ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 04.08.2011
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Ploiesti
ÎNSCRIS: 29.07.10
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUL-2011
DURATA: 5 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
70.00%
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
78.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
ARTICOL ARHIVAT
TIMP CITIRE: mai puțin de 1 MIN

Hotel de trei stele maxim

TIPĂREȘTE

Nu stiu cine i-a dat acestui hotel 4 *... ca nu merita.

Desi am ajuns la ora 14 cazarea s-a facut la ora 17 si ni s-a dat o camera cu vedere la parcare.

Televizorul era f vechi... nu mergea. Dupa ce am spus de doua ori la receptie ni l-a inlocuit. Frigiderul la fel, era f vechi.

Baia arata cat de cat bine, curatenie se facea zilnic.

Ca punct forte ar fi micul dejun care era destul de variat si bun.

In concluzie: prea scump fata de conditiile oferite... nu vom reveni!

## end review sc

[fb]
---
Trimis de Raluca_p in 04.08.11 18:31:27
Validat / Publicat: 04.08.11 19:24:58
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2723 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

5 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Raluca_p); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 0 PMA (din 0 vot)

ECOURI la acest review

5 ecouri scrise, până acum

Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[04.08.11 21:56:25]
»

Ora pentru check-in este 18:00, iar pentru check-out 12:00. Cererile pentru check-in sau check-out la alte ore se onoreaza in functie de gradul de ocupare al hotelului

Asta scrie pe pagina lor de internet (şi în general e valabil la majoritatea hotelurilor din staţiunile litoralului nostru).

Sincer, nu prea înţeleg de ce te-ai supărat pe ei din cauza asta...

Desi am ajuns la ora 14 cazarea s-a facut la ora 17

Şi când te gândeşti că ei au fost de treabă şi v-au cazat cu o oră mai devreme decât trebuia...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Raluca_pAUTOR REVIEW
[05.08.11 09:13:18]
»

M-a suparat faptul ca dupa atata timp cat am asteptat am primit o camera la etajul 1, de unde nu se vedea marea deloc, desi se lauda ca toate camerele au vedere la mare si mai mult avea si televizorul defect. Ca sa nu mai adaug faptul ca aerisirea din baie nu mergea iar personalul piscinei a fost foarte nepoliticos.

Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[05.08.11 09:24:49]
»

Incerc sa iti inteleg nemultumirea, dar nu ma pot impiedica in acelasi timp, sa-mi pun o intrebare: daca niciunui turist nu i-ar placea sa stea la etajul I, acesta ar trebui desfiintat?

Nu de alta, dar atunci etajul II ar deveni... noul etaj I! si am lua-o de la capat, pana s-ar ramane fara hotel! (asta ca sa nu luam in considerare si parterul!)

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Raluca_pAUTOR REVIEW
[05.08.11 09:34:55]
»

Ok... sa trecem peste partea cu etajul 1... vi se pare normal ca la un hotel de 4 stele sa fie televizoare foare vechi care mai sunt si defecte? Atunci cand am sesizat a doua oara faptul ca nu mergea d-abia atunci a venit o persoana care nici nu l-a verificat si l-a schimbat... ceea ce ma duce cu gandul la o singura concluzie: stiau foarte bine ca au tv defecte. Asa ceva mi se pare normal la un hotel de doua stele, nu la unul ce are pretentii de patru stele.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[05.08.11 13:00:21]
»

Normal ca l-a schimbat! nici nu m-as fi asteptat la altceva, doar nu angajeaza si tehnicieni electronisti, sa faca service la televizoare - e mult mai ieftin sa le duca la service specializat. Sau sa ia altele noi, ca au ajuns sa coste nimica toata.

Nu e insa admisibil sa vina abia la a doua solicitare.

Mie mi s-a intamplat sa se strice televizorul din dotare, la o cazare din Bulgaria (aparthotel nou-nout - Harmony Hills, din Rogachevo), dar cand le-am spus (la receptie), pana am revenit de la masa, era deja inlocuit! Si culmea! cel stricat era si ala nou-nout... deci nu tine doar de vechimea aparatelor starea lor de buna functionare. Ideea e ca ei trebuie sa percuteze pe loc si sa rezolve cerintele si nevoile clientilor.

Aici chiar iti dau dreptate.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
Raluca_p
Alte impresii din această RUBRICĂSavoy Hotel:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.03855299949646 sec
    ecranul dvs: 1 x 1