuzau ei, ba chiar mai multe chistoace de tigari, iar seara veneau si ne luau saltelele, ca s-a terminat programul, asta dupa ce mai si platiseram.

- anul trecut era mereu un baiat care venea si ne ajuta cu caruciorul pe nisip cand ne vedea ca aparem pe plaja, anul acesta nu veneau decat sa-ti ia banii pe sezlong. Jecmaneala pe fata, ce sa mai...

Locurile de joaca:

- neintretinute, unele stricate, etrem de murdare dupa ploaie, in 10 zile cat am stat n-am vazut pe nimeni sa le curete sau sa repare ce s-a mai stricat. le curatau copilasii cu hainutele lor, se loveau cu cele defecte, mai cadea cate un topogan cu leagan din cele mici pe cate un copil, etc.

- banci putine, de trebuiau parintii sa stea in picioare.

Piscina de copii o. k., dar putine sezlonguri in jurul ei, spatiul mic la cati copii erau, de nu gaseai mai niciodata loc.

In concluzie impresia generala pe care mi-a lasat-o mie a fost ca de la an la an serviciile sunt mai proaste, jecmaneala mai mare, personal de intretinere putin, nu fac fata, la rel. cu publicul, receptie, prea multe fete, probabil sa te linisteasca cand te enervezi cand vezi cati bani ai dat si cat de putine primesti in schimb. Raportul calitate - pret in defavoarea turistilor. La acelasi pret, sau mai mic primesti servicii mult mai bune la bulgari. sigur! garantat!


[fb]
---
Trimis de Carmen D in 19.07.12 09:42:18
Validat / Publicat: 19.07.12 11:07:34
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2785 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

12 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Carmen D); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 8999 PMA (din 12 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    12 ecouri scrise, până acum

    bessondm
    [19.07.12 11:58:31]
    »

    poate bucurestenii sunt mai invatati cu scorurile astea, dar pt. noi cei din provincie...

    Carmen, nici noi nu suntem obisnuiti cu scorurile extrem de scumpe, te asigur. Poate de aceea alegem, din ce in ce mai des, Bulgaria sau Grecia sau etc. Imi pare rau ca nu v-ati simtit confortabil, avand in vedere ca ati petrecut 10 zile acolo.

    Carmen DAUTOR REVIEW
    [19.07.12 14:55:20]
    »

    @bessondm: Da, dar cu toate astea hotelul era plin, marea majoritate din Bucuresti. Din cate stiam eu viata e mai scumpa in Bucuresti decat in provincie si m-am gandit ca de... de-aia sunt asa preturile. Si noi tot plecam prin alte parti, dar in Romania nu se schimba nimic, doar preturile...

    Remicade
    [19.07.12 16:23:52]
    »

    Pe tot litoralul preturile sint mari nu numai in Mamaia, asta e nu avem ce face sezonul tine 3 luni si comerciantii trebuie sa-si faca plinul.

    Intr-adevar era plin de masini de B (se vedea si dupa coada la ciorba de burta), nu trebuie sa mai amintesc ce salarii sint acolo fata de noi provincia.

    roonie*
    [20.07.12 09:19:01]
    »

    Buna Ziua,

    In concluzie, cand ni se face dor de Mamaia, tot mai bine este la hotelurile din mijlocul statiunii, renovate sau mai noi?

    Sau poate s-a mai imbunatatit intre timp si o alta statiune?

    Din cand in cand ma apuca dorul de marea noastra, chiar daca am vazut ce inseamna marea si la altii (Mediterana, de ex.)

    Va multumesc.

    Multumesc

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    roobycrc*
    [20.07.12 12:36:27]
    »

    Bună ziua

    Îmi cer scuze încă de la început, pentru că nu pot să nu te contrazic și să nu fac câteva aprecieri la cele postate de tine.

    În primul rand am citit ca ieșeau copii pe balcon și veneau murdari pe picioare. Este ceva normal atâta timp cât balcoanele nu sunt închise, este normal sa fie praf pentru ca totuși mai adie și vântul;

    Cât privește mâncarea, ar trebui sa fi un pic mai realista, deoarece la câte feluri de mâncare erau disponibile, nu cred că nu aveai ce să servești la masa atât tu cât și copii. Dar cum suntem noi români, mereu găsim câte ceva care sa nu ne convină, (ciorbele sunt acre, mâncarea prea iute, dacă nu erau acre spuneai ca de ce nu sunt acre).

    Ai zis ca nu ai văzut snițele, noi am stat opt zile iar în fiecare zi puteai servi snițele care se găseau în partea din spate a locului unde se servea masa.

    La desert nu erau alune, semințe și fistic. Deja aste pune capac la toate. Acum vrei sa îți dea semințe, hai să fim serioși. Poate nu ai noțiunea a ceea ce înseamna desert.

    Desert: prăjituri, înghețată, fructe, băuturi răcoritoare, nu semințe draga Carmen D.

    Spuneai ca la plajă venea anul trecut un băiat să te ajute cu căruciorul, nu cred că era obligat să o facă, o făcea din bun simț, atâta tot. Ce ar mai fi daca ar fi câte o persoană care să care cărucioare, una să care jucăriile copiilor, etc.

    Îți dau dreptate cu șezlongurile, și noi am rămas fără cuvinte când am văzut că prețul este de 20 RON/ZI, dar nu am avut ce face.

    Aș mai avea să spun dar cred că este suficient.

    Părerea mea este că datorită acelui mic incident avut la cazare, ai devenit foarte negativistă și nu ai mai văzut și lucrurile bune.

    Și un sfat din partea mea: dacă vrei să ai tot ce îți dorești în concediu, data viitoare mergi la un resort de 5 stele din Antalya, unde ai ultra all inclusive, plătești de două ori mai mult, dar ști cum este vorba acea românească: dai un ban da stai în față.

    Încă odată îmi cer scuze dacă te-am supărat cu ceva.

    O zi buna

    Lavinik
    [20.07.12 13:23:18]
    »

    @roobycrc: mergi in Turcia, dai 3000-3500 si ai si seminte si sezlong gratis. Eu zic ca merita 2000 E de euro in plus!!!

    roobycrc*
    [20.07.12 21:47:55]
    »

    pt Lavinik:

    Asa am zis și eu

    sa mearga în Turcia si o sa aiba tot ce doreste

    Carmen DAUTOR REVIEW
    [22.07.12 21:42:46]
    »

    Probabil nu ati inteles! Eu doar am facut o comparatie cu anul trecut, atat. nemultumirile s-au datorat diferentelor pe care le-am constatat.

    Cat despre Turcia, stati linistiti ca am bilet si acolo si poate de aceea sunt mai critica, dar de ce sa nu incercam sa imbunatatim ce avem? de ce sa fie mai rau de la an la an?

    Cat despre pret, e acelasi cu Turcia si acolo ai si all inclusive, nici nu se compara!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Remicade
    [02.08.12 08:01:05]
    »

    Mop si matura erau in nisa unde trebuia sa fie centrala termica. Aia mascata de o draperie mov (parca).

    Carmen DAUTOR REVIEW
    [02.08.12 12:56:38]
    »

    Noi nu aveam nici o nisa in ap. (era cu 3 camere), deci nici mop, nici matura. Mi-aduc aminte ca anul trecut am rugat camerista sa ne lase un mop sa putem curata apa din baie. cu chiu cu vai ne-a lasat unul, ca cica nu aveau (asa o fi).

    Remicade
    [02.08.12 19:38:03]
    »

    Mea culpa era matura si faras nu mop.

    PhoeniciaHR
    [24.06.14 10:29:26]
    »

    Buna ziua!

    Va multumim pentru review! Ne pare rau pentru eventualele neplaceri pe care le-ati intampinat. Recenziile dumneavoastra, ale tuturor turistilor care ne-au ales sa le fim gazde sunt foarte importante pentru noi. Cu ajutorul dumneavoastra am crescut, ne-ati ajutat sa imbunatatim serviciile si facilitatile resort-ului si sa ne mentinem standardele ridicate, iar acum putem spune ca alaturi de noi veti avea parte de vacanta la care ati visat mereu. Dorim sa va invitam anul acesta alaturi de noi pentru a va bucura de minunata lume Phoenicia Holiday Resort!

    Cu stima,

    A. Damian, Referent Marketing Phoenicia Holiday Resort


    NB PhoeniciaHR este (sau a fost) reprezentant al unității
    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    6 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Carmen D, Lavinik, PhoeniciaHR, Remicade, roobycrc*, roonie*
    Alte impresii din această RUBRICĂPhoenicia Holiday Resort [Mamaia Sat]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.061862945556641 sec
    ecranul dvs: 1 x 1