ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 30.03.2012
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Bucureşti
ÎNSCRIS: 30.01.11
STATUS: SENIOR
LUNA
NOV-2011
cuplu fara copii
6 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CADRUL NATURAL:
60.00%
Către satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
36.88%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
ARTICOL ARHIVAT
TIMP CITIRE: 3 MIN

Gust amar la Restaurantul Bruxelles, Bucuresti

TIPĂREȘTE

Se pare ca a venit vremea si unui prim review, mai negativ, din dorinta de a contribui cumva cu informatii aferente gustului amar pe care noua (3 cupluri) ni l-a lasat Restaurantul Bruxelles din Bucuresti.

Incepem prin a va mentiona ca site-ul arata bine. Stiti cum e. Chestii bune, colorate, bine aranjate semn ca sigur nu se ocupa personalul acestui restaurant de site. Cinste programatorilor pentru acesta. Eventual nu o cinste la restaurant…

Ca si localizare – Strada Chile, prin spate la Stadionul Stefan cel Mare, o straduta oarecum intortocheata, sens unic, locuri putine de parcare… asa ca-n Bucuresti. Din exterior, Restaurantul nu se face atat de bine remarcat… Nu-i nimic, am zis noi. Intimitatea poate fi de bun augur… uneori. Unde uneori nu era si-atunci…

Am ajuns aici prin intermediul unor cupoane… cu preparate care sa zicem ca ne-au facut cu ochiul: “Pui cu sos Teriyaki şi legume" sau "Porc cu sos Teriyaki şi legume" + garnitură de orez + Clătite “Mikado”.

Asadar, evitam dalele de piatra si mormanul de nisip fix de la intrarea din restaurant… (mai citisem intr-un review, ca nici baltile de la intrare nu prea le inlatura)… si intram in local. Infatisare de pub londonezo-irlandez, lemn… sticle de bere decorative. Aspectul dragut. Chiar transmitea ideea asta de liniste, intimitate, poate si datorita faptului ca in tot localul mai era o singura masa ocupata (4 persoane).

Intram si o domnisoara se apropie de noi, pentru a-i oferi toate detaliile pentru care suntem aici. Pe parcurs ne-am lamurit ca in aceea zi (duminica, ora 16.00) domnisoara respectiva era si singura angajata. Ma rog… la 10 pers la ora aia in local… Sa zicem. Deschidem meniul… care era variat, asa cum observasem si pe site, preturile un pic peste medii – erau unele preparate cu denumiri care parca te fortau sa le incerci + bere specifica belgiana cu preturi cuprinse intre 16 Ron si 35 Ron (0.33 / 0.5). Partea proasta era ca nu prea mentionau care e bere bruna care e blonda sau ce caracteristici mai au, fiind o simpla denumire… belgiana, denumire pe care nefiind un impatitit al acestor beri nu-ti zicea mare lucru. Intreband-o pe domnisoara, ulterior, nici aceasta nu a stiut sa ne explice, sfatuindu-ne sa ne uitam la sticele de decor… de pe pereti, poate ne dam seama de pe etichete.

Perioada in care ne-a luat comanda, respectiv ne-a si adus-o, a fost foarte indelungata, de unde au aparut si glumele obisnuite cum ca… s-au dus sa taie porcul, respectiv sa taie acum puiul… sa culeaga legumele etc.

Revenind la preparatele noastre… iata-le venind dupa aproximativ 45 - 50min de cand comanda a fost preluata. E timpul sa transmitem direct din farfurii: Vreo 4 portii de Pui + sos Teriyaki si 2 de porc cu acelasi sos + orez. Sa-incepem… sosul teriyaki este de fapt un sos… apos si fara prea mult gust, deloc dulceag sau aromat, cum citisem reteta originala, iar legumele fade si fara gust. De unde si dorul ghiveciului de legume de la bunica. Bucatile care erau bucatele de carne erau in numar de 2-5, in functie de farfurie. Unde 2 bucati, inseamna 2 detalii patrate, mici, asemanatoare cu un cruton ca si dimensiune. In rest, legume si orezul… care fara a fi noi fitosi sau purtati prin marile restaurante l-am comparat cu orezul de spital. Alb, sec, fara sare sau vreun condiment. Orez… macar fiert si-atat. Sare nu era pe masa si a trebuit sa mai asteptam vreo 10 minute pana cand d-soara si-a facut din nou aparitia la masa noastra… In rest, clatitele ok si-atat. Speram ca altii sa fie mai norocosi!


[fb]
---
Trimis de private_rayen in 30.03.12 10:51:34
Validat / Publicat: 30.03.12 12:31:09
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BUCUREȘTI.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2185 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (private_rayen); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
[900 PMA] [450 PMA]
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 8100 PMA (din 12 voturi)

ECOURI la acest articol

4 ecouri scrise, până acum

alex1968 [30.03.12 14:49:47] »

Am fost de doua ori la acest restaurant, si, din cele doua experiente avute, trag concluzia ca aici trebuie sesizata Protectia Consumatorului.

Prima data am fost la “Bruxelles” cu ocazia unei oferte anterioare, un asa-zis meniu belgian, la care mancarea a fost relativ OK, insa ceea ce am primit diferea destul de mult de ceea ce trebuia sa primim prin oferta. Am postat deja impresii despre acest episod, asa ca nu ma repet. Mentionez doar ca, intre altele, se spunea in oferta ca valoarea totala era de 65 de lei, iar, in realitate, ceea ce ni s-a servit nu facea, conform preturilor afisate in meniul restaurantului, mai mult de 25 de lei. Atunci, dupa ce am trimis o sesizare la site-ul care a vandut voucherul, m-a sunat patronul restaurantului, care si-a cerut scuze si a spus ca a fost o greseala de calcul si, de asemenea, ca portia de salata si cea de cartofi (mentionate in oferta) le-am primit doar sub forma de decor in farfurie a fost efect al faptului ca restaurantul era plin la momentul acela (?!).

Recunosc ca sunt un pic credula si am mizat atunci pe buna credinta a managerilor restaurantului. Mare greseala. Dupa circa o luna de zile, am cumparat, de la acelasi restaurant si acelasi site de reduceri, oferta de "meniu japonez" (“Pui cu sos Teriyaki şi legume" sau "Porc cu sos Teriyaki şi legume" + garnitură de orez + Clătite “Mikado”), pe care ai "savurat-o" si tu. Sincer, cand am decis sa mai trec odata pe la acest restaurant, am facut-o pentru ca m-au tentat "clatitele Mikado" din oferta. Nu am avut, insa, parte de ele. Lasand la o parte ca primul fel - eu am luat varianta cu carne de porc - a fost absolut ingurgitabil, cele 2-3 bucatele de carne ratacite in farfurie fiind tari ca piatra iar sosul execrabil, surpriza mai mare a venit la desert, cand, in loc sa ni se aduca Clatite Mikado (cu inghetata de vanilie si sos de ciocolata, asa cum scria in oferta), ni s-au adus clatite cu mar ras, care mie mi s-au parut oribile la gust. Din ceea ce am aflat de la cunostintele care au cumparat aceeasi oferta, nici ele nu au primit clatitele Mikado (cine a intrebat la restaurant de ce se serveste altceva a primit raspunsul ca “a fost o greseala in oferta postata pe site, ca nu trebuiau trecute clatite Mikado”; in aceste conditii ma intreb in ce consta “deliciul japonez”??).

Asadar, s-a resurs, din nou, la scuza cu “greseala” din meniu, ceea ce ma face sa cred ca, de fapt, este o practica aici de a se lansa oferte care sunt departe de ceea ce ofera acest local. In plus, un amic a cerut, in locul clatitelor cu mere, un alt desert, spunand ca plateste diferenta. I s-a raspuns ca nu se poate.

Eu nu voi mai trece niciodata pe la acest restaurant si nici nu voi mai cumpara vreo oferta de la site-ul care a pus in vanzare voucherele cu aceste oferte.

Michi [30.03.12 20:48:28] »

Eu am vrut sa-mi serbez ziua de nastere in noiembrie anul trecut la Bruxelles. Ne-am dus sa aranjam menuul pentru zece persoane, sa vedem preturile si sa negociem daca putem aduce noi sampania si tortul. Nu ceream nimic deosebit. Domnisoara cu care am discutat si care il reprezenta pe patron ne-a plonjat in ceata. Nu stia daca la data respectiva va avea pastrav si mici si tot ne baga pe gat rata cu portocale. Admitea tortul dar sampania de la ei. Estimativ pretul total era prea mare asa ca am mers la Perla pe Dorobanti unde totul a fost OK (vezi impresii).

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
bogdanpro [03.04.12 10:05:37] »

Restaurant Bruxelles, strada Chile... am fost aseara acolo cu sotia... o mare mare porcarie romaneasca, nu stiu cum de au asa locatie pe strada Chile, nici in gara Catelu nu ar avea succes, sunt sigur... pute de trazneste a mancare prajita si a fum de tigara de mori nu alta (azi am pus hainela a. s. a. p. la spalat, pardesiul la curatatorie, miroseau a casa de tzigani), mancarea (cate un fel principal de fiecare) a durat 1 ora si 1 sfert pana a venit, bucataresele urlau una la alta din bucatarie de se auzea in toata sala de restaurant, am luat ceva "specialitate belgiana" din porc cu legume am primit 200 grame de ghiveci de conserva si 4 bucatele infime de carne, maxim 40 grame, restul ghiveciul acela ordinar... la sfarsit "delicioasele clatite "belgiene", care erau facute dintr-un aluat ars, rece (scos din frigider, nu la temperatura camerei...) cu ceva inghetata dezghetata gen Metro (20-30 ron tarna de 10kg)... o un mare mare ordinarie romaneasca tipica... Nu mergeti never acolo!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
webmaster26 [03.11.17 20:05:03] »

Din informațiile/căutările noastre se pare că acest restaurant ''a tras obloanele''. O periaoda de timp a mai funcționt Restaurant Nonna Mia (relocat) apoi Chile închis și acesta.

Prin urmare articolul se arhiovează.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
alex1968, bogdanpro, Michi
Alte impresii din această RUBRICĂUnde mâncăm în București?:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.066633939743042 sec
    ecranul dvs: 1 x 1