ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 17.04.2012
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Targoviste
ÎNSCRIS: 16.04.09
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
APR-2012
DURATA: 3 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 13

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
100.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 2 MIN

Ne vom intoarce sau din nou la Duni

TIPĂREȘTE

Pentru al patrulea an consecutiv am ales ca Pastele sa-l petrecem cu familia si alti prieteni la hotel Royal Marina Palace si din nou pot spune: "Ce bine am facut! "

Drumul in acest an l-am parcurs mai usor, deja stiam ruta foarte bine, dar nici foarte multe mijloace de transport nu am intalnit.

Cred ca spre Bulgaria pentru petrecerea sarbatorilor pascale au plecat cam jumatate din cei ce au fost anul trecut.

La Duni Royal Resort, doar Royal Marina Palace a fost ocupat, hotelul Marina Beach nu a mai fost deschis (cred ca din lipsa de turisti), cei care au luat bilete acolo fiind redistribuiti la Royal Marina Palace, in schimb barul si magazinele de la etaj functionau.

Despre all inclusive, ce sa va spun: vineri in jurul orelor 11,30 cand am ajuns, camerele erau incalzite, curate si gata sa-si primeasca oaspetii. Restaurantul decorat cu flori si incarcat cu mancare, cred ca pe putin au fost la fiecare masa cel putin 7-8 feluri de mancare, inclusiv gratare de pasare, porc, vita si peste, salate cam 4 combinatii.

Vineri a fost seara pescareasca, cu pastravi, nisetru, somon si fructe de mare.

Sambata a fost seara italiana, incluzand pentru cine dorea si rezervare la restaurantul milanez, iar dumineca a fost seara de gala cu mancaruri traditionale de Paste, punctul culminant fiind torturile de inghetata Alaska acompaniate de ospatari cu torte aprinse.

In fiecare seara a fost program de discoteca, unde programul tinea pana pe la ora 01, cu muzica destul de buna.

Pentru a lua lumina si a participa la slujba, la o bisericuta din Sozopol, hotelul a pus la dispozitia turistilor autocare (in acest an au fost cinci). Ziua cand am vizitat si am mers la cumparaturi de suveniruri in centrul vechi din Sozopol era chiar putina lume iesita in oras, dar atunci noaptea micutele strazi au fost practic "asaltate de lume", foarte multi tineri se duceau catre acea biserica.

Slujba a durat aproximativ o ora, in jur de ora 01 fiind adusi la hotel, unde am fost intampinati cu oua rosii, pasca si sampanie, de catre angajatii hotelului.

Timpul a tinut cu noi, nu a plouat (de cand mergem la Duni, acolo nu am prins nici o ploaie), dar in prima zi de Paste a batut destul de tare vantul, prea mult nu a contat pentru noi ca tot am prins primul bronz pe anul acesta.

In incheiere pot spune ca pentru noi a fost o minivacanta superba, cu oameni civilizati, timp frumos si multa voie buna si distractie.


[fb]
---
Trimis de dorupetre in 17.04.12 17:36:49
Validat / Publicat: 17.04.12 18:42:52
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3029 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

9 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (dorupetre); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 La sosirea in complex
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 15500 PMA (din 20 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    9 ecouri scrise, până acum

    theone
    [22.04.12 12:13:41]
    »

    Buna ziua! Puteti sa-mi spuneti ce traseu ati ales pana la Duni? Va multumesc anticipat!

    dorupetreAUTOR REVIEW
    [22.04.12 19:46:22]
    »

    @theone: Noi am fost pe traseul Ruse-Varna-Burgas deoarece drumul este mai bun. Alti au venit pe traseul mai scurt Ruse-Shumen-Karnobat-Burgas dar au zis ca este plin de gropi.

    onlyoctavian
    [26.04.12 21:16:27]
    »

    salut tuturor,

    initial am vrut sa scriu si eu un review pentru aceasta locatie, insa m-am gandit ca daca anul trecut in sezon nu am facut-o, acum cand am multe bile negre, nu merita pentru o asemenea splendoare de resort unic in europa de est, zic ca nu merita sa-i dau minusuri.

    Merita sa-i fiti oaspeti si sa simtiti adevaratul profesionalism in plin sezon, cand sunt asaltati de nordici, sud-americani si mai putin romani.

    Pentru ca DA, aceasta este problema... Pastele este organizat numai pentru romani, iar serviciiile sufera nu din lipsa de profesionalism ci datorita incapacitatii (lipsei de personal) de a face fata " nevoilor " romanilor.

    Dar sa o luam punctual:

    -datorita afluxului redus de turisti, Marina a fost inchisa, Royal fiind ocupat cca 290 camere din 311 existente... insa fiid retinut doar personalul din Royal si cateva mici servicii din Marina. Ce a urmat? ... O parcare ticsita cu peste 200 masini, cine dorea sa plece facea adevarate manevre de iesire.

    -urmeaza servirea mesei (in varful sejurului, adica sambata cand au venit si tura a doua de turisti)... masa pentru 500 de suflete dornice sa manance tot. Insa cum timpul sau mai ales vantul nu permitea in siguranta sa mananci si pe terasele hotelului, in interior a fost "overbooking " si s-au vazut nevoiti sa "mobileze " cu mese holurile spre bar si piscina, cat si spre lifturile de la demisol. Ma repet: in plin sezon nu se intampla asa ceva... insa acum au fost depasiti de situatie, cu personal redus si cu o mare de oameni dornici sa manance tot ca doar au venit la all inclusive. In cele cateva concedii la AL in diverse tari, nu mi-a fost dat sa vad cozi la bufetele cu mancare, la gratare si doamnele cu farfuriile in mana in asteptarea deserturilor... nu conteaza ce ar fi, dulce sa fie ..care disparea in 5 minute de la etalare. Pentru ca mi se parea anormal ce se intampla (ineficienta aprovizionarii cu produse) am abordat (intr-un mod amiabil) sefa se salon si impreuna cu ea am intrat in bucatarie ( parca pentru asi argumenta incercarea de a fi profesionalisti pana la capat): se muncea pe brinci inr-un furnicar de ei stiut, pentru a pregati mancarurile si a orna torturile... insa erau depasiti de viteza de reactie a turistilor romani. Si pentru ca Nu mi-e rusine ca sunt roman, va dau si o minima explicatie la acest" asediu " de AL: daca mini -vacanta era de 5-7 zile, sigur toti ziceau "pas" dupa 3 zile si apoi se intra ca in perioada estivara, manainci putin de acolo, ceva de dincolo ca mai e timp si maine.

    Insa ceea ce nu pot intelege este comportamentul unora din romani care cred ca li se cuvine orice pentru ca au platit 150E la AL: vineri ora 16, locatie piscina interioara (170 mp), romani suparati ca apa are doar 19 grade, cand resortul a fost pregatit de joi iar incalzirea fiunctionabila de vineri dimineata.

    Tot vineri, ora 17, locatie sauna uscata: de ce nu sunt 100 grade, sa vina managerul hotelului, ca ei au platit pentru aceste servicii... si exemplele pot continua cu zecile.

    Insa nu trebuie decat sa cobori scarile spre interiorul resortului si uiti de aceste inconveniente: zambetul barmanului de la piscina exterioara, saluturile de 10 ori pe zi de la echipa de entertaiment, aleile super curate, totul scos din cutie. Se lucra intens la Pelican si Bellville pentru ca in iunie sa fie deschise pentru europeni.

    O concluzie si un sfat: o locatie de poveste, de povestit si la altii... dar mergeti in iunie-iulie sau sfarsitul lui august, pentru a va simti de 5 stele langa noi, la 350 km, intr-o tara saraca si cu drumuri vai mama lor. Alegeti Bellville: este de 4 stele insa nu difera cu nimic, ca si confort, de "varful" Royal, aveti acces peste tot in resort mai putin in Pool bar si swimming pool Royal... dar sunt atatea in tot resortul.

    PS; in 2 ani am ales 3 variante de traseu: Ruse-Shumen-Karnobat-Aytos-Burgas -350 km, Ruse-Shumen-Karnobat-autostrada A4 (35km) -Burgas -370 km, Ruse-Shumen-Prilep (stanga) -Lyliakovo (traversare) -Aytos-Burgas -345 km... toate un dezastru dupa iarna asta.

    sa auzim de bine.

    webmaster10
    [27.04.12 15:28:06]
    »

    @onlyoctavian:

    Cred totusi ca cea mai buna varianta ar fi fost postarea ca review. Ai fi notat serviciile existente, care ar fi contribuit din plin la media acestui hotel, mai mult, gradul de recomandare oferit ar putea creste sau scade increderea in acest hotel.

    Daca totusi te razgandesti si doresti sa postam ecoul ca review, da-ne de stire si noteaza serviciile existente. De restul ne ocupam noi.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    nicole33
    [02.05.12 22:28:27]
    »

    @onlyoctavian:

    Sunt de aceeași părere cu web10 că ar fi fost preferabil să îți scrii propriile impresii despre experiențele petrecute la Duni atât de Paște, cât și din sezonul estival, prin notele acordate punctând mai clar diferențele sesizate.

    Cu privire la restul aspectelor menționate, ai și nu ai dreptate, unele părându-mi-se ușor exagerate, la fel de exagerate ca și pretențiile unora din compatrioții noștri (vezi temperatura apei din piscină, care mie mi s-a părut suficient de caldă, deși nu am folosit-o, sau a saunei, pe care nu am văzut să o utilizeze cineva).

    În ceea ce privește parcarea, poate noi am fost norocoși, dar nici anul acesta și nici anul trecut nu am fost blocați și nici nu am blocat pe alții, însă nu neg că ar fi putut exista câteva cazuri izolate de acest gen. Comparând cu spațiul parcării existente în 2009, la prima noastră vizită la Duni, trebuie să fii cârcotaș să nu remarci progresul și să nu recunoști că tot acest efort de extindere a parcării a fost făcut în proporție de cel puțin 90% pentru români, deoarece turiștii vest europeni pe care îi apreciai în ecoul de mai sus nu vin cu autoturismul personal, ci cu avionul până la Burgas și sunt transferați la hotel cu autocarele extrem de elegante ale resortului.

    Într-adevăr personalul din restaurant a fost vizibil redus față de anul trecut, iar acest lucru a fost evident mai ales sâmbătă și duminică, când numărul turiștilor a crescut, aceștia ocupându-se aproape exclusiv de debarasarea rapidă a meselor, nemaireușind să servească băuturile la masă, dar nu am văzut niciun turist mort de sete sau care să fi pățit ceva dacă s-a servit singur de la bar sau din vitrinele frigorifice.

    În ceea ce privește popularea cu mese a holurilor dinspre bar și dinspre lifturi (alături de toalete!), acest lucru s-a întâmplat și în 2009,2011 și 2012 și nu cred că din lipsa locurilor în interior, mai ales că am observat că acestea se ocupau primele, unii preferând această poziționare care le oferea o anumită intimitate în familie/gașcă etc.

    Referitor la faptul că unii mâncau mult sau foarte mult te-ai gândit că poate unora chiar le-a plăcut cum era gătită aici mâncarea, independent de prețul plătit sau că poate unii nu mănâncă miel decât o dată pe an de Paște? Era de preferat să fie proastă mâncarea, ”lături” cum s-au plâns alții cazați prin alte stațiuni și nimeni să nu se atingă de ea?

    Faptul că ai ales cel mai scurt traseu, iar calitatea acestuia a lăsat de dorit, ține de opțiunea personală, orientare și noroc. Eu am ales o variantă de mijloc, cea prin Razgrad, fără a trece prin Aytos, am făcut 410 km din București până la Duni, cu ceva gropi, ușor de ocolit datorită faptului că drumul a fost foarte liber și am fost mulțumită de alegerea făcută.

    Chiar eram curioasă care erau celelalte bile negre...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    onlyoctavian
    [03.05.12 21:52:41]
    »

    @nicole33:

    Observ in unele afirmatii ale tale un ton putin "rautacios".

    Din pacate nu toti putem avea aceleasi pareri... si cu parere de rau o spun ca ai citit printre randuri, astfel nu se explica ca nu ai inteles ca am aceiasi parere excelenta (ca si tine) insa despre DRR si mai putin pentru MRP.

    Altfel nu avea nici o legatura parcarea cu vest-europenii, ... ci cu faptul ca in anii trecuti s-au folosit parcarile si de la Marina si Belleville. Faptul ca in sezon totul este deschis, iti da o nota de confort sporit, mult diferit de aceste sejururi exclusiviste pentru romani...

    Nu ai inteles ca am dat un sfat cititorilor sa mearga in sezon la Duni, atunci cand tot resortul este deschis. Pentru ca eu am fost si l-am "simtit " in adevarata splendoare: cu alei de trandafiri, peluze inverzite, padurea cu trilurit de pasarele, piscine si baruri pline, spectacole in fiecare zi. Ma repet: DRR este unic in Europa de est si este peste Kusadasi. Iar eu as acorda tot atatea stele pentru Belleville ca si MRP, ba mai mult racoarea padurii di spate si mobilierul nou contrabalanseza faptul ca este pe randul doi.

    Si numai in gluma (fara suparare!) te-as intreba daca sti unde se afla sauna, ... altfel ai fi vazut cel putin un grup de 8 persoane (noi!) care am fost in fiecare zi la sauna si piscina.

    Si ca un argument ca noi ne-am simtit f. bine (trebuie sa fi observat!): noi am fost " responsabili " cu o parte din distractia din discoteca, la piscina, la spectacole impreuna cu Atanas, Bubeto Vladimir si ceilalti din entertainment...

    Si atunci de ce nu am scris un rw? Ma repet: daca anul trecut nu am postat, cand avem proaspete impresiile, acum nu am vrut sa stric notele mari, meritate, cu cateva bile negre datorita unor romani (pentru ca nu ai inteles ca bilele erau pentru ei), este drept nu reprezinta majoritatea (insa nici romii nu sunt majoritari si multi au facut de ras numele de roman!).

    Si in FINAL (sau in fine) trebuia sa te interesezi ce s-a intamplat in anumite camere de hotel (in sejururile organizate pentru romani in acesti ani)... pagube ce se trec la pierderi sau la scaderea calitatii de la an la an. Iar toate acestea NU merita sa fie trecute intr-un rw despre o locatie... ci undeva la subsol. (cu puncte mai putine la apreciere .

    va doresc tuturor concedii nevisate si multe rw after...

    nicole33
    [03.05.12 22:46:15]
    »

    @onlyoctavian:

    Nu am vrut să fiu răutăcioasă, dar mi s-au părut exagerate afirmațiile făcute de tine cum că românii mâncau și beau mai mult decât reușeau cei de la hotel să producă, doar pentru au plătit o anumită sumă pentru all inclusive. Poate chiar le plăceau mâncarea/dulciurile servite și cocktailurile disponibile.

    În anii trecuți s-au folosit și parcările de la Marina Beach (foarte mică) și de la Belleville (încăpătoare, dar ceva mai îndepărtată, iar românul e comod din fire), dar asta în condițiile în care ambele hoteluri de pe plajă erau deschise și pline la capacitate.

    Cred că întreg resortul este mult mai animat în plin sezon, când toate hotelurile sunt pline, dar chiar și de Paște majoritatea facilităților erau disponibile (vezi terenurile de tenis, de exemplu). Faptul că vremea nu a fost perfectă anul acesta, că a bătut cum a bătut vântul în prima zi de Paște și că serile erau cam prea răcoroase au condus la lipsa spectacolelor din amfiteatru (cum au fost în 2009 de 1 mai) sau la anularea Pool Party-ului de la Marina Beach (foarte reușit anul trecut). Cu puțin noroc toate aceste activități ar fi putut avea loc. Să-ți spun că am așteptat cu camera video pregătită până puțin după miezul nopții focurile de artificii de pe dig cu care eram obișnuită din anii precedenți?

    Pentru ca eu am fost si l-am "simtit " in adevarata splendoare: cu alei de trandafiri, peluze inverzite, padurea cu trilurit de pasarele, piscine si baruri pline, ...

    Și acum barurile erau pline, aleile și peluzele, extrem de îngrijite, înverzite și cu unele tufe chiar înflorite, mai puțin trilurile de păsărele pe care le-am ratat.

    Si numai in gluma (fara suparare!) te-as intreba daca sti unde se afla sauna, ... altfel ai fi vazut cel putin un grup de 8 persoane (noi!) care am fost in fiecare zi la sauna si piscina.

    Nu am de ce să mă supăr. Nu mi-am propus să păzesc sauna să monitorizez cine intră și cine iese. Sănătatea nu-mi mai permite de câțiva ani această plăcere (sauna), pentru că altfel m-aș fi bucurat de foarte multă intimitate acolo. Dacă citeai impresiile mele și vedeai poza P19 nu ai fi făcut afirmația de mai sus. Oricum dacă sauna nu ar fi fost pustie, nu mi-aș fi permis să o fotografiez împreună cu diverși utilizatori îmbrăcați doar cu un prosop.

    Că bilele negre nu se adresau hotelului, recunosc că nu am înțeles din prima.

    Habar nu aveam de pagubele produse de unii turiști prin camerele de hotel, nu m-a interesat niciodată acest aspect, deși am fost puțin mirată când la check out a trebuit să aștept câteva minute pentru a se verifica efectiv camera pe care o predam. A fost prima dată când s-a întâmplat așa ceva, de obicei verificau doar în calculator eventualele costuri suplimentare de achitat, dar nu mi-am făcut probleme știind că nu am plecat cu prosoapele sau scrumiera din cameră.

    Sunt perfect de acord cu aprecierile la adresa DRR comparativ cu Kusadasi.

    Totuși consider că ar fi fost utile impresiile tale distincte atât din sezon, cât și din extrasezon, dar e doar o opinie.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    magdagh
    [25.01.13 10:00:41]
    »

    @dorupetre: buna, ziua, as dori sa stiu daca anul trecut de paste era echipa de animatori a lui Zoly. multumesc!

    dorupetreAUTOR REVIEW
    [25.01.13 10:30:33]
    »

    @magdagh: Nu. In 2012 erau alti animatori si ei destul de simpatici, dar nu au mai prezentat spectacole.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    dorupetre, magdagh, nicole33, onlyoctavian, theone
    Alte impresii din această RUBRICĂDRR Marina Royal Palace Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.04679799079895 sec
    ecranul dvs: 1 x 1