ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 23.08.2011
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 23.08.11
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
AUG-2011
DURATA: 2 nopți
familie cu copii
2 AD. + 2 COPII -- v: 2 si 7

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CAZARE [camere etc]:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ

TIMP CITIRE: 1 MIN

Incredibil!!!

TIPĂREȘTE

Am fost acolo 2 zile, doar atat am rezistat!!! Ne-am asteptat la un resort de 5 stele asemenator celui de anul trecut, din Lara, hotel Miracle. In realitate ne-am lovit de indiferenta receptionerului, am primit o camera cu veder pe acoperis, care era plin de gunoaie.

Dar cel mai ingrozitor a fost cand am intrat in baia camerei, unde toaleta era mizerabila, probabil nespalata cam de o luna. Nu intru in amanunte pt. ca am facut o poza si o voi arata aici, sa stiti cam ce este acolo. S-au oferit de la receptie sa ne curete baia, dar am cerut sa ne mute in alt hotel, pentru ca nu era doar baia murdara.

Probleme am avut si la masa unde era mizerie ca la cantinele vechi, la piscina murdarie si lipsa de personal care sa supravegheze oamenii de la tobogane. Ce sa mai zic, INGROZITOR!!!

Din a doua zi ne-am mutat la un resort intr-adevar de 5 stele de langa Lara, dar am platit o diferenta considerabila. Deci atentie ce alegeti, exista probleme si la ei, cel mai bine rugati agentul de aici sa intrebe pe cei de acolo, (la noi erau cei de la ***), pt. ca ei stiu ce resort e sau nu cu adevarat de 5 stele.


[fb]
---
Trimis de ioana.balas in 23.08.11 15:06:50
Validat / Publicat: 23.08.11 17:50:53
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Antalya, Lara, Hotel Miracle
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3686 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

6 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ioana.balas); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Toaleta camerei dintr-un hotel de 5 stele!!!!
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 0 PMA (din 0 vot)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    6 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [23.08.11 15:40:26]
    »

    Cf politicii site-ului, reviews-urile cu evaluari "zero peste tot" sunt publicate FARA NOTE, fiind considerate scrise (prea) la suparare, lipsite (probabil) de minima obiectivitate asteptata.

    Daca doreste, autorul poate reveni asupra evaluarilor, fie prin intermediul linkului EDIT IMPRESII, fie scriind un ecou (daca timpul alocat editarii a expirat)

    ioana.balasAUTOR REVIEW
    [23.08.11 17:00:00]
    »

    Nu inteleg de ce spuneti ca nu sunt obiectiva! Normal ca sunt suparata! Am dat minim la tot pt. ca ma raportez la 5 stele, asa cum puteam minti si sa dau ok la tot si sa va spun ca ma raportez la 2 stele!!!

    Admin
    [23.08.11 17:51:49]
    »

    @ioana. balas: bine ai venit pe site si in comunitatea AmFostAcolo!

    Multumim pentru impresii, te asteptam si cu alte recomandari din vacantele tale trecute sau viitoare - de exmeplu ne-ai putea povesti despre sejurul de anul trecut de la Miracle, ori despre hotelul la care ati fost mutati de la Arancia - asta in cazul in care nu vrei sa-l tii secret, doar pentru tine

    Cat priveste retragerea notelor -- este o prevedere standard ("mecanica" daca vrei) a Regulamentului; asa zice Regulamentul, actionam ca atare; chiar daca poate in unele cazuri aceasta revedere poate parea nedreapta, ea are utilitatea ei (a fost introdusa din experienta celor 4 ani de pana acum).

    iulian68
    [23.08.11 18:29:07]
    »

    Si cand te gandesti ca nu ti-ai fi stricat concediul daca ai fi intrat pe acest site... Am observat ca sunt trecute impresii de anul trecut, deci putea fi ocolit...

    ioana.balasAUTOR REVIEW
    [24.08.11 14:32:43]
    »

    Dar am citit despre acest hotel pe site dar mi-am zis ca nu pot fi toate atat de rele! Insa am invatat bine lectia! Daca sunt 90% din impresii proaste inseamna ca acolo chiar asa este!

    Anul trecut la Miracle in Lara a fost superb, asa cum a fost si acum unde ne-am mutat: langa Lara la IC Green Palace! Super locul, multa verdeata, foarte curat, ata in camera cat si la masa, destula mancare si variata, aranjamente super pe la mese, piscine foarte mari si curate, supraveghetori la tobogane, plaja ok, prosoape pt. plaja ori piscina, ce sa mai zic, a fost chiar de 5 stele.

    Asa a fost si la Miracle, asa incat recomand cu caldura aceste doua locuri pentru concediu.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    d_alina
    [15.04.13 10:54:52]
    »

    Cum ati facut ca sa va mutati? Cred ca este bine de stiut cum ati procedat d-voastra.

    Multumesc.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    d_alina, ioana.balas, iulian68
    Alte impresii din această RUBRICĂMC Arancia Resort Hotel [Konakli]:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.17987704277039 sec
    ecranul dvs: 1 x 1