ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 09.07.2009
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 06.07.09
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
MAY-2009
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
[?] AD. + 1 COPII

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
70.00%
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
PLAJA şi MAREA:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
70.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 2 MIN

Bulgarii sunt mai balcanici ca noi

TIPĂREȘTE

Din cele doua hoteluri Obzor si Izgrev, am stat la Izgrev. Intre ele nu e nici o diferenta. Un ansamblu hotelier frumos, pe plaja, ingrijit, placut. Asta a fost prima impresie.

Apoi, la receptie cand am intrebat unde lasam masina, mi s-a spus ca parcarea costa 5 lv /zi. Nu aveam ce face, ca nu ai unde sa iti lasi masina si deci a trebuit sa platesc.

Am ajuns in camera. Am fost multumita de faptul ca au usa intre camere, noi avand rezervate 2 camere, a fost ok. Paturile destul e mari curate, mai era si un fotoliu extensibil.

In camera era deja instalat patul pt copil (desi noi un am solicitat in rezervare si venisem cu el de acasa).

Mincarea a fost in regula, in general, au fost variate meniurile.

A fost totul ok in primele doua zile, dupa care au inceput:

La micul dejun, i-am luat copilului piine si dupa ce incepusem felia, am constatat ca pe una din partile feliei incepuse sa infloreasca mucegaiul. Nu va pot spune cum mi s-a urcat singele in cap. Nu am facut scandal pt ca nu avea rost. Nu rezolvam nimic, decat ca ma enervam in plus si ca i-as fi pus intr-o postura proasta fata de cei cativa zeci de nemti aflati la masa. Un alt lucru care s-a intamplat in mod repetat in ultimele zile ale sejurului, a fost faptul ca am gasit coji de oua in omleta si compoturile erau acre.

Terminand cu restaurantul sa revenim in camera: dupa primele doua zile, un miros greu in baie, parca erau intr-un WC public. De asemenea, din cauza copilului, masuta de cafea din mijlocul camerei am mutat-o intr-un colt. Pana la sfarsitul sejurului avea un strat de praf, in care puteam face desene in relief. Insa lucrul care m-a deranjat foarte mult a fost faptul ca mi s-a cerut de la obraz bacsis de catre camerista. Oricum i-as fi dat, dar cerand expres m-a facut sa imi fie frica sa nu imi fure din camera si i-am, dat dar a fost foarte neplacut.

Totul a culminat cu faptul ca in penultima zi, in timpul zilei, cand copilul dormea, si fara nici un fel de avertisment au venit niste domni cu camerista si au scos din frigider mincarea copilului, dupa care au inchis frigiderul si au plecat. Eu nu eram acolo, ca as fi facut scandal. Indiferent de politica hotelului, nu mi se pare ok un astfel de comportament la un hotel de firma si de 4 stele.

Pe linga toate astea, faptul ca era semnal prost la TV si posturi foarte putine si prepondenrent bulgaresti si faptul ca nu se dadeau prosoape de plaja decat la AI, iar sezlongurile si umbrelele pe plaja se platesc si nu sunt ieftine (15 leva – 2 sezlonguri si o umbrela) mi se par mizilicuri.


[fb]
---
Trimis de tepimic in 09.07.09 13:49:37
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2939 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (tepimic); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 0 PMA (din 0 vot)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    4 ecouri scrise, până acum

    zpedro*
    [09.07.09 20:28:01]
    »

    ati scapat mai ieftin, ca la noi in iulie au fost 16 leva fara umbrela. Iar ca la AI e o diferenta e normal, ca doar de aia platesti in plus (ma refer la prosoape).

    Hrisanta
    [12.06.10 09:12:31]
    »

    Vom pleca si noi peste putin timp. De la agentie mi s-a spus ca taxa pentru sezlongurile si umbrela de pe plaja sunt incluse in pret. Pentru all inclusive. Din ce am citit aici, reiese ca nu ar fi asa. A avut cineva acestea incluse in pret?

    webmasterXY*
    [12.06.10 09:24:44]
    »

    @Hristanta, poti pune intrebarea ta folosind functia INTREBARI SI RASPUNSURI din pagina de prezentare a hotelului aici accesand link-ul din josul paginii SCRIE O INTREBARE

    Intrebarea ta va ajunge la toti cei care au scris despre aceasta destinatie nu doar la cei care au scris in acel review.

    zpedro*
    [12.06.10 11:03:12]
    »

    Iti pot spune ca anul trecut sigur nu era inclus in pret nimic de pe plaja si se plateau pt 2 persoane cam 16 leva, sezlong si saltea si masuta.

    Si aveai o oferta cica daca esti cazat la hotelul asta plateai doar 5 zile din 7.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Hrisanta, tepimic, zpedro*
    Alte impresii din această RUBRICĂGrifid Encanto Beach Hotel (ex Sentido Golden Star):

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.049226045608521 sec
    ecranul dvs: 1 x 1