ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 22.08.2011
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 22.08.11
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
AUG-2011
DURATA: 7 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
25.00%
Foarte nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
25.00%
Foarte nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
33.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

ARTICOL ARHIVAT
TIMP CITIRE: 1 MIN

'Tigan, oligofren' - turist la Duni

TIPĂREȘTE

Imi pare rau pentru ADA& dar e "un caz fericit" as putea spune.

Ce am patit noi pe 14 august 2011 intrece cu mult imaginatia...

Tot ce a scris este mai mult decat adevarat.

Noi am stat aproape o ora in fata respectivei porti. Ni s-a interzis intrarea atat cu masina cat si pe jos, iar in momentul in care am insistat sa ajungem la receptia hotelului Marina Beach portarul s-a infuriat in asa hal incat a ajuns sa ne faca tigani, oligofreni, sa ridice pumnul asupra noastra amenintandu-ne ca ne bate si sa ne injure, aratandu-ne tot felul de gesturi obscene si spunand ca va chema politia. Au fost singurele cuvinte pe care portarul ni le-a adresat intr-o alta limba decat bulgara.

Ce am mai putut intelege ca tot spunea respectivul portar, a fost "rumanschi problem", de unde se poate deduce foarte clar modul de tratare precum si savarsirea unor fapte avand conotatii penale atat sub imperiul legilor bulgare, romane sau UE si pe care trebuie sa le respecte tot personalul respectivului resort.

In ce priveste sederea la Pelikan prima camera pe care ne-au dat-o era cu pete de umezeala pe pereti, crapaturi si cu vedere la depozitele hotelului, ca sa nu spun gunoaie.

A doua camera era ceva mai buna ca aspect dar in niciun caz ceea ce platisem, tot din martie si anume junior suite.


[fb]
---
Trimis de alneagu30 in 22.08.11 22:25:44
Validat / Publicat: 28.08.11 22:54:17
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Albena, Nisipurile de aur, Sunny Beach, Balchik.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 4339 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

9 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (alneagu30); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P02 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 900 PMA (din 1 vot)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    9 ecouri scrise, până acum

    webmaster10
    [23.08.11 07:24:46]
    »

    Pana la urma sejurul s-a desfasurat la hotelul Pelikan?

    webmaster
    [23.08.11 10:05:40]
    »

    mai multe detali sunt necesare inainte de publicarea acestui review:

    - care e cauza pentru care nu ati fost lasati sa intrati (initial) ? A fost o problema ce tinea de hotel sau de agentia prin care ati achizitionat biletele?

    - cum s-a rezolvat, pan la urma, acest incident de la intrare?

    Un set de fotografii din acest sejur s-ar putea incarca?

    alneagu30AUTOR REVIEW
    [24.08.11 00:37:22]
    »

    Initial au vrut sa ma forteze sa stau cel putin 3-4 nopti la Pelikan, lucru total inacceptabil pentru noi. Sejurul sa derulat astfel: 2 zile din 7 la Pelikan in conditii inferioare celor contractate si 5 zile la Marina Beach in conditii de asemenea inferioare celor contractate. Si asta dupa ce am fost umiliti aproape 2 ore in fata intrarii minunatului resort si dupa ce am avut interminabile discutii cu agentia din Romania in care le-am explicat foarte clar ca:

    - voi renunta la a ma caza daca e cazul si voi merge pe cont propriu intr-o alta statiune dar toate daunele directe si indirecte vor fi suportate de toate partile implicate, agentia din Romania, operatorul de turism din Bulgaria si bineinteles administratorii resortului.

    - totdata am fost opriti la a vorbi cu orice reprezentant al conducerii Hotelului Marina Beach.

    - pretextul era "overbooking" dar in realitate erau cazati pe banda rulanta toti turisti care nu veneau prin intermediul unei agentii din Romania.

    pentru tot ce am sustinut pana in prezent exista martori si inregistrari audio-video.

    Nu am mai spus ca atunci cand am ajuns noi la resort mai era o familie tot din Romania care asteptau de mai bine de 3 ore in fata portii cu 2 copii de 1 an in brate.

    Probabil ca vi se pare exagerat cele ce am scris dar nimic nu a fost inventat de mine.

    in ce priveste postarea unor poze sau alte elemente probatorii, acestea vor face obiectul analizei autoritatilor in drept. Ma scuzati, pentru limbajul folosit, defect profesional Injuraturile apartin exclusiv portarului bulgar

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Admin
    [28.08.11 22:50:54]
    »

    Din cate imi dau seama:

    (1) probabilitatea ca problemele sejurului dvs sa fie datorate majoritar agentiei este una foarte mare. (daca aceasta presupunere se dovedeste adevarata, cearta dvs trebuia sa se desfasare exclusiv cu reprezentatii acelei agentii si nu cu hotelul). Nu poate fi exclusa insa nici eventuala parte de vina a resortului, astfel de incidente, desi rare, au mai fost si anul acesta. Sunt curios insa daca nu o fi fost aceeasi agentie sau acelasi tour-opertator de incoming implicate in toate aceste cazuri...

    (2) pozele incarcate sunt majoritar de la hotel Pelikan.

    Datorita punctului (2), review-ul va fi publicat la rubrica hotelului Pelikan (daca l-am acceptat la rubrica Marina Beach, acele poze ar putea informa/ghida GRESIT cititorii asupra calitatii camerelor de la MARINA)

    DoreD
    [28.08.11 23:23:16]
    »

    Anul trecut la Duni au fost mari probleme cu rezervarile peste capacitate. Au profitat de asta si au umplut toate hotelurile. Forumurile au semnalat prompt situatia, totusi romanii, in stilul caracteristic 'mie nu mi se poate intampla' s-au inghesuit in continuare la 'minunatul' resort, facand jocurile altora. Pentru mine este suficienta o singura semnalare, veridica, de felul asta pentru un anumit hotel si cu siguranta nu voi calca niciodata acolo. Fireste, norocosii pot incerca in continuare

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    alneagu30AUTOR REVIEW
    [29.08.11 00:50:42]
    »

    1. Permiteti-mi sa va spun ca atat agentiile romanesti cat din ce am inteles si tour-operatorii bulgari au fost diferiti. Am avut mai multi prieteni sau cunoscuti si am intalnit si alti romani care mi-au confirmat acest lucru. Singurul numitor comun se pare ca era faptul ca agentiile erau din Romania. De altfel si nefericitul ala de portar tot "rumanschi problem" spune in mod repetitiv...

    2. Poza cu peretii patati si scorojiti sunt de la Pelikan dar chiuveta sparta si carpita; tocul usii prost montat avand drept consecinte ranirea locatarilor in repetate randuri precum si imbinarile crapate ale peretilor sunt de la Marina Beach, de asemenea si spoiala de var data peste reparatii anterioare cu alta culoare.

    In plus si serviciile de alimentatie au lasat mult de dorit ce-i drept la oricare dintre restaurantele din resort, dar inclusiv la Marina Beach.

    Va rog sa faceti publice si aceste comentarii ale mele pentru ca sunt relevante situatiei de fapt.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    alneagu30AUTOR REVIEW
    [29.08.11 00:55:43]
    »

    'mie nu mi se poate intampla' interesanta abordarea... este exact cea pe care mi-a furnizat-o agentia din Romania. Sa fie doar o coincidenta?! Oricum ar fi o astfel de abordare nu imi este caracteristica, este valabila poate doar pentru cei care traiesc in majoritatea timpului pe baza lui "merge si asa". Dar nu este adevarat, atunci cand faci o rezervare cu mai bine de 6 luni inainte in niciun caz nu se gandeste cineva ca ar merita un overbooking insotit de injuraturi si amenintari. Indiferent ce scrie pe forumuri!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    kelyboy
    [06.09.11 14:05:37]
    »

    Intradevar, asemenea intamplari iti strica cu siguranta concediul. Anul acesta mi-am pertecut concediul tot la Duni Royal Resort, dar pentru a evita asemenea intaplari neplacute (sesizate si anult trecut in acest resort) mi-am procurat vacanta de la o agentie din Germania si nu am avut absolut nici o problema, cu toate ca am vazut multi conationali care au asteptat cu orele la poarta. Cred ca procurarea sejurului de la o agentie din occident duce la evitarea unor asemenea intamplari. Vacante placute si lipsite de neplaceri tuturor!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Victoras
    [18.09.11 22:31:00]
    »

    Scuza cu "overbooking"- ul mi se pare cel putin deplasata. Cum adica "overbooking"? Nu resortul confirma rezervarile? E normal sa vinzi mai mult decat ai? E normal sa faci peste 400 km si ajungand acolo sa fii bataia de joc a unor paznici semianalfabeti si nesimtiti? Aceasta dupa ce ai platit de luni de zile sejurul si s-au folosit de banii tai... E normal ca romanii sa fie discriminati, chiar daca platesc la fel ca nemtii, rusii, francezii ori bulgarii?

    Eu unul m-am jurat ca nu voi mai merge niciodata acolo. Poate acum cativa ani lucrurile stateau altfel dar trend-ul este vizibil descendent. Si in privinta serviciilor si in ceea ce priveste atitudinea personalului.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    alneagu30, carmen_andreea, DoreD, kelyboy, Victoras
    Alte impresii din această RUBRICĂPelican Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.075200080871582 sec
    ecranul dvs: 1 x 1