ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 17.04.2012
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Braila
ÎNSCRIS: 26.01.10
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
APR-2012
DURATA: 3 nopți
cuplu fara copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
0.00%
Sub orice critică
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
DISTRACŢ. / RELAXARE:
80.00%
Mai degrabă mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
46.25%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: mai puțin de 1 MIN

Fara respect fata de clienti.

TIPĂREȘTE

13-16.04.2012. Datorita distantei reduse dar si a ofertelor aleg destinatia Bulgaria.

Ignoranta managerului a condus ca toate problemele pe care le are acest complex hotelier sa treaca de cota 0 si sa se deplaseze catre minus infinit.

Subscriu la cele relatate sub titlul „ORIBIL„ (vezi impresii)

Este bine sa facem cunoscute aceste mizerii creeate de cei carora le achitam niste servicii specificate in scris iar ei ne batjocoresc prin nepasare, indolenta dublate de sovinismul specific.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de VYK68 in 17.04.12 17:06:04
Validat / Publicat: 17.04.12 18:27:47
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3936 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (VYK68); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 nu exista o regula(algoritm)privind cazarea,se primesc documentele iar receptionerele sunt ametite nestiind ce sa faca-asta cam doua ore la fiecare client-
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA simbolic articolul - VĂ PLACE? [doar simbolic; articolul NU are PMA std]
PUNCTAJ CRT: 0 PMA (std) PLUS 1 PMA (din 3 voturi)
NOTĂ: Acest articol nu beneficiază de punctajul standard acordat automat.

ECOURI la acest review

3 ecouri scrise, până acum

webmaster10
[17.04.12 18:28:41]
»

In forma in care se prezinta momentan, articolul nu este punctabil - nu poate participa la concurs. Speram sa gasesti timp si sa completezi un set minim de aspecte - referitoare, de exemplu, la camere, bucatarie & masa, amabilitatea personalului, imprejurimi, drumul pana acolo etc - eventual un set minimal de fotografii din sejur, astfel incat sa putem totusi reda articolului "votul site-ului", incluzandu-l astfel, in concurs.

benghi*
[08.09.12 20:53:05]
»

Dezastru!!! Cantina saracului!!!

webmaster10
[09.09.12 10:54:30]
»

@benghi: , este a doua oara cand ti se atrage atentia asupra scrierii cu majuscule, te rugam tine cont de recomandari. Am modificat noi (si) de aceasta data.

Pe de alta parte, daca ai fost la acel hotel, te rugam revino cu un review care sa argumenteze concluzia din ecoul tau.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
benghi*
Alte impresii din această RUBRICĂHelios Spa & Resort:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.039232015609741 sec
    ecranul dvs: 1 x 1