ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 13.07.2009
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 06.07.09
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUN-2009
DURATA: 3 nopți
familie cu copii
[?] AD. + 1 COPII

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
60.00%
Către satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
39.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 6 MIN

Feriti-va!!!!!! de hotel Edelweiss!!!!!

TIPĂREȘTE

Cand mergem la ei, trebuie sa avem in vedere ca bulgarii sunt un popor mai balcanic decat noi, romanii. Tot ce inseamna la noi balcanic, la ei e mai accentuat. Nu am fost iarna, in statiunile din Balcani, insa vara ei merg la mare la fel ca si noi, in week -enduri, ca lacustele. Lovesc si apoi fug inapoi. Am fost in week endul de Rusalii.

In statiune, totul e frumos, e organizat (spre deosebire de litoralul nostru) pus la punct si foarte curat, chiar si prin cotloane si alei laturalnice.

Hotel Edelweiss: Feriti-va, va rog! O vacanta total gresita!

Poate am fost eu prea pretentioasa, circotasa sau exigenta, dar fata de alte hoteluri de 4 stele este incredibil de slab. Dupa acest week end prelungit petrecut acolo, nu il pot cataloga nici de doua.

Am mai fost in statiune si din afara mi-a placut hotelul, chiar daca e destul de sus, pe coasta dealului. Pentru ca nu am gasit rezervare acolo unde mi-am dorit, ca o ultima solutie am ales Hotel Edelweiss. Am zis ca trebuie sa fie ok, nu are cum sa fie rau. Cat de mult m-am inselat!

Am ajuns, am parcat masina si ne-am indreptat catre receptie. Inaintea noastra, un alt grup de romani, in urma noastra o alta pereche de romani. Am zis ca o sa fie ok acest lucru. De asemenea, am gresit. Romanii se feresc de alti romani cand sunt in strainatate (chiar si la bulgari). La receptie, o doamna ciufulita (parca ii explodase parul) ne ia pasapoartele, ma asigura ca mi-a fost alocata o camera minunata (ce e drept avea o vedere superba catre mare) ne da cheile (am avut 2 camere) si urcam. In camera “minunata” era o caldura insuportabila, dar arata ok, curat, destul de mare, paturi destul de mari. Patutul pt copil era instalat si arata ok. Cea de-a doua camera, care era o camera obisnuita, de 2 persoane, destul de micuta dar, de asemenea, curata, mai racoroasa (mi-am dat seama ca problema era de la geamuri – geamuri mici/ putine caemra mai racoroasa, camera cu geamuri mari si multe – caldura mare). Aerul conditionat functiona dar nu neaparat facea si fata.

Am zis sa facem un dus, ca sa ne linistim dupa drum. In camera mica, apa nu avea presiune la dus si abia se scurgea. A si durat ceva timp pana a venit calda. Deh, ca la noi la bloc, ca eram probabil “cap de coloana”. Cat despre baie, in camera mica, nu exista cada si nici macar cadita de dus, ci ca la pensiunile noastre de 1 – 2 margarete, era facuta din gresie, putin inaltata. Faceai un dus si toata baia era plina de apa, ca sa ai cum sa aluneci mai bine. Imi pare rau ca nu am facut poze, insa nu am mai avut chef sa stric cadre si memorie pentru asta. Mergind mai departe, perdeaua de protectie a “cabinei de dus” era sustinuta de o teava legata de fostul suport din tavan cu scotch. Va dati seama ca trebuia sa fi foarte atent la modul de utilizare a perdelei.

Cat despre curatenie – adica facutul curatenei pe timpul sejurului, (sa poate pentru ca a fost weekend si hotelul plin, insa lipsa personal) am constatat ca nu se curata WC-urile si cel mai grav lucru, pentru mine, la masa, nu curata scaunul de masa al copilului. L-am luat cu resturi pe el in prima zi, adus dintr-un colt al salii, unde mai erau alte 2 bucati, dupa ce m-am chinuit sa explic personalului ce vroiam (o singura persoana din restautant vorbea o alta limba mai cunoscuta, decat bulgara). In zilele urmatoare, am facut si teste, in legatura cu curatarea acelui scaunel. Nu s-a atins nimeni de el, desi necesita macar o cirpa. De seara pana la micul dejun de a doua zi, nici maca nu au maturat linga el, cu atat mai putin sa curete.

Ca tot am ajuns la restaurant, am ramas profund impresionata, negativ insa, de cafeaua cu gust de instalatie electrica de la dozator (singura existenta) dar care nu se putea bea; mincarea oribila pe week-end si chiar lipsa ei, au fost 2 seri in care nu am avut ce sa dau la copil. Simbata sau duminica lipsit piinea. A fost un cosulet minuscul, care s-a terminat foarte repede, iar apoi nimic. Personalul dadea din umeri cand era intrebat ce se intampla si spuneau doar « no, no« si “finish”. A fost infiorator sa nu pot sa ii copilului dau macar o bucatica la micul dejun.

Dar faza care m-a terminat cu nervii, a fost in ultima seara, cand cineva a luat apa de la dozator si a venit una din chelnerite (erau doar 2) si i-a smuls paharul de apa de la dozator din mina, spunand ca acea apa era pentru dimineata si ca seara trebuie sa cumpere de la bar (3 leva/ 330 ml). Bun, dar persoana respectiva totusi luase apa. Chelnarita ce a facut cu acel pahar cu apa? Ca nu avea cum sa il puna inapoi, si deci l-a aruncat. Nu putea sa il lase si doar sa ii atraga atentia? Nu.

Si apropo de atrás atentia de catre personalul hotelului, a doua zi cand veneam de la plaja si am trecut pe la receptie sa imi iau cheia, receptionerul ma intreaba daca eu stau acolo (ca daca un stateam in camera aia imi dadea cheia? ! ) si imi spune ca in mod oficial tine sa imi atraga atentia ca a fost gasit in camera un cearceaf foarte murdar si care a fost scos din hotel, ca nu am voie sa fac acest lucru si incerca sa sugereze o oarecare amenintare, ca o sa mi-l impute daca mai gaseste un astfel de obiect al hotelului abuzat. I-am explicat ca nu am scos nimic din hotel, dar a tinut-o pe a lui. Mergind spre camera mi-am dat seama despre ce e vorba. Cand am intrat in camera prima data, pe canapea era impaturit un cearcaf folosit, probabil uitat acolo de camerista. Noi nu ne-am atins de el, insa a fost descoperit de camerista a doua zi si raportat ca incident al nostru. Mi s-a parut foarte urat si un comportament inadecvat.

Si inchei cu alte doua incidente, in camera mare, am constatat ca nu mergea telecomanda si ca bateriile erau moarte. Aveam noi de rezerva si le-am pus, dar ne-am dus la receptie sa le spunem sa ne dea baterii ca sa punem in telecomanda, ca cele existente sunt uzate. Era o fata la receptie care nu intelegea decat germana (cel putin asa parea) si care mi-a aratat magazinul, ca sa imi cumpar! Ei, ce zici? Un al doilea incident a fost legat de minibar, in care nu ai voie sa depozitezi nimic din afara. Nici nu le-am lasat nimic, in afara de mincarea pt copil, insa am avut de pe drum o bere pe care am aruncat-o intro punga de plastic, neagra la culoare, deci prin care nu se vedea continutul. In concluzie, ne-am trezit pe foaia de minibar cu o bere, desi era evident ca minibarul nu fusese afectat! Am platit-o, desi am comentat la momentul check-outului, dar fara vreun succes.

In final, e un hotel (daca se poate numi asa) in care se fae economie la singe, fara lumina la restaurant si pe holuri, fara mincare si fara piine la restaurant, nu mi se pare un loc care sa merite sa stai, nimic macar gratis. Tineti cont ca am relatat intamplari petrecute intrun interval de 3 trei zile.

Feriti-va!

PS Tin sa le spun celor care au comentat ca sa iei AI, la Edelweiss nu au DECAT Demipensiune. In rest restaurantul e inchis.


[fb]
---
Trimis de tepimic in 13.07.09 15:09:05
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3492 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (tepimic); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 0 PMA (din 0 vot)

ECOURI la acest review

2 ecouri scrise, până acum

ircip
[29.07.09 09:22:04]
»

Ai ceva poze? Am deja rezervare facuta si as vrea sa stiu cam ce ma asteapta. Prin ce agentie ati plecat?

tepimicAUTOR REVIEW
[31.07.09 22:15:48]
»

Nu am facut poze si imi pare rau. Eram prea suparata. Nu conteaza Agentia, ca nu au avut ei vina, eu am ales. Parerea mea este sa renunti la acest hotel daca mai poti.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
ircip, tepimic
Alte impresii din această RUBRICĂMiRaBelle Hotel (ex Edelweiss) :

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.032509088516235 sec
    ecranul dvs: 1 x 1