ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 28.04.2011
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Craiova
ÎNSCRIS: 11.08.10
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
APR-2011
DURATA: 1 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
60.00%
Către satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
60.00%
Către satisfăcător
CADRUL NATURAL:
70.00%
Satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
12.50%
Extrem de nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
54.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 66 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 2 MIN

Dezolant

TIPĂREȘTE

Suntem cazati la Hotel Orizont in Predeal de astazi la prinz; si la ora 22,30- 23,00 am ajuns sa ne felicitam ca nu am rezervat decit o noapte. De ce?

Iata:

1. cum am ajuns in camera am observat ca rafturile din dulap erau pline de un strat gros de praf (cred ca nu au fost sterse de cel putin 10-14 zile)... in rest la vedere aparent curat...

2. minibar-ul nefunctional, chiar incalzeste, ne gindeam ca poate ia foc dulapul? !!... am intrebat la receptie si ne-au spus ca e o problema generala si ca nu il vor putea inlocui... le recomand sa le desfiinteze... frigiderele...

3. probabil ca ar fi fost mai multe de adaugat dar imediat dupa ce ne-am cazat am plecat spre Sinaia si ne-am intors la ora 18,00...

4. ventilatorul din baie nu functioneaza...

5. sistemul de la dus nerecomandat; apa ajunge pina la nivelul vasului de WC...

6. restaurantul asa si asa, adica: ospatarii relativ eficienti, varietatea meniului redusa, preturi ca de 4 stele, calitate de 2/ 3; orchestra groaznica si nu neaparat atunci cind cinta, ci cind facea pauza: citiva membri din orchestra discutau asa de tare de treburile lor personale incit eram nevoiti sa ii ascultam toti? !!!...

7. cel mai groaznic a fost ca, dupa ce am luat cina am vrut sa frecventam "renumitul" Sky Lounge, de la ultimul etaj deschis asa cum spune o reclama mare afisata in lift (pe internet, in mapa de prezentare din camera) intre 21,00 - 05,00... am urcat la ultimul etaj si surpriza: nu era deschis deloc? !!! ? sac?? !... am coborit la receptie dezamagiti in speranta ca mai prindem Lobby Bar (deschis intre 08,00 - 23,00; era ora 22,00); bineinteles ca nu era deschis nici asta (probabil s-a inchis mai devreme)... persoana de la receptie ne-a spus ca i s-a dat liber celui de la Sky Lounge, probabil fiindca a lucrat de Pasti... si ca numai la restaurant daca ne reintoarcem mai putem bea ceva...

8 probabil ca as mai gasi de spus si altele dar,

IDEEA PRINCIPALA ESTE CA DACA EI NE-AU PUS LA DISPOZITIE DOAR O PARTE DIN SERVICII, NU ERA NORMAL SA NE PREZINTE SITUATIA DE CIND NE-AM CAZAT SI DACA IN TIMPUL SAPTAMANII (e joi seara) NU OFERA TOATE SERVICIILE DE CE NU NE-AU FACUT O REDUCERE LA TARIFUL DE CAZARE? !!! (glumesc desigur)

Am uitat sa spun ca totusi un singur lucru merita cele 4 stele: Spa-ul, cel putin in cele 2 ore petrecute de noi a fost bine...

Ca o concluzie: nu e normal ce se intimpla la H Orizont; daca nu am fi vazut si Spa-ul, conditiile nu merita nici 3 stele; e dezolant; pacat de investitia facuta in urma cu circa un an, dar se pare ca asa stiu romanii sa faca turism... sau o fac numai in sezonul rece? !!! ???


[fb]
---
Trimis de ANAMA in 28.04.11 23:50:56
Validat / Publicat: 29.04.11 07:03:47
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în PREDEAL.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2650 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ANAMA); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4049 PMA (din 9 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 66.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    3 ecouri scrise, până acum

    marilenao
    [03.05.11 14:58:34]
    »

    Hotelul Orizont- este pur si simplu un hotel si nu un All inclusive! Atunci cind in parcare nu sunt decit 3 masini si camerele sunt mai toate libere, hotelul este locul unde peste noapte poti dormi linistit, curat, dupa o zi petrecuta in natura! Ca preturile sunt mari, pe valea Prahovei am vazut pensiuni de toate felurile de inchiriat la preturi joase! Dar piscina si Spa-ul de la Orizont nu le poti gasi in alta parte! De aici, si pretul ridicat!

    In perioada de Paste, a fost excelent, cu toate facilitatile la randament maxim.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    ANAMAAUTOR REVIEW
    [03.05.11 15:14:20]
    »

    Felicitari pentru sejur! Dar dupa cum se vede nu este intotdeuna asa. Un hotel care se respecta, chiar si in Romania, consider ca ar trebui sa acorde oricind toate facilitatile, mai ales la patru stele (sau sa anunte daca nu sunt disponibile, cel putin); dar se pare ca asa stiu unii sa faca turism, la noi (afara e de neconceput sa nu aiba un bar deschis). Nu stiu ce legatura are conceptul de "all inclusive", cu faptul ca nici macar unul din cele 4 baruri "trimbitate" pe site-ul lor si inclusiv in lift, nu functiona la orele 22,00.

    Am o curiozitate, totusi: minibarul din camera functiona in perioada petrecuta de dvs acolo? adica racea? !!!... la noi avea peste 40 de grade (de neconceput sa incerci sa consumi ceva).

    Va doresc sa nu sa nu aveti parte de o experienta turistica asemanatoare.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    marilenao
    [03.05.11 23:50:13]
    »

    Nu vreau sa fac apologia Orizont-ului (nu intentionez sa-l mai vizitez-sunt si alte locuri in tara unde merita timpul si banii nostrii).

    Daca la bar si la SkyLounge era inchis, managerul a pierdut tot ceea ce a cistigat pina acuma, si-a pierdut din clienti, si bine-inteles, si review-uri slabe pe masura vor veni tot mai multe! Cred totusi ca hotelul era ocupat numai 10% sau chiar mai putin. O situatie neplacuta pentru cei care vin in vacanta si hotelul este neacoperit cu personal. In perioada de low-season in multe resorturi vedem baruri inchise si restaurante cu totul dezafectate. Este total inconveninet sa luam bilete atunci. Dar intr-adevar, pe low-season si bilete sunt mai ieftine in orice statiune! Dar primesti mai putin , platesti mai putin!

    Orizon si-a facut un renume bun cu acele party-uri de la Craciun (ceea ce am auzit), acum la Paste si probabil ca se va axa mult pe astfel de evenimente! Nu aveai loc unde parca si hotelul era full.

    Packetul luat a fost de roni 710 unde am avut incluse toate mesele, plus in seara de inviere si duminica seara, musica si dans pina dupa ora 3am, bautura inclusa la masa de duminica seara. La barul de jos din dreapta receptiei de unde se vede piscina, tot timpul ne-a servit o tanara destul de prompt plus bautura a fost bine pregatita. Sus la Sky, am fost doua nopti si baiatul de acolo era foarte politicos. Chiar m-am mirat de unde atita buna-vointa (mai ales ca noi eram un grup mare si faceam destul de multa galagie). Se fumeaza (deh, e bar: -)) si de aceea nu am stat decit citeva ore (nu am stat la disco- si nici nu stiu daca a fost).

    In toate hotelurile exista un ice-maker pe fiecare hol, la fiecare etaj- pus la dispozitie, si free sa folosesti! Cred ca asa ceva trebui si aici! Mini-frigiderul era asa cum l-ati descris! Nefunctionabil!

    Nici nu mi-am pierdut timpul sa-i atentionez la receptie, am fost dupa principiul sa ma simt bine cind sunt in vacanta mea, si asta cu orice pret!

    Asa fac de obicei oriunde ma deplasez. Incerc sa vad partile bune.

    Nu merita timpul meu liber de vacanta scurta, sa-l 'dedic' discutiilor cu cei responsabili, pentru ca hotelul sa-si perfectioneze propriile dotarile!

    Cu siguranta si alti visitatori au remarcat neclaritatile din hotel, si probabil ca se vor remedia in timp. Cred ca Orizont are perspective bune.

    Multumesc pentru urarile de la final. La fel si d-voastra.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    ANAMA, marilenao
    Alte impresii din această RUBRICĂOrizont Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.034857988357544 sec
    ecranul dvs: 1 x 1