ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 05.03.2012
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: bucuresti
ÎNSCRIS: 05.03.12
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
MAR-2012
DURATA: 2 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 2

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
60.00%
Către satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
0.00%
Sub orice critică
CADRUL NATURAL:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
0.00%
Sub orice critică

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
31.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 3 MIN

De evitat - gazde oribile

TIPĂREȘTE

Tocmai ce ne-am intors din aceasta "minunata" excursie, eu, sotul si baietelul nostru de 2 ani. Am plecat de vineri seara si ne-am intors duminica (2 nopti cazare).

Am ajuns la aceasta pensiune cu ocazia sarbatoririi zilei de nastere a unei prietene foarte bune. Ne-am strans cam douazeci si ceva de adulti, un Golden retriever si 3 copilasi de 2 anisori. Se anunta un w/d minunat, de relaxare, distractie si umplere a bateriilor. Zona foarte frumoasa, in inima naturii, insa accesul cam dificil cu masinile din cauza ghetii si zapezii inghetate de pe carosabil.

Cazarea, ca si conditii, destul de ok (curatenie, caldura, apa calda, confort), 9 camere duble, 2 apartamente, o bucatarie si un living destul de spatios.

Gazdele NEPRIMITOARE, cu regului stricte, zgarciti si foarte rigurosi. Nu mai merg acolo NICIODATA! Ne numarau lemnele de foc pe care le-am folosit pentru gratar, ne numarau mucurile de tigara care nu erau aruncate (pe moment doar) necorespunzator, paharele de unica folosinta nearuncate in momentul golirii la gunoi, ne urmareau peste tot prin casa, erau cu ochii pe noi parca veniseram acolo sa le vandalizam coltul de rai si perfectiune creeat de ei (pentru ei cred, nu pentru turisti).

Tin sa mentionez ca suntem un grup de adulti in jurul varstei de 30 ani, majoritatea familii cu copii, nu niste vagabonzi culesi de pe drumuri, care au platit sa aiba unde dormi peste noapte. (asa cum ne-au facut sa ne simtim pe tot parcursul sederii acolo). Fiecare dintre noi cu meserii decente, educatie solida si in primul rand mult bun simt si toleranta.

Nu este prima data cand mergem in grup asa de mare pe undeva, si, slava Domnului, suntem destul de umblati cu totii, insa asa ceva eu nu am mai intalnit. Sa ne dea pur si simplu afara din pensiune la ora 11 dimineata duminica (in ziua plecarii), cu pretextul ca le mai vin si alti turisti si trebuie sa faca curat dupa noi, netinand cont de copiii care inca se mai jucau prin casa, dupa ce se trezisera si abia mancasera. A trebuit sa ne facem bagajele in maxima viteza, sa eliberam camerele ca si cand am fi fost niste fugari urmariti de politie.

NICIODATA nu mi s-a intamplat asa ceva, sa merg cu copilul si sa fim efectiv dati afara din casa. Unii dintre noi care petrecusera pana tarziu (ca doar d-asta am venit s-o serbam pe prietena noastra) nici nu s-au trezit bine, nici nu au apucat sa manance micul dejun (alcatuit din alimente aduse de noi pt ca cei de la pensiune nu ofereau acest "serviciu"), ca a si trebuit sa-si faca bagajele si sa "elibereze camerele".

Sambata seara cand s-a facut gratarul, baietii au luat cateva lemne pentru a porni focul (max 10 buc), la care proprietarul a intervenit (evident fiind pe faza si urmarind cu atentie pe toti si tot ce se petrece) sa nu cumva sa ia asa de multe lemne sa-i mai ramana si lui.

Tin sa mentionez (poate il intereseaza si pe proprietar feed-back-ul despre cum stie sa-si gestioneze si desfasoare mica afacere de familie) ca turistii vin sa se simta bine, sa se distreze, sa fie gazduiti asa cum se cuvine, nu vin intr-un campus de armata, unde sa fie urmariti si mustrati de fiecare data cand nu indeplinesc o instructiune asa cum a fost ordonata.

RUSINE acestor oameni care au pretentia ca fac turism in Romania, si care de fapt, tot ce fac, este sa colecteze niste bani de la turisti, fara sa le ofere NIMIC in schimb!!!

Feriti-va sa mergeti acolo!


[fb]
---
Trimis de raluk1979 in 05.03.12 10:29:31
Validat / Publicat: 05.03.12 11:45:08
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în RÂȘNOV.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3870 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

33 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (raluk1979); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 11897 PMA (din 17 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest review

33 ecouri scrise, până acum

webmaster0
[05.03.12 10:56:00]
»

@raluk1979: bun-venit pe site si in comunitatea AmFostAcolo!

Multumim pentru impresii, te asteptam si cu alte recomandari din vacantele tale trecute sau viitoare

Am introdus coordonatele GPS ale pensiunii, rezultand urmatoarea pozitionare pe harta click aici. Ne poti spune daca-i ok?

Multumesc.

raluk1979AUTOR REVIEW
[05.03.12 10:58:29]
»

@webmaster0: Da, este ok.

vladex
[05.03.12 12:29:37]
»

Iti urez si eu bun venit @raluk1979.

(poate il intereseaza si pe proprietar feed-back-ul despre cum stie sa-si gestioneze si desfasoare mica afacere de famile)

Vad ca il intereseaza foarte tare, deja ti-a dat un vot cu minus

santana*
[05.03.12 12:32:30]
»

Brrrr! Observ că primitoarele gazde ţi-au şi altoit un vot cu minus. Dacă pînă acum aş fi avut impresia că, poate, exagerezi niţel, ei bine, uite, m-am convins că pentru o mînă de lemne au existat probleme.

Ştii ceva, Raluk79? Şi noi plecăm în gaşcă mare şi ne-am fript. Dar ne-am fript o singură dată. Acum întrebăm din prima: "staţi cu noi în pensiune? " Bun... la revedere direct în cazul unui răspuns afirmativ. Ce zici de asta?

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
verdecrud
[05.03.12 12:37:31]
»

Domnilor este o razbunare ieftina si inutila. V-am explicat in acel moment ca asteptam alti oaspeti si trebuia sa curatam pensiunea care dupa sejurul d-vs ajunsese la nivel de cocina... ne era imposibil sa putem primi oaspetii in acele conditii. Nu ma exista vas sau farfurie curata in bucatarie, erau resturi de mancare peste tot iar curtea era plina de chistoace, sticle goale si pahare murdare. Va rog sa va limitati a comenta conditiile de confort si igiena de care ati beneficiat pe durata sejurului, din pacate nu oferim servicii de menaj personal, bucataria va este pusa la dispozitie in conditii exemplare de igiena si curatenie insa este de bun simnt sa va spalati vesela dupa folosire.


NB verdecrud este (sau a fost) reprezentant al unității
RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][4 voturi]
Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
raluk1979AUTOR REVIEW
[05.03.12 12:41:24]
»

@santana: Imi pare sincer rau ca avem niste locuri atat de frumoase in tara unde putem merge, insa populate de oameni care nu vad decat "bani, bani si iar bani", in detrimentul ospitalitatii sau, ca sa nu cer prea mult, profesionalismului si respectului fata de turisti. Cred ca iti voi urma sfatul si vom intreba si noi de acum daca vom fi singuri sau nu.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Michaell
[05.03.12 13:55:00]
»

@ raluk 1979

am citit review-ul tau cit si reactia propietarului. m-ar interesa si pe mine cum comentezi cele afisate de dsul!? ati lasat intradevar in urma voastra dezastrul descris de el sau reactia dinsul este exagerata?

incerc sa nu iau parte nimanui, dar recunosc ca, randurile propietarului mi-au dat de gandit.

raluk1979AUTOR REVIEW
[05.03.12 14:09:56]
»

@Michaell: Buna! Exact asa cum proprietarul a raspuns la cele mentionate de mine mai sus, la fel s-a purtat si acolo, cu noi, la modul peiorativ si jignitor. Nu a pierdut nicio ocazie sa nu ne jigneasca in vreun fel cu remarcile sale facute in continuu.

Prietena mea (sarbatorita) spala la un moment dat niste farfurii la bucatarie, moment in care minunata gazda a fost pe faza pentru a "da sfatul" urmator: nu e suficient ca vasele sa fie spalate, ele trebuie sterse cu prosopul si puse in dulap, nu in picurator, pentru ca picuratorul nu poate sustine atatea farfurii (este un alt exemplu ce-mi vine acum in minte). Daca este atat de tipicar si de exigent, foarte bine, sa nu inchirieze casa, sa nu mai strice si vacantele altor oameni!

Motivul pentru care am postat acest review este ca alti turisti care vor dori sa mearga acolo sa stie la ce se pot astepta. Nu doresc, nicidecum sa ma razbun pe nimeni.

Daca pot fi de ajutor cuiva cu cele scrise de mine mai sus, este super. Daca nu, va veti convinge singuri.

Toate cele bune!

maibundeat
[06.03.12 15:47:17]
»

Buna, si eu am fost o data acolo cu familia, si intentionez sa mai merg, dar nu imi vine sa cred ce spui Raluca. In plus, sunt cateva inadvertente in textul tau pe care am sa te rog sa ma ajuti sa le inteleg prin a le lamuri.

1. Cum adica v-a dat afara la 11? Nu stiai ca ora standard de decazare este 12? cand voiai sa pleci? Ce legatura au copiii care se jucau si abia mancasera si faptul ca inca nu va treziserati? Spui ca ai mai fost la pensiuni sau hoteluri, si stii bine care este ora standard de decazare, care nu tine cont de cat de mult ai baut cu o seara precedenta sau ce fac copiii tai la acea ora.

2. Referitor la servicul de mic dejun si de faptul ca te plangi ca ati adus alimente, orice unitate de cazare specifica asta initial, daca vreti asu nu sa optati pt micul dejun, e strict problema voastra. Asa ca nu vad de ce te plangi. Voiai sa iti prepare si serveasca cineva dejunul, te duceai la o pensiune care ofera asta, bineinteles la un tarif corespunzator, asa ca e irelevant acest comentariu.

3. Referitor la "turistii vin sa se simta bine, sa se distreze, sa fie gazduiti asa cum se cuvine, nu vin intr-un campus de armata, unde sa fie urmariti si mustrati de fiecare data cand nu indeplinesc o instructiune asa cum a fost ordonata. ". >>Sunt de acord cu tine, dar in limita bunului simt. Imi vine foarte greu sa cred ceea ce spui, din prisma ta subiectiva. Sigur nu ati facut si voi ceva? Spuneai ceva de farfurii, pahare si mucuri de tigara. Sigur vi le-ati strans ca niste oameni civilizati si cu studii si bun simt cu pretinzi a fi? Astept o lamurire cat mai aproape de adevar in aceasta privinta. !!!

Daca ma faci sa inteleg ce te asteptai sa primesti in schimb in afara de cazare si facilitatile pe care le pun la dispozitie, de afirmi ca nu ofera NIMIC in schimbul banilor, te voi crede.

Te rog, lamuriri urgent!!! Weekendul asta vreau sa plec intr-acolo!

maibundeat
[07.03.12 10:48:11]
»

@raluk1979: Buna, te rog frumos sa imi raspunzi la mesajul de mai jos, este deja mircuri si vineri sau simbata intentionez sa plec inspre acolo, si vreau sa stiu.

raluk1979AUTOR REVIEW
[07.03.12 10:55:25]
»

@maibundeat: Verificati-va mesaje private primite. Nu inteleg de ce atata agresivitate si graba, atata timp cat nu e prima data cand mergeti acolo si aveti deja pararea formata. Care este scopul acestei abordari, de fapt?

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
webmaster0
[07.03.12 11:36:27]
»

@raluk1979: cred că ar fi bine să-i răspunzi şi aici, nu doar prin mesaj privat, mai ales pentru faptul că răspunsurile tale pot fi utile şi altor curioşi.

Ca să nu mai spun că (eu personal) sunt foarte curios ce răspunzi unor astfel de întrebări tendenţioase.

raluk1979AUTOR REVIEW
[07.03.12 11:50:46]
»

@webmaster0: Prefer sa nu raspund la jigniri. Aceasta discutie a luat o alta intorsatura, iar eu nu doresc sa intru in aceasta hora a mojiciilor.

Pesoana respectiva si-a facut cont special in ziua in care eu am postat review-ul ca sa replice la cele mentionate de mine initial, banuiesc, cu un motiv anume (altul decat acela ca va merge DIN NOU acolo).

Consider ca persoanele care posteaza impresii personale (evident) despre locurile unde au fost sa fie respectate si nu jignite, trase la raspundere si contestate ca si integritate morala, iar dialogurile sa se poarte nu pe un ton imperativ, ci pe unul respectuos, civilizat.

Daca acest lucru nu este posibil, prefer sa-mi inchei prezenta mea aici pe acest site.

Multumesc frumos!

maibundeat
[07.03.12 12:04:54]
»

@raluk1979: Raluca, nu inteleg ce este cu atitudinea aceasta.

Contul este creat nou de tot pe acest site intrucat nu aveam, am cautat despre cazare in rasnov pe google, si am gasit printre primele pagini. chiar uitasem numele pensiunii respective, stiam doar ca era ceva cu verde.

Prin urmare, tot nu m-ai lamurit cum sta treaba cu inexactitatile, ceea ce ma face sa cred ca este, intr-adevar, un conflict personal pe care tu incerci sa il rezolvi prin intermediul internetului.

De abia acum am sesizat si raspunsul celor de la pensiunea Verde Crud, care m-a lamurit cum sta treaba.

Nici lor, si nici mie ori celuilalt user Michael nu ne-ai oferit un raspuns punctual.

[...]

Uite, de asta nu prea e bine sa te iei dupa toata lumea care posteaza pe net.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
webmaster0
[07.03.12 12:06:03]
»

@raluk1979: respect decizia ta şi mulţumesc pentru răspuns.

Ca o părere (tot personală): de când activez pe acest site, atât în calitate de moderator, cât şi ca simplu utilizator, am observat o polemică dusă adesea la extrem în cazul impresiilor negative, chiar şi atunci când au fost bine argumentate şi susţinute cu dovezi (foto). Aşadar, nu fi necăjită: tu ţi-ai făcut datoria de a-ţi împărtăşi opiniile personale avute după sejur. A bon entendeur, salut!


Later:

Utilizatorul maibundeat s-a dovedit ceva mai puţin bun decât se considera; a primit un cartonaş galben pt. atacul la persoană din ecoul anterior (şters între timp de către mine).

Mateiemil
[28.06.12 15:09:08]
»

wow, din intamplare am dat si peste acest topic.

tot ce pot sa spun este ca nu prea cred ca sunt expuse niste pareri obiective aici.

in fapt, asta cred ca e si ideea: fiecare sa isi exprime propia parere despre cum a perceput un sejur la o locatie de cazare.

pacat ca uneori aceste pareri pot deveni si rautacioase, in masura in care au existat conflicte.

mie personal nu mi au lasat aceasta impresie gazdele. numai bine!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
razvan22
[08.10.12 22:13:16]
»

Confirm cele spune de Raluk1979, ba chiar mai rau din pacate. Pacat de peisaj, patronul si angajatii strica totul. Noi am fost un grup (majoritatea casatoriti) care avea de gand sa se relaxeze dar undeva pe la ora 11 seara ni s-a spus sa incheiem desi eram in living fara muzica, ne jucam un joc de societate. In livingul vilei exista un sistem audio pe care nici macar nu l-am pornit. Apoi undeva mai tarziu a venit a doua oara paznicul la noi sa ne opreasca televizorul care cu greu se auzea.

In cele din urma dupa discutii cu paznicul si-a cerut scuze pt modul cum s-a purtat cu noi dar dimineata shoc... l-a chemat pe proprietar si i-a spus ca ne-am certat cu el (lucru total eronat, noi doar am discutat cu el) si ca mai aveam putin si-l bateam , iar acesta fara nicio explicatie ne-a spus sa plecam imediat amenintandu-ne ca va chema politia.

La momentul respectiv dimineata toti turistii erau in living si nimeni nu s-a plans de noi cum ca am fi deranjat dar proprietarul asa a BANUIT, dupa cum a spus chiar el... fiindca asa i-a comunicat paznicul, netinand cont de parerile celorlalti turisti practic.

Apoi i-am cerut nr de la anpc pt a-i face reclamatie, a refuzat sa-l comunice, nici afisat nu era. In fine... povestea este lunga, va dati seama din cate am patit intr-o singura seara, ne-am stricat weekendul...

webmaster
[08.10.12 22:15:56]
»

@razvan22: asteptam impresiile tale de acolo scrise ca review nou. Procedand astfel, ai ocazia ca prin notele si evaluarile proprii sa contribui la o medie mai reprezentativa a acestei destinatii. Daca doresti, copiaza textul de mai sus si reincarca-l - cu eventuale ajustari, completari etc - folosind linkul ADAUGA IMPRESII NOI (vezi imediat mai jos)

razvan22
[08.10.12 22:19:47]
»

Imi pare rau ca nu am tinut cont de review-ul postat de Raluk1979...

t.mario72
[14.12.12 11:07:36]
»

am fost si noi acolo, familie cu 2 copii si nu sunt de acord cu cele relatate de raluk! lemne sunt la 50m... e plina padurea, asa ca nu cred sa fie un asa mare deranj pt proprietar. gratarul arde toata ziua fie vara sau iarna, din lemnele pensiunii! Cat despre ora de eliberare a camerei... a fost deja prea indulgent sa va lase pana la 11. peste tot in lume trebuie sa fii afara din camera cel tarziu la 10 sau platesti o alta camera.

am fost deja acolo de 3 ori si intentionam sa mergem in fiecare an pt linistea si frumusetea locurilor... daca un sfert dintre clientii multumiti ar pune un review sau impresii, s-ar trage o concluzie corecta!

webmaster
[14.12.12 11:27:40]
»

@t. mario72: ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

Daca doreşti, copiază textul de mai sus şi reincarcă-l - cu eventuale ajustări, completări etc - folosind linkul "ADAUGĂ IMPRESII NOI"

commandorsteel*
[14.12.12 12:42:32]
»

@t. mario72. :

Cat despre ora de eliberare a camerei... a fost deja prea indulgent sa va lase pana la 11. peste tot in lume trebuie sa fii afara din camera cel tarziu la 10 sau platesti o alta camera.

As dori sa-mi aratati si mie o locatie din "toata lumea" unde trebuie eliberata camera la ora 10?

Eu credeam ca la ora 6,30 trebuie eliberata camera, pana sa iei micul dejun, iar ora de intrare este 22 si daca se poate, sa dormi in hol sau pe jos, ca sa nu deranjezi patul...

Hai sa fim seriosi, pe site-ul oficial nu se specifica nici o ora de intrare sau de iesire...

t.mario72
[14.12.12 13:25:59]
»

@commandorsteel: cand mergeti sa va cazati undeva, oriunde... dvs ajungeti dimineata la 6:30 si intrati in camera? ... sa nu pierdeti ziua! dvs daca ajungeti la 12 o sa asteptati in hol sa va faca curat in camera dupa alti clienti ce elibereaza "mai tarziu"? si vorbim de o pensiune in munte, cu locuri limitate si stiti probabil ca trebuie programare din timp pt o asa locatie... mai ales in sezon! Site-ul acesta este pt a impartasi impresii de calatorie nu de a comenta pe baza orei de eliberare a camerei. Noi am plecat intotdeauna pe la 12, dar camera a fost eliberata la 10. Sunt convins ca nu te da nimeni afara din living sau de pe terasa dupa ce eliberezi camera... si nu am fost singurii in situatia asta, pt ca mai mult ca sigur te vor astepta din nou acolo daca ai fost civilizat!

commandorsteel*
[14.12.12 13:40:34]
»

ok, dar tot civilizat ar fi sa se posteze sau sa se anunte din timp regulile interne ale locatiei ptr a stii si a se conforma turistii

verdecrud
[14.12.12 14:40:35]
»

Buna ziua tuturor,

Domnilor nu am fost niciodata taxativi referitor la programul de c-in si c-out, (care este oricum afisat in holul pensiunii) deoarece am judecat ca un compliment dorinta oaspetilor de a zabovi in locatia noastra dupa ora de eliberare.

Insa atunci cand avem nevoie de camerele respective cerem sa fie eliberate pt. a putea fi igienizate in timp util, si nu ne deranjeaza prezenta lor in incinta pensiunii cu conditia ca living-room-ul (spatiul comun de socializare) sa poata fi prezentat in conditii normale de igiena noilor sositi. Am punctat acest aspect deoarece replica noastra de mai sus explica clar situatia din acel moment.

Nu avem reguli in incinta locatiei cu exceptia celor impuse de bunul simt si cautam sa fim cat mai flexibili si ne rezolvam eventualele neajunsuri doar prin dialog si de comun acord, in virtutea respectului reciproc si a dorintei noastre de a oferi un sejur deosebit oaspetilor nostri.


NB verdecrud este (sau a fost) reprezentant al unității
Andox
[14.12.12 15:28:01]
»

Si care este politica de check-in/check out pana la urma? Ca eu tot nu am inteles la ce ora se elibereaza camera.

commandorsteel*
[14.12.12 18:38:38]
»

pai... a spus mai sus @t. mario72, care a stat acolo, ca check out-ul in toata lumea este 10, ora la care dansul/a elibereaza camera

fanespoitorul
[14.12.12 18:40:55]
»

@verdecrud: Din 2009 fac toate concediile vis a vis, adica in Bulgaria. Cand merg iarna la ski in Bulgaria, iau apartament in hotel de 4* si cu bucatarie. Masa de seara o mancam in camera. Camerista, dimineata sterge vasele si le pune la locul lor. Ni s-a intamplat sa stam pana noaptea tarziu si nu am strans vasele de pe masa (alune, seminte, prajiturele). Dimineata am plecat la ski iar cand ne-am intors toate erau la locul lor.

Alta remarca: chiar daca va vin clienti noi, ora de plecare din camera este 12 cam peste tot.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
commandorsteel*
[14.12.12 20:32:16]
»

ptr @fanespoitorul:

mde... ce zici tu se intampla in alte tari, la noi in tara cand iti platesti cazarea inseamna ca ti-ai platit locul din pat, iar cu restul ori vii de acasa ori te apuci si faci curat, speli pe jos, adica sa te simti ca acasa, doar ca ai mai multe restrictii...

Angelinne
[14.12.12 21:18:03]
»

Am stat mult si m-am gandit daca sa comentez ceva sau nu aici...

Am descoperit intamplator discutia si am citit un pic cam tot ce s-a scris despre aceasta pensiune. Am insa un defect: ma uit mai mult la atitudinea patronilor, mai mult un pic decat la cea a clientilor, care in acest caz multi cred ca sunt subiectivi.

Aici nu pot sa nu remarc lipsa de profesionalism a patronilor, modul de exprimare... se vede clar cum mai mult incearca sa se disculpe decat sa o dreaga cumva...

Am un gust amar legat de turismul romanesc! Am citit atatea review-uri negative si asta vara legate de litoralul romanesc... este cumplit!

La noi in tara in 90% din cazuri (asta ca sa fiu draguta) atitudinea este in general doar sa iti ia cineva banii, dar in schimbul lor sa nu cumva sa te astepti la ceva servicii pt. ce ai platit. Sa te fereasca Dumnezeu sa mai fie si ieftin... ca in cazul asta... vaiiii cum mai poti avea ceva pretentii??? Ia frate d'aici mopu' si sterge, du-ti gunoiul singur ca iti dam noi alt sac, sa frecati si faianta ca aici nu era asa... etc.

Regret enorm ca avem o tara atat de frumoasa cu absolut de toate (litoral, munte, delta, etc) si nu reusim sa facem nimic!

In fiecare an mai fac ceva incercari pe la noi, dar mereu regret... si chiar nu suntem pretentiosi/fitosi.

In concluzie: in aceasta pensiune nu voi calca vreodata!

fanespoitorul
[14.12.12 21:27:40]
»

@Angelinne: Pana in 2008 mergeam prin Romanica. Am fost in Mangalia la o cunostiinta care inchiria. Ne-a venit amocul cand ne spunea ca: o deranjeaza copilul (avea 6 ani), avea buda in curte, dus la soare, vasele de gatit faceau parte din trusoul de nunta, nu aveam televizor etc. Ne explica la modul frumos ca avem super conditii. Mie mi-a sarit un pic mustarul si i-am spus ca la cat dau pe camera, mancare la restaurant pranz + seara iar micul dejun il pregateam noi cu ce luam de la magazin este acelasi pret cu un hotel de 3* la Albena. Concluzie, anul urmator am fost la Albena si nu am mai dat prin Romania. Este trist ce se intampla cu turismul nostru. Reprezentantul TUI a spus ca Romania pentru nemti reprezinta o pata neagra.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
fanespoitorul
[14.12.12 21:37:04]
»

@commandorsteel: ai sa razi dar cunosc pe cineva care pleaca de acasa cu ustensile. Ce conteaza ca esti in concediu, hobby-ul este hobby si in concediu.

Macar o saptamana sa fim si noi boieri (eu si sotia) si sa nu mai muncim toata ziua.

Angelinne
[15.12.12 00:10:30]
»

@fanespoitorul: Nici eu nu imi mai fac concediile in tara... doar mai bag din cand in cand cate un week-end pe la noi. Sunt multi care merg doar in week-end la munte (iarna) sau la mare (vara) si pe asta se bazeaza si proprietarii de pensiuni/vile... fraieri avem cat cuprinde... Ce conteaza ca avem nemultumiti? Gasim week-endul viitor alti fraieri... si vorba ta... multi se simt ca acasa ca doar i-au pus la treaba

Si sa fim seriosi cu check-out-ul la 11 la o pensiune intr-o zi de duminica de exemplu... rare cazurile cand chiar sunt turistii gramezi veniti si asteapta in receptie sa li se "igienizeze" camerele! Imi dau seama si cum s-a pus problema eliberarii camerelor la 11 fara 5 min... Nu mai zic nimic, ca mi se trezesc diverse amintiri si deviez subiectul...

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
12 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
Angelinne, commandorsteel*, fanespoitorul, LaurDiana, maibundeat, Mateiemil, Michaell, raluk1979, razvan22, t.mario72, verdecrud, vladex
Alte impresii din această RUBRICĂPensiunea Verde Crud [Cheile Râşnoavei]:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.071212768554688 sec
    ecranul dvs: 1 x 1